Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    @Buko dat is een nare afsluiting van je vakantie. Hopelijk met jullie allemaal gauw weer beter!
     
    Buko vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    @Buko nou zo ben je je vakantiegevoel snel kwijt! Beterschap voor jullie dochter en rustig aan jij en hopelijk heb je een rustige nacht in het ziekenhuis.
     
    Buko vindt dit leuk.
  3. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @Buko : dat is even schrikken zeg. Hopelijk blijft het bij een incident en komt alles goed. Je baarmoedermond is wel lang genoeg dat je geen cerclage hoeft? Was jullie reis per vlucht of auto?
    Ik hoop dat je dochtertje snel opknapt, heel sneu. Hopelijk kun je daar goed slapen.
     
    Buko vindt dit leuk.
  4. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @Buko hoe ging de nacht? En is alles weer rustig?
     
  5. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    @Buko tjee dat is idd schrikken.
    Hoe is het vandaag? Mag je weer naar huis?
     
  6. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    @Buko hoe gaat het? En met jullie meisje?

    Hebben jullie ook van die rare dromen? Ik bedoel....rare niet logisch te verklaren dromen

    Ik droomde dat ik 5 kippen in de oven had. Ze waren al lekker op kleur aan het worden, maar bij 2 lukte het niet echt on ze gaar te krijgen. Deze 2 kippen in de oven stonden op en gingen dansen en mij uitdagen :|

    Ik schaam me haast dat ik dit droom:')
     
    Minttu, LaQueen, nadine001 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Hahahhaha voorlopig dus geen kip in de oven op het menu voor jou :p

    Nee, gek genoeg niet. Wel ben ik aan het slaapwandelen geweest, begon te zeggen dat zoon maar speen moest en ging terug naar bed.

    Ik was blijkbaar wakker geworden van huilende zoon (bed nat) maar niet echt wakker... Dus arme man had een nog harder huilend kind omdat ik had gezegd dat hij zijn speen mocht en daarna gewoon weer naar bed ging.
    Ik scheen meer te mompelen maar dat was niet te verstaan.

    Ik weet echt van niets hahahhaa
     
    Minttu, Wizzy5, LaQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hahahha grappig
     
  9. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hahaha wat een hilarische dromen, vooral die kippen :roflmao:

    Hier een rustige nacht gehad gelukkig. Geen bloedverlies meer. Buik blijft wel gevoelig en “vol” voelen. Dametje ligt enorm met haar hoofdje in mijn blaas en bekkenbodem te duwen. Over cerclage is niet gesproken, dat doen ze volgens mij ook juist rond de 14 weken?
    Ik mag zo naar huis gelukkig. Paar daagjes rustig aan doen en goed naar lijf blijven luisteren.
    Bmm wordt ook niet opnieuw gemeten. In een uiterst geval kan het tot een vroeggeboorte leiden, maar dat hoeft op zich helemaal niet. Het kan ook dat dit voor mij gewoon normaal is. Als ik weer symptomen krijg als bloedverlies, harde buiken of krampen wordt ie nu wel meteen gecontroleerd.
    Dus nouja, tandje terug nu denk ik...
     
    iez vindt dit leuk.
  10. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    @Buko wat spannend zeg! Hopelijk vanaf nu geen gekke dingen meer, en even rustig aan doen inderdaad!
     
    Buko vindt dit leuk.
  11. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Jeetje @Buko wat spannend zeg... gelukkig zijn jullie nu goedgekeurd en hopelijk blijft het rustig!!
     
    Buko vindt dit leuk.
  12. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Fijn dat het vals alarm was en je weer naar huis mocht @Buko
     
    Buko vindt dit leuk.
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Welkom thuis @Buko !


    Zo'n lief moment toen ik zoon ophaalde bij de peuterspeelzaal. Zoon vloog mij net als altijd in de armen, maar ik voelde ineens nog 2 armpjes om mij heen. Peuterspeelzaal jongetje (of nou ja hij was van de crèche, groep is gecombineerd) wou graag geknuffeld worden dus heb maar de tijd genomen om om de beurt kinderen te knuffelen haha. Heerlijk die onbevangenheid van kinderen :) 'mooi jij bent knuffelbaar en ik wil een knuffel dus knuffel ik jou'.

    Verzorgend beroep was voor mij ook achteraf betere keuze geweest, geneeskunde of verpleegkunde. Wie weet als mijn lijf ooit weer goed werkt dat ik mij laat omscholen.
     
    Haver11, iez, Minttu en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    @Buko wat fijn dat je weer naar huis mag. Hopelijk lukt het om rustig aan te doen.

    @GroeneBomen wat super schattig en aandoenlijk dat geknuffel met die peutertjes:)
     
  15. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Gisterenmiddag komt mijn vriend naar beneden met de vraag: “slaapt het met het langere kussen echt lekkerder” uhhh jaa!
    voor zijn nachtdienst ging hij nog even slapen, ik loop naar boven en wie ligt daar intiem met mijn kussen? JUIST! :roflmao: hij vond het heeerlijk!
    vanochtend komt hij thuis van zijn nachtdienst, wil ik vanochtend me draaien en het kussen pakken (meeste baad bij op li liggen) kussen pleiten.. en jawel hoor hij had m weer :roflmao::roflmao: volgens mij moet ik er maar eentje extra kopen :roflmao:
     
    Minttu, iez, Jetje1991 en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Hahahaha typisch hahaha
     
    RM1996 vindt dit leuk.
  17. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    O help, onze hele bovenverdieping ligt over de kop. 2 vd 3 slaapkamers compleet vol gestouwd en onze slaapkamer helemaal leeg omdat de vloer er uit is. We slapen nu bij mijn ouders maar doordat ik extra moet lopen (ze zijn op vakantie dus eten doen we in ons eigen huis), hun wc lager is en hun bad veel te laag is (waardoor ik thuis in bad moet gaan en dan door naar mijn ouders) kan ik amper lopen en slapen van de pijn. Ook mede doordat ik in ons huis een hindernis parcours moet afleggen om ondergoed te pakken grrrr

    Hoop zo dat vanavond onze nieuwe vloer er in ligt. Het wordt wel mooi gelukkig
     
  18. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Hahahha ik had dit gisteren ook! Ik was al om 5:15 wakker (jippie, hormonen), kwam ik rond 8:00 boven ligt mn vriend ook met mijn zwangerschapskussen in zn armen hahahaha:roflmao::roflmao:. Hij beredeneerde het zelf met ‘ja lief als jij niet meer in bed ligt moet ik toch iets hebben om mee te knuffelen’:D:D:D
     
    Minttu, iez, Buko en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Haha wat erg ! Die van mij heeft toevallig elke zwangerschap last van maagzuur......daar gaan mijn rennies..
     
    Minttu, nadine001, Buko en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hahahahah hilarisch die mannen. Ik slaap eigenlijk nooit met zo’n kussen, vorige keer ook niet. Voedingskussen überhaupt nooit gebruikt.

    Hebben jullie soms ook al het gevoel dat de kleine er aan de onderkant uit valt/wil :o: Als ik langer dan 10min loop of sta krijg ik echt zo’n enorme druk naar beneden. En ze ligt volgens mij enorm met haar hoofd in mijn blaas en bekkenbodem, voelt alsof ze al is ingedaald!?:confused:
     

Deel Deze Pagina