Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Haha, dat is toevallig!
     
  2. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    En om wat met krukken te proberen?
     
  3. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja dat doe ik nu ook al Ff. Maar echt shoppen zou teveel zijn.
     
  4. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Rapunzel wauw wat een machtig mooie foto's!!! Ik hoop dat ik over 2 weken ook iets mooiers meekrijg dan dat korrelige beeld!

    Ik moet met 26 weken nog eens de glucosetest herhalen en wsl ook nog tussendoor bloedwaarden checken voor de schildklier.

    @Cinsam wat rot van je enkel zeg, maar wel fijn dat je nu wel steun hebt en vooruitzicht op beterschap!
     
  5. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @Julias Wat goed dat de uitslag ok was! Ook blij om te horen dat je er niet misselijk van werd :) Ik moet de suikertest pas met 24 weken, vind het vreemd dat het zo laat is bij mij als ik jullie hier hoor..

    @Cinsam Jeetje klinkt pijnlijk.. goed rusten daar! Over zo min mogelijk echo's: gewoon je gevoel volgen hierin! Al wel erg fijn dat ze jullie mening volgde en niets wilde opdringen

    @Rapunzel WAUW zulke prachtige foto's ❤ Echt geweldig dit! Nu ik dit zie kriebelt het toch ook echt weer om een pretecho te laten maken.. even wat opzoeken want vind het vaak wel erg prijzig!

    Oh meiden ik heb vanavond voor het allereerst 2 overduidelijke schopjes gevoeld! Geen vreemd plopje of golvend gevoel, gewoon duidelijke schopjes! Ik schrok er effe van haha en toen kreeg ik plots een heel nostalgisch gevoel naar mijn 1ste zwangerschap, dat bekende gevoel plots terug, echt genieten al was het maar 2 seconden ❤
    Lijkt wel alsof ze wist dat ik me zorgen maakte :rolleyes:
     
    loezzzje, urfebe, Julias en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ik heb gister hetzelfde gekregen:D Ik vind hem super leuk!
     
    Loeki82, urfebe, Julias en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    @Lisa890 fijn dat ze je toch even liet merken dat ze lekker bezig is in je buik!!

    @Cinsam wat k*'t zeg! Ik zou als ik jou was lekker die rolstoel gaan gebruiken! Straks put je helemaal uit, dat wil je ook niet hebben. Je hele houding veranderd nu door dat blok aan je been. Kan me voorstellen dat dat niet goed is voor buikspieren en banden etc.

    @Rapunzel ik heb datzelfde pakje van de week gekregen:roflmao:

    Hier heb ik het idee dat ik al last heb van harde buiken. Soms voelt mijn buik zo gespannen en ongemakkelijk. Ik heb ook echt al een flinke buik. Je kan er niet meer omheen... Hebben jullie dat ook al? Ik heb haar ook al af en toe gevoeld. Wat is dat fantastisch zeg❤️
     
    Julias vindt dit leuk.
  8. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Normaal is het geloof ik ook tussen de 24 en 26 weken hoor. Ik moet hem met 26 weken ook nog een keer. Bij mij wilde ze hem extra doen ivm de te kleine placenta bij de vorige zwangerschap. Extra controle zeg maar, omdat ze zwangerschspssuiker als enige oorzaak konden bedenken na onderzoek van de placenta. En of de schildklier afwijking er iets mee te maken heeft weet ik niet.
    Drankje lijkt beetje hoestdrank achtig van smaak en dan zo'n heel flesje wegwerken... Gewoon niet ruiken maar in een paar keer wegdrinken. De smaak blijft ook totaal niet in je mond hangen en dat scheelt enorm.

    Wat lief van je beeb dat ze je even zelf ook grruststelde met haar schopje! Geniet maar fijn!!

    Hier nog geen grote buik, maar die heb ik ook nooit gehad.
     
    Lisa890 en Louise11110 vinden dit leuk.
  9. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Vandaag bij prenatal super leuk jurkje gekocht voor maar € 14.50 en leuk proud mama armbandje. Mezelf maar beetje verwennen haha. Helaas moet ik dat nu bekopen met pijn, was ook zomer krukken en spalk gegaan met dat ding kan je niet auto rijden. Morgenavond is mijn man weer thuis gelukkig. En ga toch maar die rolstoel aanvragen denk ik. 41FF24E3-A6F2-46D6-8416-A3BE6FD66E30.jpeg
     
    loezzzje, Loeki82, urfebe en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ohja inderdaad logisch dan dat ze je deze keer extra goed opvolgen!
    Wel fijn zo :thumup:
     
    Julias vindt dit leuk.
  11. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Dat is een leuk prijsje :D En mooi armbandje! Aiai jezelf toch geforceerd dan, da's niet goed. Lekker rusten nu!
     
  12. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Dochter had net een flinke meltdown pff dan is het echt vervelend als je er alleen voor staat zeker nu ik niet goed kan. Ze ligt nu rustig in bed. Ik met Netflix op de bank.
     
  13. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hoi meiden! Ik spring weer even in met wat random reacties.

    Wat een prachtige foto's zag ik voorbij komen Rapunzel, gaaf!

    Het is inderdaad een heel schattig pakje! Wat toevallig dat al zoveel meiden dat pakje hebben gekocht of gekregen haha.

    Hier voel ik ook weinig beweging nog. Ik denk dat m'n placenta helemaal aan de voorwand ligt. Of we krijgen zowaar ook een rustig kind na twee drukke, haha. Verder voel ik me wel zwanger nog qua kwaaltjes. m'n zoon gaf net wat eten op en ik wilde het opruimen: domdomdom, toen hing ik dus zelf boven de wc.
    Maar toch ben ik ook flink onzeker omdat ik nog zo weinig beweging voel, dus ik snap je wel, Lisa (dacht ik).

    He zo'n meltdown is rot Cin. Zeker als je alleen bent en niet zoveel kunt. Fijn dat ze nu lekker ligt te slapen.

    Ulgh ik moet zo nog anderhalf uur lesgeven. Jelemaal geen puf voor na zo'n avond...
     
  14. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Vandaag mijn bestelling binnen gekregen
     
    loezzzje, urfebe, Cinsam en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Haha, lekker wezen soppen!
    Leuk jasje en wat ligt er allemaal op de stapel? Kan 't niet zo goed zien.
     
  16. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Haha o sorry is ook een beetje een rommeltje:roflmao:

    Dat witte met grijs is een boxkleed en dat donkergrijze een boxhangzak of hoe je het ook noemt.
     
  17. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Super leuk dat jasje zo leuk panter hou er van.
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  18. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Heel leuk jasje idd Louise!!
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  19. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Cinsam heel leuk armbandje!

    @Louise11110 jij gaat helemaal los komende weken denk ik :roflmao: super schattig!
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  20. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Hahahaha ik ga al weken los:roflmao:
     
    Julias vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina