Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    De vroedvrouw zei 10 werkdagen. Maar nekplooi en neusbeentje zag er mooi uit zei de gyn.

    Voor de rest ook alles in orde! :)
     
    urfebe, loezzzje, Julias en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @FVG : wat fijn! Gefeliciteerd!
    @Louise11110 : heeft de vk al terug gebeld?
     
  3. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Super goed nieuws @FVG! :thumup:
     
  4. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ja ik zit nu bij de verloskundige! Hartje was met de doppler nog niet te vinden dus we wachten nu op een echo.
    Ze wilde wel dat ik naar de huisarts ging om nog het een en ander af te spreken. Verder was mijn bloeddruk goed! Dus nu vol spanning wachten op de echo.
     
  5. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Sterkte! Ik duim voor je!!
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  6. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ik hoop dat alles goed is!

    @FVG fijn dat alles goed was!

    @hier weer thuis na een heerlijk weekend! Echt lekker ontspannen en flink veel gewandeld. Ik begin mijn bekken jammer genoeg wel alweer te voelen dus morgen maar een afspraak bij de fysio maken. Ben ook wel een beetje zenuwachtig aan t worden weer voor de controle morgen. Hopelijk is alles weer goed :) morgenavond maken we het wereldkundig. Woensdag 12 weken dus moet kunnen ;)
     
    urfebe, loezzzje en Louise11110 vinden dit leuk.
  7. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Dankje! Alles was goed:)
    Hartje klopte en de baby schopte zelfs met zijn beentjes:D
    dat was zo fijn om te zien!

    @Mississippi wat fijn dat je weekend zo heerlijk was! Komt je bekkenpijn niet van het vele wandelen?
     
    urfebe, blessings, loezzzje en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ohh fijn zeg! :) Zo schattig die kleine beentjes ❤️

    Ja dat zou goed kunnen hoor, maar heb al mijn zwangerschappen last gehad van bekkenpijn, dus ga ervan uit dat het dit keer niet anders zal zijn. :rolleyes: Kan sowieso geen kwaad om weer even bij de fysio langs te gaan voor wat oefeningen. :)
     
    urfebe vindt dit leuk.
  9. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Nee je hebt gelijk hoor! Ik zou het ook doen in jouw geval.
    Ik ben er ook bang voor om het te krijgen. Ik heb er ook af en toe last van merk ik.
     
  10. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Dat zal wel een opluchting geweest zijn! Fijn dat je voor een echo mocht komen :thumup:
    Waarschijnlijk kan zo'n kleintje wel tegen meer dan we denken, maar ik had me bij koorts ook zorgen gemaakt hoor.
    Lekker verder genieten nu! :)
    Hopelijk ben je ook genezen intussen!
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  11. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh fijn dat het vandaag goed was dames!!

    Hier ook weinig eetlust en weinig dorst. Soms met vlagen, maar drink echt te weinig. Moet er echt aan denken dat ik wat inschenk en eten haal! Vandaag een glas sinasappelsap en kop koffie en een boterham tot aan het avondeten... Niet heel gek dat ik ben afgevallen...
     
  12. loezzzje

    loezzzje Actief lid

    30 aug 2019
    247
    411
    63
    Vrouw
    Hebben jullie ook zo’n droge mond? Ik heb op mijn nachtkastje een glas water staan omdat ik bijna elke nacht wakker word en dan ook zo’n droge mond heb. Ik drink ook veel te weinig. Ik wil minder suiker binnen krijgen dus ik probeer veel water te drinken maar ik vind dat zo vies. Dus ik moet me er echt toe zetten.
     
  13. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ja vreselijk ik heb zelfs slikklachten, sommige dagen lijkt er iets in m'n keel te zitten, sommige dagen minder last. Al 3 weken zo... Heel raar, ik denk dat 't zo droog is dat ik dat voel want 't lijkt me stug dat er nu nog een haar oid zit
     
  14. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Worden jullie ook vaak wakker rond 5u?ik slaap het 2e deel vd nacht zo slecht en ben dan overdag zo moe. Ik lijk heel licht te slapen vanaf 5u
     
  15. loezzzje

    loezzzje Actief lid

    30 aug 2019
    247
    411
    63
    Vrouw
    Op mijn werk hangt best een droge lucht maar ik heb het thuis ook. Moet dan echt even een paar slokken water nemen.

    Ja, ik heb precies hetzelfde. Meestal word ik tussen 3 & 5 wakker en dan kan ik moeilijk weer in slaap komen. Ik ben dan na het avondeten echt gesloopt. Vooral als ik heb gewerkt.
     
  16. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Hier ook erg veel dorst! Ik pers altijd citroensap bij mijn water, kan wel liters drinken zo, maar ben dan ook gek van alles wat zuur is nu :)

    Hier omgekeerd, ik kruip doodop in bed om 22u en dan lig ik om 1u snachts nog klaarwakker :confused: Elke nacht opnieuw.. word er wel meer en meer moe van, erg vervelend!
     
  17. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    O ja dorst heb ik ook hele mooie tijd. Ik drink eigenlijk alleen maar water. We hebben geen frisdrank in huis en dat is maar goed ook anders zou ik dat drinken.

    vandaag bij de vk geweest was vooral dat ze ons moest vertellen over welke testen er allemaal gedaan kunnen worden. En ook voor het bloedprikken op ijzer en vit d en welke bloedgroep enz. Bloeddruk gemeten zoals altijd bij mij laag. 94/58
    Ze vertelde dat tegen de misselijkheid gemberthee nog wel eens wil helpen. Maar hou niet van die sterke smaak blijf zo in mijn keel hangen vooral als het van verse gember is. Er bestaan ook zakjes dus die maar eens proberen.
    Vandaag mijn dochter weer opgehaald had haar 1.5 week niet gezien heerlijk uit eten geweest met z’n tweetjes echt even moeder dochter momentje zo fijn.
     
    Loeki82, urfebe, loezzzje en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    En water met 'n smaakje zoals citroen, komkommer, munt etc? Groten kan water en dan 't smaakje een nacht laten trekken. De volgende dag er uit halen en het water gekoeld drinken. Zijn zelfs speciale flessen/karaffen voor.
    Thee kan ook. Ik drink kruidenthee zonder theine venkel of zoethout.
     
  19. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oei, dat is inderdaad niet zo veel.
    Beter proberen wat vaker een klein beetje te eten. Misschien dat je partner wat kan klaar maken, zodat je daar niet zelf over na hoeft te denken?
     
  20. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik ben dan op mijn werk en vergeet het gewoon... Slechte slechte zaak!
     

Deel Deze Pagina