Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Colinn, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Jeetje wat een ellende zo alles bij elkaar! Hoe is het nu?
     
  2. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Schrikken zeg! Ik kan me voorstellen dat het niet heel fijn voelt.
    Gelukkig houden ze jullie goed in de gaten.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  3. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
  4. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ga straks toch ook maar even de vk bellen.
    Heb nou al aantal dagen dat ik steeds denk hmmm mannetje wat beweeg je weinig.
    Voel hem wel door de dag heen maar wel echt minder. Kan natuurlijk prima worden verklaard doordat ie groot is en minder ruimte etc maar ik neem t zekere voor t onzekere toch maar.
     
  5. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Heel goed van je! Dan maar even een half uurtje aan de ctg. Dan weet je iig waar jullie staan!
     
  6. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik twijfel alweer haha.
    Vanaf dat ik beneden op de bank zit is meneer al super actief...
    Echt al ruim 2 uur volop bewegen.
     
  7. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Heb toch maar gebeld, mn man zei al beter voor de zekerheid even laten checken.
    Mag straks langskomen voor een ctg.
     
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Idd beter t zekere voor t onzekere:) hopelijk is alles in orde!
     
  9. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Mijn buik is in een paar dagen tijd zo veel gegroeid. Snachts omdraaien is echt een hell geworden. Ik moet mijn buik gewoon “oppakken” haha. Pff alleen begint nu wel echt zwaar te worden hoor:(

    Maarrr... ik doe mijn 36 weken dansje!! Over een weekje mag ze komen!
     
    Colinn vindt dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik dans mee:D
     
    SamirsVrouwtje en Colinn vinden dit leuk.
  11. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Mn gyn zei dat het ook wat kan zeggen als de baby eerst heel rustig is en daarna juist heel druk. Goed dat je het straks even laat checken :thumup:
     
  12. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Daalt ze miss in waardoor het anders voelt bij je? Als ik zit hangt m'n buik gewoon op m'n schoot. Bij mij ligt ze al volledig ingedaald en vast.
     
  13. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Dufel Kijk je uit dat ie niet draait tijdens je ctg? :roflmao:

    Pff nou hier hele hoop beweging gehad sinds de ctg, alsof ie er helemaal leip van werd. En dat tov de vijf kieteltjes die ik de laatste drie dagen per dag voelde. Hij is volgens mij alweer minstens twee keer van zichzelf gedraaid dus geen idee nu meer hoe hij ligt. Vk heeft gyn nog proberen te pkken te krijgen want ze vond t absurd dat deze niet in wilde leiden. Maar madam was natuurlijk al naar huis. Ze zei dat ik juist heel vee geluk had dat ie terugdraaide en zeker sinds de tweede keer nu dat ik weinig beweging voel een paar dagen en die kleine kennelijk nogal instabiel ligt dat ik gewoon ingeleid had kunnen worden. Maar volgens hen zou dat niet kunnen omdat ie na draaiing toch nog niet in bekken ligt en dan navelstreng er uit kan zakken bij prikken van de vliezen. Maar je hoort zo vaak dat ze na versie meteen inleiden dus snap dr zelf geen bal meer van. Ben een beetje op eigenlijk. Zit nu hele dag tussen beval bal en bed, beetje wiebelen dat ie mss wat indaalt weer
    Ofzo.
    Wilde vaderdag kado gaan kopen in de stad, op zich natuurlijk een goed plan ff lekker veel lopen voor het indalen maar kan me er niet toe zetten. Voel me
    Een beetje leeggeslurpt na die ellende in het ziekenhuis. Is echt een heel tegennatuurlijk gevoel als ze je baby zo bij kop en kont pakken van buitenaf terwijl je je al zorgen maakt. Bah. Ik duik er weer in. Of ga weer op die bal. Weetikveel.
     
  14. Oxelsnor

    Oxelsnor Actief lid

    29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    Oh oh dames. De laatste loodjes zijn er echt .. zie echt verband in alle berichten die geplaatst worden.

    @Moppiepoppie wat vervelend dit ! Ik hoop dat kindje gaat luisteren en in je bekken blijft zodat je nog even kunt wachten en relaxen tot die komt !

    @Dufel verstandig om te bellen gewoon hoor zeker met dit termijn je weet het nooit !
    @Colinn Ik had je al gesproken maar ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren!

    Voor iedereen succes met de laatste loodjes hier maandag 35 weken en hopelijk wat meer duidelijkheid over wat er nou gaat gebeuren etc etc.
    Lig hier echt beetje te hangen in een bedje de hele dag en daar blijft het bij.
    Bah.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  15. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Ja begrijp ik. Maar zou het ook extra spannend vinden. Woensdag is dichtbij gelukkig en als je kriebels krijgt of onzeker bent zou ik gewoon laagdrempelig bellen!
    Zet hem op de komende dagen.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  16. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Goedzo even bellen en laten checken
     
  17. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Ik heb vannacht een nachtje Z-H mogen doen om bij te slapen! Aanrader!!! Heerlijk relax ontbijtje op bed, alleen straks toch weer ene middagdutje hoor, want je blijft er wel wat suffig van merk ik.

    Vanmorgen ook weer ctg gehad kleine man doet het perfect, vk zei dat hij duimde dat ze dat aan zijn hartslag kon zien.
    We heel onrustige buik vanmorgen.
     
    Weereennieuwemama en Colinn vinden dit leuk.
  18. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ja komt goed hoor. Heb het telefoonnummer overal bij de hand en bel zeker als ik me zorgen ga maken! Het rommelt flink in m'n buik sinds gisteravond. Laten we hopen dat het gewoon uit zichzelf begint vandaag of morgen
     
  19. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh wat fijn zo'n nachtje! Wat voor medicatie heb je daar nu voor gehad dan?
     
  20. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Zoef, fijn dat je ff mocht bijslapen! Ze wilden mij ook slaapmedicatie geven door de huilbui na het draaien hahaha. Maar ik moest wel naar huis. Alleen beleefd geweigerd want ben wel beetje moe en slaap niet zo heel tof meer maar van die pillen word ik nog neurotischer dan ik al ben! En dat terwijl ik de dochter ben van een psychiater :roflmao:
     

Deel Deze Pagina