Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Oooh dat stelt me gerust! Haha. Ja dat het er weer makkelijk af gaat maak ik me ook geen zorgen over. Ik was het de vorige keer ook heel snel kwijt. Maar ik vond die laatste weken zo zwaar. Mn lichaam voelde veel te zwaar aan. 25kg extra is natuurlijk ook erg veel :p
    Daarnaast was mn zoontje ook 9 pond en heb ik een totaalruptuur opgelopen. Daarom hoop ik zo dat dit kindje gemiddeld qua gewicht is. Ik weet wel dat ik weinig invloed heb op het gewicht van de baby. Maar toch heb ik een sprankje hoop dat als ik minder aankom de baby ook minder groot zal zijn :p
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  2. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @aankomen: ik ook al 5 kg. Vind ik ook niet gek, want ik heb megatrek. Hopelijk wordt dat ook wat minder, want als ik met dit tempo blijf aankomen:confused:
    Maargoed bij m'n zoontje ookk +5kg met 15wk en toen ben ik uiteindelijk iets van 10-12 kg aangekomen, dus ga er vanuit dat de gestage groei van 1 kg/wk er zo wel uit is.
    @wanneer de zw kilo's er weer af zijn, ik geef mezelf ieg 9 - 12 maanden. Tis er ook in 9 maanden opgekomen en ik denk dat ik me straks wel ergens anders druk over wil maken dan m'n gewicht.
     
  3. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Hier ook al 4 kilo :oops: maar ook gewoon echt honger en ik moet ook eten om niet naar te worden. Ik probeer op te letten maarja :rolleyes: ach komt ook wel weer goed, door de bv kom ik op het randje van ondergewicht, dus eraf gaat ook alles weer uiteindelijk.
     
  4. loezzzje

    loezzzje Actief lid

    30 aug 2019
    247
    411
    63
    Vrouw
    Super mooi @Lisa890 ! Ik hou van okergeel :)

    Ik zal me later nog een keer proberen te wegen. De weegschaal geeft nu constant 42kg aan en dat is echt niet zo hoor, mocht ik willen :roflmao: Vorige zwangerschap ben ik totaal 15kg aangekomen, heeft nog best lang geduurd tot dat eraf was maarja geef me dit keer ook weer ongeveer een jaar en dan is het er wel weer af. Bikini heb ik sowieso niet meer aan omdat ik echt heel erg veel striae heb overgehouden aan de vorige zwangerschap, voelde me niet echt lekker meer in bikini.
     
  5. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hier nog niet zoveel aangekomen (halve kg). Bij 'm vorige zwangerschappen ook in totaal iets van 5kg, maar het nadeel is dat het er na de bevalling aan blijft hangen. Door de misselijkheid eet ik wel steeds kleine beetjes maar niet superveel, maar na de zwangerschap komt ineens een soort hongerklop ofzo... heel irritant. Nu zorgen dat ik die ga vullen met allemaal gezonde dingen, zodat ik er nu wat af krijg ipv dat het blijft hangen. Over 6 maanden dan, niet nu natuurlijk :)
     
  6. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Fijn van de goede echo @Julias ! Inderdaad wel een pixelige foto zeg. Wat gek dat apparatuur zo kan verschillen.
     
  7. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Hier juist afgevallen maar heb genoeg reserves. :rolleyes: Ik moest vorige week op de weegschaal bij de internist en woog toen 1,5kg minder.

    Verder gaat het eten op zich wel goed... behalve avondeten.
     
  8. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    O ik vind dit pakje toch zo leuk. Heb trouwens nog niks gekocht. O ja wel, maar dat wilde mijn dochter een rompertje met i love papa 38F89F6D-47A5-4CD4-8D4D-9D0A83F43B4C.jpeg 9079056B-F469-4165-A302-B09F17E3BA99.jpeg
     
    Louise11110, Loeki82, Lisa890 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ja jammer van de kwaliteit heh.. Had ook op beter gehoopt...

    Ik ben 5 kg afgevallen en dat was best erg welkom! Nog 4 kg te gaan voor mijn startgewicht bij de 2e zwangerschap ;) en dan nog 3 kg voor mijn startgewicht bij de eerste en dan ben ik volledig tevreden :D maar goed, dat is het werk van mijn snelle schildklier op het moment. Hoef er niets voor te doen of laten. Eindelijk dus de zwangerschap kilo's eraf die er bij mij met de bv echt niet af wilden!
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  10. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Cinsam superleuk pakje idd! Jij wilde verder geen echo's meer hè?

    Ow als ik weet wat we krijgen ga ik los denk ik :|
     
    Loeki82 en Lisa890 vinden dit leuk.
  11. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Als het niet “echt “ nodig is niet Idd. Als het echt medische noodzaak is, is het wat anders natuurlijk.
     
  12. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Pff meiden sorry even een egopost.
    Net bloedverlies gehad bij afvegen op toilet.
    Het was niet helderrood, wel roze, dus vers bloed.
    Ik maak me meteen zorgen maar ben pas eergisteren op controle gegaan en alles was goed..
    Wat zouden jullie doen? Even afwachten gewoon?
    Vind het zo eng telkens..
     
  13. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Lisa890 ik snap dat je daar van schrikt! Heb je miss iets te veel gedaan, seks gehad of grote boodschap? Het is natuurlijk supergoed doorbloed daar dus er kan zomaar een vaatje geknapt zijn, zelfs als je even hard niest kan dat.
     
  14. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Het was na een grote boodschap maar ik ben niet geconstipeerd dus ik denk niet dat het daarvan komt..
    Nu net nog wat bruinverlies in mijn slip en met afvegen niets meer gelukkig.
    Als het morgen terugkomt ga ik toch even bellen.
    Bah niet fijn voor het minste zo piekeren..
     
  15. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Leuk pakje @Cinsam ! Ook een lief rompertje die je dochter gekozen heeft :)
     
  16. loezzzje

    loezzzje Actief lid

    30 aug 2019
    247
    411
    63
    Vrouw
    Erg leuk pakje @Cinsam !

    Snap dat je er van geschrokken bent @Lisa890 ! Ik heb het ook een paar keer gehad, paar dagen achter elkaar, schrok er toen ook best van. Ik had 2 dagen later een afspraak bij de gyn dus heb het daar aangegeven en er was niets aan de hand. Het kan vaker voorkomen, zolang het niet helderrood is, hoeft er niks aan de hand te zijn. Ik had wel gebeld als ik niet snel een afspraak had gehad dus als je je toch zorgen maakt kun je altijd even bellen natuurlijk!

    @Mississippi hoe was je controle?

    @Leuk morgen geslachtsecho! Ben benieuwd! Heb je zelf een voorgevoel?
     
  17. Leuk

    Leuk Actief lid

    28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Getver wat een onzekerheid! Gelukkig is het gestopt, maar vragen kan nooit kwaad. Stelt je hopelijk weer gerust!


    [QUOTE="loezzzje, post:

    @Leuk morgen geslachtsecho! Ben benieuwd! Heb je zelf een voorgevoel?[/QUOTE]

    Ik denk een jongetje. Was bij mijn jongens erg misselijk en veel aan het spugen. Nu veel misselijkheid en af en toe spugen, wel veel minder dan toen, maar toch. Ik zou erg verrast zijn als het een meisje is! Tot nu toe alleen jongens bij ons en bij mijn man zijn familie alleen maar meiden!
     
    loezzzje en Loeki82 vinden dit leuk.
  18. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @Lisa890, hoe gaat het nu? Had dat ook rond de 8-9 weken maar gelukkig weer snel voorbij.

    @Cinsam, leuke rompertje en dat pakje ook. :) Ik denk dat ik volgende week na de geslachtsbepaling ga beginnen met shoppen voor de baby. :D

    @Leuk, veel kijkplezier en ik ben benieuwd. :D
     
  19. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Lisa890 hoe gaat het, nog gebeld?

    @Leuk oow spannend! Hoe laat mag je?

    @Loeki82 hahaha ben je ook zo nieuwsgierig? Wanneer mag jij volgende week?
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  20. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Het ziet er goed uit nu, vandaag niets meer verloren tot hier toe, hopen dat het zo blijft!
    Ik heb gebeld maar kreeg mijn gyn niet aan de lijn, ik laat het voorlopig zo denk ik. Ik heb haar hartje net nog gehoord met doptone dus ik vermoed dat het iets onschuldig was..
     
    loezzzje, urfebe, blessings en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina