Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leni4

    Leni4 Bekend lid

    27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Gelukt :)
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  2. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Hi! Graag sluit ik me hier aan:D.

    Vanmorgen een testje gedaan uit nieuwsgierigheid, eigenlijk zonder verwachting, maar lichte streep! Had gisteren of vandaag m'n NOD. Heb in maart een miskraam gehad, daarvoor waren m'n cycli 29 dagen en afgelopen maand 28 dagen.

    Zou uitgerekend zijn op 12 januari!

    Vind het dood- en doodeng na m'n miskraam... Maar testen zijn nu al donkerder dan ze toen waren op m'n NOD, dus dat zie ik als positief!

    Ik hoop dat iedereen een prachtig kindje in z'n armen mag sluiten over +/- 8 maanden!

    (heb trouwens geen idee hoe ik m'n username in het lijstje kan linken haha, dus als iemand 't kan aanpassen?:roflmao:)
     
    Wizzy5 en LaQueen vinden dit leuk.
  3. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Welkom @AapEnOlifant !!! Snap dat je nog erg onzeker bent, herken het helaas ook uit het verleden. Hopelijk kun je er toch van genieten dat je nu zwanger bent en heb je straks een heerlijke onbezorgde zwangerschap!
    Grappig van die link in de lijst, was me niet eens opgevallen, Maar dat kun je doen door "@" voor de naam te selecteren, zoals ik ook in dit berichtje heb gedaan. Dan heb ik je dus getagd en krijg je een melding ;)
     
    AapEnOlifant vindt dit leuk.
  4. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Thanks! 'T was al gelukt haha. Ik dacht omdat er hele 'username blabla' voorstond dat 't iets anders was, maar gelukkig heel simpel:p.
     
    Druffia, Buko en LaQueen vinden dit leuk.
  5. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Hier soortgelijke achtergrond. Januari MA en april miskraam. Wij gaan ook voor het eerste kindje. Voelde mij al zo een groentje tussen alle ervaringsdeskundige hier.

    Mijn NOD was ook zondag of maandag en verwacht op 12 januari 2020 te zijn uitgerekend!

    Ik wens ook jou alle gezondheid & dat het een voorspoedige zwangerschap mag worden. Dat geldt natuurlijk ook voor de rest.

    Vanavond ga ik mij via laptop proberen aan de lijst toe te voegen. Ik begrijp dat het niet via telefoon gaat.

    Toitoitoi dames :thumup:
     
    Buko, LaQueen en AapEnOlifant vinden dit leuk.
  6. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Lopen jullie ook continu je eten en drinken zo op te boeren?o_O Vooral net erna..
     
    LolaLisa en Druffia vinden dit leuk.
  7. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Zonet contact gehad met Moeders voor Moeders. Ze komt morgen al langs...Dus dacht...dan nu nog maar een test doen want ik test in de avond duidelijker en wil niet dat morgen streepje in eens lichter is ofzo waar de mevrouw bij is....en jawel de 3+ staat er zelfs al op! ;D dit had ik echt niet nu al verwacht!

    Ik heb echt zoveel last van maagzuur. Mijn vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad en nu al continu brrrr
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LaQueen, Buko en Mokki vinden dit leuk.
  8. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Precies dit ook!! Echt naar gewoon. Maar bij vorige zwangerschap hing ik nu al boven de wc. Nu gelukkig nog niet
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  9. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Ah dat is alweer fijne geruststelling die 3+!

    Ik wil ook meedoen aan moeder voor moeders, maar wanneer bel je daarvoor?
     
    Druffia vindt dit leuk.
  10. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Ah stom ik zie dat je 5 weken en drie dagen bent. Dan wacht ik nog een weekje!
     
  11. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ik heb mij online aangemeld en dan neemt de informatrice contact met je op. Je kunt er mee beginnen vanaf week 6. Na week 11 kun je niet meer aanmelden, Het beste kun je je gelijk aanmelden als je weet dat je zwanger bent. Dan plannen ze een afspraak (duurt +- 20 min) en dan mag je beginnen vanaf week 6. Je kunt meedoen tot week 16. Je krijg een online account en hierop kun je je zelf ook afmelden, mocht het erg tegenvallen of je gaat op vakantie ofzo.
    Er zijn ook vrouwen die eerst nog even wachten met aanmelden, omdat het helaas ook nog in de eerste weken mis kan gaan. Dan zijn ze aangemeld en moet je weer afmelden. Dit heb ik ook 2x meegemaakt, is heel vervelend, maar kreeg wel heel lief een cadeaubon om een bloemetje te halen.
     
    Mokki en Leni4 vinden dit leuk.
  12. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    En nog even verder klagen....ik heb het zo koudddddd de hele dag door!!
     
    AapEnOlifant, LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  13. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jaaa!!! Weer een mijlpaal! Super fijn. Laat moeders voor moeders maar komen :D
     
    Leni4 en Druffia vinden dit leuk.
  14. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.115
    4.956
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ja! En ik heb ook super snel weer trek na het eten. Maar ik heb de afgelopen maand net wat te veel etentjes gehad en schrok al van de weegschaal. En nu mag en kan ik het er natuurlijk niet meer af krijgen. :roflmao: En nu heb ik constant trek! Maar dat verandert vast nog wel, want bij mijn dochter van week 7 T/m 16 kotsmisselijk geweest, dus ik vermoed dat de kans er weer in zit dat dat gaat gebeuren.

    Hebben jullie het ook zo koud?
     
    AapEnOlifant en Leni4 vinden dit leuk.
  15. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.115
    4.956
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, dat schrijf ik ook net. Gelukkig, herkenbaar dus!
     
    Druffia en Leni4 vinden dit leuk.
  16. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.115
    4.956
    113
    Vrouw
    D
    M
    #116 LaQueen, 6 mei 2019
    Laatst bewerkt: 6 mei 2019
    Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020

    1 januari


    2 januari


    3 januari
    @Druffia - 32 jaar - 2e kindje

    4 januari
    @Wizzy5 - 31 jaar- 5e kindje

    5 januari


    6 januari
    @Buko - 31 jaar - 2e kindje

    7 januari


    8 januari
    @Leni4 - 4e kindje

    9 januari
    @LJJ - 29 jaar - 2e kindje

    10 januari
    @Lavita - 27 jaar - 2e kindje

    11 januari


    12 januari
    @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje
    @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje

    13 januari


    14 januari
    @LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje

    15 januari



    JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (9)
    ---------------------------------------------

    Afspraken

    Mei
    20 mei @LJJ eerste echo
    20 mei @Wizzy5 eerste echo
    21 mei @Druffia eerste echo
    22 mei @Buko eerste echo
    22 mei @Buko 7wkn 3D echo
    24 mei @LolaLisa eerste echo
    27 mei @Leni4 eerste echo
    27 mei @Wizzy5 intake VK
    28 mei @Druffia intake VK
    31 mei @Buko intake VK

    Juni
    ♡ 5 juni @Buko 9wkn 3D echo
    ♡ 12 juni @LaQueen intake VK

    13 juni @Druffia termijnecho
    20 juni @Buko 11wkn 3D echo
     
  17. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.115
    4.956
    113
    Vrouw
    D
    M
    Vandaag gebeld met de verloskundige. Super leuk, we kwamen erachter dat we op dezelfde dag in hetzelfde ziekenhuis zijn bevallen! :roflmao: Als dat geen connectie is... nu al vertrouwen erin, haha. Ik mag 12 juni voor de intake komen, dan ben ik 9 weken. Ook heb ik gemaild naar het echobureau (doen ze zelf niet), dus daar verwacht ik ook een reactie van deze week. Ik mag van haar een afspraak maken met 8 weken om alvast te spieken (super fijn! Dat was bij mijn vorige VK niet zo) en vervolgens rond de 11 weken de termijnecho. Wij gaan daarna met 15 weken een pretecho inplannen voor het geslacht. :D
     
    Mokki, Druffia, Leni4 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Leni4

    Leni4 Bekend lid

    27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Super koud idd en kan de hele dag wel eten.. normaal eet ik normaal.. maar nu .. en patat lekker, chocolade heerlijk.. pizza hmm whahahaha niet best .... ik rookte altijd wel gelijk gestopt vorige week met de positieve test.

    Denk dat ik ook wel wat aangekomen ben hoor..
    Borsten beginnen nu ook meer pijn te doen.. en slaap slecht .. zo ff lekker geklaag hahaha
     
    LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  19. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Wat een heerlijk vooruitzicht al die echo’s @LaQueen ! En fijn om er zo’n goed gevoel bij te hebben.

    Ik heb het trouwens ook intens koud, vooral ‘s avonds of als ik even ga zitten.. o_O
     
    LaQueen en Leni4 vinden dit leuk.
  20. Leni4

    Leni4 Bekend lid

    27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Snachts trouwens warm.. en was vanmorgen in de winkel kreeg ik het ook inneens bloedheet
     
    LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina