Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Pff, beetje jammer dat je dan toch soort van “voor niks” er was. Toch ook wel slordig dat het niet aan de voorkant goed is uitgezocht. Ach ja, dan volgende week nog eens terug :D
     
  2. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ja heel gek. Maar de vk hier zei dat het de vorige keer eigenlijk ook geen indicatie was. Dus ik dacht, ze zullen zich toen wel vergist hebben.
    Zal ze er toch eens op wijzen als ik er ben komende week.
     
    Buko vindt dit leuk.
  3. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    wat vervelend @LJJ , je bent er toch op ingesteld dat je de 20 weken echo hebt. Gelukkig moet die binnen korte tijd weer en kun je volgende week terecht..maar wel wat slordig inderdaad....

    Een vriendin van mij is 2x bevallen en die vindt het erger om naar de tandarts te gaan haha

    Op dag 5 na de bevalling zei ik huilend tegen mijn man dat ik weer een baby wil , haha gekkenwerk....hormonen xD
     
    Buko vindt dit leuk.
  4. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Ook al klinken sommige bevallingen niet geruststellend voor mij, het is en blijft een feit dat je er iets moois voor terug krijgt voorop staan!

    Ik kan me er ook niet op voorbereiden op wat komen gaat en laat het maar gebeuren.
    Maar als ik het zo lees vind ik het toch spannend! Godzijdank hebben we nog even :roflmao:

    Ik heb verder ook geen vriendinnen met kinderen alleen mn schoonzus en die zou het nog 10x overdoen alleen dr zwangerschap was een hel. Dus ik lees ook wel graag jullie verhalen :)
     
    Minttu, LaQueen, Buko en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het is maar goed dat je van te voren niet weet hoe het gaat. Dan kan je jezelf ook niet zo gek maken.
    Ik was heel angstig voor de bevalling de vorige keer. Het eerst wat ik toen dacht toen ik een positieve test had was ‘shit, het moet er ook nog uit. Ik wil dit niet!’.
    En het is me echt meegevallen. Ik vond het geruststellend dat ik in het ziekenhuis zou zijn, pijnstilling kon krijgen als ik dat wilde en mijn man en moeder er bij waren om me te steunen.

    De reden dat wij onze wens voor een tweede wat langer hebben laten wachten was meer omdat ik een postnatale depressie heb gehad waardoor ik bang was/ben voor opnieuw een terugval en er een tijd gewoon niet aan moest denken.
     
  6. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Mijn vorige bevalling was alles behalve fijn en wil ook niemand hiermee angst maken maar ik ga het er zeker binnenkort over hebben dat het anders gaat en moet.
    Heb er ook echt heel erg lang last van gehad niet zo zeer lichamelijk. Maar dagelijkse nachtmerries.
    25 December kreeg ik s'morgens lichte weeën dus 5 dagen voor de uitgerekende datum. De weeen waren nog zeer licht maar kwamen toch wel steeds redelijk snel.
    Dus het ZKH gebeld en hun zeiden dat ik komen noest. Eenmaal daar aan de ctg en hun waren het eens dat ik blijven moest. De gehele dag moest ik naar de kraamafdeling lopen voor de ctg omdat op de afdeling zelf geen bed vrij was.o_O
    De weeën werden gedurende de dag wel zwaarder maar het was nog wel te doen.
    Rond de avond begonnen ze toch echt heftig te worden en met heftige weeën als nog naar de kraamafdeling lopen wil ik niet nog eens meemaken. Was al wel wat ontsluiting maar verder alles nog oke:rolleyes:.
    Ik dus weer terugwaggelen naar mijn kamer in een weeenstorm.:|
    Zo een uur later brak mijn vruchtwater wat groen van kleur was wat totaal niet goed is. Dus ik weer naar de kraamafdeling lopen en moest zelfs op de gang wachten omdat de verplegers net even weg waren o_O:rolleyes:

    Als ik eindelijk dan daar lag had ik al snel voldoende ontsluiting. Maar de hartslag van de kleine werd dramatisch lager. Dat ze toch maar eindelijk bedachten we gaan toch even de arts oppiepen (die thuis zat kerst te vieren:rolleyes:)
    Ik weet niet hoe hij het gedaan heeft maar ik denk dat hij vliegend naar het zkh gekomen is, zo snel:thumup:. Hij keek 5 seconden naar de ctg en schreeuwde nog net niet: "Dat het kind NU eruit moest" dus de verplegers met een tang en de arts zelf, mijn zoon letterlijk uit mijn buik gedrukt, met zijn volle gewicht op mij, ik kreeg amper lucht, en dan persen is ook geen pretje :rolleyes:
    De bevalling zelf heeft nog niet eens 1,5 uur geduurd en het had ook niet 1 minuut langer moeten duren.
    Hij had de navelstreng dus strak om zijn nek heen zitten. Daardoor was de hartslag dus radicaal omlaag gegaan.

    Maar god, niet weer..Dit is ook waarom ik zo lang getwijfeld heb of ik toch nog een tweede wou want ik moet daar nog een keer door.Daarom sta ik erop dat ik van te voren nog een echo krijg!!
    Daar was het toen ook fout gegaan,ze hadden geen echo gemaakt en het groene vruchtwater bleek dat hij het niet meer goed had toendertijd.
    En nog steeds,zit het in mijn hoofd dat het helemaal fout had kunnen gaan, en ik mijn zoon nu niet zou hebben. Fout ging sowieso toendertijd al alles o_O.
     
  7. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Jeetje verschrikkelijk heftig!
    Ik hoop dat je nu een fijnere bevalling gaat krijgen!
    Kunnen ze op een echo zien of de navelstreng om het nekje zit?
     
  8. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    #3108 Riette89, 17 aug 2019
    Laatst bewerkt: 17 aug 2019
    Ik heb geen idee of dat te zien is. Maar het groene vruchtwater verklaard wel dat het niet goed meer zat daar binnen. En ze gewoon veel te laks ermee omgegaan zijn. Als het 5 minuten langer had geduurd was hij er niet meer geweest. De hartslagen kon je haast een lied tussen zingen van de lengte van tussenpauzes op het laatst. Die zelfde arts zei later ook nog,dat ze een echo hadden moeten maken.
     
  9. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    We hadden een vergelijkbare bevalling dan @Riette89 . Ik had het hele weekend een onrustige buik. Maandagochtend reguliere controle en 2/3cm ontsluiting. Om 1715u braken mijn vliezen, helder vruchtwater. 20u begonnen de weeën. 21u groen vruchtwater, dus werd toch medisch. Had toen 5cm ontsluiting, voelde me nog best ok. Kon gewoon naar auto lopen, en ook ri de kraamafdeling.
    Daar stagneerde alles qua ontsluiting en had een vreselijke klinisch vk, later nog een klacht tegen haar ingediend.
    Heb een ruggenprik gehad. Zij voerde weeenopwekkers steeds op omdat mijn weeen maar 40sec duurden en ze hoopten dat ze daardoor krachtiger werden, wat niet was.
    Met 9,5cm ontsluiting heeft ze me nog een uur alleen gelaten en zei ze dat ik langzaamaan mee mocht gaan persen. Na een uur mijn vriend haar gaan halen, toen volledige ontsluiting -goh-. Weeen kwamen om de minuut maar duurden nog steeds maar kort.
    Een uur later enorme paniek. Dochter bewoog totaal niet door geboortekanaal. Ik had 40gr koorts. Haar hartslag dipte steeds gigantisch dus alle alarmen gingen af. Dus toen ook; vacuüm, mega knip en door 2 artsen pressie op mijn buik terwijl ze mijn benen omhoog trokken. Schoudersdystocie en navelstreng om haar nek. Haar hoofdje was er op een gegeven moment al uit, naar boven kijkend, blauw, en ik kreeg haar er met geen mogelijkheid uit.

    Vond die pressie echt het ergste van alles, pijnlijkste wat ik ooit heb gevoeld.

    En dochter heeft dus tijdens de bevalling een hersenbloeding gehad. Wellicht door alle krachten die er op haar uitgeoefend zijn. Het zwaarste deel hadden we dus nog voor de boeg.

    Ik ben een maand laten door de gyn gebeld om nog eens langs te komen om alles door te praten en komende week ook op initiatief van het zkh+vk een gesprek voor komende bevalling. En ondanks alles sta ik er echt best relaxt in. Natuurlijk is het rete spannend, maar met de ervaring van de eerste keer zijn we ook beter voorbereid en beter in staat eigen wensen/grenzen aan te geven.

    Bevallen is een ingrijpende gebeurtenis in je leven, maar ook zoiets magisch. Al komt dat besef vaak pas achteraf, wat helemaal prima is. Onze lichamen kunnen dat. Met of zonder hulp. Het is een draaimolen waar je in stapt, die gaat draaien en je kunt er pas uit als je kindje er is. De kunst is denk ik ook om je daar aan over te durven geven.
     
    Riette89 vindt dit leuk.
  10. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw

    Dan schrik je je eigen echt kapot.
    Mijn moeder zat het gisteren nog te vertellen. Bij mij zat de navelstreng 7x om mijn nek, hartslag viel ook weg ( ze had toevallig een controle die dag ) als ze vaginaal was bevallen had ik mezelf opgehangen.

    En bij mijn broer zat hij ook 1 keer om zijn nek en om zijn buik. Ook in het vruchtwater gepoept net zoals bij jou ook de hartslag die continue weg viel. Doodeng.

    Bij mijn 2e dochter was de navelstreng 1 meter 6 ( normale lengte is 60cm ) Maar gek genoeg zat hij niet om haar heen. Ik ben daar nu ook wel bang voor. Beide dochters ook in het vruchtwater gepoept maar geen enge situaties ontstaan gelukkig.
     
    Riette89 vindt dit leuk.
  11. MamaLayenNo

    MamaLayenNo Actief lid

    30 dec 2018
    104
    149
    43
    Vrouw
    Heftige verhalen... Mijn dochter duurde 12u voor ze met een vacuümpomp en knip op de wereld kwam.. Mijn zoon was een "droom" bevalling van 6u wel weer geknipt maar daar merk je weinig van.. Het hechten is rotter..

    Hier dinsdag 20wkn echo gehad ze is wat kleiner dan gemiddeld dus kans dat we met 27wkn nog een groei echo krijgen verder zag alles er goed uit.... Kijk op tegen het bevallen maar kijk er ook naar uit.. Kan niet wachten weer zo'n frumpie in huis te hebben en is de eerste can mij en mijn huidige partner dus ben zoooo benieuwd naar haar..
     
    LJJ, Buko en Haver11 vinden dit leuk.
  12. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    Wat een verhalen allemaal, en toch zo verschillend. Ieder bewandeld zijn eigen pad. Ben benieuwd naar alle verhalen straks als de babies er zijn!
     
    LJJ, Buko, Riette89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    wat een verhalen dit! ik denk dat een aantal nu wel even moeten slikken (inclusief mijzelf) :")
    Ik ga nog maar eens even genieten van het gewoon zwanger zijn hahaha
    bevalling duurt nog heeeeeeel lang! :D
     
    Minttu, Riette89, KimKing90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Ooh Wat een heftige bevallingen lees ik zeg. Ik heb ook wel wat nare ervaringen hoor

    1e had ik zwamngerschapsvergiftiging en begon ik weg te vallen. Is uiteindelijk helema goed gegaan.

    2e was de baby ziek geboren. 8 dagen op de neo gelegen.

    3e een fantastische bevalling gehad van een half uurtje!!:D

    4e had ik een rare verpleegkundige bij die alleen maar tegen de gynaecoloog in moest gaan net echt ALLES! ze vond dat ik niet gecheckt hoef te te worden om te kijken of ik volledige ontsluiting had, ruzie maken om welke schaar voor de navelstreng, en als de gyn zei puffen riep zij persen....Dit was maar een paar voorbeeldjes.
    Op zich ging de bevalling prima hoor. Jammer dat iemand het zo kan verpesten dan.

    Ik weet ondertussen nu, dat echt elke bevalling zijn eigen verhaal heeft. Ik heb wel echt enorm zin weer om te bevallen:D.
     
    Minttu, Riette89, LJJ en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Pff het is al laat zie ik....allemaal taal en typfouten:|
     
  16. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.111
    4.953
    113
    Vrouw
    D
    M
    Het was even stil aan mijn kant, wij zijn verhuisd! :D

    Bevaldatum Ik hoop dat het kindje tussen 4 & 12 januari komt. Dat moet in theorie lukken als je op 7 januari uitgerekend bent denk ik. Dochter kwam met 39+5 dus ik vermoed wel dat ik weer zo rond de uitgerekende datum zal bevallen. Ik heb het gevoel dat hij er een paar dagen na pas uit wil.

    Bevalling Ach meiden die voor het eerst gaan bevallen, er zijn ook veel goede verhalen joh! Ik vond de persweeën die ik moest weg puffen het verschrikkelijkst. En ja, ik dacht heus wel af en toe dat ik het niet kon. En ja, als het hoofdje staat dan brand dat als een malle. Maar het is mij op een of andere manier zonder pijnbestrijding gelukt (en dat wil ik dit x weer proberen) en een paar dagen na de bevalling zei ik al dat ik het zeker de moeite waard vond om nog eens te doen! Terwijl ik 2 uur na de bevalling nog zei dat ik absoluut niet begreep hoe mijn oma dat 5x heeft kunnen doen.
     
    Minttu, Riette89, RM1996 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020

    29 december (1)
    ❤️ @MamaLayenNo - 34 jaar - 3e kindje ❤️ {meisje}

    30 december (1)

    ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{verrassing}

    1 Januari (1)

    ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar - 5e Kindje ❤️ {onbekend}

    2 Januari (1)

    ❤️ @Laragh - 39 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen}

    3 januari (1)
    ❤️ @Druffia - 33 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen}

    4 januari (2)
    ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen}

    5 januari (1)
    ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje}

    6 januari (1)
    ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ {onbekend}

    7 januari (3)

    ❤️@Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ {jongen}
    ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {
    meisje}
    ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {
    jongen}


    8 januari (0)
    ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ {mk 5w+4d}

    9 januari (1)
    ❤️ @KimKing90 - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen}

    10 januari (1)
    ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje}

    11 januari (1)
    ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️
    {meisje}

    12 januari (2)
    ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ {bbz 6w+6d }
    ❤️ @Riette89 - 29 jaar -2e kindje ❤️ {meisje}

    13 januari (1)
    ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ {mk 8w+1d}

    14 januari (5)
    ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ {mk 6w+3d}
    ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend}
    ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing}
    ❤️ @Tioman - 32 jaar - 2de kindje ❤️ {
    jongen}
    ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen}
    ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ {
    jongen}
    ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ {
    jongen}


    15 januari (2)

    ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ {meisje}
    ⭐️ Cocko- 5e kindje ⭐️ {MA 9w+2d}



    JONGEN (10) | MEISJE (7) | VERRASSING (2) | ONBEKEND (3)| STERRETJES (5)
    ---------------------------------------------

    Afspraken

    Augustus

    ♡ 19 augustus @RM1996 controle VK
    ♡ 19 augustus @LaQueen 20 weken echo
    ♡ 19 augustus @Lavita 20 weken echo
    ♡ 20 augustus @AapEnOlifant 20 weken echo
    ♡ 20 augustus @Druffia 20 weken echo
    ♡ 20 augustus @GroeneBomen controle VK
    ♡ 20 augustus @Jetje1991 20 weken echo
    ♡ 21 augustus @Haver11 20 weken echo
    ♡ 21 augustus @LaQueen controle VK
    ♡ 21 augustus @LJJ herkansing 20 weken + GUO
    ♡ 22 augustus @LJJ controle VK
    ♡ 22 augustus @GroeneBomen 20w echo

    ♡ 23 augustus @Ansj84 20 weken echo
    ♡ 27 augustus @nadine001 20 weken echo
    ♡ 27 augustus @Wizzy5 controle vk
    ♡ 27 augustus @Jetje1991 controle vk
    ♡ 28 augustus @Buko gesprek vk+gyn

    September:
    ♡ 3 september @RM1996 20 weken echo

    6 September @Riette89 20 weken echo
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    @Wizzy5 ik teken voor jouw derde bevalling! :D

    @LaQueen ik omschreef tegen mijn man toen het hoofdje stond: alsof iemand een hele pot met sambal in mijn doos had gegoten terwijl er een bowlingbal erin vast zat :p

    @Buko en @Riette89 zo! Wat een heftige bevallingen jeetje.... dat is niet niks.


    Ik mis nu wel de meer onbevangenheid van de eerste keer. Ik had niet eens een bevalplan, zag wel hoe het liep.
     
    Wizzy5 en LaQueen vinden dit leuk.
  19. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    De bevalling van mijn dochtertje was echt een droombevalling. Toen de verloskundige bij mij thuis kwam voor nacontrole, vertelde ze dat de verloskundige van het ziekenhuis en de verpleegkundige het er nog over hadden gehad hoe mooi ze mijn bevalling vonden.

    Trouwens, woensdag 21 augustus heb ik weer controle bij de vk. Wie zou mijn afspraak kunnen toevoegen? Het lukt mij niet op mijn telefoon.
     
    Minttu en LaQueen vinden dit leuk.
  20. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020

    29 december (1)
    ❤️ @MamaLayenNo - 34 jaar - 3e kindje ❤️ {meisje}

    30 december (1)

    ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{verrassing}

    1 Januari (1)

    ❤️ @Wizzy5 - 31 jaar - 5e Kindje ❤️ {onbekend}

    2 Januari (1)

    ❤️ @Laragh - 39 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen}

    3 januari (1)
    ❤️ @Druffia - 33 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen}

    4 januari (2)
    ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen}

    5 januari (1)
    ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje}

    6 januari (1)
    ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ {onbekend}

    7 januari (3)

    ❤️@Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ {jongen}
    ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {
    meisje}
    ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {
    jongen}


    8 januari (0)
    ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ {mk 5w+4d}

    9 januari (1)
    ❤️ @KimKing90 - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {jongen}

    10 januari (1)
    ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ {meisje}

    11 januari (1)
    ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️
    {meisje}

    12 januari (2)
    ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ {bbz 6w+6d }
    ❤️ @Riette89 - 29 jaar -2e kindje ❤️ {meisje}

    13 januari (1)
    ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ {mk 8w+1d}

    14 januari (5)
    ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ {mk 6w+3d}
    ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend}
    ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ {verrassing}
    ❤️ @Tioman - 32 jaar - 2de kindje ❤️ {
    jongen}
    ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ {jongen}
    ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ {
    jongen}
    ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ {
    jongen}


    15 januari (2)

    ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ {meisje}
    ⭐️ Cocko- 5e kindje ⭐️ {MA 9w+2d}



    JONGEN (10) | MEISJE (7) | VERRASSING (2) | ONBEKEND (3)| STERRETJES (5)
    ---------------------------------------------

    Afspraken

    Augustus

    ♡ 19 augustus @RM1996 controle VK
    ♡ 19 augustus @LaQueen 20 weken echo
    ♡ 19 augustus @Lavita 20 weken echo
    ♡ 20 augustus @AapEnOlifant 20 weken echo
    ♡ 20 augustus @Druffia 20 weken echo
    ♡ 20 augustus @GroeneBomen controle VK
    ♡ 20 augustus @Jetje1991 20 weken echo
    ♡ 21 augustus @Haver11 20 weken echo
    ♡ 21 augustus @LaQueen controle VK
    ♡ 21 augustus @LJJ herkansing 20 weken + GUO
    ♡ 22 augustus @Lavita controle vk
    ♡ 22 augustus @LJJ controle VK
    ♡ 22 augustus @GroeneBomen 20w echo

    ♡ 23 augustus @Ansj84 20 weken echo
    ♡ 27 augustus @nadine001 20 weken echo
    ♡ 27 augustus @Wizzy5 controle vk
    ♡ 27 augustus @Jetje1991 controle vk
    ♡ 28 augustus @Buko gesprek vk+gyn

    September:
    ♡ 3 september @RM1996 20 weken echo

    6 September @Riette89 20 weken echo
    ♡ 9 September @KimKing90 controle vk
     

Deel Deze Pagina