Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lune89, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Goed eigenlijk. Gisteren veel bandenpijn gehad. Steken in zij en bij heupen/liezen. Nu weer stuk minder gelukkig. Heb helemaal geen bloedverlies meer gehad na die extreme bloeding 2 weken geleden. Geen kramp. Dus daar begin ik wel vertrouwen in te krijgen. Nu heel hard aan het duimpje. Dat de kleine spruit het zelf op heeft weten te lossen inmiddels. Dan kan ik mijn oma van 90 ook op de hoogte gaan brengen.
     
    Yesera vindt dit leuk.
  2. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat fijn dat je je goed voelt en meer vertrouwen krijgt. Ik hoop het zo voor jullie dat alles donderdag helemaal normaal is. Als een vlokkentest niet nodig blijkt, gaan jullie dan alsnog een mipt doen? Mijn moeder vindt de uitslag van de nipt volgens mij spannender dan wij zelf. Komt omdat ik 'al' 37 ben. Ze heeft er nu al 3x naar gevraagd :roflmao:. Verwacht hem binnen 1,5 week te krijgen.
    Zou echt heel fijn zijn als je het je oma kunt vertellen. Is ze nog goed bij de tijd?
     
  3. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik mag trouwens vandaag officieel een 12 weken dansje doen :D:D:D
     
    Elletje vindt dit leuk.
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Nee nipt komen we niet voor in aanmerking. We zullen het wel horen donderdag welke opties we nog hebben. Hier pas 29 dus mijn leeftijd telt nog niet mee. Mijn man is wel 42 maar heeft minder invloed wat dat betreft. Mijn oma is nog heel goed bij de tijd, woont nog zelfstandig, maar wel ziek/zwak. Hartkwalen een verkoudheid kan der al fataal worden. We blijven dus ook angstvallig bij haar weg nu, hoe sneu het ook is. We gaan er eigenlijk continu vanuit dat we een telefoontje krijgen dat het klaar is. Maar zoals mijn vader zegt onkruid vergaat niet :roflmao:
     
    Yesera vindt dit leuk.
  5. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ja, het wordt al minder gelukkig. Wel lastig te bepalen wanneer het nu echt weg is met af en toe kuchen nog. Ik wacht het nog even af.
     
    Yesera vindt dit leuk.
  6. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Jeejjj! :D
     
    Yesera vindt dit leuk.
  7. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Fijn dat je helemaal geen bloed verlies mee rhebt gehad en het vertrouwen hebt. Hopelijk donderdag een goede echo en heeft de kleine het zelf opgelost!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  8. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja lastig is dat hè?! Ik heb ook nog een iets volle neus, maar nies niet meer. Ik reken dat maar als voldoende hersteld om in ieder geval zelf even boodschappen te doen. Voor de rest blijven we thuis. Denk dat als je nu nog af en toe kucht, dat je morgen of overmorgen wel voldoende hersteld zult zijn.
     
  9. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Succes vandaag @Elletje! Ik duim voor prachtig nieuws!!
     
  10. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    thnx, Ben volgende week zaterdag jarig en meestal belt oma dan dus hoop dat ik haar dan gelijk het nieuws kan vertellen.
     
    Yesera vindt dit leuk.
  11. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hoe laat mag je?
     
  12. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    om 13:00 Helaas wel alleen. Mijn man mag van het ziekenhuis mee, maar was zo slim om de bezorging van de boodschappen rond dezelfde tijd te zetten. Dus die gaat vanmiddag lekker op de boodschappen wachten.
     
  13. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Voelt een van jullie trouwens de baby ook al? Is natuurlijk mijn 3e zwangerschap, dus dan voel je het eerder. De oudste voelde ik met 16 weken en de middelste met 14 weken. Nu heb ik al een week het gevoel dat ik af en toe wat zacht geduw en gewurm voel. Gisteravond luisterden we weer even naar het hartje en kreeg toen bevestiging. We hoorden het gedraai en geschop duidelijk en tegelijkertijd had ik weer datzelfde gevoel. Mijn man had een smile van oor tot oor om de kleine zo te horen bewegen ♥
     
  14. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh das niet zo handig van je man! En in deze tijd pas je ook niet eventjes de bezorgtijd aan. Nou dan helemaal duimen dat je in je eentje alleen maar positief nieuws krijgt. Nog heel eventjes wachten.
     
  15. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Oh meiden.

    Ons kindje is vandaag helemaal gezond verklaard. Geen vocht meer te zien. :D
     
    jk84, Dreamer29 en Yesera vinden dit leuk.
  16. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Yessssssss wat fijn!! Gefeliciteerd! Geniet hiervan!!! Wat een opluchting zal dat zijn. En volgende week lekker vertellen aan oma!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  17. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Heb oma al gebeld net. Die is helemaal in de wolken.
     
    Yesera vindt dit leuk.
  18. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat goed, heerlijk! Fijn om in deze tijd zulk nieuws te brengen!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  19. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik ben net gebeld door de poli en onze NIPT uitslag is helemaal goed! Geen afwijkingen gevonden, ook niet in de nevenbevindingen. Toch weer een opluchting :D♥. Weer een stapje verder in onbezorgd genieten van dit kleintje in mijn buik.
     
    Dreamer29 vindt dit leuk.
  20. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ha dames, wat een goed nieuws lees ik hier. Super @Elletje : dat alles nu goedig met jullie kindje! Hopelijk kunnen jullie nu echt lekker gaan genieten.

    En wat fijn@yesera: dat de nipt goed is bij jullie. Wat bijzonder trouwens dat je het kindje zo vroeg al kan voelen! Ik verlang daar ook wel heel erg naar, maar denk dat ik nog wel wat weekjes geduld moet gaan hebben daarvoor.

    Mijn verkoudheid is inmiddels over en toevallig heb ik maandag een afspraak met de verloskundige staan, dus dan gelijk even overleggen ivm mjjn gemiste afspraak van afgelopen week. Misselijkheid is een stuk minder gelukkig, maar soms zijn er van die dagen... vandaag was er weer zo eentje. Ook flink hoofdpijn vandaag. Mijn man herinnert zich dat nog vd vorige zwangerschap dat ik dat toen ook af en toe wel had. Dus dat zal weer even een piekje in het hcg zijn denk ik dan maar.
    Voor het eerst een zwangerschapsbroek aan deze week, maar dat was vooral omdat mijn fijne broeken die ik nog paste even allemaal in de was zaten. Passen jullie je eigen kleren nog? En gaan jullie nog veel aanschaffen voor de zwangerschap qua kleding?
     
    Elletje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina