Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carolinec87, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaroos010

    mamaroos010 Niet meer actief

    Verwijderd ivm privacy
     
  2. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Spannende dagen om te wachten!
    Mag ik vragen wat al die afkortingen betekenen ben er niet zo in thuis namelijk.

    Positef blijven gaat de ene dag zeker makkelijker dan de andere dag.
    Maar goed dat jullie het wel proberen te blijven.
     
  3. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    @Nicky030 Pff, dat worden inderdaad nog een aantal spannende dagen! Ik duim heel erg hard mee dat jullie het meest gunstige scenario krijgen voorgeschoteld en er een gezond kindje in je buik groeit!
     
  4. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Verdorie, mijn nieuwsgierigheid heeft me de das omgedaan!
    Wij waren van plan het geslacht van onze baby een verrassing te laten worden. Dat hebben we bij de eerste ook gedaan en ik vond het geweldig om dat pas bij de geboorte te weten te komen.
    Hier in België hebben we echter een systeem waarbij je als patiënt je medische verslagen, labo-uitslagen,... gewoon online kan inkijken (weet niet of dat in Nederland ook bestaat). Als verpleegkundige vind ik dat wel handig, want ik heb meestal de bloeduitslagen al geraadpleegd nog voor ik ze van de arts te horen krijg. Ik check dit dus regelmatig en wou deze week dus ook de bevindingen van de echo nog eens nalezen. Bij mijn dochter heeft er nooit het geslacht ingestaan (stond altijd bij 'geheim' of 'onbekend'), maar nu denk ik dat de gyn zich dit keer vergist heeft en het stond er dus wel in :eek:
    Bij deze is de verrassing eraf en weten wij dat we een zoon krijgen! Ben er uiteraard supergelukkig mee, maar toch ook een beetje teleurgesteld dat het niet meer geheim is.
    Zal me leren van altijd alles 3 keer te willen nalezen :D;)
     
    River87 vindt dit leuk.
  5. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡

    27 juni

    Anoniememoeder - 33 jaar - vierde kindje

    1 juli

    Noba2021 - 34 jaar - derde kindje
    MacKwek - 32 jaar - derde kindje

    2 juli
    Kimmie12 - 37 jaar - derde kindje

    3 juli
    Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje
    Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje
    Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje
    Mommyof2xx - 27 jaar - 2e kindje
    Flowertje36 - 29 jaar - 3e kindje

    4
    juli

    River87 - 33 jaar -2e kindje
    Krisjee - 25 jaar - 1e kindje


    5 juli
    Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje
    Melanieex - 25 jaar - 1e kindje

    6 juli

    7 juli
    Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje
    Anoniempje888 - 31 jaar - 3e kindje
    SHN - 34 jaar - 2e kindje
    Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje

    Josje85 - 35 jaar - 1e kindje

    8 juli
    Mama8881 - 32 jaar - 3e kindje
    xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes 21w)

    9 juli
    KimWeber - 30 jaar - 3e kindje

    10 juli
    Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje(vmk 5w)
    MissyMoo - 35 jaar - 8e kindje

    11 juli

    12
    juli

    Slowly - 37 jaar - 2e kindje
    Charls - 29 jaar - 1e kindje
    Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje

    13 juli

    14
    juli

    15 juli

    Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje

    Afspraken:
    3 maart 2021 - Josje85 - controle VK + 22-weken prik
    5 maart 2021 - xDaantje - groeiecho gyn
    9 maart 2021 - xDaantje - Controle vk
    11 maart 2021 - Flowertje36 - controle vk
    11 maart 2021 - Melanieex - controle vk
    12 maart 2021 - Anoniempje888 - controle + echo
    22 maart 2021 - SHN - controle + echo
    7 april 2021 - Melanieex - controle + echo
    20 april 2021 - SHN - controle + echo
    10 mei 2021 - Melanieex - controle vk
    18 mei 2021 - SHN - controle + echo
    26 mei 2021 - Melanieex - controle + echo + verjaardag!

    ------------------------------------------
    jongen (8)| meisje (4) | verrassing (0)
     
  6. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Oeps :roflmao:
    Maar wel heel leuk een dochter en een zoon!
     
  7. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Spannend verder @Nicky030. Al die beslissingen die jullie nu al moeten nemen, lastig lijkt mij! Ik hoop echt voor jullie dat het meevalt.

    Hahaha @SHN, wat grappig om er zo achter te komen. Ga je het nu voor familie etc wel geheim houden of maak je het nu maar helemaal bekend?

    Heeft jullie buik ook een groeispurt? Het gaat zo hard hier ineens.
    Ik voel de baby nu elke dag wel een paar keer. Zo fijn! En het reageert ook op aanraking, super leuk. Misschien kunnen man en kinderen het binnenkort ook voelen.
     
  8. Melanieex

    Melanieex Actief lid

    10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Hier groeit het ook super hard, af en toe echt zon opgeblazen gevoel! Voel de kleine dagelijks en m'n vriendin ook! Echt super. Reageert ook op aanraking, schupt er aardig op los!
     
  9. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Nee, we gaan het niet vertellen. De meeste mensen zijn ondertussen toch gestopt met vragen naar het geslacht, omdat ze wisten dat wij het zelf als verrassing wilden. We gaan iedereen dus in de waan laten dat het voor ons ook nog geheim is.

    Hier ook een enorme groei van de buik de laatste 2-3 weken! Je kan er in ieder geval niet meer naast kijken.

    Voel de baby elke dag meer en duidelijker. Afgelopen weekend heeft mijn man hem ook voor de eerste keer voelen schoppen!
     
  10. Lenainlove

    Lenainlove Actief lid

    8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @SHN Haha oeps! :D

    Mijn buik groeit ook flink, merk het ook steeds meer bij bukken en schoenen aan doen enzo... Ik ben wel een stevige dame, dus ik weet niet of het voor de buitenwereld er nog uit ziet of ik gewoon nogal aangekomen ben haha! Maar ja, die grote bolle buik komt vanzelf...

    Hier ook een lekkere schopper! Soms ook salto's ofzo haha :cool:

    Wij hadden een lichte shock te verwerken... We hadden een heel leuke kraamverzorgster (zzp'er) geregeld en met de kennismaking was het ook heel fijn enzo. Nu werd ik op zondag gebeld door een collega-zzp'er met het nare nieuws dat ze is overleden!! :eek: Hartaanval. Echt moeilijk te geloven. We kenden haar verder niet persoonlijk, maar toch :cry:
     
  11. Carolinec87

    Carolinec87 Actief lid

    30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Oh jeetje, wat schrikken zeg! Ook al kende je haar verder niet, zulke dingen zijn altijd naar!
     
  12. mamaroos010

    mamaroos010 Niet meer actief

    @SHN Oh nee wat zonde haha! Maar gefeliciteerd met een zoontje!

    @wiedeltje mijn buik lijkt wel wat stil te staan. Kan ook een deel spanning zijn denk ik, alsof ons gevoel even op pauze staat rond om de zwangerschap en mn buik dan ook ofzo. Nou zagen ze op de echo ook niet mega veel vruchtwater en ben ik nog nauwelijks iets aangekomen dus dat zal ook wel mee spelen. Vind een mooi rond buikje wel leuk dus het mag van mij wel doorzetten uit deze bier-buik-fase haha :roflmao:

    @Lenainlove oh wat naar! Bizar hoe het leven dan kan lopen, even weer een herinnering dat elke dag een cadeautje is!
     
  13. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    @wiedeltje hier lijkt de buik wat stil te staan.
    Maar zitten ook echt even in een chaos periode thuis met alle verbouwingen.

    @SHN wat knap als dat lukt :roflmao: hier wouden we het ook geheim houden, maar hadden ons al drie keer versterken. Niks voor ons dus:rolleyes:

    @Lenainlove wat heftig nieuws! Kan me voorstellen dat zoiets wel even binnenkomt ondanks dat je haar niet kent.

    @Nicky030 oh dat zijn wel heftige eventuele ziektes. Hebben jullie de uitslag al ontvangen?

    Volgende week weer een controle na heel lang! Heeft iets van 8 weken tussen gezeten ivm de 20 weken echo.
     
  14. Anoniempje888

    Anoniempje888 Actief lid

    24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    @Nicky030 wat een spanning.. hopelijk heb je ondertussen goed nieuws gekregen!
    Hier voor CMV ook altijd best angstig, zeker omdat kindjes op het werk dit regelmatig hebben.. Ben blij dat ik bij de 12-wekenbloedname nog negatief testte.

    @Lenainlove wat heftig! Niet fijn om zo een nieuws te krijgen.

    @wiedeltje hier al een serieuze buik. Bij 20 weken zag je bij mijn zoontjes nog amper iets terwijl het nu echt wel heel duidelijk is. En baby is hier ook erg actief, ook al goed voelbaar en zichtbaar langs buiten :)

    @SHN gefeliciteerd met jullie zoontje! Spijtig dat je er op die manier dan toch nog achter moest komen :p
     
  15. Anoniempje888

    Anoniempje888 Actief lid

    24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    Dit was mijn buik met ruim 20 weken en is ondertussen nog wel wat gegroeid :p
    Spijtig genoeg is het ook al duidelijk zichtbaar op de weegschaal :$
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. mamaroos010

    mamaroos010 Niet meer actief

    @Anoniempje888 helaas nog geen nieuws, kweek was nog niet ver genoeg. Morgen poging 2. Hele dag mezelf zitten opvreten voor niets :(
     
  17. Anoniempje888

    Anoniempje888 Actief lid

    24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    oohnee.. zo erg een hele dag in de stress zitten voor niets :( Hopelijk morgen gewoon een goed resultaat zodat je terug wat meer kan genieten!
     
  18. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
  19. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Wat een heftig nieuws @Lenainlove. Zo onverwachts dan komt het soms best heftig binnen he. Moeten jullie nu ook op zoek naar een andere kraamzorg?

    Ik ben ook benieuwd of jullie al bericht hebben gekregen @Nicky030.
     
  20. mamaroos010

    mamaroos010 Niet meer actief

    verwijderd ivm privacy
     

Deel Deze Pagina