Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Colinn, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Heeeerlijk!! Geniet ervan ♡♡
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  2. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Een lijstje achter de hand voor mensen die vragen naar wat je wil hebben is inderdaad wel praktisch. En die tip van vragen om cadeaubonnen als mensen graag iets willen geven ook. Misschien zet ik wel iets op de envelop als "cadeautip: champagne/sushi/bon'
     
  3. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Hey ja wat raar dat je gewicht dan zo stil staat. Mijn gewicht gaat traag omhoog en dat vond ik ook wel vreemd, dus kan me jouw zorgen ook voorstellen. Hoe vaak heb jij echo's om de groei te meten?
     
  4. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Dankje voor de tips
    Noten zijn indd ook een goede.

    Ja zelfde test heb ik zo'n 3.5 week geleden gedaan. Toen was alles prima.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  5. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik zou eerst 2 echo's hebben voor de groei, en dat werd 3.
    En nu weet ik het niet, de vk had het erover dat ze over 2 weken alweer willen gaan kijken. Maar kan best dat ik overgedragen wordt aan de gynaecoloog
     
  6. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hoe waren je nuchtere waarde en 2 uur na het drankje toen dan? Kan volgens mij wel dat je iets later nog zwangerschapsdiabetes ontwikkeld. Mijn waardes worden ook steeds hoger. Ik prik inmiddels nuchter al bijna 7 (moet onder de 5.3 zijn) mét insuline. De insuline is al eens opgehoogd van de week. Heb morgen weer contact met de diabetes poli. Denk dat t weer verhoogd moet worden.
     
  7. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Nuchter was ie 4.9
    En 2 uur na het drankje 6.3

    Vervelend dat het nu ook met insuline nog zo hoog is steeds. Lijkt me erg vervelend
     
  8. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh dat zijn hele nette waarden idd. Ben benieuwd hoe het morgen is! Laat je het weten?

    Ja enorm vervelend idd. Als ik net zoals vanmorgen nuchter al bijna 7 prik durf ik bijna niet meer te eten joh :eek: Pfff.. maarja dat is ook niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Nog 6 weken! :cool:
     
  9. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja dat zei de vk ook indd, dat het eigenlijk precies is zoals ze het graag willen zien.
    Ik zal het laten weten :)

    Ja kan ik me voorstellen zeg!
    Lijkt me echt heel lastig want je wilt het beste voor je kindje maar je moet natuurlijk wel kunnen eten en drinken.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  10. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Veranderend lijf week 32:

    - zelf mn sokken en schoenen aantrekken is een uitdaging. Half liggende lukt dan het best, maar tuimel dan vaak verder door in ligpositie.
    - m'n nek is weg. Volgens mij houd ik vocht vast.
    - ik 'straal' volgens m'n nicht. Doet me denken dat ik buiten m'n zwangerschap nooit straal. Heb haar uiteraard wel bedankt voor het compliment.
    - ik waggel. Deed ik al een beetje, maar sinds ik 30+ belegen ben minstens 30% meer.
    - de verweking heeft flink ingezet; een stoepje afstappen = m'n enkel verstuiken en bijna op m'n plaat gaan, bovenop m'n buik. Dat laatste gebeurde gelukkig nog net niet, maar het scheelde een haar.
    - bekkenpijn, maar dan op weer andere plekken.
    - sleutels laten vallen, oprapen en dan meteen een kneiterharde buik krijgen.
    - warm! Ik heb het mega warm steeds.
    - veel plassen.
    - moe.
    - moe.
    - moe.
    - en tot slot moe.

    Wie vult m'n lijstje aan?
     
  11. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Succes met de test! :thumup:

    Ja alles voor ons meisje idd. Komt helemaal goed! Dan maar wat meer insuline. Moet wel gewoon kunnen blijven eten en drinken:cool:
     
  12. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Zo man oh man meiden... ik heb me gisteren toch een voorweeën gehad :eek: Stond bijna op het punt aan de bel te trekken maar toen zakte het weer af. Heeft wel zo'n 2 en een half uur geduurd. Hebben jullie hier ook zo'n last van? Of moet ik het vandaag ff laten checken?
     
  13. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Dankje! Heb net het drankje op. Nu 2 uur wachten
    Nuchter was mn waarde 5.6.
    Wel hoger dan de vorige keer.
     
    Colinn vindt dit leuk.
  14. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Zelf geen last (nog) van maar heb wel gehoord van vriendinnen dat ze erg vervelend kunnen zijn
    Volgens mij is het zo dat wanneer het niet erger wordt en het weer afzwakt het indd voorweeën zijn en dat kan geen kwaad. Alleen super vervelend.

    Maar als je je er zorgen over maakt zou ik gewoon even bellen.
     
  15. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja eigenlijk dit allemaal.

    Kan me ook amper nog omdraaien in bed:rolleyes:
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  16. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Iets hoger idd. Ben benieuwd naar je waarde over 2 uren. Krijg je die gelijk te horen? Ik kreeg die pas de volgende dag van mn vk namelijk.
     
  17. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Mn vk ging proberen of ik hem vanmiddag al te horen kan krijgen en anders zou t indd morgen zijn.

    Kan die waarde nuchter zo schommelen?
     
    Colinn vindt dit leuk.
  18. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ze werden niet erger gelukkig. Maar wel echt met een piek en dan zakte het weer af. En om de 5 a 10 minuten ook. Gisteravond bij het (vroeg) op bed gaan zakte het weer af. Nu lijkt het weer te beginnen :confused:
     
  19. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ja mijn ervaring is wel dat het flink schommelt. Of dat normaal is weet ik dus niet haha. T schijnt ook te liggen aan stress en of je wel of niet een goede nacht hebt gehad.
     
    Dufel vindt dit leuk.
  20. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ze kunnen wel echt venijnig zijn.
    Vervelend dat het nu weer lijkt te beginnen
    Anders bel je toch even... Voor de zekerheid
     
    Colinn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina