Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carolinec87, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

    Pompeloesje Fanatiek lid

    10 aug 2009
    4.226
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Ooh ja,leuk!
    Hoe reageren jou kindjes?
     
    Anoniememoeder vindt dit leuk.
  2. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw

    We hebben het zo nog niet verteld, we wilde even een goede echo afwachten en dan het vertellen. Ze zijn wel de eerste die het gaan horen, maar gaan het zeker erg leuk vinden. Mijn jongste had vorig jaar als wens opgeschreven op school dat hij graag een jonger zusje of broertje erbij wilde of een tweede puppy ben erg benieuwd naar de reacties, en hoe we het gaan vertellen. Na hun mag de hele familie het weten, want dan zal het niet lang meer geheim blijven.

    Weten jouw kinderen het al? En zoja hoe vinden ze het
     
    Pompeloesje vindt dit leuk.
  3. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Laatste test die ik had liggen vanmorgen gedaan, vorige week nog 2-3 weken en vandaag netjes 3+

    Nu aftellen naar de eerste echo 17-11, spannend blijft het wel, maar hopen op een plakkerd

    Hebben jullie al last van zwangerschapskwaaltjes?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Babs1990

    Babs1990 Bekend lid

    1 sep 2015
    545
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Wat fijn! Ik wou er ook nog ééntje doen voor de 3+;). Maar mijn stagiaire stond achter de kassa bij de Kruidvat. Heb mij maar gauw weer omgedraaid.
    Kwaaltjes heb ik nog niet. Voel mij totaal niet zwanger.
     
    Anoniememoeder vindt dit leuk.
  5. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Wie weet over een paar dagen? Ik zou inderdaad ook niet zomaar een test kopen als er een bekende achter de kassa staat

    Kwaaltjes heb Ik ook nog niet echt, soms een beetje weeig gevoel en wat krampen voornamelijk links. Maar wel onwijs moe. Verder voel ik me nog prima. Is ook nog vroeg, de meeste kwaaltjes herinner ik me bij vorige zwangerschappen vanaf een week of 6/7 dus nog even genieten zonder kwaaltjes en wie weet wordt het deze zwangerschap me bespaard
     
    NoBa2021 vindt dit leuk.
  6. NoBa2021

    NoBa2021 Lid

    25 okt 2020
    10
    6
    3
    Vrouw
    Goedemorgen dames,
    Veel om bij te lezen, leuk!
    En welkom en gefeliciteerd alle nieuwe meiden .
    Ikzelf kom uit Noord-Holland, niet eerder actief geweest op fora maar leek me gezellig in deze coronatijden.
    Ik heb aanstaande vrijdag 06-11 een vroege echo i.v.m. het bloeden en de krampen van afgelopen week. Dat lijkt nu iets beter te gaan, maar ben pas gerustgesteld als ik vrijdag een goede echo zie .
    Allemaal een fijne zondag!
     
  7. Carolinec87

    Carolinec87 Actief lid

    30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat je vrijdag al een echo krijgt! Kan me voorstellen dat je daarna pas gerustgesteld bent. Hopelijk is alles goed en kun je daarna genieten van je zwangerschap!

    Ik kom trouwens uit de Achterhoek
     
    NoBa2021 vindt dit leuk.
  8. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Wat een onzekerheid, fijn dat ze wel een vroege echo gaan maken. Hopelijk daarna gerustgesteld
     
    NoBa2021 vindt dit leuk.
  9. mamaroos010

    mamaroos010 Niet meer actief

    Fijn he als het zo oploopt!
    Hier al een halve week een rare maag, wat misselijk en geen trek. Maar ik lig ook al het hele weekend met koorts op bed dus ik denk dat het daar mee te maken heeft gehad haha. Morgen misschien even de vk bellen, iemand zei tegen me dat bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap je ook evt koorts kan krijgen icm buikpijn, en nu heb ik ook al even buikpijn die uitstraalt naar mn heup en rug.. misschien hun mening even vragen.
     
    NoBa2021 vindt dit leuk.
  10. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Inderdaad even overleggen als je het niet vertrouwd, sterkte. Hopelijk is het een onschuldige griep en knap je snel weer op
     
  11. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ook ik kom hier gezellig mee kletsen! Afgelopen donderdag positieve test gehad en zaterdag nog één en die was mooi opgelopen! We verwachten rond 10 juli ons vierde kindje, maar de tweede om voor te zorgen. Ik ben 28 jaar, en in 2018 zijn onze zoontjes na 21 weken zwangerschap stilgeboren. Zij zijn een ééneiige tweeling die overleden zijn aan TTS. De daarop volgende zwangerschap was een miskraam met 5 weken, daarna raakte ik meteen zwanger en vorig jaar september is ons derde zoontje na 41 weken geboren. Een zwangerschap is voor ons dus extra spannend, maar we gaan weer zoveel mogelijk proberen te genieten! Ik zal even teruglezen om jullie verhalen te lezen.
     
    Carolinec87 en NoBa2021 vinden dit leuk.
  12. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡

    1 juli
    Noba2021 - 34 jaar - derde kindje
    2 juli
    wookiepurrs - 31 jaar - 2e kindje

    3 juli
    Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje
    Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje
    Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje

    4 juli
    River87 - 33 jaar -2e kindje
    Anoniememoeder - 33 jaar - 4e kindje

    5 juli
    Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje

    6 juli

    7 juli
    Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje
    Anoniempje888 - 30 jaar - 3e kindje
    SHN - 34 jaar - 2e kindje

    8 juli
    Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje

    9 juli

    10 juli
    xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes)

    11 juli

    12 juli

    13 juli

    14 juli

    15 juli


    Afspraken:
    2 november 2020 - Pompeloesje - 2e bloedname
    12 november 2020 - Pompeloesje - 1e echo
    17 november 2020 - Anoniememoeder - 1e echo
    18 november 2020 - SHN - 1e echo
    19 november 2020 - Babs1990 - 1e echo
    20 november 2020 - xDaantje - 1e echo


    ------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
     
  13. Anoniempje888

    Anoniempje888 Actief lid

    24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    @xDaantje gefeliciteerd! Maar wat erg van je eerste zoontjes.. :( echt verschrikkelijk...
    Hopelijk nu een zwangerschap zonder al te veel zorgen...
     
  14. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Hier zuid Holland de bollenstreek
    Vorige keer een fb groepje gestart en nog contact mee 1 is 8 dagen eerder uitgerekend nu dan ik dus We gaan weer bijna gelijk op :)

    Zaterdag 14nov een echo ingepland want wachten op de termijn echo vindt ik wel erg lang hihi
    Even kijken of we onder het excuus de kleine man kunnen laten logeren bij opa en oma en we hem dan s middags ophalen zodat wij naar de echo kunnen en daarna denk pas vertellen
     
  15. mamaroos010

    mamaroos010 Niet meer actief

    hihi even puzzelen he met zo'n eerste er bij. Bij de vorige kon ik zonder gedoe naar echo's, nu ff puzzelen waar ik onze kleine tornado laat. Leuk zo'n fb groepje! Heb ik van vorige zwangerschap ook nog, is toen een appgroepje geworden met intensief contact. Erg fijn!
     
    River87 vindt dit leuk.
  16. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Haha de kleine tornado
    Ja vorige keer was makkelijk je kon gaan en staan waar je wilde nu is het puzzelen met werk en kind etc

    Ja leuk toch die fb groepjes
     
  17. KimWeber

    KimWeber Lid

    1 nov 2020
    75
    53
    18
    Vrouw
    Hoi Allemaal,

    Allereerst, iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

    Ook ik mag gelukkig aansluiten en gezellig meepraten.
    Ik ben 30 jaar en heb 2 dochters, een van 4 (juli 2016) en een van bijna 2 (december 2018).

    Ik heb heel lang beren op de weg gezien ten aanzien van een derde kindje. En dan vooral de praktische zaken. Na een aantal goede gesprekken met mijn man (die het liefst een heel elftal wil ;)) heb ik mijn gevoel gevolgd en gestopt met de pil.

    Ik had afgelopen woensdag 28 oktober een positieve test en voor zover nu bekend uitgerekend op 9 juli.

    Vrijdag 27 november 1e intake bij de vroedvrouw en 24 december de 12 weken echo als de termijn klopt bij de eerste afspraak. Mega spannend allemaal weer.

    Liefs Kim
     
    xDaantje, Anoniempje888 en NoBa2021 vinden dit leuk.
  18. Babs1990

    Babs1990 Bekend lid

    1 sep 2015
    545
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Welkom dames. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!.
    @xDaantje wat ontzettend verdrietig. Ik snap dat het echte genieten nog niet helemaal gaat. Hoop dat je snel vertrouwen krijgt in deze zwangerschap! Ik ga heel hard voor je duimen.

    @KimWeber beren op de weg zien... dat herken ik wel. Maar nu het zo ver is zie ik ineens nergens geen proberen meer van in. Het zal allemaal wel los lopen. Tijd om er over na te denken of ergens over in te zitten hebben we toch niet als de kleine er eenmaal is.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  19. KimWeber

    KimWeber Lid

    1 nov 2020
    75
    53
    18
    Vrouw
    @Babs1990 inderdaad. Nu het zover is denk ik ach, zie het allemaal wel hoe het gaat lopen. Tuurlijk zal het druk worden maar daar ga je dan wel je weg in vinden.
     
    Babs1990 vindt dit leuk.
  20. MissyMoo

    MissyMoo Actief lid

    17 jul 2020
    241
    420
    63
    Vrouw
    @xDaantje wat heftig! Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een spannende zwangerschap is.

    Vanochtend weer getest en lichter, dus ik heb mezelf de hele dag opgevreten. Morgenochtend maar weer proberen.
     

Deel Deze Pagina