Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Ik hoop het ook. Hoe is het met jou?
     
    Arendje vindt dit leuk.
  2. Arendje

    Arendje Fanatiek lid

    30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Na weken/maanden van pijnlijke harde buiken en voorweeën, is het nu de afgelopen dagen erg rustig. Dus we wachten rustig af.
     
  3. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Balen @mutskuh dat de strippoging niet geheel gelukt is. Hopelijk vandaag meer geluk! En natuurlijk snel een baby!

    Hier mag de kleine ondertussen echt wel komen hihi. De nachten worden steeds rotter, geen lekkere houding warm/koud etc. Het rommelt wel maar niks zet door. Dus afwachten geblazen...
     
  4. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Ben ik nu nog steeds de enige die bevallen is? Jullie houden het goed uit zeg!!
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  5. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hier nog geen baby :(
    Tik tak
    Ben t zat haha.
    Kom maar door met die baby’s!
     
  6. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Hoe is 't met jou nu @mutskuh ? Strippoging helemaal niets gedaan?

    Hier ook nog rustig. Ben zo stijf als een hark de laatste dagen, ook mede door vochtbenen/voeten. Strompel telkens meer en ben moe! Geniet nog wel hoor :) Baal alleen zo van al dat corona gedoe. Volgende week opname ZH, hopelijk kan mijn gezin gewoon langskomen als baby geboren is. Hoop ook vooral dat er niemand hoest of verkouden is. Het geeft allemaal toch een beetje een smet op deze laatste zwangerschapsweken. Ik kruip liever in een onbezorgde bubbel maar dat is lastig..
     
  7. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Hier hetzelfde gevoel @Sela~ ! Echt heel balen. We moeten het er maar mee doen, helaas. Liefst zo snel mogelijk naar huis, snel mobiliseren en beter worden dus :)
     
  8. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    #3448 mutskuh, 15 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2020
    Hallo allemaal. Om 16:36 is onze dochter J.aëlle geboren. Met een mooi rond gewicht van 4000gr en 54cm.. we maken het na omstandigheden goed. Het was even heel spannend want mw zat met schouders vast en dus stond de noodploeg binnen no-time rond het bed lichtelijk in paniek te raken. Waardoor ook nog mijn persweeën weg vielen. Het was een ingeleide en dus lange bevalling. Maar ze is er! En gezond!

    Ivm corona mocht mijn moeder niet bij bevalling zijn, en visite alleen beperkt tot alleen opa's en oma's per koppel en onze eigen kids, maar dan maar wel 15 min max, en mits ze niet verkouden zijn. Nu woon ik wel precies in de brandhaard van corona (brabant), dus weet niet hoe de regels zíjn in de rest vh land.
     
    LadyBird90 en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  9. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ik begrijp Heel goed wat je bedoeld. Zo voel ik het ook. Geeft me toch wel onrust. Probeer ik zo goed als het kan van me af te zetten om te voorkomen dat het de bevalling zal belemmeren. ❤️ Succes nog even❤️
     
  10. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw

    Ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Zag de foto’s voorbij komen op FB. Prachtig en wat een hoop haartjes! Super mooie naam! Spijtig dat je moeder niet aanwezig kon zijn bij de bevalling. Erg rot. Ook het aangepaste bezoek is lastig hè. In ons ziekenhuis mat er ook één iemand bij zijn en dat is gelijk ook mijn bezoek. Dus alleen m’n man en ik. Hopelijk hoef ik geen inleiding en daarna niet al te lang te blijven. Heel veel sterkte met het herstel en geniet van alles❤️❤️❤️
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  11. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en wat een prachtige naam!
    Oh jeetje ja spanning zal niet echt meehelpen voor de persweeen. Gelukkig is alles goed gegaan en kunnen jullie nu heerlijk gaan genieten !
     
  12. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Aww gefeliciteerd @mutskuh ! Prachtige naam. Grote dame inderdaad, maar goed dat er niet heel veel langer afgewacht is he :) kwam het ook door haar grootte dat de schouders vast zaten?

    Balen van het virus ja, maar fijn dat wel iedereen (of nou ja, de belangrijkste mensen) even mocht komen! Zijn jullie al thuis inmiddels? Dat lijkt me nu toch het fijnst hoor, zodra het kan lekker naar huis! Cocoonen met je mooie gezin!
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  13. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Ah wauw, gefeliciteerd!! Prachtige naam. Kun je de corona gekte een beetje buitensluiten? Hoe vinden je andere kinderen hun nieuwe zusje? Geniet ervan! :)

    Hier net bericht dat alleen de partner nog mee mag met de ks en op de kraamafdeling, dus drie dagen zonder mijn gezin en ze mogen hun nieuwe broertje/zusje ook niet zien. Baal hier echt vreselijk van!!!!! Ik snap wel dat er veel ergere dingen op de wereld zijn maar ik ben er echt naar van :(:(:(
     
  14. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Dat meen je :( echt echt echt niet leuk. Het drukt nu echt een enorme stempel. Hier nog niks gehoord. Ik snap helemaal hoe je je voelt. En we hoeven het heus niet te relativeren vind ik, we voelen nu toch gewoon onze eigen pijn? Rustig blijven meid, het moet nu toch gebeuren. We komen er wel ❤️
     
  15. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wat een vreselijk bericht, daar zit je echt niet op te wachten... Zo rot dat je iedereen moet missen en het zolang moet duren voor ze elkaar kunnen ontmoeten.. :(:(
     
  16. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Thanks, ja het is wel echt balen, maar we zitten allemaal een beetje in een gekke tijd zo hé, hoogzwanger/net bevallen en coronagekte :eek:
    Vandaag het bericht dat er geen kraamvisite meer mag komen als de kraamverzorgster bij je thuis is. Hadden jullie dat ook gelezen?

    Vandaag 39 weken! Ik vind het zo jammer dat de zwangerschap dadelijk alweer voorbij is :p nu is mn buik nog mooi strak :roflmao:
    Bekijk bijlage 645021
     
    mutskuh en LadyBird90 vinden dit leuk.
  17. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Wauw @Sela~ wat heb je toch een mooie buik! Heb je dat nu alle zwangerschappen zo gehad? Echt prachtig. Hier inderdaad ook gelezen dat er geen bezoek mag komen tijdens kraamzorg. Lastige dingen hè. Je weet dat het niet voor niks is, maar leuk is het niet.

    In mijn ziekenhuis is sinds maandag ingesteld dat er max 2 bezoekers per dag mogen komen, en geen kinderen :( gelukkig is ons meisje maandagochtend via geplande keizersnede geboren! En wisten wij toen nog niet van de nieuwe maatregelen af. Dus onze zoon heeft gelukkig direct nog kennis kunnen maken met zijn zusje. Als het goed is mogen we morgen naar huis.

    Verder is L.ieke (bij geboorte 3130gr, 47cm) helemaal gezond, slaap ze veel, is ze lekker rustig en drinkt ze haar flesjes goed. Ze is helaas alleen veel misselijk, zo sneu, dat kokhalzen bij zo’n mini :( en met mij gaat het inmiddels ook beter.
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  18. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113

    Wauw gefeliciteerd!! Nu lekker genieten! Leuke naam! Geniet, ondanks de strenge regels, ook van je kraamtijd!
     
    LadyBird90 vindt dit leuk.
  19. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Nou dat idd, de gyn heeft een goed besluit gemaakt de bevalling in te leiden en niet over de 40wk te gaan. Klopt haar grootte en breedte zorgde voor haar klemzitting en omdat de persweeen daardoor weg vielen was het echt even heel spannend. Zondag ochtend mochten we naar huis. We zitten heerlijk in de kraambubbel.. jij ook geniet ervan want het is zo voorbij..
     
  20. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Dankjewel! :) de corona gekte houden we goed buiten, heerlijk in de kraambubbel! De jongens genieten heerlijk mee en zijn dol op hun zusje. Jij succes!!
     
    Sela~ vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina