Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentekind85, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ik moet helaas afscheid van jullie nemen... bloeding was toch voorbode van een miskraam...
    Nog heel even geduld dus voor mij...

    Ik hoop voor jullie op goede zwangerschappen!
     
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Oh, wat vind ik het enorm naar voor jou :( Heel veel sterkte en neem vooral goed de tijd om het verwerken. Veel erover praten kan soms wonderen doen. Een hele lieve dikke knuffel ❤
     
    Lentekind85 vindt dit leuk.
  3. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Wat lief! Dankjewel!
    Ik ben ergens blij dat het allemaal zo vroeg gebeurd, nu kan ik snel door naar een volgende ronde.
    En met een rustig weekend en mijn twee jongens om me heen komt het goed:)
     
  4. Wistaire

    Wistaire Actief lid

    4 mei 2015
    400
    231
    43
    @Lentekind85 sterkte!!

    En daar hou ik me inderdaad aan vast. Dat het komt en gaat.. en uiteindelijk ligt het niet in je eigen handen, dus proberen zoveel mogelijk te genieten.
     
  5. Linda19841

    Linda19841 Actief lid

    26 okt 2015
    171
    61
    28
    Uitgerekend: 1 - 15 juli 2019
    ---------------------------------------------


    1 juli
    Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje onbekend
    Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend]

    2 juli

    3 juli

    Jolo, 27 jaar, 1e kindje [onbekend]

    4 juli

    Bonita09, 30 jaar, 3e kindje (Verrassing)
    Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend]

    5 juli

    6 juli

    7 juli

    8 juli

    9 juli

    10 juli

    11 juli

    12 juli

    13 juli

    14 juli

    15 juli


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (4)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:
    Lentekind - *4,5 week

    Afspraken:

    Oktober:
    29/10: Jolo - 2de Bloedtest hcg

    November:

    6/11: Jolo - 1ste echo
    6/11: Bonita09 - 1e echo
    20/11: Wistaire - 1e echo zh

    December:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  6. Linda19841

    Linda19841 Actief lid

    26 okt 2015
    171
    61
    28
    Hi Ladies, gefeliciteerd allemaal! Ik heb afgelopen maart een miskraam gehad, ik vind het nu erg spannend, fingers crossed dat het goed gaat. Qua kwaaltjes ben ik vooral erg moe, en steken in m'n buik, hoofdpijn.. 15 november heb ik m'n eerste echo, erg benieuwd! Duimen op goede zwangerschappen voor ons allemaal!

    Sterkte @Lentekind85.
     
  7. Linda19841

    Linda19841 Actief lid

    26 okt 2015
    171
    61
    28
    Uitgerekend: 1 - 15 juli 2019
    ---------------------------------------------


    1 juli
    Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje onbekend
    Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend]

    2 juli

    3 juli

    Jolo, 27 jaar, 1e kindje [onbekend]

    4 juli

    Bonita09, 30 jaar, 3e kindje (Verrassing)
    Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend]

    5 juli

    6 juli

    7 juli

    8 juli

    9 juli

    10 juli

    11 juli

    12 juli

    13 juli

    14 juli

    15 juli


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (4)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:
    Lentekind - *4,5 week

    Afspraken:

    Oktober:
    29/10: Jolo - 2de Bloedtest hcg

    November:

    6/11: Jolo - 1ste echo
    6/11: Bonita09 - 1e echo
    15/11: Linda19841 - 1e echo
    20/11: Wistaire - 1e echo zh

    December:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  8. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Hi dames! Van harte gefeliciteerd Ik klets graag met jullie mee, ik had donderdag een positieve test in handen en ga zo proberen om de lijst aan te passen. Ik ben eigenlijk gewoon heel erg bang en dat terwijl ik juist het vertrouwen in mijn lichaam weer een beetje terug had. Lang verhaal kort: na een ma begin januari en 4 weken emmeren ben ik uiteindelijk gecuretteerd en daar heb ik Asherman aan overgehouden, met alle ellende van dien. Nu dus toch (al!) weer zwanger, ik testte afgelopen donderdag (nod) positief en kreeg de dag erna bruinverlies, sindsdien dikke stress. Het wordt langzaam minder en ik probeer de moed erin te houden. Vk en gyn geven aan dat ze nu niks kunnen doen, afspraak voor echo staat op 15 nov. Ik zie dat meerderen al een lange weg hebben afgelegd. Zo fijn dat het raak is! Ik wens iedereen een goede zwangerschap en een gezonde zomerbaby
     
  9. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Uitgerekend: 1 - 15 juli 2019
    ---------------------------------------------


    1 juli
    Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje onbekend
    Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend]

    2 juli

    3 juli

    Jolo, 27 jaar, 1e kindje [onbekend]

    4 juli

    Bonita09, 30 jaar, 3e kindje (Verrassing)
    Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend]

    5 juli

    Eevie82, 36 jaar, 1e kindje
    [onbekend]

    6 juli

    7 juli

    8 juli

    9 juli

    10 juli

    11 juli

    12 juli

    13 juli

    14 juli

    15 juli


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (5)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:
    Lentekind - *4,5 week

    Afspraken:

    Oktober:
    29/10: Jolo - 2de Bloedtest hcg

    November:

    6/11: Jolo - 1ste echo
    6/11: Bonita09 - 1e echo
    15/11: Linda19841 - 1e echo
    15/11: Eevie82 - 1e echo
    20/11: Wistaire - 1e echo zh

    December:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  10. RosanneMarie

    RosanneMarie Bekend lid

    19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik kom ook met jullie meedoen! Afgelopen vrijdag positief getest, maar was toen pas 11 dpo. Een héél vaag lijntje. Nog een aantal keer getest (natuurlijk haha) en wordt gelukkig donkerder! Heb een zoontje van 2 en dit wordt dus de tweede voor ons.

    Heel veel sterkte Lentekind!
     
    Wistaire vindt dit leuk.
  11. RosanneMarie

    RosanneMarie Bekend lid

    19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Uitgerekend: 1 - 15 juli 2019
    ---------------------------------------------


    1 juli
    Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje onbekend
    Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend]

    2 juli

    3 juli

    Jolo, 27 jaar, 1e kindje [onbekend]

    4 juli

    Bonita09, 30 jaar, 3e kindje (Verrassing)
    Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend]

    5 juli

    Eevie82, 36 jaar, 1e kindje
    [onbekend]

    6 juli

    RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje [onbekend]
    7 juli

    8 juli

    9 juli

    10 juli

    11 juli

    12 juli

    13 juli

    14 juli

    15 juli


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (5)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:
    Lentekind - *4,5 week

    Afspraken:

    Oktober:
    29/10: Jolo - 2de Bloedtest hcg

    November:

    6/11: Jolo - 1ste echo
    6/11: Bonita09 - 1e echo
    15/11: Linda19841 - 1e echo
    15/11: Eevie82 - 1e echo
    20/11: Wistaire - 1e echo zh

    December:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  12. Linda19841

    Linda19841 Actief lid

    26 okt 2015
    171
    61
    28
    Gefeliciteerd Eevie en RosanneMarie! @Eevie82, heftig zeg.. ik heb helaas in maart een curettage gehad (nadat pillen geen effect hadden), vond het best een pittig 'traject'. Maar ik heb er verder niks aan overgehouden. Wel fijn dat je al weer zwanger bent! Duimen dat we allemaal een goede zwangerschap hebben.
     
    Jolo vindt dit leuk.
  13. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Net supergoed nieuws gekregen. Vorige week was mijn hcg 67 en nu een week later gestegen tot 2000 hcg !! :)
     
  14. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Dat is goed nieuws! En de eerste echo komt er ook al snel aan. Voor ons allemaal geldt denk ik wel: konden we de dagen maar vooruitspoelen!

    @Linda19841 Ja het is echt rot he :( al vond ik de curettage minder ingrijpend dan de pillen (en wel interessant, een keer op de ok )

    Hebben jullie al last van “kwaaltjes”? Ik heb dus al een paar dagen wat bruinverlies, eerst totale paniek maar dat is gezakt. Ik sport echter vrij intensief (hardlopen en ook wedstrijdjes enzo) maar dat durf ik nu niet meer zo goed. Op zoek naar wat rustigere activiteiten maar...

    Veel sterkte gewenst @Lentekind85 Jij hebt dit topic geopend, vind je het niet vervelend als wij er in doorkletsen? Ik hoop dat je snel weer zo’n zelfde topic mag openen!
     
  15. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Sterkte!
     
  16. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Vind ik geen probleem hoor!
    Ik blijf jullie een beetje volgen denk ik, vind ik ook gewoon leuk! :)

    Ben gezegend met twee mooie jongens en deze derde is echt een cadeautje voor me. En als het dan een keertje mis moet gaan, dan liefst zo vroeg mogelijk, dan kan ik meteen weer door naar de volgende ronde.

    Ik hoop voor jou dat het bruinverlies snel stopt en je volop kan gaan genieten!
     
  17. Linda19841

    Linda19841 Actief lid

    26 okt 2015
    171
    61
    28
    @Eevie82 ik vond de pillen inderdaad ook erger, dat was echt 'afwachten'. Ik ben helaas al paar keer eerder op de OK geweest, dus ik vond het niet meer zo interessant ;) Heb een hele heftige bevalling gehad, ik was gelukkig in het ziekenhuis, anders had ik het wellicht niet na kunnen vertellen. Ik merk dat ik nu ook wel wat angst heb voor de bevalling. Gelukkig wel grotendeels weg kunnen nemen door EMDR te doen.

    Inderdaad maar op zoek naar wat rustigere sporten, ik ben ook maar gestopt met tennis, wil geen risico nemen.. Qua kwaaltjes vooral erg moe, hoofdpijn is wat afgenomen. Ik kan niet wachten tot de eerste echo waar ik hopelijk een actief hartje zie..
     
  18. RosanneMarie

    RosanneMarie Bekend lid

    19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Wat een heftige verhalen zie ik voorbij komen! Heel naar.... ik hoop voor ons allemaal op gezonde baby’tjes in juli. Konden we de tijd inderdaad maar vooruit spoelen. Ik vond dit met mijn zoontje ook zo’n vreselijke wachttijd, tot de eerste echo.

    Ik heb echt al heel veel symptomen en ze zijn ook best heftig vind ik al. Veel meer dan ik me herinner van mijn zoontje. Ben heel moe, misselijk, duizelig, heb nergens trek in (behalve in Kelloggs special K haha) en krampen (waar ik me dan weer zorgen om maak, maar dat weet ik wel nog van mijn vorige zwangerschap, dat ik dat had).
     
  19. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    HAi meiden! Ik schuif ook aan. Zit nu op mijn NOD (11dpo) en nog geen bloed dus so far so good. Op 6dpo had ik al een schaduwlijntje dus ik vermoed eeniet zeer vroege innesteling. Testen lopen op, maar wel wat traag en mijn temp is max. 0.4 graden boven mijn lijntje en zakte vanmorgen 0.3 graden. 1 minuut lster was hij.weer een tiende gestegen, dus erg betrouwbaar was de meting blijkbaar niet. Maar toch: Wel spannend dus.

    Vorige zwangerschap had ik nergens last van behalve $&'*# Veel bekkenpijn. Nu ben ik al de hele dag wat weeïg, hongerig, af en toe hoofdpijnsteken, moe (maar valt samen met weersomslag), stuffy nose die volgens mij weer gaat bloeden. Ellende want dat bloed wordt dan een korstje dat ik weg probeer te halen omdat ik er niet goed Door kan ademen en vervolgens trek ik de boel zelf weer kapot per ongeluk waardoor ik smirgens in een bloedbad wakker word. Pijnlijke en irritante bedoening. Oh ja ik heb natuurlijk ook wat tension in m'n onderbuik en die trekkerigheid en steken Door groeiende baarmoeder.
     
  20. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Uitgerekend: 1 - 15 juli 2019
    ---------------------------------------------


    1 juli
    Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje onbekend
    Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend]

    2 juli

    3 juli

    Jolo, 27 jaar, 1e kindje [onbekend]

    4 juli

    Bonita09, 30 jaar, 3e kindje (Verrassing)
    Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend]

    5 juli

    Eevie82, 36 jaar, 1e kindje
    [onbekend]

    6 juli

    RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje [onbekend]
    7 juli

    8 juli

    9 juli

    10 juli

    11 juli

    Weereennieuwemama, 34, 2e kid

    12 juli

    13 juli

    14 juli

    15 juli


    -----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (5)
    -----------------------------------------------

    Sterretjes:
    Lentekind - *4,5 week

    Afspraken:

    Oktober:
    29/10: Jolo - 2de Bloedtest hcg

    November:

    6/11: Jolo - 1ste echo
    6/11: Bonita09 - 1e echo
    13/11: weereennieuwemama - 1e echo
    15/11: Linda19841 - 1e echo
    15/11: Eevie82 - 1e echo
    20/11: Wistaire - 1e echo zh

    December:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     

Deel Deze Pagina