Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Colinn, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hij wil niet weg.. telkens als ik m eruit wil zetten, zeft ie dat ik normaal moet doen, dat dat niet echt is wat ik wil, en hij gaat dan ook gewoon echt niet weg... voor mij is uit elkaar gaan de beste oplossing, ja...
    Alleen werkt hij dus totaal niet mee.. en waarom? Geen idee, hij zegt dat ie van me houd, maar als je echt van iemand houd, doe je dit diegene toch niet aan?
    Iknweet gewoon echt niet meer wat ik moet doen...
     
  2. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Jeetje.. dus enige optie is zelf weggaan maar dat doe je niet zo snel hoogzwanger en met een dochter. Doodzwijgen totdat hij berouw toont en zegt dat hij het beter wil doen voor jullie? Of zeggen dat het vanaf hier voor jou klaar is en hij wat moet gaan zoeken? Allicht wil hij dan serieus een keer praten en luisteren en verbeteren??
     
  3. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hoelang zijn jullie al samen?
     
  4. SuperStarDebs

    SuperStarDebs Actief lid

    1 sep 2011
    348
    143
    43
    @Moppiepoppie heb je al contact gehad over je zorgen?

    @SamirsVrouwtje heel heelbaar ik heb nu ook al dagen diaree alleen in de ochtend gelukkig :oops: ik denk door de warmte en omdat me organen ruimte maken ofso

    @VrouwtjeTheelepel dat is even schrikken goed dat je extra controles krijgt , ik voel de kleine al dagen niet meer zoals eerst normaal voelde ik al die schopjes maar nu zal het meer andere bewegingen zijn, toen ik aan de ctg lag zal ik veel bewegingen die ik zelf niet voelde maar vertrouw op je gevoel als het niet goed voelt gewoon altijd even bellen :D

    @Kimmetjuh90 wat een vervelende situatie zeg , je zou juist met zijn tweeen moeten genieten van de zwangerschap maar je zit alleen maar met gezeik. Ik zou dan ook bij mezelf denken liever alleen zonder gezeik dan met een vent die geen ruk doet en alleen maar loopt de zeuren.

    @Colinn hoe gaat het met jullie dochtertje en je herstel?

    @warmte ik vind deze temperaturen echt niet normaal, vanmiddag goed volgehouden door 2 uur lang in een koud badj
     
    SamirsVrouwtje en Colinn vinden dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heb al die dingen al geprobeerd, het huis is van mij, dus ik laat me niet mn huis uit jagen:oops:
    Ik ben hoofdhuurder, en hij staat niet eens op t contract, hij staat hjer inwonend ingeschreven.
    Ik benoem hem wwl als mn man, maar we zijn nog niet getrouwd:$
    Wel verloofd.. maar trouwen wil ik ook echt niet meer..
    We zijn 6 jaar samen...
    Hem dood zwijgen ook al geprobeerd, helpt niks.. hij ziet zijn fouten niet in ofzo...geen idee...
    En idd hoogzwanger weggaan, kan ik niet kan nergens naar toe.. anders was ik wel al weg, huur opzeggen en klaar.. maar helaas.. wil wel een dak boven mn hokfd voor mn kids..
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nou idd :)
    Ga lekker mn eigen weg, hij ziet dan hopelijk vanzelf dat hij niet meer in mn straatje past zoals die nu doet..
     
    SuperStarDebs vindt dit leuk.
  7. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Wel heel ruk hoor allemaal, Kimmetjuh :( Mijn ex wilde eerst ook niet weg. Totdat ik dus zei dat ik wilde scheiden en naar mn moeder ben gegaan. Toen ben ik teruggekomen en zei ik dat hij ergens anders moest slapen. Uiteindelijk werd hij zo boos dat ik de politie heb gebeld en die maakten melding bij Veilig Thuis en stuurden een gezinscoach. Die hebben toen samen met hem een oplossing bedacht waar hij kon logeren totdat hij wat anders had en ik kon in het huis blijven. Heb je al geprobeerd je schoonouders te bellen?
     
  8. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Via bol.com had ik hem gisteren al binnen! Dus maar 1 dag levertjes!

    Wat naar toch allemaal, heel verdrietig hoe het momenteel gaat bij jou thuis en met jezelf.
    Het helpt ook niet mee dat je geen steun krijgt van je man.
    Hopelijk kan je blijven focussen op je kindje i.p.v. op alle negatieve gedachtes en gebeurtenissen.
    Succes met de laatste loodjes.
     
  9. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @SuperStarDebs Vandaag vk gebeld en gezegd dat ik graag een second opinion wil want ik zat weer bij die ene rare. Dus gevraagd om een andere. Dus nu kan ik pas een dag later terecht maar wel bij eentje waar ik meer mee heb. Dan ga ik vragen of ik niet gewoon nu bij de gyn kan en dan daar weer mee in overleg kan over nogmaals draaien en dan dus meteen inleiden.
     
    SuperStarDebs vindt dit leuk.
  10. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Lief dat je er naar vraagt! Onze dochter doet het enorm goed. Ze is een lief en tevreden baby'tje. We zijn zo blij met haar! ♡ Ik voel me met de dag iets sterkter maar kan de dag nog niet doorkomen zonder dutjes te doen. M'n lichaam is enorm moe en daaraan merk ik dat het een enorme klap is geweest, dat vele bloedverlies. Ik heb sinds vandaag stuwing en wat doet dat pijn zeg, brrrr. Maar dat komt goed hoor!
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee hij heeft sinds een naar pas weer contact met zijn vader, en ik heb zelf een nog niet zo goede band met mijn schoonvader, mijn ouders kunnen helqas niet veel doen, mijn moeder bied een luisterend oor, meer kan ze helaas niet..
    Met mn vader heb ik ruzie, en die weet nergens vanaf.
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je, ja had bij bol idd al gezien dat er 1 tissen staat van 1 tot 2 dagen levertijd, wil die dan ook gaan bestellen :)
     
  13. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Het was een eenmalig diareetje dus ikwacht geduldig af
    :oops:
     
    SuperStarDebs vindt dit leuk.
  14. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hè wat jammer haha. Ik ben benieuwd wanneer jullie meisje zich komt melden!!
     
  15. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Pff anders ik wel. Ik voel haar wat
    Minder de laatste tijd dus ik ga even bellen vandaag
     
    Colinn vindt dit leuk.
  16. SuperStarDebs

    SuperStarDebs Actief lid

    1 sep 2011
    348
    143
    43
    @Moppiepoppie Succes bij de verloskundige moet je vandaag? ik ben benieuwd wat ze gaan doen.

    @Colinn super fijn dat ze een tevreden kindje is dat scheelt al heel veel. Ik hoorde indd dat als je veel bloedverlies hebt gehad je daar best een tijdje last van kan hebben, hopelijk heb je snel je energie weer terug:oops: en die stuwing zo herkenbaar erg is dat he ik had echt mega borsten maar snachts leken het wel stenen zo hard :roflmao: wat bij mij super hielp was koolbladeren in me bh daardoor kreeg ik minder pijnlijke stuwing.

    @SamirsVrouwtje haha een eenmalig diareetje :roflmao: herkenbaar ik voel hem al dagen minder het lijkt alsof hij meer schuift ipv trappelen , ik denk ook dat het door de warmte komt. Heb je al gebeld?
     
    Colinn vindt dit leuk.
  17. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Onderweg voor de (denk ik) laatste controle, ik word steeds zenuwachtiger naar mate de dagen verstrijken:roflmao::roflmao:
     
  18. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Haha! ja heb gebeld en ze is langsgeweest. Alles zat er goed uit, als ik haar tot de middag nog steeds niet goed voel dan moet ik aan de ctg scan.
     
  19. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @SuperStarDebs Nee ik mag morgen pas omdat ik niet bij die griezelige wil die heel pinnig is en alles afwimpelt met dat ik wat meer vertrouwen moet hebben..
     
  20. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik lees wel mee hoor maar even geen puf tot reageren.
    Hopelijk voel ik me weer wat beter als het wat koeler is.

    Jullie ook zo last ervan?
     
    Moppiepoppie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina