Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik weet niet of wij nog een derde willen. Idee van nog een kindje vind ik super, maar wat Amelie ook zegt over de gebroken nachten en je eigen leven heb ik ook wel. Het is toch best een opoffering, eerst zwanger en daarna de babytijd. We gaan zien wie er wint, mijn gevoel of verstand haha

    Nou hier ook nog niet actief geweest. Hier ook baby naast me of op me dus best lastig ook. Vind het ook altijd weer eng. En moe inderdaad, word je ook niet echt opgewonden van haha Ik ben nog aan het denken over anticonceptie. Ik wil eigenlijk gewoon niks meer. Mirena echt slecht op gereageerd. Wil ook geen pil meer. Vk adviseert een koperspiraal maar daar lees ik ook wel weer negatieve reacties over. Zo lastig! Als ik zeker wist dat ik niet meer wilde had ik ook gezegd tegen m'n vriend dat hij er een knoop in mag laten leggen. Jouw beurt! Haha :roflmao:
     
  2. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    En wat sporten betreft ook nog niet begonnen Ik heb er ook een hekel aan :D maar wil ook wel oefeningen gaan doen. Denk eerst maar gewoon dagelijks thuis ofzo. Of misschien is er hier ergens zo'n clubje met van die draagzak fitness ofzo :roflmao:
     
  3. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    #2743 qwerty123, 22 dec 2018
    Laatst bewerkt: 22 dec 2018
    Precies dit. Eerst eens kijken hoe dit gaat. Hebben altijd 3 kindjes gewild maar vraag me af of we dit nog eens willen. We zien wel hoe het loopt. Hier ook nog niet uit over anticonceptie. Zojuist met condoom gedaan. Denk dat we dat blijven doen voorlopig. Reageer slecht op hormonen.
     
  4. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Ik verwacht dat er hier nog wel een vijfde kindje komt. Ik ben er alleen nog niet uit wanneer. Of er kort achteraan, of het duurt een paar jaar en dan nog 2 korter op elkaar.

    Persoonlijk vind ik het nu heel vervelend dat ik voor mijn gevoel opnieuw begin met die babytijd. Ik vind het altijd heerlijk. Maar ik had voor het eerst net weer wat vrijheid en nu weer gebonden door een baby. Bij de andere 3 kinderen rolde het gewoon achter elkaar door.
    Maar 1 kind over een jaar of 5/6, vind ik zo zielig, dat is dan zo alleen, dus dan liever 2 er achteraan. Of nu snel er nog 1 bij.

    Qua AC: zolang ik bv geef hoef ik me eigenlijk niet druk te maken. Bij de jongste 1,5 jaar bv gegeven, en daarna pas ongesteld geworden. Terwijl ik de laatste 6 maanden daarvan alleen s ochtends en s avonds bv gaf. En raak ik toch zwanger, dan is dat prima.
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  5. EliQue15

    EliQue15 Actief lid

    5 jan 2018
    176
    148
    43
    Hier gaat ook alles goed. Kleine meid groeit goed. De nachten gaan wisselend, maar zijn prima vol te houden. Meestal laat ze er zo’n 4 tot 6 uur tussen. Heerlijk!

    Wij zijn er nog niet over uit of er een 3e komt. Ik zie de kans wel erg groot, alhoewel we altijd zeiden dat 2 genoeg zou zijn.
    Het lijkt mij heerlijk om nog een keer zwanger te zijn en de babytijd nogmaals te beleven. Zelfs een bevalling zou ik nog een keer mee willen maken ;) Of ben ik nu gek? Haha.
    Ik zou het wel heel erg spannend vinden, aangezien mijn zwangerschap alles behalve zorgeloos was. Ik denk dat dat het enige puntje zou zijn om mij ervan te weerhouden voor een 3e te gaan, durf ik die spanning allemaal nog een keer aan?! We gaan het zien over een paar jaar.

    Voor nu ga ik eerst een koperspiraal laten plaatsen, aangezien ik erg heftig reageer op hormonen.

    Nog niet begonnen met sporten. Ik hoop dat binnenkort weer te kunnen doen, als ons dochtertje wat meer regelmaat heeft en de avonden wat rustiger is, zodat ik ook rustig weg kan gaan :)
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  6. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hier 1e kerstdag voor het eerst ongesteld geworden maar poeh het lijkt wel oorlog. Moet dubbele bescherming hebben.. tampon en maandverband. Dat ken ik helemaal niet ! Nog meer dames met een heus heftig bloedbad? Want zelfs met dubbele bescherming lek ik nog snel door :eek::eek:
     
  7. EliQue15

    EliQue15 Actief lid

    5 jan 2018
    176
    148
    43
    O bah :( ! Sterkte ermee.
    Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar geef ook borstvoeding.
     
  8. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Dankje @EliQue15 ! Het lijkt erop dat het nu iets minder wordt. Hopelijk is dit nu niet de nieuwe standaard...
     
    EliQue15 vindt dit leuk.
  9. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier was het een goedmakertje leek het voor de 9 maanden die ik niet ongesteld was. En @rissie10 is ook aan het kutten ermee weet ik..
     
    EliQue15 en rissie10 vinden dit leuk.
  10. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    De eerste keren ongesteld na mijn dochtertje waren ook verschrikkelijk. Ik had ook veel pijn en kreeg er zelfs koorts van. Maar door de borstvoeding werd ik pas na 7 maanden weer ongesteld dus ik denk dat mijn lichaam gewoon nog even alles in ging halen. ;)

    Ben nu nog niet ongesteld geweest maar zou dus best weer een paar maanden kunnen duren.
     
  11. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier bij mijn eerste dochter 5 weken bv gegeven toen toen 3 weken afgebouwd. Dus toen bij 12 weken weer ongesteld geworden en dat was meteen goed en normaal. Nu Geen bv gegeven ok lang gebloed na de bevalling ok met tussen posen. En vorige week dinsdag ongesteld geworden heel apart. S ochtends de kraan open zeg naar. S middags en s avonds niks..... helemaal niks???? Dat 4/5 dagen gehad. En sinds zatedsag echf volledig de kraan open. Nu sinds gister avond denk ik eigenlijk dat het minder wordt en nog een beetje bruinig heb. Maar durf niet te hard te roepen. Man ben het nu wel beu dat gebloed bah!
     
  12. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O ja hoor vanmorgen niks en nu weeer bloed! Pff daar wordt je toch gestoord van!
     
  13. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Hier nog niet ongesteld geworden. Kan me dit ook niet herinneren de vorige keer. Weet wel nog dat het heel pijnlijk was sinds de bevalling
     
  14. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou hier nog niet ongesteld maar wel een flinke borstontsteking op het moment en inmiddels ook een dubbeldikke koortslip erbij. Om dit jaar nog maar even goed af te sluiten. :confused:
     
  15. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ach jeetje ! Borstontsteking is vreselijk!! Beterschap !!

    Hier lijkt de ongie weg. Juig nog niet te vroeg aangezien het soms weg is en dan s avonds of s middags ineens de kraan weer open staat ! Maar voor nu is het weg!!
     
  16. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Oei heftig. Flink pijnlijk. Hopelijk slaat antibiotica goed aan en ben je er snel vanaf! Ook nog eens een koortslip. Ben maar voorzichtig

    Hier nog niet ongesteld geworden maar geef ook borstvoeding.
     
  17. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou ik wist niet dat ik meteen de huisarts moest bellen dus heb het eerst een paar dagen aangekeken. Beetje dom. Vandaag bij de huisarts geweest en die zei dat ik veel te lang had gewacht. Nu dus aan de antibiotica en medicijnen tegen de koortslip want die is zich door mijn hele hoofd aan het uitbereiden inmiddels. Alles doet zeer! :oops:
     
  18. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Oh wat rot zeg! Lijkt me erg pijnlijk een borstontsteking Slaat de antibiotica aan?

    Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
     
  19. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hoe is het daar nu mee? Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Vraag mij oprecht af of dit normaal is.. vandaag (na gisteren dan niet) ineens de kraan weer open met dikke klonten bloed (SORRY!)
     
  20. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik ben overmorgen al 3 weken ongesteld... Ene dag amper iets, andere dagen superveel. Het is echt vervelend zo. Ik vraag me echt af wanneer het nu eens helemaal gedaan zal zijno_O
    Leuke eindejaarsfeesten gehad?
     

Deel Deze Pagina