Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nimaso

    Nimaso Actief lid

    8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Wat naar al die kwaaltjes op het laatst. We moeten onszelf maar goed in de gaten houden en goed voor onszelf opkomen!!
    Hier slaap ik een stuk beter na mijn bezoek aan de chiropractor. Was een flinke correctie zei hij. Alleen nadeel dat het wel weer terug kan 'schieten' Maar dan kan ik bellen en dezelfde dag nog komen. Volgende week is de vakantie van de kinderen afgelopen, kijken of ik dan meer een 'verlof gevoel' krijg :roflmao:
     
    Dubbeltje82 en Wanda68 vinden dit leuk.
  2. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Wat naar, hopelijk trekt het weer weg!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  3. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    @Dubbeltje82 hopelijk word er naar je geluisterd maandag..
    Niet fijn als je je ongehoord voelt en vooral niet in jou/jullie situatie.
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  4. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Haha ja hier 1 die al 1 ochtend mocht afgelopen week, vanaf volgende mogen ze beide weer :thumup::thumup: daar kijk ik wel naar uit :roflmao:

    Ik heb redelijk geslapen! Redelijk is tegenwoordig goed en was me al een poos niet gelukt :D

    Hoofdpijn is nog minimaal aanwezig als ik snel omhoog ga, maar ik zou bijna vergeten dat die er zat. Rustig aan dan maar! En niet meer van onder de douche in de zon gaan liggen :$

    Ik heb gisteren tijdens het douchen alvast gevoeld. Maar ik voel nog niks, de baarmoedermond zit nog veel te hoog om wat te voelen.

    I know het klinkt gek, maar als we een verloskundige laten toucheren, kunnen we ook zelf voelen hè :D Deed ik ook bij de jongste, maar duurde ook vet lang voor ik toen wat voelde.
     
    Lizzy16, Dubbeltje82 en Nimaso vinden dit leuk.
  5. Nimaso

    Nimaso Actief lid

    8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Haha, als zij het niet willen doen we het zelf? :D

    Bij de eerste 3 weken te vroeg bevallen, en bij de tweede heeft ze me met 39.5 getoucheerd, deden ze eigenlijk niet maar omdat de eerste bevalling goed ging wou ze het wel doen. Volgende dag is dochter 2 geboren. Door de snelle bevalling is ze toen wel een paar dagen heel misselijk geweest, heb toen wel aan mezelf getwijfeld of het door het toucheren kon komen dat het sneller op gang is gekomen. Dus weet niet of ik het nu weer zou vragen. Maar hoe ik er over 3 weken over denk.. dat gaan we dan zien.
    Ik hoop alleen dat het weer nog wat beter wordt.. het hoeft niet heel warm of zo, maar wat meer zon zou wel fijn zijn.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  6. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Wanda68 ik zat er zelf ook aan te denken om eens te toucheren onder de douche... Ben dus niet de enige haha. Wat fijn dat je hoofdpijn minimaal is nu.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  7. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Hier wel gelukt om verlof gevoel te hebben,nu ze beide weer naar school en opvang gingen. Ze zijn nu uit logeren allebei en mn vent is werken. Ik moet zeggen dat ik daar niet zo goed in ben,alleen wakker worden hopelijk heb je volgende week verlof gevoel!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  8. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ik wist niet dat je dat zelf kon fijn iig dat je beter voelt!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  9. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Toucheren is niet hetzelfde als strippen hè. Wat ook gewoon zelf kan, mits je erbij kan natuurlijk.

    Sowieso is strippen alleen 'werkzaam' als je kleine eraan toe is. Zolang je voor toucheren je handen goed wast, zou het dus prima kunnen :thumup:
     
    Nimaso en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  10. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Ooeh bij het idee omdat te gaan voelen, vind ik op de een of andere manier griezelig haha..
    Mooi dat jullie dat wel doen/proberen..
    Ben sowieso iemand die aanrakingen van onder niet altijd heel prettig vind.
    ook als de vk dat doet, of voor uitstrijkje oid dan moet ik me echt mentaal voorbereiden en ontspannen en het moet heel langzaam gaan.:o:
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  11. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    @Dubbeltje82 wat naar dat je je niet gehoord voelt door de vk. Heel goed voornemen om maandag goed voor jezelf op te komen. Het is nu wel zwaar voor je zo de laatste weken. Het is eigelijk te zot dat ze je zo lang laten doorlopen terwijl je veel klachten hebt. En een moeder met een gezonde mentale toestand is ook super belangrijk.

    Oeh nee dat voelen durf ik niet aan. Heb wel het idee dat het daar beneden wat is opgezet o_O

    Ik heb eigelijk geen klachten op het moment. Alleen heel moe en in sommige posities kortademig. Ben deze week niet voor controle geweest. Afspraak is elke week nu maar omdat het zo goed gaat mocht het wel met 2 weken. Dus pas volgende week donderdag weer. Ik moet even vragen wanneer ik nu precies moet bellen als het begint want weet de regels niet meer echt.
     
    Dubbeltje82 en Wanda68 vinden dit leuk.
  12. Nimaso

    Nimaso Actief lid

    8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Oh ja.. strippen.. was ook al weer 6 jaar geleden :oops: maar zo prettig was dat niet dat ik het zelf zou gaan proberen, als dat al kan.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  13. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Vintage35 dit staat er in ons zwangerschapsboekje 16209813087658479290797178250562.jpg
     
  14. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Hier moet ik meteen bellen als ik denk dat het begonnen is. De vorige keren ging zo snel,dat ik nu meteen moet bellen. Ik had bij tweede toen toen 7 cm maar weinig last nog. Begint wel spannend te worden nu, wanneer de eerste baby's zich aandienen!!

    In kader van nesteldrang, de badkamervloer en putje heb ik schoongemaakt. Knutsels kinderen opgeruimd. Reserve kleding maat groter in tassen gedaan.
     
    Dubbeltje82, Nimaso en Wanda68 vinden dit leuk.
  15. Nimaso

    Nimaso Actief lid

    8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Oh ja, een tas voor de kinderen klaarzetten kan ook nog wel handig zijn. Als ze dan opgehaald moeten worden dat we niet dan nog van alles bij elkaar moeten schrapen. Goed idee.. ga ik vanmiddag maar doen. Net nog paar dingen gehaald, en wat ik niet opschrijf vergeet ik. Dus nog de helft vergeten. Kan ik zo van balen. Mag ik nog een keer. Want een beetje een florissant nachthemd is wel fijn. En kom echt net van de action weer..
     
  16. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Hier staan alle tassen al een tijdje klaar. Bijna 38 weken.... Meisje mag van mij wel komen nu...
     
  17. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Dankje @Dubbeltje82 dat is een duidelijk overzicht.

    @Lizzy16 jij bent een snelle bevalster dus. Logisch dat je gelijk moet bellen.

    ik beval heel traag. Uuuuren over gedaan bij beide kids. Dus verwacht nu niet dat het ineens sneller zal gaan.
    Vk zei nog doordat er nu aardig wat jaren tussen zitten het best wel weer lang kan duren.
     
  18. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @Dubbeltje82 wat naar dat je je zo rot voelt! Ik zou ind als ik jou was maandag goed voor jezelf opkomen, jij en jouw gezondheid zijn net zo belangrijk als de baby!

    Ben zo benieuwd wanneer de eerste baby zich aandient!

    Ik heb nog geen vluchttas klaar gezet, niet voor mijzelf of voor de kids.. babykamer is bijna af, wil nog even de badkamer poetsen en de cosleeper moet ik nog opmaken.

    Ben niet heel snel dus dit keer. :|

    Ik ga zelf geen fratsen uithalen om de bevalling op te wekken, hij komt wanneer hij er klaar voor is.. mits dit voor week 40 is natuurlijk haha daarna moeten we moeder natuurlijk misschien wel een handje helpen.

    Ik was woensdagavond bij de VK, baby is al ingedaald en verder was alles ook in orde.
    Heb steeds meer last van oefen/voorweeen en ik ben ZO blij als ik na de bevalling van die bekken en banden pijn af ben. Echt niet meer te doen zo. Gelukkig helpt mijn vriend mij heel veel in het huis.

    nog eventjes.. laatste loodjes en dan hebben we onze baby’s in onze armen!
     
    Mimus en Wanda68 vinden dit leuk.
  19. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ja klopt,hoewel je ook vaak genoeg hoort dat ze daar geen rekening mee houden. Mijn moeder was bijvoorbeeld net op tijd in het ziekenhuis.
     
    Mimus en Wanda68 vinden dit leuk.
  20. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Hier vandaag veeeeel afscheiding gehad. Dun en vloeibaar, maar wel afscheiding, geen vliesscheur ofzo. En voorweeën.

    Bij de jongste had ik dat ook weken van tevoren en beviel met 40+2.

    Zoooo spannend!! Ben heel benieuwd wie er de lijst gaan trekken :rolleyes:
     
    PlainJane en Mimus vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina