Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Ja s’nachts is het ook gewoon elke 3 uur, en soms nog eerder. Gelukkig drinkt ze vrij snel 5-10 minuten. Ze dronk 1 borst maar wil nu vaker 2 borsten drinken. Wat was geboorte gewicht van jouw zoontje? hier was dat 3400 gram.
     
  2. Sel078

    Sel078 Bekend lid

    28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Oh dat is zeker snel! Dat scheelt enorm! Hier drinkt hij heel lang juist, 45 minuten ofzo. Hij woog 3248 bij zijn geboorte! Ze gaan aardig gelijk op dus.
    Ik denk dat ik ga proberen 1/2 flessen kunstvoeding te geven per dag en ook niet te kolven op dat moment. Mogelijk loopt de bv dan terug, maar dat is niet anders..
     
  3. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Daar zit ik ook over na te denken. Want ze moet iets meer groeien. Maar ze drinkt al vaak en veel dus het meer aanleggen om meer te groeien gaat hier niet op. Maar heb wel snel last van gestuwde borsten. Maar misschien als ik kv geef, en dan niet kolf op dat moment, of een beetje, het lichaam dat zelf weer afstemt. Op vraag en aanbod. Of zo iets haha. Je hoort het wel, ik doe maar wat.
     
  4. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    We doen allemaal maar wat denk ik, ik iig wel ;) als je niet kolft zal de stuwing denk ik wel afnemen.

    Hier zijn de oudste kindjes weer begonnen met school en opvang. Wat een stilte zeg!! Alleen de kleine man die af en toe geluidjes maakt
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  5. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Zijn er eigenlijk alweer mamas aan het werk? En hoe is het met de kleintjes? Floris heeft zich dinsdag twee keer van buik naar rug om gerold :eek:
     
    Mimus en PlainJane vinden dit leuk.
  6. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    zo wat knap van Floris! Het kleine gaat er dan wel erg snel vanaf he!
    Hier is de klein as weekend 12 weken. Ik heb nog 4 weken vrij dan begin ik weer en jij?
     
  7. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat knap! Wat is hij rap zeg. Hier wordt er druk geoefend rug naar buik, maar komt niet verder dan zijn zij. :)
    Hoe gaat het verder met jullie baby’s en een ritme/schema? Hier nog steeds ver te zoeken. Ezra slaapt ook zeer weinig overdag. De nachten gaan wel erg goed, met de nodige drink momenten tussendoor.
     
  8. Nimaso

    Nimaso Actief lid

    8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Ik heb morgen mijn officiële laatste dag verlof. Dinsdag mag/moet ik weer. Heb ergens wel zin in een beetje ritme (voor mezelf). Merk dat ik best wel lui wordt, vooral op de dagen dat mijn man weer naar kantoor gaat. Maar nu het weer wat beter wordt, beetje jammer hoor dit :roflmao:.
    Mijn zoon begint een beetje ritme te krijgen. Maak hem 6.15 uur wakker om te voeden en leg hem dan weer terug. Dan tegen 10.00 uur voeden, 14.00 uur en dan is het ritme weg, 17.00 uur en 's avonds nog 2-3 keer. Maar wel tegen 21.30 in bed tot weer de volgende ochtend. De slaapjes overdag zijn wel wisselend, maar voor de rest best netjes vind ik. Volgende week naar CB, benieuwd naar gewicht en lengte.. hij past bijna niet meer in de kinderwagenbak..
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  9. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Wij hebben geen ritme. Maar geen ritme is ook een ritme, telt dat ook? :roflmao:

    Ik voed volledig op verzoek. En dat is elke dag anders. Maar kom vaak op 10-12 voedingen per dag. Snachts is het vaak 2 keer tussen 23:00-7:00. Best wel pittig. Slaapjes overdag gebeuren allemaal in haar eigen kamer in eigen bedje, dat is echt prettig. Ze is tussen de slaapjes door steeds 1.5 uur wakker ongeveer en gaat dan weer naar boven. In de avond is het nog wel wat onrustig en wil ze ook clusteren.
     
    PlainJane, Mimus en Nimaso vinden dit leuk.
  10. Nimaso

    Nimaso Actief lid

    8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Inderdaad, geen ritme is ook een ritme.. en ik voed ook op verzoek hoor, maar merk dat hij er toch iets meer tussen gaat laten. Wel net zo fijn. Ook voor de gastouder, want ik heb geen idee van hoe laat tot hoe laat hij slaapt en wanneer hij de fles dan moet. We gaan zien hoe het gaat!
     
  11. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Sorry voor late reactie,ik kom soms nergens aan toe. @Nimaso hoe gaat het werken?
    Een aantal kindjes komen nog vaak zo te lezen. Best pittig he. Floris zit nu op 5 voedingen. Hij is ook alweer ruim 3 maand. Slapen is soms nog lastig,in slaap komen. Ik zet soms de stofzuiger aam,dat helpt :roflmao: gisteren consultatiebureau: bijna 7 kilo en 64 cm. Hij was behoorlijk van slag van de prikjes.
    ik mag eind oktober weer werken. Volgende week ga ik wel een keer aansluiten bij supervisie.
     
    Nimaso vindt dit leuk.
  12. Nimaso

    Nimaso Actief lid

    8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Het werken was wel weer fijn, maar ook wel weer zoeken hoe alles moest. Vlak voor mijn verlof was er namelijk een redelijke verandering in werkwijze, voelde me een beetje een stagiaire :roflmao:

    Hier afgelopen maandag naar het bureau geweest, 7 kilo en 62 cm. Groeit mooi dus :) hij heeft veel geslapen maandag en gisteren, verder eigenlijk geen last gehad van de prikjes gelukkig!
     
  13. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Goh! Bijna de eersten die een jaar geleden positief testen!! Wij eerste week oktober dus duurt nog even..
    En dan de spanning van de eerste weken..
    Nu gewoon heerlijk aan het genieten van onze baby’s :rolleyes:
     
  14. Sel078

    Sel078 Bekend lid

    28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Gek hè hoe snel het gaat! 30 september was m’n eerste (heel licht) positieve test :D
     
    Mimus vindt dit leuk.
  15. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Fijn dat het fijn was! Lastig dat alles anders is! Ik hoop dat ik mijn eigen groepen ook terug krijg,maar dat is nog even afwachten.
    Ongeveer zelfde gewicht als onze kleine. Gelukkig niet veel last van de prikjes!!
     
  16. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ja heel gek,bij ons 27 september. Precies 8 maanden later ben ik bevallen.
     
    Mimus vindt dit leuk.
  17. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Zijn er al baby's die de hele nacht doorslapen? Dus de klok rond? Hoeveel voedingen krijgen die kindjes?
     
  18. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Hier slaapt ze de klok rond. Met 4 voedingen. Haha. Telt dat ook?

    Wij liggen nu op de kinderafdeling. Met RS helaas.
     
  19. Lizzy16

    Lizzy16 Bekend lid

    28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    He wat naar! Hoe gaat het? Sinds wanneer?
     
  20. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Sinds eergister. Hoop vandaag naar huis te gaan. Ze lijkt vooruit te gaan. Maar o wat was ze ziek, vreselijk…. Nog wel veel snot en hoest maar geen koorts meer en ze drinkt weer.
     

Deel Deze Pagina