Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Jammer is dat he. Wij zijn onze oppas binnenkort kwijt, Dus nu helaas weer op zoek naar iemand. :(

    Ik ben ook echt een enorm vergiet, Ik vergeet zoveel. Normaal een lopende agenda en nu gewoon alles kwijt. Echt verschrikkelijk.
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Oppas hier genoeg, heb zowel ouders, schoonouders en hij kan ook zo naar mijn vriendin en haar gezin toe (wonen allen binnen 2km) dus dat is nog stommer, we hebben gewoon geen excuus waarom we zo weinig tijd echt voor elkaar maken.
    @Haver11 balen zeg van de oppas! Altijd jammer als je een geschikt persoon dan kwijt bent.
     
    Haver11 vindt dit leuk.
  3. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Ik heb inspiratie nodig.. o_O

    Ik vind de muur (witte muur) op de babykamer n beetje kaal en wil daar ook iets leuks hebben maar weet ecchhtt niet wat.. (als het verstandiger is om niets te doen nemen we dat zeker in gedachte mee!)

    Maar het mag ook weer niet té druk worden want dat maakt denk ik de kamer kleiner ogen.

    Andere muur wilt mn vriend niet meer teveel poespas
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wizzy5 en GroeneBomen vinden dit leuk.
  4. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Wij hebben ook een kleine kamer. Ik wil een muur licht grijs maken, en dan misschien met wat muurstickers erop..
     
    RM1996 vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Heb je geen Nijntje muursticker in grijs? Mooi rustig en past bij de andere kant de muur
     
  6. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    We hebben mega nijntje al als knuffel.. maar wel een idee! Thanks!
     
  7. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ahh snel doen dus!
    Het is toch lastig er 2 kinderen weg te brengen vind ik.
    Toen ik alleen de oudste had, deden we wel meer. Maar de jongste wil nergens anders slapen dus dat gaat al niet :(
    Baal idd heel erg dat ik haar kwijt ben. Ik vertrouwde haar zo met de kinderen!
     
  8. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw

    Ik zou ook kijken naar leuke muurstickers!
     
    RM1996 vindt dit leuk.
  9. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Of een leuk schilderijtje...die kun je altijd weer makkelijk veranderen. Ze hebben zoveel leuks vind ik!
     
    RM1996 vindt dit leuk.
  10. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    @RM1996 Muurstickers zijn idd altijd leuk en daar heb je onwijs veel keuze in. Of een plankje waar je een knuffeltje, schilderijtje/lijstje of een paar schattige cadeautjes die je nog krijgt op kunt zetten.
     
    RM1996 vindt dit leuk.
  11. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ziet er al leuk uit @RM1996 ! Misschien die witte muur ook een lichtgrijs kleurtje geven, en dan inderdaad een plankje waar je dingen op kunt zetten en aan kunt hangen?

    Succes op je werk vandaag trouwens, zal vast even tegenvallen na je vakantie.. Ik ga juist aftellen; nog 6 dagen werken!
     
  12. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Gister de hele dag onderweg, leuke dingen doen. Delsin onze zoon, was wel hangerig maar verder fit, en niet ziek oid. S'avonds gloeide hij echt, dus koorts opgemeten, 38,9 :(. Huilerig en hij
    Kon niet slapen natuurlijk of steeds maar kort en weer huilen :(.

    En hij had juist weer zo'n zin om maar de Psz te gaan, Maarja dat gaat niet,Vanmorgen was het nog 38.8. En hij moet hier sowieso 1 dag koortsvrij zijn voordat hij weer komen mag.

    Vindt het steeds zo sneu als ze zich zo ziek voelen :(
     
  13. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    We hebben net achter het bedje een koof (+/- 40cm hoog) ivm leidingwerk dus nog een plankje vond mn vriend niet zo’n strak plan. Wel hebben we in gedachten om een naamtrein te maken en die dan op de koof te zetten. Maar wil echt iets voor op de muur en daar komen we niet helemaal aan uit :p

    Het was indd weer even wennen! Poeh die 3 weken vakantie waren echt een verwenning. Het was ontzettend warm op de afdeling en weer zeer aangedane patiënten wat het ook weer zwaar maakte maar kan gelukkig een beroep doen op mn collega’s op zo’n momenten!
    Lekker zeg! Dat schiet op! Ook vakantieplannen? :cool:
     
    Buko vindt dit leuk.
  14. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Ohh nee toch! Germ! Veel beterschap!
    Gaat het inmiddels weer wat beter?
     
    Riette89 vindt dit leuk.
  15. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Dankjewel!:)
    Ja gelukkig gaat het weer een stuk beter. Vannacht heeft hij doorgeslapen.
    En vanmorgen was zijn temperatuur 37.5. Dus even afwachten hoe het verder deze dag gaat, en hopen dat de koorts nu weg is. Als hij niet meer koortsig wordt kan hij morgen weer naar de PSZ waar hij zo graag heen wil:thumup:.
    (Kinderen hier moeten 1 dag koortsvrij zijn voordat ze weer mogen komen)

    En fitter is hij ook sowieso alweer, rent hier weer rond :D
     
    Druffia vindt dit leuk.
  16. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Misschien een leuke naamslinger ophangen? Of een vierkant/rechthoekig/rond grijs vlak schilderen en daar dan kleinere dingetjes in ophangen, of een sticker van een leuk gedichtje/tekst?

    Eerste dag na vakantie is echt afzien hè..

    Wij gaan ruim 1,5wk naar Zuid-Frankrijk. Zo'n mobile home op een hele luxe camping haha, meer glamping dus. Is vanalles te doen op de camping zelf en we zitten een km van het strand. Als het goed is rond de 27 graden, dus het lijkt alsof alle vakantie-ingrediënten wel aanwezig zijn :p
    Daarna nog een goede week thuis, ook heel lekker!
     
    Druffia vindt dit leuk.
  17. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Jee, hier ook eindelijk 20wk dansje :rolleyes:...

    En wij mogen nog lekker op vakantie. Vertrekken zaterdag voor 2 wk naar Luxemburg, nu nog beetje duimen voor mooi weer.

    @RM1996 ik zou zelf kiezen voor een rustige muursticker of idd iets van een schilderij/poster/slinger die je makkelijk kan vervangen. Je hebt (als je er van houdt) ook mooie muurstickers met de naam en geboorte datum van je kindje. Alleen moet je dan nog even geduld hebben ;)
     
    Druffia, Wizzy5 en Buko vinden dit leuk.
  18. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest. Alles was goed. Bm zit nu bij de navel. Ze zei wel dat ik veel vruchtwater heb, maar kon de baby al voelen liggen. Toch weer een klein mijlpaaltje dan ofzo hè? Vind dat wel leuk als ze kunnen voelen hoe de baby ligt.

    Verder ben ik wel benieuwd of jullie net zulke bitches zijn als ik:|:|
    Ik probeer me heel erg in te houden, maar kan er zo niet tegen dat als ik binnen kom bij mensen, ik als eerste bekeken word en reacties en vragen krijgen over de zwangerschap ipv mij te groeten en normaal met elkaar om te gaan (gok erop dat mijn hormonen dat zijn :D)Daarnaast moet er ook met enige regelmaat aan mijn buik gevoeld worden....ongevraagd! Ik vind dat zo vervelend.
    Dit heb ik bij andere zwangerschappen nooit zo vervelend ervaren, dan was ik trots en geen probleem of ze wilden voelen en ik kon er de hele dag wel over praten.
    Maar nu is het echt MIJN zwangerschap. Als er wat is hoor je het wel...dat is mijn houding/gevoel. En vooral: blijf van mij af!!
     
    Minttu en Druffia vinden dit leuk.
  19. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    @AapEnOlifant en @Druffia hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie tussen de oren een beetje tot rust komen?
     
  20. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Het gaat op zich wel. Ik heb me nu ziekgemeld op werk dus heb wel veel rust. Mag van m'n vriend niet alleen zijn (vanwege mn angsten), dus of hij werkt thuis of ik ben bij m'n moeder, die heeft nog vakantie.

    Verder qua gevoel is het heel raar.. Ik blijf gewoon het gevoel houden dat het goed komt en dat hij gezond is, terwijl ik wel weet dat de kans gewoon heel aanwezig is dat er wél wat aan de hand is... Ik vind het heel lastig, ben bang dat ik mijn eigen gevoel niet meer kan vertrouwen. We zijn nu ook heel afhoudend met spullen aanschaffen, blijven maar uitstellen. Wil gewoon eerst weten of dit kindje überhaupt een kans heeft op een normaal leven voordat we straks een huis vol spulletjes hebben...

    Ik voel hem nu heel goed en dat is heel fijn en heel eng. Ik vind het lastig om te veel te 'hechten', uit zelfbescherming. Pff.

    Oké, einde depressieve bericht haha.
     

Deel Deze Pagina