Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    Ik ga zaterdag met de echo maar eens even vragen of ze kan zien waar de placenta ligt. De vorige keer was dit aan de achterkant en voelde ik met 15 weken ook al duidelijke plopjes. Had ook een erg drukke baby, dus was overduidelijk dat hij het was en niet darmen ofzo.

    Nu heb ik al eerder wat gevoeld maar blijft steeds een beetje aan de linkerkant. Daarom zo benieuwd waar die placenta nu zit en of dat bij mij gevoel klopt. Ook op de vorige echo lag de baby niet stil, weer een druktemakertje op komst?
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  2. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Zou goed kunnen dat de placenta nu anders ligt dan :) Bij dochter lag hij voor en voelde ik haar in het begin altijd op precies hetzelfde plekje. Heb het idee dat hij nu weer voor ligt, maar iets meer naar links. Voel haar ook alleen een paar cm rechts van mijn navel namelijk. Ga vrijdag even langs voor een echo, samen met mijn moeder.

    Het hoort ook wel bij deze termijn toch, dat baby's continu bewegen en niet stil liggen? Ze hebben ook nog een zwembad aan ruimte..
     
    LaQueen en KimKing90 vinden dit leuk.
  3. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hoe gaat het met het herstel van je man trouwens? Trek je het allemaal een beetje in je eentje?
     
  4. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Mijn VK zei maandag dat ik het inprincipe al met 15 weken zou kunnen voelen, maar omdat het mn eerste kindje is waarschijnljjk rond de 18 weken pas. Aangezien ik het gevoel van de bewegingen nog niet ken. Ben heel benieuwd:rolleyes:.

    Vrijdag de geslachtsecho... Heb er deze week al 4 x over gedroomd:roflmao: jongen of meisje verschilt per droom.
    Zelfs mn vriend droomde vannacht dat ik ging bevallen, en dat zn zusje hem kwam vertellen dat het een jongetje was:roflmao:
     
    LaQueen, KimKing90 en Buko vinden dit leuk.
  5. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    @nadine001 Leuk he al die dromen. Als ze maar niet te heftig zijn dan is alles goed. Ben je er toch mee bezig (onbewust).

    @Buko Ja het gaat redelijk. Ik heb het wel zwaar zo met mijn eigen klachten en de zorg voor 2 mensen. Gelukkig gaat het met manlief iedere dag steeds weer wat beter en probeert hij meer zelf te doen. Het is vooral voor hem frustrerend dat hij niet alles zelf kan doen, maar dat komt nog wel.

    Ik heb besloten dat ik me maar ziek ga melden of in ieder geval minder ga werken. Ik trek het anders echt niet, teveel rugpijn, bandenpijn en andere klachten. Ik wil ook nog een beetje kunnen genieten van mijn zwangerschap en ervaar nu alleen maar continu stress zonder rustmomenten.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Nog 2 uur en dan weten we wat het gaat worden :D

    @KimKing90 goed zo, heel verstandig :)
     
    KimKing90, Riette89, Haver11 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Volgens mij zijn het vooral net katten: ineens veel actie afgewisseld met heel veel slapen. Mijn laatste echo zag je ook een slapend kindje.
     
  8. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Groot gelijk dat je voor jezelf kiest @KimKing90 Je werkt nu ook nog fulltime toch? Zijn ze op je werk een beetje begripvol?

    @GroeneBomen veel plezier zo! Hoop dat het een leuke gezellige afspraak is. Wie weet wordt je wel enorm verrast door een klein meisje in je buik ;)

    Ik heb net mijn zwangerschap- en bevallingsverlof in mijn agenda gezet. Van 9 dec t/m 1 mei vrij. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    @Buko wie weet! En lekker hoor :D
     
    Buko vindt dit leuk.
  10. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    @GroeneBomen thanks!!!!! Zo benieuwd... ga je het ook zeggen straks of moeten wij nog even wachten hier??

    @Buko op mijn werk zijn ze best begripvol, maar alles wordt wel via de regeltjes gedaan. Is ook prima, maar komt soms wat onpersoonlijk over. Vind ik wel jammer aangezien ik ook leidinggevende ben en eigenlijk direct samenwerk met mijn manager. Kleine verbinding. Merk wel aan hem dat hij er een beetje genoeg van begint te krijgen, alsof ik een aansteller ben ofzo. Tja kan er ook niet veel aan veranderen.

    Heb zojuist ook VK gebeld, die zei dat ik ook echt minder moet gaan werken. Nu eerst halve dagen proberen, kijken hoe dat gaat. Zal wel weer worden opgeroepen door bedrijfsarts ook. Vind t allemaal even best zo. Gelukkig staat de VK en manueel compleet achter me, dat maakt het dan ook weer makkelijker om op mijn werk aan te geven.
     
    iez en Buko vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik heb gelijk! Net als de rest van de familie hihi en zoon wou het ook zoooo graag!

    Onmiskenbaar een jongen :D

    En de voet met afwijkende stand eerst, had nu keurig normale stand. Dus super opgelucht. Zelfde echoscopiste dus kwam goed uit! Gelijk weer screening gedaan en gezond mannetje :)


    Wij zijn blij en heel trots! Zoon was ook zo aan het giebelen van blijdschap
     
    Minttu, iez, LJJ en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    En en en?
     
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Team blauw vul ik aan :D
     
    LaQueen, Buko en Haver11 vinden dit leuk.
  14. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Jeej leuk!!
    Was dat ook wat je gevoel zei?
     
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ja 100 procent. De hele familie overigens ook haha. Mijn ouders krijgen hiermee ook hun 5e kleinzoon, wij doen niet aan meisjes :p
    Mijn moeder zei al bij de vorige echo: met zulke enorme voeten, is een meisje ook uitgesloten haha

    Net zo rustig als zoon 1 in de buik, zat wat relaxed de armpjes te bewegen en dat was het ook.
     
    LaQueen, Druffia en Buko vinden dit leuk.
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik zei tegen de echoscopiste: dit is ook de laatste voor ons.
    Zij: ja dat hoor ik vaker en dan komt er alsnog 1 bij.
    Schoonvader en mijn moeder tegelijkertijd; nou dacht het echt niet!

    Duidelijk dat ook zij er klaar mee zijn hierna haha (snap dat ook goed, mijn lijf is gewoon niet geschikt om te broeden en baren en die bbz heeft er ook zo enorm ingehakt)


    En goddank geen klompvoetje!
     
  17. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
  18. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    @KimKing90 snap je dubbele gevoel inderdaad. Een zwangerschap is wat dat betreft wel de makkelijkste “ziekte” (absoluut geen ziekte natuurlijk) om enigszins sch**t aan je werk te hebben en voor jezelf en je kindje te kiezen. Vind ik tenminste.

    We moeten nog even, dus op tijd een tandje terug doen. Werk is leuk en belangrijk, maar uiteindelijk is er maar één ding echt belangrijk.
     
  19. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik had vanmiddag na het poepen een klein beetje roze met afvegen, argh. Meteen hartslag van 180 en toch de vk maar even gebeld :o: Hoogstwaarschijnlijk gewoon onschuldig gelukkig, maar heb het toch liever niet.
     
  20. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    @GroeneBomen super leuk een jongen!! En fijn dat de voet gewoon normaal stond.. lekker shoppen voor jongens kleding nu:rolleyes:
     

Deel Deze Pagina