Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw

    Jeetje pittig zeg:(
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  2. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook bij mijn jongste, echt heel vies. Heb helaas geen tips
     
    Lavita vindt dit leuk.
  3. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Exact dit bedoel ik. Door de misselijkheid staat kauwgum me op het moment erg tegen. Maar ik denk dat ik er toch aan moet geloven.
     
  4. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Dat is supervervelend. Vooral dat je nog veel misselijk bent.... Mijn misselijkheid is grotendeels weer weg nu. Ineens werd het vorige week minder. Weet niet wat ik meemaak. Met mijn zoontje tot 30 weken dagelijks spugen en nu alleen maar moeheid dat overheerst
     
    LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  5. Minttu

    Minttu Actief lid

    8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Bekendmaking: wij hebben in Japan een puzzeldoosje gekocht (voor onze ouders). Je moet een paar stapjes doen voor je het doosje openkrijgt. We hadden er een tutje in verstopt en de verwachte datum. Mijn mama was super tevreden, mijn schoonmama ook alleen had ze het niet zien aankomen omdat we met kerst nog beweerden dat we eerst gingen bouwen ;) Ze was ook wat emotioneel.

    Onze vrienden willen we het persoonlijk vertellen. En de rest zal via fb lopen zeker?:)
     
    LaQueen, Haver11 en Buko vinden dit leuk.
  6. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Klopt. Ben er nu ook wel echt klaar mee. Zit hele dagen thuis, dus de dagen kruipen voorbij.
    Wat fijn dat het bij jou grotendeels weg is. Lijkt me heerlijk.
     
  7. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Bij mijn ouders hadden we dochter een shirt aangedaan met only child > big sister. Wij super zenuwachtig, maar ze zagen het helemaal niet uit zichzelf haha. Dus dochter als “cadeautje” een envelop aan mijn moeder laten geven, met de echo erin. Ze waren mega super blij. We hadden ze wijs gemaakt dat we in juni pas weer een tp konden krijgen, dus echt nog niet verwacht.
    Veel vrienden gewoon verteld onder het mom van “we hebben nog een nieuwtje”. Vandaag kraamvisite geweest bij een vriendin, dochter was enorm lief voor de baby. Dus daar konden we ook mooi bruggetje maken naar het feit dat ze vast een lieve grote zus zal worden.

    Ik denk dat we pas na de geslachtsbepaling iets op Facebook zetten. Vriend heeft niet eens fb en zelf doe ik er ook amper meer wat mee, dus hecht er ook niet zo veel waarde (meer) aan..

    Hier trouwens soms ook zo’n gore smaak, ik pak dan idd ook maar kauwgom. Of in de auto een lolly. Echt 1000 jaar geleden dat ik die op had :roflmao:
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.108
    113
    Vrouw
    @Minttu ooooh je hebt zo'n cool puzzeldoosje meegenomen, ik vind dat echt zo fascinerend iets!
     
    Minttu vindt dit leuk.
  9. Cherryblush

    Cherryblush Actief lid

    10 mrt 2015
    118
    93
    28
    NULL
    NULL
    Goed gewerkt als misselijk is afgenomen??
     
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.108
    113
    Vrouw
    Als in ik heb amper meer last van restless legs meer! :D

    Misselijkheid is er nog steeds haha, morgen een BBQ. Ene kant zin in, maar als ik aan eten denk is het 'burp'
     
    LaQueen en Lightblue vinden dit leuk.
  11. Cherryblush

    Cherryblush Actief lid

    10 mrt 2015
    118
    93
    28
    NULL
    NULL
    :D
    Oh ja de restless legs waren het. Wat fijn dat het helpt!! En zo snel al :D sterkte morgen, hopelijk hebben ze ook droge broodjes :confused:
     
  12. Lightblue

    Lightblue Bekend lid

    5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ik ben geloof ik de enige die alles eet wat los en vast zit. Heb deze zwangerschap me echt maar heel kort even een beetje misselijk gevoeld, ben daar zo blij mee. Wel is de vermoeidheid vreselijk hier en met nog 3 jonge kindjes kom ik totaal niet aan m’n rust. Laat dat tweede trimester maar gauw komen :)

    @GroeneBomen, ben je ook heel diep in slaap gevallen? Ik val zelf als een blok in slaap van magnesium haha
     
    Buko vindt dit leuk.
  13. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik kan ook alles eten, het word nu gelukkig wel wat minder, Maar de afgelopen weken echt enorme honger.

    De vermoeidheid begint ook minder te worden :D
    Wel misselijk geweest, Maar vooral 's avonds in bed, en bij het tandenpoetsen. Niet overgeven ofzo.

    @GroeneBomen gelukkig geen last meer van de restless legs!
     
    Buko vindt dit leuk.
  14. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.206
    5.092
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha vrees niet @Lightblue! Ook ik ben gek genoeg niet misselijk, tenzij ik dus niet eet. Dusssss.... ik eet mij ook rond. :eek: Heb constant honger (Nouja binnen een kleine 2 uurtjes alweer zeg maar) en ook hier zoooooo moe. Als ik kan dan slaap ik gewoon tussen de middag even. Heb ook veel hoofdpijn trouwens.
     
    Buko vindt dit leuk.
  15. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Echt heel herkenbaar. Elke ochtend misselijk maar zodra mijn maag gevuld is geen klachten meer. Dus moet echt de hele dag eten. Probeer het meestal maar gezond te houden.
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.108
    113
    Vrouw
    Ik heb tegen 00:00 echt elke avond ineens een mega honger gevoel. Ik heb last van eind Vd middag en avondmisselijkheid. S ochtends en verder overdag geen probleem.

    @Lightblue nee helaas dat niet. Sliep vannacht pas tegen 4:00. Bleef maar malen. Willen dit weekend naar mijn ouders die aan t kamperen zijn maar is lastig om een accomodatie in de buurt te vinden helaas. Of heel erg duur (200 euro voor 1 nacht vind ik teveel) of 45 minuten van hun vandaan. Dus ben al dagen ermee bezig grrrr en je moet niet zoeken voor 00:00 haha dus eigen schuld.
     
  17. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Die vermoeidheid hakt er hier ook in hoor. Vannacht van 23:00 tot 11:00 geslapen. Genoeg zou je denken. Ware het niet dat ik net een uurtje op de bank heb geslapen.
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.108
    113
    Vrouw
    Vandaag op verjaardag wist maar 1 dat ik zwanger was, de rest zag het gelijk. 2 aaiden mijn buik al en kreeg van schoonzus van vriendin te horen; zoo schiet lekker op lieverd (ken ze al jaren haha)! Hoelang moet je nog? Eh 30 weken....

    'ai, sterkte. Ja je had bij de eerste ook al zo'n grote buik zal nu nog wel groter worden'
     
    Buko vindt dit leuk.
  19. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Haha nou weg verrassing als ze het zelf al kunnen zien zonder iets te vertellen :')

    Inmiddels weet ook iedereen het in onze omgeving. Soms echt knullige reacties van mensen die echt gelijk vragen of we op de natuurlijke manier of via ziekenhuis zwanger zijn geraakt. Snap echt niet dat ze dat gelijk aan ons durven te vragen. Vind dat zo onbeleefd....bij sommigen denk ik echt, dat gaat jou helemaal niets aan en bij sommige mensen denk ik dat kun je toch later een keer vragen. Toch niet gelijk als reactie op ons mooie nieuws....
    De buurvrouw reageerde met dat ze het allang wist want ze had een keer de moeders voor moeders flessen zien staan . Ook zo knap dat je dat kunt "zien" als het in een afgeschermde tas bij de deur achter de plantenbak staat....(heeft er gewoon in gekeken met der neus)

    Gelukkig de meeste reacties verrassend ,lief en leuk en vooral dat zoveel mensen het je gegund zijn dat je weer zwanger mag zijn!
     
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.108
    113
    Vrouw
    #1680 GroeneBomen, 16 jun 2019
    Laatst bewerkt: 16 jun 2019
    @Druffia wat brutaal! Mijn hemel... Je zou haast vragen met welk standje hun eigen kinderen zijn verwekt :p

    Ik heb een uur geleden mijn vader teruggebeld, brult mijn moeder van een afstand; 'fijne vaderdag papa! Dat ben ik van jou niet gewend dat je het vergeet!'
    Ik 'als Hare Majesteit mij met mijn vader laat praten dan krijg ik ook de kans om wat te zeggen'
    (Haar bijnaam als ze weer de heerser wordt haha)
    Mam: 'o jaa daar heb je gelijk in'

    T is ook wel een type hoor haha, ze heeft mijn broer wel eens opgebeld met 'gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders' hahahaha
     
    LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina