Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Mississippi fijn dat het meeviel, hopelijk snel een goede uitslag!
    Yup, hier ook zeker weten de laatste :)
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  2. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Fijn dat het goed ging met de echo. :)

    Het gaat gelukkig goed. Alleen na het fietsten gisteren roze afscheiding gehad. Daarna en vandaag niet meer.

    @Mississippi, fijn dat het meeviel. Hopelijk heb je eerder dan die 2 weken de uitslag.
     
    Mississippi, Julias en Lisa890 vinden dit leuk.
  3. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja hier ook zeker de laatste keer, maar dat komt echt door de leeftijd. ;)
     
  4. loezzzje

    loezzzje Actief lid

    30 aug 2019
    247
    411
    63
    Vrouw
    pfoe 4 kinderen, respect haha wij houden het hoogstwaarschijnlijk ook bij 2 kinderen. qua ruimte sowieso (we hebben maar 3 slaapkamers boven) maar ook qua kosten. we kunnen alles nog doen wat we willen maar dat veranderd wel naarmate je meer kinderen krijgt dus voor ons is het nu goed. maar je weet het nooit natuurlijk, het kan altijd weer gaan kriebelen ;)
     
  5. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @Loeki82 Veel succes morgen!
    Ik bedenk me intussen plots dat mijn volgende echo pas binnen een maand is. :eek: Had er niet eens bij stilgestaan, was zo druk in mijn hoofd met die 12 weken echo.
    4 weken mijn klein frummeltje niet kunnen zien :oops::oops:
    Oh jee!!! :o:
     
    Julias en Loeki82 vinden dit leuk.
  6. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Mississippi haha! Ik had 3 buisjes! En volgende week mag ik nog een keer voor wat anders bloedprikken! Had geeen moeite met de pleister, wel de plak die hij achterliet :roflmao:
    Hier ook de laatste volgens de planning.

    @loezzzje ach joh 2300 gram! Zo mini dan heh! Mijn uk woog 2433 gram en handjes en voetjes waren echt blauw en daar schrok ik ontzettend van. Maar gelukkig super sterk!
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  7. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Voor ons wordt het ook de laatste keer! We willen bewust niet meer dan 2 kinderen, voor praktische en financiële redenen vooral eigenlijk.
    Voelt wel vreemd dat ik hierna nooit meer zwanger zal zijn.. als alles goed mag gaan dan alsjeblieft :)
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  8. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    #1328 Loeki82, 18 okt 2019
    Laatst bewerkt: 18 okt 2019
    Dank je. Ik mag vanmiddag naar de couseling. Er staat 40 min voor ingepland. Duurde de afspraak bij jullie ook zo lang?

    Hier ook pas over 4 weken de volgende controle. Volgens mij wordt het na de 20 weken om de 3 weken controle.

    Verder houden wij het ook bij 2 kinderen. Ik heb zelf nooit verwacht ooit moeder te worden. Laat staan een wens voor een 2e.
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  9. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Nee ik zit telkens hoogstens 15 minuten binnen, maar mijn gynae is een energieke stuiterbol die efficiënt wil werken denk ik :D
    Geniet er maar van, 40 minuten aandacht voor je kleintje en jezelf!
     
    Mississippi en Loeki82 vinden dit leuk.
  10. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Misschien voel je je kleine frummel tegen die tijd wel al bewegen! ;)❤ ik heb ook pas weer een echo met 16 weken. Vorige keer voelde ik de baby toen al!

    @Iedereen ehhhhh ben ik dan de enige in dit groepje die hierna nog wel een kindje (of 2:oops:) wil? :roflmao:
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  11. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Dat zou helemaal geweldig zijn als ik kleine frummel al kan voelen voor de volgende echo :rolleyes:

    Ik wíl wel graag meer dan 2 kindjes maar ons gezond verstand zegt van te stoppen bij 2. We willen later graag kunnen helpen als er bij iemand geldzorgen zouden zijn, en dan kunnen wij niet meer dan 2 kinderen aan ;)
    Maar dat is bij iedereen een andere situatie natuurlijk!
    Het zal wel altijd blijven kriebelen hoor :p
     
    blessings vindt dit leuk.
  12. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @ laatste zwangerschap: ja dat is het voor mij ook. Ongeacht de uitslag, dit zal, ivm mijn leeftijd, de allerlaatste keer zijn.
     
  13. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oh, ja en wat betreft baby voelen: ik moet het weer even opzoeken om 't precies te weten, maar ik voelde mijn zoon met 14 wk voor t eerst. Voelde als 'n klein plopje laag onderin mijn buik.
     
  14. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Lisa890 haha duurt dan weer lang hè! Als wij geen geslachtsbepaling doen is de 20-weken echo pas de eerste, de echo met 13-14 weken doen ze niet meer vertelde mijn vk woensdag, best jammer :p

    @blessings dit word ons 4e kindje, er komt een keer een einde aan :roflmao:

    Ik ben ook echt benieuwd wanneer ik dit kindje ga voelen! De jongste met 13 weken al.
     
    blessings en Lisa890 vinden dit leuk.
  15. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai ladies!

    Hier volgende week dinsdag weer een echo. Kort maar hoor, maar de gyn kijkt elke controle even naar de beeb :)

    We vertrekken nu lekker voor een lang weekend naar de Veluwe :D superveel zin in! Gaan het morgen ook aan de meiden vertellen. Heb voor K. een 9 maanden doeboek gekocht met allemaal leuke opdrachten erin en voor J. het boekje van Bobbi wordt grote broer. (J wordt dan wel grote zus maar ze vindt Bobbi geweldig ;)) ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren!

    Fijn weekend allemaal!
     
    urfebe, Julias, Loeki82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Klink allemaal superleuk! Veel plezier en geniet er van!
    Morgen gaan we het nieuws aan mijn grootouders vertellen. Mijn opa zijn gezondheid gaat de laatste weken fel achteruit dus ik vrees dat het emotioneel zou kunnen worden :(
    Zondag een verjaardagsfeestje in de familie, de eerste keer onder de familie dat ik niets hoef te verbergen omdat onze zoon het nu ook eindelijk weet :)
    Hij begint trouwens meer en meer ernaar te vragen! Maakt zich zorgen dat hij 's nachts nooit meer een keer bij mij in bed mag komen kruipen haha, vond het zo lief. Heb hem maar goed gerustgesteld dat dat altijd zal mogen :)

    @Loeki82 Hoe is je echo en gesprek gegaan?
     
    Julias, Loeki82, Mississippi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Effe teruggekeken in mijn dagboek van 6 jaar terug, toen voelde ik de eerste plopjes pas op 16 weken. Maar de placenta lag ook aan de buikzijde, dit keer ligt hij bovenop, dus hopelijk mag ik de plopjes wat vroeger voelen dit keer :)
     
  18. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik weet dat ik met 16 weken echt duidelijk schopjes en bewegingen voelde in mn buik. Ik las inderdaad vaak dat het voelen van de baby begint met het voelen van "plopjes", maar nooit geweten wat daarmee bedoeld wordt. Die "plopjes" voelt dat niet hetzelfde als beweging van je darmen? Hoe weet je dan wanneer het je darmen zijn en wanneer de baby? Of voelt dat toch echt anders, maar heb ik dat gewoon nooit opgemerkt? :rolleyes:
     
  19. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Mississippi veel plezier, ben benieuwd hoe ze reageren!

    @Lisa890 fijn dat je niet meer hoeft op te letten, haha. Schattig van je zoontje, wordt natuurlijk een hele verandering voor hem, zo hoor je wat er dan in zo'n koppie omgaat hè.

    @blessings ik voelde wel duidelijk het verschil, maar kan het eigenlijk ook niet uitleggen. Iig zitten je darmen niet op de plek van de baby, dus als je het laag voelt dan kunnen het je darmen al niet zijn :p
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  20. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Wij gaan trouwens ook een weekje op vakantie! Dus ik ben wat minder aanwezig volgende week :D
     
    Julias en Lisa890 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina