Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jetje1991

    Jetje1991 Actief lid

    16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Zo leuk! Vandaag de angelsounds binnen gekregen en heb het hartje kunnen vinden! :D:D:D:D
     
    Haver11, LaQueen, Druffia en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Mooi! Waar heb je de angelsound gekocht? Ik bestel er nu toch maar 1.te nieuwsgierig haha
     
  3. Jetje1991

    Jetje1991 Actief lid

    16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Bol.com!! Kon de verleiding ook niet weerstaan!
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  4. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Was het makkelijk te vinden?
    Mij lukt het soms en wel soms niet..
     
  5. Tioman

    Tioman Actief lid

    27 nov 2016
    442
    699
    93
    Spannend dat er binnenkort al een aantal het geslacht weten! Wij willen het liever als een verrassing houden. Bij mijn zoontje hadden ze het tijdens de 20-weken per ongeluk verklapt. De echoscopiste wilde het geslacht bekijken en zei dat wij even weg moesten kijken. Dat deden wij. Daarna zei ze dat het maar goed was dat we niet hadden gekeken want het was niet te missen...o_O
    We hebben het toen maar zo gelaten, en er verder niks over gezegd. Maar de spanning was er wel een beetje af. :oops:
     
    Jetje1991 vindt dit leuk.
  6. Jetje1991

    Jetje1991 Actief lid

    16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Moest wel even zoeken hoor. Maar wat nog het beste werkt is hem stil houden op 1plek. Heb het gevoel dat het kindje toch op de warmte afkomt ofzo want dan hoor ik ineens het hartje. Hoor ook bewegingen van het kindje.. Kan me dat geluid nog goed herinneren van mijn zoontje toendertijd! Zo bijzonder.
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Pfff handig ook zeg! Als het niet te missen is, weet je genoeg. Zeiden ze ook bij mijn zoon hihi
     
    Tioman vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Besteld! :D
     
    Buko, Jetje1991, Minttu en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Bewegingen hoor ik wel volgens mij. Maar het hartje moet ik soms echt lang zoeken, en soms ook in een keer gevonden. Ga morgen wel eens proberen meer op een plek.
     
    Jetje1991 vindt dit leuk.
  10. Minttu

    Minttu Actief lid

    8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Wij hadden vandaag de uitgebreide echo. Alles ziet er tiptop uit. De baby was zeer beweegelijk, wat het een echte uitdaging maakte voor de gynaecoloog :)
    Ik denk dat ze in haar hoofd hard vloekte, haha. Ocharme. De baby bleef maar ronddraaien.

    Ik ging voor het bezoek bij de gynaecoloog ook nog naar de huisarts. Ik zit met een maag-darm infectie. Dat is echt niet leuk! Ik moet het gewoon een beetje "uitzitten". Ik wou zo hard dat ik nu wat immodium kon nemen. ik heb bijna niet geslapen en zat zowat de hele nacht op de toilet.:|
    Mijn vriend heeft het ook maar veel minder erg. We letten nochtans goed op wat we eten. Vrijdag weer ik of het een virus of bacterie is. Hopelijk passeert het snel.:confused:
     
    Wizzy5, Haver11 en nadine001 vinden dit leuk.
  11. Minttu

    Minttu Actief lid

    8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Ah, en de datum veranderde niet ... Maar omwille van een bloedafwijking bij mij, wil de gynaecoloog me de 39 weken niet laten passeren. Het zal dus sowieso een kindje tussen kerst en nieuw worden.:)
     
    Buko, LaQueen en Druffia vinden dit leuk.
  12. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ja, had mijn dochter ook! Maar het viel ook tegelijk met een verhuizing, dus die heeft in de praktijk uiteindelijk een maand bij ons gelegen telkens ‘s nachts en dan legde ik haar weer terug als ze in slaap was gevallen. Tot je dan op den duur niet meer kan bij de 5e nacht voor de 4e keer ofzo. Is wel weer over gegaan.

    Nu is ze bijna 3 en sinds de klok is verzet en het dus langer donker blijft komt ze soms heel slecht in slaap. Ook wel weer 1x per nacht even wakker, maar dan aai ik d’r ff en gaat ze weer liggen. Doordat het vroeg licht is nu is ze soms al om 5(!!) uur wakker. Gelukkig gaat het de laatste dagen weer beter en zitten we weer tussen 06.00 en 06.15 uur.
     
    Buko vindt dit leuk.
  13. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Zo doe ik het ook wat KDV betreft. Lekker door laten gaan! Tijdens verlof wat rustmomentjes en na de geboorte heeft L. zoveel mogelijk haar eigen ritme en kan ik eventueel met baby bijslapen, veel knuffelen, etc. Die van mij gaat nu 2 hele dagen en vanaf september 2 ochtenden en 1 hele dag.
     
    KimKing90 en Buko vinden dit leuk.
  14. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Yaaaay, 2e trimester! :D
     
    Lightblue, Laragh, KimKing90 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Vandaag 12wk echo gehad. Alles zat erop en eraan en de echo klopt met de termijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LaQueen, Druffia, Lightblue en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    @Minttu en @Ansj84 wat super die goed echo's! :)


    Ik heb zo'n afgrijselijke bekkenpijn, kan wel huilen. Dwars door de Tramadol heen. Kan amper lopen, mijn zoon moet mij helpen van de bank af en ik kreeg al van de medewerker van de peuterspeelzaal te horen: ai meid doet mij gewoon zeer om jou zo te zien. Is 1,5 week geleden begonnen en sindsdien elke dag erger geworden. Goddank dat zoon 3,5 is en zelf traploopt en snapt dat hij nu mij moet helpen. De rolstoel komt steeds dichterbij, had gehoopt pas met 20 weken....
    En maar kijken voor een fietskar voor zoon: tillen in een fietsstoel is ook echt vreselijk.
     
    Minttu vindt dit leuk.
  17. Jetje1991

    Jetje1991 Actief lid

    16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Wat vervelend joh. Hoe komt het dat het zo heftig is?? Ik heb daar helemaal geen last van??
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Gezegend met te losse gewrichten in mijn hele lijf, door al te losse banden en pezen (zou eigenlijk naar de reumatoloog moeten voor diagnose of het hypermobiliteitssyndroom is of toch ehler danlos type hypermobiel. T is iig een problematische vorm van hypermobiel zijn, dat is wel bekend) bij eerste zwangerschap is de band die de boel bij elkaar hoort te houden dusdanig beschadigd en volledig uitgerekt dat het nooit meer goed komt. Zelfs al zouden ze te opereren en de band strak maken, heeft geen zin: mijn lichaam is geprogrammeerd om t los te houden dus zal weer terugkeren naar oude staat. Is iig mooi k#t met peren. Ging tot 1,5 week geleden redelijk dus had wel even hoop.
     
  19. Minttu

    Minttu Actief lid

    8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Wauw. En aauw!
    Ga je je termijn kunnen uitdoen dan?
     
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Nope. Mag in principe al bevallen met 38 weken als ik dat zelf wil. Als ik te weinig kracht heb voor een normale bevalling, mag ik ook kiezen voor een keizersnede. Wel echt top van de verloskundige en de gyn! :)

    Ik zei 2 weken geleden nog tegen mijn man: ik zou zo nog een kindje willen! Toen zei hij al; wacht maar even haha

    Nee, de laatste is dit hahahaha
     
    LaQueen en Minttu vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina