Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Leanna3, 19 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Dan haak ik ook aan hoor, als Zuid Hollander. :roflmao::roflmao::roflmao:

    En van harte gefeliciteerd ❤️

     
  2. ConflictDiamond

    ConflictDiamond Bekend lid

    31 aug 2016
    516
    671
    93
    In Scheveningen zit een 'glow in the dark' minigolf baan, in de passage. Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan en vond ik best leuk. Maar ik vind minigolf ook gewoon leuk. Verder heb je Sealife, en als je lekker wilt eten met leuke sfeer kan ik je Crazy Piano's aanraden. Echt een hele leuke tent.
     
    Loesje1988 vindt dit leuk.
  3. Cinderella86

    Cinderella86 Actief lid

    21 jan 2020
    221
    315
    63
    Vrouw
    Je bent van harte welkom :D
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek heropend.
     
  5. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik zag dat het weer heropend was!

    Hoe is het met iedereen?

    Hier nog steeds rustig, geen last van voorweeën of harde buiken.
    Alleen afgelopen week een middagje harde buiken gehad maar dat kwam door spanning,stress en verdriet,want toen werd mn opa gecremeerd en wij waren te laat(wij niet alleen gelukkig) door het boeren protest,op de snelweg schoot het niet op.
    Gisteren wel heel moe erdoor dus heb lekker rustig aan gedaan
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  6. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Jaaa, ik wilde vragen of er al iemand bevallen was, maar zag toen dat ie gesloten was:( ConflictDiamond tipte mij om contact op te nemen met de beheerders et voila:D

    @Loesje1988 Wat vervelend dat jullie te laat waren, kan me voorstellen dat dat verdriet en stress heeft gegeven bij zo’n belangrijk moment:( Gecondoleerd nog! Hopelijk toch mooi afscheid kunnen nemen? Wel fijn dat het verder goed gaat met je.

    Hier is het ook relatief rustig. Heb wel regelmatig harde buiken, maar denk dat ik dan vooral teveel heb gedaan. Gas terugnemen is soms nog steeds lastig:eek: Alhoewel ik soms ook weer ga liggen/slapen als m’n dochter slaapt ‘s middags (2-3 uur nog:thumup:). Er zijn ook wel dagen bij dat ik niet vooruit te branden ben trouwens:p Verder wel wat krampjes af en toe, in m’n onderbuik of liezen bv...

    Ik ben ook benieuwd naar de rest!
     
    Loesje1988 en Beausecret vinden dit leuk.
  7. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd met je opa, snap dat het stress geeft en daar reageert de buik gelijk op! Fijn ook dat het nog rustig is, bij mij rommelt het al paar weken op en aan maar ook dat zegt niks. Dan heb ik liever 0 last en dat het ineens begint. Ze is al wel ingedaald. Dinsdag 39 weken en opnieuw controle, gaan dan bespreken wat de vervolgstappen zijn, of ik tot 42 wil wachten oid.. mijn gevoel zegt van niet.
     
    Loesje1988 en Roosje-5 vinden dit leuk.
  8. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hey, wat een gezelligheid.
    Hier gisteren als een van de laatsten van dit forum (13 aug uitgerekend) de 37 weken grens over gestoken.

    Alles gaat goed. Nog wat gerommel hier en daar, maar ze is dan ook nog steeds niet helemaal volledig ingedaald, maar wel al een flink eind gezakt.

    Ik kijk echt uit naar de bevalling. Alhoewel het nu ineens zo snel gaat dat het van mij ook echt nog wel minstens een dagje of 10 mag duren.

    @Beausecret ivm mijn leeftijd heb ik afgesproken niet langer door te lopen dan 41 weken (inleiding beginnen 40+5/6). Voor vrouwen ouder dan 40 neemt de kans op still birth namelijk toe na de 40 weken. Maar de meeste eerste babies worden met 40+3 geboren vertelde de vlos mij. En ik wil dat proces eerst afwachten, want een inleiding brengt ook vaak complicaties met zich mee. Maar langer dan 41 weken vind ik persoonlijk overrijp en voelt voor mij niet goed.
     
    Roosje-5 en Beausecret vinden dit leuk.
  9. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Oh ja.. voor mij voelt alles na 41 weken ook helemaal niet prettig. Ook al ben ik 28 jaar.. maar goed dat het bij jou al zo duidelijk is besproken. En inderdaad het is het fijnst om de ‘natuur’ zijn werk te laten doen, maar duwtje in de rug kan geen kwaad. Laten we hopen dat het niet zover komt! Wel zelf het gevoel dat zij prima in mijn buik zit.. terwijl mijn lichaam al wel duidelijk signalen geeft van het mag er wel uit haha..
     
    Thirza78 en Roosje-5 vinden dit leuk.
  10. ConflictDiamond

    ConflictDiamond Bekend lid

    31 aug 2016
    516
    671
    93
    Van mij ook even een update. Inmiddels 39+5 dus in theorie is het einde in zicht, maar de kleine maakt nog geen aanstalten om zich te melden. Wel genoeg voortekenen al, harde buiken, voorweeën, gerommel. Maar daadwerkelijk doorzetten doet het niet.
    Dinsdag 40 weken en dan weer controle. En ondertussen ben ik ook aan het nadenken over de vraag wanneer we dan iets anders gaan doen.
     
    Roosje-5, Beausecret en Thirza78 vinden dit leuk.
  11. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Hier gebeurd ook nog niet zoveel. Grapte gisteren al dat ze er misschien wel tot de kerst in blijft zitten :roflmao: heb echt 0 voortekenen
     
    Loesje1988 en Roosje-5 vinden dit leuk.
  12. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Toch spannend allemaal (weer):D Ik heb af en toe wat krampen in m’n buik en liezen en merk dat ik in een andere fase beland ben. Ik heb meer behoefte om thuis te blijven en ben ook moeier (hallo dutjes!). Ik heb ook echt het gevoel dat ons meisje eerder gaat komen, maar ik reken er ook weer niet teveel op haha... Ben wel benieuwd of de volle maan van 3 augustus nog invloed gaat hebben op het aantal geboortes dan. Mijn dochter is ook met volle maan geboren en van tevoren had ik dat vermoeden al, omdat ik zelf ook sterk reageer op volle maan... Er is geen wetenschappelijk bewijs voor, maar toch zeggen veel verloskundigen het drukker te hebben met volle maan:D
     
    Chanbee en Loesje1988 vinden dit leuk.
  13. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Klopt roosje!
    Met volle maan heeft de politie het ook drukker met agressie en aanrijdingen, mn vader is agent, die heeft me dat een keer verteld.
    Veel mensen slapen ook onrustiger rond/met volle maan.
    Hopelijk zet het bij jou ook iets in gang!

    Ik word vrijdag avond ingeleid,mocht het voor die tijd niet uit zichzelf starten. De gynaecoloog vond het gelukkig onnodig om mij langer te laten lopen als nodig is. Al vanaf 15 weken last van de bekken en SI gewricht, veel aangekomen,grote buik ook, baby wordt geschat op 3850gram, niet absurd groot ofzo. Maar toch...
    Ze heeft even van binnen gevoeld maar alles zat nog dicht en nog steeds niet volledig ingedaald dus strippen kon momenteel niet.
     
    Roosje-5 vindt dit leuk.
  14. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Oh fijn dat er een einddatum is voor je! Al hoop ik wel dat het uit zichzelf begint, dat lijkt mij in ieder geval het fijnst.

    Ik word volgende week bij 40 weken precies gestript als ik ontsluiting heb. Hoop ik dan maar, of dat het gewoon uit zichzelf al is gekomen.. Bij 41 weken wordt een datum gepland voor inleiden.
     
    Loesje1988 vindt dit leuk.
  15. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames, hoe gaat het? Kan hier al iets ingevuld worden?!:roflmao: Zo spannend!:eek:

    Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020

    28 juli
    ConflictDiamond - 2e kindje

    31 juli
    Loesje1988 - 32 jaar - 1e kindje
    Dinges84 - 36 jaar - 4e kindje

    2 Augustus
    Anar91 - 28 jaar - 2e kindje
    Beausecret - 28 jaar - 1e kindje
    Chanbee - 1e kindje


    5 Augustus
    Cinderella86 - 33 jaar - 1e kindje

    6 Augustus
    Indy90 - 29 jaar - 2e kindje

    7 Augustus
    Cjms - 29 jaar - 2e kindje

    8 Augustus
    DN2017 - 27 jaar - 2e kindje

    10 Augustus
    Ange84 - 35 jaar - 3e kindje

    12 Augustus
    Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje
    Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje
    Roosje-5 - 34 jaar - 2e kindje

    13 Augustus
    Thirza78 - 42 jaar - 1e kindje



    jongen (4) meisje (7) verrassing (1) onbekend

    Mei

    23 mei - Thirza78 3d/4d pretecho
    28 mei- Loesje1988 controle VK 31 weken groeiecho

    Juni
    4 juni - Thirza78 controle VK 30 weken
    6 juni - Thirza78 30 weken groeiecho


    ☆☆ Sterretjes ☆☆
    Kristel
    Barbje
    Poezemens
    Lindavvv
     
  16. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Bij mij zit ie er nog steeds in haha.
    Ook totaal geen voorwerk aanwezig op af en toe een harde buik.
    Maandag dacht ik iets van de slijmprop te verliezen maar dat heeft ook niet doorgezet en had ook redelijk wat harde buiken die dag, dus toen ik dinsdag naar de voetreflex ging,en ook dat gevoeliger was als de vorige keer had ik goeie hoop dat het vanzelf zou komen, helaas is alles na de voetreflex ook weer opgehouden hahahaha
     
    Roosje-5 vindt dit leuk.
  17. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    hoe is het met jullie?
    Nog vol te houden of niet? Vandaag zo min mogelijk doen ,wordt echt warm vandaag
     
  18. ConflictDiamond

    ConflictDiamond Bekend lid

    31 aug 2016
    516
    671
    93
    Hier ook nog steeds niets. Uitgerekende datum was dinsdag en dat was een rare psychologische grens om één of andere reden, maar de baby maakt totaal nog geen aanstalten. Dus we wachten nog even af!
     
    Roosje-5 vindt dit leuk.
  19. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Hier flink wat gerommel maar zet niks door. Misschien wil volle maan wat voor baby’s zorgen komend weekend? :rolleyes:
     
    Roosje-5 vindt dit leuk.
  20. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Oeh de uitgerekende datum vandaag dus! Ben je er al wel klaar mee of mag je kleintje nog wel even blijven zitten? Toch een gekke tijd deze laatste weken vind ik... Je wil er niet teveel op zitten wachten, maar ergens doe je dat natuurlijk wel. Wanneer zal het beginnen en hoe?! Had jij niet een afspraak voor strippen oid vnvnd?
     

Deel Deze Pagina