Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Nou, dat had ik blijkbaar eerder morten schrijven. Woooohooooo enorme luier net. Ik ben gerustgesteld!!
     
    Kyra77, blessings, Julias en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Geen idee, heb bij de eerste een knip g
    Hahaha zul je altijd zien dat het dan losbarst :roflmao: vaak juist de reden dat ik dingen zeg in de hoop dat ik dan ook geluk heb dat het uitkomt.
    Wij zijn ook heerlijk aan het genieten! Mijn L had gisteren de gehoortest en hielprik en gaf ook geen kik. Alles komt goed op gang nu en ze is heel tevreden! Morgen laatste dagje kraamzorg en dan heerlijk genieten van ons gezin samen en eens bedenken hoe we de kraambezoek en willen vormgeven nu haar gewicht opkrabbelt
     
    Loeki82, urfebe en blessings vinden dit leuk.
  3. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Wij genieten onwijs!
    Mn man is deze week nog thuis, dus kan ik lekker de hele dag knuffelen met deze kleine man ❤

    Hoe gaat het met jullie?

    Bekijk bijlage 651538
     
    Dinpin, Julias, Loeki82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Jeanine1995

    18 sep 2018
    69
    152
    33
    Vrouw
    wat lief! Fijn dat het zo goed gaat.

    Hier gaat het redelijk.. N heeft ontzettend veel last van krampjes. Na elke voeding is het uren krijsen.. infacol lijkt niet te helpen. Gaan nu andere voeding proberen.
     
  5. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ach moppie. Infacol was hier ook niks bij de oudste. Ik hoor betere verhalen over sab simplex.

    Wat een droppie Blessings!! Heerlijk de hele dag knuffelen.

    Heerlijk om straks je eigen ritme op te pakken Julias, zo fijn is dat ook weer. Wat goed dat L haar gewicht opkrabbelt!
    Hier ook maar kijken hoe we kraambezoek gaan vormgeven. We zouden een kraamfeest houden maar dat zit er voorlopig nog niet in natuurlijk.
     
    Jeanine1995, Julias en blessings vinden dit leuk.
  6. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ach wat zielig. En vermoeiend ook voor jullie! Mijn oudste huilde ook zoveel.. slopend kan dat zijn. Hopelijk helpt een andere voeding!
     
    Jeanine1995 vindt dit leuk.
  7. Jeanine1995

    18 sep 2018
    69
    152
    33
    Vrouw
    Nou we zijn erachter hoor.. ik was aan het facetimen met mijn zus toen ze zo overstuur was. En die zei heeft ze niet gewoon honger..
    ze was met de geboorte namelijk 4060 gram, dus misschien wel meer voeding nodig.
    Dus nu hebben we steeds 70 ml gegeven en dan soms wil ze nog een toetje van 20 ml. Ze slaap nu steeds als een roos en huilt niet meer..!
     
    Kyra77, Julias, urfebe en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Fijn dat het nu beter gaat. En tegen krampjes werkt sab simplex hier het beste. Het is soms zoeken naar wat er aan de hand is. Hier komt meneertje soms eerder voor zijn flesje, naar dan drinkt hij het niet helemaal op.

    Sinds vorige week heb ik de voeding verhoogd naar 135 ml om te kijken of hij behoefte heeft aan meer. Toen was meneertje ook zo onrustig in combinatie met krampjes. Nu drinkt hij tijdens zijn reguliere flesjestijd zijn flesje leeg.

    Mooie bevallingsverhaal trouwens. ❤

    En @blessings, wat een lieve foto. ❤

    Hier begin ik meer routine te krijgen in het dagelijks leven gelukkig. :oops: Eerlijk gezegd ben ik blij dat de oudste per 1 juni weer volledig naar school mag. Maar het is afwachten hoe school dat gaat organiseren. Dan laat ik hem ook naar de naschoolse opvang gaan.
     
    urfebe en Jeanine1995 vinden dit leuk.
  9. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat een rust hier meiden. Iedereen lekker aan het genieten en wennen met d'r kindje?

    L is zo'n heerlijke tevreden baby. 's nachts clustert ie wel, hopelijk gaat dat gauw naar overdag haha. Verder geniet ik met volle teugen van m'n kleine krummeltje. Zoveel liefde voor zo'n klein hoopje minimens. M'n hart stroomt ervan over.
     
    blessings, Loeki82 en Julias vinden dit leuk.
  10. Jeanine1995

    18 sep 2018
    69
    152
    33
    Vrouw
    fijn dat het zo goed gaat!
    Hier vrij pittig, N heeft verborgen reflux. Ontzettende huilbuien gehad en wil alleen op de borst slapen. Ze krijgt nu medicatie tegen maagzuur.
     
  11. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh dat is vervelend! Helpt de medicatie iets?
    Precies dit :p L is ook heel tevreden en hier gaan de nachten nu ook super. Heb echt niks te klagen op wat buikpijn na. Dit is een verschil van dag en nacht met de andere 2 en met namen de middelste (niet meer de jongste :D). Dat was ook 1 en al huilen en drink drama... De oudste spuugde ook heel veel. Dit is de makkelijkste baby tot nu toe! (Klopt af) echt genieten ❤
     
    urfebe vindt dit leuk.
  12. Jeanine1995

    18 sep 2018
    69
    152
    33
    Vrouw
    ja lijkt wel wat te helpen! En ben gisteravond om 20.00 uur door mijn man naar bed gestuurd en werd vanmorgen om half 8 wakker haha.. hij heeft de hele nacht gezorgd, de lieverd. Anders kwam het niet goed met me dacht hij :$
     
    urfebe, blessings, Loeki82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Aaaahhhh wat een schat van een man en wat heb je het dan ook nodig gehad!
     
    Jeanine1995 vindt dit leuk.
  14. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Wat vervelend voor N. Hopelijk helpt de medicatie goed. En wat een schat van een man heb je. Kan jij ook op adem komen.

    Hier begin ik weer mijn draai/ritme te vinden. Ik heb nu wat meer energie en doe ik ok meer. Met L. gaat het ook super goed. Ik ben benieuwd wanneer hij de nachten gaat doorslapen.
     
    urfebe, blessings en Jeanine1995 vinden dit leuk.
  15. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Fijn om horen dat alles zo goed gaat @urfebe! Genieten maar :)

    @Jeanine1995 bah dat is echt vermoeiend he die reflux! Mijn zoon had er destijds ook vreselijke last van, heb er zelf nog bij zitten huilen weet ik nog. Hopelijk kan de medicatie helpen! Heb je ook al aan een osteopaat gedacht? Dat was voor ons toen dé oplossing.

    @Julias ik klop mee af voor jou dat het zo blijft :D Heerlijk toch!

    @loekie ook fijn om horen dat alles goed gaat met jullie beiden :thumup:

    Hier gaat alles ook heel goed :) Anneke is wel opnieuw een echt contactkindje net als mijn zoon was. Zoveel huidhonger... ik geniet er wel van maar mijn huishouden draait ook maar door dus ben me nu in draagdoeken aan het verdiepen :p Ik heb een tula draagzak maar wat een lomp ding zeg.
    Ik ga morgen om een tricot slen, ziet er veel comfortabeler uit. En hopen maar dat ze daar wat in kan soezen terwijl ik men huishouden doe.

    De nachten zijn rustig hier, maar dat komt omdat ik te lui ben om 3 keer per nacht uit bed te stappen om haar aan te leggen :oops: ze ligt mee in bed met ons in een babynestje en ik vind het gewoon heerlijk zo. Ik kan neerliggen terwijl ik haar aanleg en zo voel ik me smorgens nog best fit ondanks dat ze nog vaak drinkt snachts.
    Alleen nog even aftasten hoe lang we dit zo gaan doen want ik wil binnenkort wel graag een kindje die zelfstandig kan slapen.. :rolleyes:
     
    urfebe en Loeki82 vinden dit leuk.
  16. Jeanine1995

    18 sep 2018
    69
    152
    33
    Vrouw
    ja zijn eerst naar de osteopaat gegaan, en die adviseerde maagzuurremmers zodat we toch weer wat kunnen slapen. Donderdag moeten we er weer heen.
     
  17. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier ook genieten hoor. Wij doen aan een 4e trimester hahaha. Hij zit overdag in de draagdoek en s'nachts slaapt hij ook lekker tegen me aan. Heerlijk!
    Alleen hij drinkt wel heel veel s nachts. Meestal elk uur, soms na 2 uur. En aangezien het mij niet lukt om hem liggend te laten drinken, moet ik wel rechtop zitten, waardoor ik dus wel veel wakker ben.. Dus dat is wel vermoeiend. laatste slokjes doen we wel liggend om te oefenen en zo valt hij ook lekker in slaap.

    @Jeanine1995 pittig hoor! Mijn oudste had ook last van reflux en huilde daardoor enorm veel. Hopelijk helpt de medicatie!
     
    Loeki82 en Lisa890 vinden dit leuk.
  18. Jeanine1995

    18 sep 2018
    69
    152
    33
    Vrouw
    hoe lang duurde het voordat het beter werd?
     
  19. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Eerlijk gezegd pas toen hij veel vaste voeding ging eten, dus pas na een jaar ofzo. :|
     
    Jeanine1995 vindt dit leuk.
  20. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Heerlijk toch zo samen slapen! Hoe lang ga jij dit zo houden voor hij in een eigen bedje moet?
    Ik vind het zo lekker lui om haar bij mij te laten slapen en al liggend aan te leggen.
    Maar ik denk soms al oh jee dat wordt vermoeiend binnenkort om haar dat af te leren en om haar zelfstandig te laten inslapen. Nu valt ze al zuigend in slaap :D
     

Deel Deze Pagina