Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020

    16 Maart
    mutskuh - 37 jaar - 3e kindje
    Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje

    17 Maart
    LittleSweetGreyBunny93 - 26 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018)

    18 Maart
    Chaartje - 40 jaar - 3e kindje
    Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje
    Ws91 - 28 jaar - 2e kindje
    Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje

    19 Maart
    MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje (4e zwangerschap)

    20 Maart
    Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje

    21 Maart
    ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje
    ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje

    22 maart
    ❤️


    23 Maart
    ❤ PBV - 40 jaar - 2e kindje

    24 Maart
    ❤️ Charlottemaart2020 - 23 jaar - 1e kindje
    ❤️ Sela~ 36 jaar - 6e kindje

    25 Maart
    ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje

    26 Maart


    27 Maart
    ❤️ Cedi - 26 jaar - 1e kindje
    ❤️ Blondiiieee - 26 jaar - 2e kindje

    28 Maart
    Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje
    ❤ Lyt90 - 30 jaar - 1e kindje
    LadyBird90 - 28 jaar - 2e kindje

    29 Maart
    ❤ Romy - 30 jaar - 2e kindje

    30 Maart
    ❤️ Happy91 - 27 jaar - 3e kindje

    31 Maart


    Afspraken:

    November:
    18 nov- mutskuh - controle 10.10

    December:
    06 Dec - LittleSweetGreyBunny93 - controle vk 09:00
    16 Dec - LittleSweetGreyBunny93 - pretecho 20:00


    Januari:
    --------------------------------------------------
    jongen (6) | meisje (4) | verrassing (4) | onbekend (8)
    --------------------------------------------------
    ⭐ Sterretjes

    OumSou
    Amy1989
    Jorusa
    Memmiee
    EsJuHa83
    Evayesmamatobe

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  2. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020

    16 Maart
    mutskuh - 37 jaar - 3e kindje
    Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje

    17 Maart
    LittleSweetGreyBunny93 - 26 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018)

    18 Maart
    Chaartje - 40 jaar - 3e kindje
    Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje
    Ws91 - 28 jaar - 2e kindje
    Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje

    19 Maart
    MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje (4e zwangerschap)

    20 Maart
    Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje

    21 Maart
    ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje
    ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje

    22 maart
    ❤️


    23 Maart
    ❤ PBV - 40 jaar - 2e kindje

    24 Maart
    ❤️ Charlottemaart2020 - 23 jaar - 1e kindje
    ❤️ Sela~ 36 jaar - 6e kindje

    25 Maart
    ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje

    26 Maart


    27 Maart
    ❤️ Cedi - 26 jaar - 1e kindje
    ❤️ Blondiiieee - 26 jaar - 2e kindje

    28 Maart
    Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje
    ❤ Lyt90 - 30 jaar - 1e kindje
    LadyBird90 - 28 jaar - 2e kindje

    29 Maart
    ❤ Romy - 30 jaar - 2e kindje

    30 Maart
    ❤️ Happy91 - 27 jaar - 3e kindje

    31 Maart


    Afspraken:

    November:


    December:
    06 Dec - LittleSweetGreyBunny93 - controle vk 09:00
    16 Dec - LittleSweetGreyBunny93 - pretecho 20:00
    17 dec - mutskuh - co vk
    24 dec - mutskuh - 1e groeiecho gyn


    Januari:
    --------------------------------------------------
    jongen (6) | meisje (4) | verrassing (4) | onbekend (8)
    --------------------------------------------------
    ⭐ Sterretjes

    OumSou
    Amy1989
    Jorusa
    Memmiee
    EsJuHa83
    Evayesmamatobe

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
     
  3. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Een hele groep zo, maar volgens mij doet drie kwart hier niet meer mee of ik moet me vergissen?[/QUOTE]

    Nee dat zie je goed :thumup: tis heel rustig hier..

    Hier ook hoor. Mijn schoenen/laarzen aandoen word al top sport.. :D
     
    Sela~ vindt dit leuk.
  4. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Wat een stilte hier :rolleyes: zelf ook niet veel boeiends te melden. Buik/baby groeien goed. Vorige week bij de vk geweest. Buik/baarmoeder ligt weer wat voor op groei dus over een paar weken de dagcurve (i.p.v. de suikertest want die wil ik echt niet).
    Namen heb ik echt nog geen idee van. Totaal inspiratieloos en kom ook niets leuks tegen. Maargoed, we hebben nog even :o:

    Hoe is het met jullie??
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  5. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ook maar weer eens een berichtje! Hier ook weinig te melden hoor, alles gaat z’n gangetje wel. Baby is lekker aanwezig, voel haar elke dag wel een paar keer goed trappen. Wel al 2 weken verkouden (met veeeel hoesten), waar ook een keelontsteking bij gekomen is, dus ik zit aan een kuur Amoxicilline. Gelukkig is vandaag voor het eerst een dag dat ik denk, nouuu volgens mij komt het einde van de verkoudheid in zicht! Hopelijk nu weer even vanaf.

    Mag 13 december weer voor een controle, ben vooral benieuwd naar m’n bloeddruk. Heb me in m’n hoofd gehaald dat ik de 39w weer niet ga halen ivm een hoge bloeddruk, waar het vandaan komt, geen idee. We gaan het wel zien.. tot nu toe is ie aardig. Wordt elke controle 2x gemeten, eerste keer istie vaak behoorlijk hoog, maar de tweede keer gaat ie al goed naar beneden (zenuwen?).

    We hebben vandaag het babykamertje besteld, hopelijk is het voor de kerst binnen! Na kerst hebben wij een week vrij, dus dan lekker de tijd om de kamer te gaan doen. Verder inmiddels een eind op weg qua uitzet, lekker ingeslagen met de Black Friday acties :) veel roze, haha! Ik wil nu alleen nog een draagzak. Zijn er hier meiden die al een draagzak gebruiken? Tips? Ik zit nu vooral op de Tula FTG, maar dat is ook de enige die ik geprobeerd heb. Dus zit een beetje te twijfelen of ik nog meer moet proberen. De FTG beviel wel heel goed met proberen!

    Iedereen verder al lekker aan het shoppen? En klaar aan het maken voor de december maand? Deze maand gaat voorbij vliegen denk ik, en dan zitten we alweer aan ons derde trimester :eek: gaat veel te hard (maar toch ook weer niet hard genoeg :p).
     
  6. chaartje79

    chaartje79 Bekend lid

    4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Hola

    Een goedeavond nacht
    Hier gaat het ook rustig
    Morgen controle
    En er wordt hier geschopt gebokst alsof ze op een festival staat.
    Ik wil slapen maar ze is zo druk vooral tegen me blaas aan trappen en slaan is leuk.
    Ik laat morgen even weten hoe het allemaal was gegaan

    Groetjes
     
  7. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    @Sela~ Is inderdaad stil hier... Fijn dat alles goed gaat met jou en de baby. Een dagcurve kan nooit geen kwaad toch. Hopelijk alles gewoon goed, en groeit de baby gewoon lekker vlot. Namen is wel lastig hè, hier er toevallig wel al over uit. Per toeval tegen gekomen en beiden verliefd. Nog wel even verder gekeken, ging voor me gevoel te makkelijk/te snel Haha. Maar niks leukers gevonden.

    @LadyBird90 wat fijn dat alles goed gaat met de kleine, heerlijk hè die bewegingen ❤️ Hier word mijn blaas regelmatig als springkussen gebruikt en mijn maag als boxzak. Manlief zegt dat hij kickbokslessen volgt Haha.
    Hopelijk blijft je bloeddruk zoals het nu is, dat het niet nog verder stijgt. Goed in de gaten laten houden. Leuk dat je het kamertje hebt besteld, ik hoop voor je dat hij inderdaad voor de kerst binnen is. Lekker samen daarna in elkaar zetten en genieten hihi. Hier bijna alles al binnen, m’n moeder heeft nog een hoop voor onder de boom Haha. Die mocht eindelijk ‘los’ gaan voor haar gevoel hihi. Super lief en word enorm gewaardeerd! Het ene moment gaat alles zo snel en soms ineens niet hihi. Het ligt maar net aan hoe je je ook voelt op dat moment heb ik het idee.

    @chaartje79
    Succes bij de controle vandaag! Hopelijk alles in orde met jou en de kleine!
    Fijn hè bewegingen, ik moet altijd lachen als ik wakker word. In de avond is het soms lastig aangezien je dan natuurlijk wilt slapen Haha. Maar dan val ik uit eindelijk wel met een glimlach op mijn gezicht in slaap.


    Hier gaat het eigenlijk best wel goed. Rugklachten beperken zich tot de dagen dat ik moet werken. Wel met regelmaat last van harde buiken. Ivm werken en stress. Binnenkort een jaar geleden dat ik me opa ben verloren, en een paar dagen erna de miskraam. Dus dat helpt niet echt goed mee zeg maar. Daarbij is frummel lekker druk aan het bewegen, dus dat kan ook harde buiken triggeren. Vrijdag weer controle, lekker even luisteren naar de kleine. Over twee weken een pretecho gepland staan, zin in!!
     
    chaartje79 vindt dit leuk.
  8. chaartje79

    chaartje79 Bekend lid

    4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Goedemiddag dames

    De controle was goed gegaan.
    Ons meisje heeft een Heerlijke hartslag elke x als ik het hoor klinkt het als techno in de oren.
    Heb inmiddels ook groen licht gekregen om iets meer te bewegen.
    Zat er aan te denken aan zwangerschapsyoga of zwemmen om de spieren zo min mogelijk te belasten maar toch wel op conditie op te bouwen.
    Ben super blij.

    17 Dec groei echo
    19 Dec pret echo
    27 Dec glucose test yuk

    Ik heb er zin in behalve de glucose test maar het is wat het is he
     
  9. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te horen dat je controle goed was! En het feit dat je weer wat meer mag gaan bewegen❤️
    Echo’s op de planning hebben staan is altijd fijn! Ik ga 10 december voor een glucose test, yaaay #not

    Hier vandaag precies 25 weken, zo trots als een Pauw. Wel jammer dat ik momenteel ziek thuis zit ivm harde buiken. Super irritant. Denk dat ik me voor morgen en over morgen ook afmeld. Heb denk ik langer rust nodig dat twee dagen... moeilijk
     
  10. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Hier gaat het goed, inmiddels ruim 25 weken. Over 2.5 week al in 3e trimester :eek: gaat ineens snel. Naam hebben we inmiddels ook.

    Hier ook een draagmama. Ik gebruik de 1e paar maanden een doek ipv drager. Dit is mij aangeraden door de draagconsulente. Verder ook geen babybjorn oid, die zijn niet ergonomisch en kunnen rug en heupklachten veroorzaken bij je kleintje. Verder heb ik als drager de kokadi flip. Beetje vergelijkbaar met de tula maar dat is echt per persoon verschillend wat je lekker vind zitten. Dus ik zou zeggen lekker proberen :D

    Goed dat je aan jezelf denkt! Harde buiken is gewoon vervelend. Ik zit al vanaf 14wk in ziektewet. Ook ivm harde buiken en vervelende krampen. Mijn werkgever wilde echt geen risico lopen.
     
  11. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ja je merkt dat rust wel echt beter is. Nu heb ik het naar mate de dag vordert wel een paar keer. Maar niet gelijk met opstaan. Heb toch besloten igg tot zondag thuis te blijven. Dan weer even verder kijken. Gaat bij jou alles goed nu?
     
  12. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Ja sinds ik strikte rust hou, gaat het stukken beter. Harde buiken nog wel aanwezig maar op dit termijn niet zorgwekkend en vrij normaal. Goed dat je nog even extra paar dagen thuis blijft. Luister goed naar je lichaam :thumup:
     
  13. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te horen! Hopelijk blijft het goed gaan. Hier hopelijk maandag weer beginnen, maar eerst stap voor stap hihi. Onverwacht vandaag geweest voor de OGTT, ging niet helemaal goed. Werd super duizelig van het nuchter zijn. Gelukkig niet misselijk dus test is goed afgerond, na wat eten en de frisse buitenlucht ging het weer goed. Nu even de uitslag afwachten.
     
  14. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    En vond je het mee vallen? Hopen dat de uitslag goed is. Balen dat je niet lekker werd van dat nuchter zijn.
     
  15. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ja afgezien dat ik duizelig werd ging het prima, niks aan de hand.
     
  16. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Hier juist elke keer een hele lage bloeddruk, maar dat schijnt bij me te horen. Ik voel me er prima onder.
    Hier de Tula! Hele fijne draagzak. In het begin vind ik doeken juist fijn, maar ondanks dat ik wel pro-dragen ben vind ik het zelf niet zo geweldig. Ik heb liever mn handen en lijf gewoon vrij :rolleyes:

    Gister dacht ik ineens aan een naam en ik vind 'm best wel leuk! Maar ik durf 't haast niet aan man voor te stellen aangezien wij qua smaak meestal mijlenver uit elkaar liggeno_O Hoe ging dat bij jullie, heb jij of hij de naam gevonden? Direct met elkaar eens? En de rest hier??
    Oh en die bewegingen vind ik zo heerlijk haha, ik kan daar elke keer weer zo van genieten :rolleyes:
    Wat balen van je harde buiken, voelt zo onprettig :(

    Waarom moest je de OGTT? ik vind dat drankje zo vreselijk vies :oops:
     
  17. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Ik begin te merken dat ik sneller moe ben als ik sta of loop en dat ik al wat benauwd wordt en kortademig en ik voel me over het algemeen met mn buik ook lomper in al mn bewegingen. Eigenlijk sinds deze week, en ik kan me gewoon niet meer herinneren of dit de vorige keren ook al zo vroeg (24w) was of later. Volgens mij zijn dit normaal gesproken juist de glorieweken dus ik was wel een beetje verbaasd dat deze 'klachten' nu al weer komen o_O Hopelijk blijft het hier de komende tijd een beetje bij.

    Jullie nog nieuwe buikfoto's? :)
    Bekijk bijlage 635546
     
    LadyBird90 en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  18. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Mijn man en ik lazen gewoon complete namenlijsten op aan elkaar met mogelijkheden. Wanneer we beiden een naam mooi vinden dan schreven we hem op. Maar we zijn er nu wel echt uit. Toen we die vonden keken we elkaar echt een hele tijd met een grijns aan. Later nog wel verder gekeken naar andere mogelijkheden maar niks passends gevonden. Je moet hem dus echt letterlijk tegen komen is mijn ervaring.

    ik zou zeggen gewoon delen die naam. Des te eerder weet je of het wel of geen kans maakt. Wij hadden ook een heel verschillende smaak en dat is ook goed gekomen!

    ja die harde buiken zijn echt super vervelend. Nu ik rust heb merk ik dat ik het vooral in de avond nog heb. Ik durf gewoon even niks te doen. Weet dat er een was gedraaid moet worden maar weet ook dat ik op mijn kop krijg als ik dat nu ga doen. Gaf aan aan mijn man dat ik me nutteloos voelde, hij zei dat snap ik dan ben je dat maar even. Maar je weet toch dat je dat niet bent. Je maakt 24/7 een baby, zo lief!!

    ik moest de OGTT omdat mijn moeder zwangerschapsdiabetes had. Dus ze willen het extra checken. Moest met 12 weken ook ivm miscommunicatie met wel/niet nuchter bloedprikken. Ik verwacht er niks van, aangezien ik me verder echt super goed voel.
     
  19. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je er ‘nu’ al zo’n last van hebt zeg. Echt balen. Hopelijk word dit niet erger. Staat in het dossier van de vk niet hoe het nu tijdens de vorige zwangerschappen ging? Ik moet die van deze week nog maken. Maar krijg hem nu even niet geüpload. Dus die houden jullie tegoed Haha. Binnenkort weer een keer vragen of mijn man er een van afstand maakt.
     
  20. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Namen hebben we eigenlijk allemaal uit de Bijbel. Ik noemde ze op en mijn man vond ze gelijk mooi :D dus dat verliep heel soepel hier :cool:

    Hier mijn buik. Toen precies 25wk 2019-12-02-11-25-55.jpg
     
    LadyBird90 en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina