Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik heb de 1e helft van dit jaar in een lab gewerkt en in heel veel diepvries dingen zit weleens Listeria. Ook van de beste merken.
    Vooral ingevroren groente en fruit, zoals van die smoothiedoosjes. Dus ook bij de mac zal dat weleens voorkomen.
    Maar goed die kans is heel klein dus lekker genieten!
     
    PBV en Cedi vinden dit leuk.
  2. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Ja zo sta ik er eigenlijk ook in. Zoveel dingen kunnen toch ineens slecht zijn, maar je kunt niet alles maar vermijden. Hoorde laatst ook dat chips niet zo goed zou zijn voor zwangere vrouwen... Nou bekijk het even lekker. De zwangerschap hoeft geen martelgang te zijn. Tuurlijk pas ik op met vlees en eet ik bepaalde kazen niet etc. Maar chips? Kom op zeg
     
    PBV en Deniseje3 vinden dit leuk.
  3. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja joh. Net als drop. Ik eet gewoon dropjes maar natuurlijk geen hele zakken.

    Ik mijd rauw vlees, rauwmelkse kaas, alcohol, diepvriessmoothies en beperk cafeïne
    Verder pas ik me niet aan.
     
    PBV en Cedi vinden dit leuk.
  4. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Nou precies! Ik zit sowieso al aan de antidepressiva, wat ook niet geweldig is voor de baby. Ook al is mijn dosering zo laag dat ik zelfs borstvoeding kan geven. Er zullen altijd dingen zijn die achteraf niet zo goed zijn, maar zolang wetenschappers het nog niet helemaal eens zijn en baby's gewoon gezond geboren worden, wil ik helemaal het eerste trimester zo comfortabel mogelijk doorkomen
     
  5. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wat leuk zeg. Ja mij lijkt ieder kleinkind even bijzonder❤️
     
    Cedi vindt dit leuk.
  6. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.043
    113
    Ik ook niet :confused: dan moet ik weer helemaal gaan scrollen wie wat zei.

    Ook hier veel afscheiding. Veel witverlies.

    @Cedi mijn schoonouders verwachten nu hun 17e kleinkind. En dat is nog net zo speciaal als de 1e zeiden ze ;)

    Vandaag 10 weken dansje! :eek:
     
  7. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    17 kleinkinderen!! Wauww, wat een hoop zeg!
    Bij onze familie en mijn man zijn familie wordt dit de eerste. Ik ben zelf enig kind en me man heeft maar 1 broertje, kan me niet voorstellen om uit zon groot gezin te komen :)

    Passen je schoonouders ook op? Wordt een drukke maar gezellige bedoeling, haha :p

    Mijn moeder kreeg al een beroerte toen ik aangaf dat de vrouw van mvm een tweeling benoemde bij de donkere mvm test, hahaha
     
    PBV en mutskuh vinden dit leuk.
  8. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hier voor m’n schoonouders hun 6e kleinkind
    Voor m’n moeder haar 3e
    En m’n vader 6e ook (incl stiefkleinkinderen)
     
  9. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wauw dat zijn een hoop kleinkinderen. Maar wel ook echt fantastisch lijkt me! Gaat snel he?!❤️

    Voor onze ouders is het allebei hun eerste kleinkind. En het derde kleinkind dat in de familie komt bij mijn man. Zijn neef en nicht hebben ieder al een kindje. Dus super spannend.
     
    Cedi en Deniseje3 vinden dit leuk.
  10. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Wow!! Leuk om te horen dat elk kind even speciaal is. Kom je zelf uit een groot gezin?
     
  11. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.043
    113
    Ja heel mooi zo'n groot gezin! Mijn schoonmoeder heeft 4 dochters en 3 zonen. En nee ze past niet op. Begint ze niet aan :p

    Voor mijn ouders is dit het 5e kleinkind. Ze hebben al 4 kleinzonen. Dus nu zou een kleindochter wel heel leuk zijn :oops:
     
    PBV, LittleSweetGreyBunny93 en Deniseje3 vinden dit leuk.
  12. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.043
    113
    Welnee ik heb maar 1 broer :D:roflmao: maar wel een hele leuke grote lieve schoonfamilie erbij
     
    Cedi vindt dit leuk.
  13. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Oh joh haha. En ik maar denken dat je uit een mega gezin kwam ;) voor mijn ouders wordt dit het eerste kleinkind, voor mijn schoonouders de derde. Mijn schoonvader hoopt stiekem op een blond kleinkind met lichte oogjes. Italianen vinden dat echt helemaal te gek haha
     
    PBV, mutskuh en Deniseje3 vinden dit leuk.
  14. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Meiden. Hebben jullie ook weleens van die dagen dat je ‘kwaaltjes’ ineens minder zijn of zelfs weg lijken te zijn? Ik heb het vandaag. Niks aan de hand waarschijnlijk. Maar het zit me toch niet lekker. Ga maar proberen afleiding te zoeken in uitgebreid eten koken en mijn favoriete serie kijken...
     
    PBV vindt dit leuk.
  15. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Yup! Sommige dagen heb ik veel meer energie en ben ik net iets minder misselijk. En dan de dag erna gewoon weer overgeven, door de medicijnen heen. Zegt volgens mij helemaal niks als je even niets voelt hoor! Lekker je serie kijken en genieten ❤️
     
  16. Lyt90

    Lyt90 Lid

    17 aug 2019
    20
    40
    13
    Vrouw
    @LittleSweetGreyBunny93 jaaa heb ik ook! Wisselt zo per dag. Maar nu ik inmiddels dat vaker gehad heb en kwalen ook steeds wel weer na een dag / paar dagen terugkwamen heb ik het vertrouwen dat dit erbij hoort. Nu geniet ik juist van zo’n dag mezelf goed voelen :roflmao:
     
  17. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    @Cedi @Lyt90 bedankt voor juli snelle reactie❤️
    Dat geeft me weer wat vertrouwen. Voel nu ook weer een beetje buikpijn opkomen aan 1 kant wat ik ook vaker heb gehad. Ben een beetje emotioneel nu. De vk bellen zou ik zo graag willen doen, maar aan de andere kant voelt het zo overdreven. Heb net ook mijn zorgen geuit tegen mijn man. Hij snapt het heel goed. Hij zegt ook dat bel je toch lieverd. Dit laat je toch niet meer met rust en 1,5 week in de stress zitten lijkt me ook ongezond. Dus ga zo toch maar even bellen... just to be sure. En zodat ik het weer even los kan laten..
     
  18. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Joh, bel lekker. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat ze denken: 'jeetje, belt ze daar nou voor?' Nou en! Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste. En hey, jij bent alsnog 'de klant.' Gewoon bellen, stress is ook slecht voor jou en de beeb.
     
    LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  19. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Thank you. Heb ook gebeld. Toen vertelde ze om me gerust te stellen over dat het dooierzakje het hormoon aanmaakt. En dan dat helemaal los staat van wel of geen gezonde zwangerschap. Alleen stelde me dat niet voldoende met rust. Dus heb nu een afspraak voor morgen op een andere locatie voor een echo. Om half vier. Manlief heeft net gezorgd dat hij mee kan. Super fijn. Ze zei ook wel helpen je graag om je gerust te stellen en idd nog 1,5 week in spanning is ook niet goed. Super fijne en relaxte reactie dus. Net nog even flink gejankt. Luchtte wel op en het feit dat die afspraak staat bied ook verlichting. Nu nog hopen dat alles in orde is morgen❤️❤️
     
    PBV, Happy91 en Cedi vinden dit leuk.
  20. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Nou lieverd, kijk eens aan! Dat is toch beter dan in de stress zitten? Veel plezier morgen. Ik ga aan jullie denken ❤️
     

Deel Deze Pagina