Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wauw wat een indrukwekkend mooie buik zeg!
    Ja hier mag ook geen kraambezoek meer komen als de kraamverzorgster aanwezig is, ook daarbuiten raden ze het af. Wij hebben dan ook besloten alles af te zeggen, met heel veel pijn in ons hart. Leve het videobellen!!
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  2. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Hier morgen een afspraak bij de vk, vandaag al telefonisch contact gehad om het persoonlijk contact morgen zo kort mogelijk te houden. Was een fijn gesprek, ze vroeg uiteraard hoe het ging. Nou ja goed lichamelijk wel wat klachten, zoals m'n ribben/rug, harde buiken en krampen. Maar niks wat ik niet aan kan. Gelukkig gaat morgenochtend de strippoging wel gewoon door, ondanks alle strakke regels. Ben benieuwd of het gaat lukken. Verder gaat ze vandaag wel ook alvast een afspraak maken in het ziekenhuis voor een eventuele inleiding, horen morgen welke datum. Spannend!! Baby is hier nog heerlijk actief, kan ik nog steeds zo van genieten!

    Fijn dat het met alle lieve baby's goed gaat! Vergeet allemaal niet te genieten van deze o zo bijzondere periode, ondanks alle stomme/moeilijke regels van de afgelopen tijd. Liefs!
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  3. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :) gisterochtend is ons zoontje geboren, 3750gram (dat viel ons mee!), hij heet J.ozi.ah :thumup: heerlijk mannetje, wel wat misselijk ook nog, zo sneu. Morgenvroeg hopelijk naar huis!

    Hoe gaat 't met alle bevallen dames, goed herstel? En de baby's?
     
    MamaE88, LadyBird90 en mutskuh vinden dit leuk.
  4. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Hopelijk snel naar huis.
     
    Sela~ vindt dit leuk.
  5. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wauw van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Prachtige naam! Hopelijk verder alles goed met jou! Spoedig herstel en vergeet niet te genieten van alles!❤️❤️❤️

    Hier nog geen baby, maar wel een strippoging mits het mogelijk is qua ontsluiting. Vandaag krijg ik ook sowieso de datum van de eventuele inleiding. Spannend!:)
     
    Sela~ vindt dit leuk.
  6. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Spannend! Succes met alles! Is het gelukt? Hoop voor je van wel.

    Gefeliciteerd en wat een prachtig mooie naam! Zo sneu als ze misselijk zijn! Nu lekker genieten!

    J.aëlle doet het super. Bv is goed op gang, kolfde vanmorgen 175cc af :D verder slaapt ze 22uur per dag en drinkt ze 80/90 met gemak weg. Kortom tot nu toe een makkelijke baby! Mama geniet ondanks alles van haar kraambubbel!
     
    Sela~ en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  7. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    @Sela~ van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje, ook al een mooie naam! Mooi gewicht hoor! Fijn dat alles goed gaat, ook met jou? Zijn jullie thuis? Misselijk is toch veelvoorkomend bij keizersneekindjes dan he. Sneu.

    Hier gaat het goed, we moeten allemaal even wennen. Wij zijn gisteren thuis gekomen. En het besef van geen bezoek etc komt eigenlijk nu pas. Ik vind het toch een behoorlijke stempel drukken. Maar goed, we proberen positief te blijven en lekker in onze bubbel te gaan zitten.

    @mutskuh wat fijn dat de bv zo goed gaat! Ze drinkt er behoorlijk op los, lekker! Heerlijk hoor, geniet maar fijn :)

    Hier flesvoeding, meestal drinkt ze zo'n 30-40cc, ze komt om de 2-3 uur. Ze vindt haar eigen bedje nog niet zo tof geloof ik, slaapt liever op mij ;) nou ja, ik ben toch verliefd, dus wat maakt het uit.
     
    Sela~ en mutskuh vinden dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    mutskuh en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  9. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    jaa het was gelukt. Heeft zeker wel effect gehad. Maar helaas nog geen baby. Blijft spannend. Dinsdagochtend tweede poging.
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  10. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ahh dankjewel echt super lief!!❤️❤️
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  11. MamaE88

    MamaE88 Bekend lid

    30 jan 2019
    665
    759
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Heerlijk van genieten ❤️
     
    Sela~ vindt dit leuk.
  12. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Iedereen inmiddels aan het genieten van de kleine?
     
    Deniseje3 vindt dit leuk.
  13. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Wij zijn 28/3 om 02:10 trotse ouders geworden van een Zoontje K.yan! 3550 gram, is een heerlijk kereltje. Borstvoeding geven gaat na de tweede dag al helemaal top, hij hapt goed zelf aan. Alleen eerste dag wat last van ondertemp maar gaat nu stukken beter! ❤️

    alleen een pittige bevalling gehad van 12 uur, met twee misgeplaatste ruggenprikken en hierna wel een goede. Ook het hele circus katheteriseren, infusen en bedrading, hechten is voorbij gekomen.
    Helaas bij het persen waarschijnlijk me bekken overbelast of geblesseerd want ben momenteel niet meer mobiel en moet helaas de kraamweek doorbrengen in bed en verplaatst worden in rolstoel. Maar gaat stapje voor stapje beter nu gelukkig!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    mutskuh vindt dit leuk.
  14. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Gefeliciteerd! Zag de foto's op fb! Heerlijk genieten nu, en wat een mooie naam!
     
    Deniseje3 vindt dit leuk.
  15. Arendje

    Arendje Fanatiek lid

    30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    #3475 Arendje, 31 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2020
    Wij zijn op 26 maart om 5:44 de trotse ouders geworden van Féline
    Ze is 50cm lang en weegt 3820gram.
    Ze lijkt sprekend op haar grote zus❤️

    Het was een turbo bevalling van 2 uur. Alles is goed gegaan en het herstel gaat ook voorspoedig. Ik moet alleen opletten dat ik wel mn rust neem en niet mezelf voorbij ga lopen.

    De borstvoeding is eindelijk goed op gang maar Féline is wel 9,5% afgevallen. Vanaf 10% wordt het zorgelijk. Dus hopelijk gaat ze vandaag wat omhoog in gewicht.
     
    LadyBird90 vindt dit leuk.
  16. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wij zijn vorige week donderdag papa en mama geworden van onze lieve mooi zoon F.ynn.
    We zijn zo verliefd op onze kleine frummel! Nja klein hij woog 3550gr en 54cm lang. Dat verklaarde ook wel waarom ik hem zo kon goed voelen in mijn ribben, ondanks dat hij ingedaald lag. Hij had een wat moeilijkere start i.v.m. vacuümpomp. Dus hoofdpijn, misselijk en darmkrampjes. Waardoor i.c.m. emoties van mijn kant helaas de borstvoeding niet goed lukte. Maar goed met de fles doet hij het echt super, en voor mij emotioneel gezien veel beter. Het was een prima bevalling tot vlak voor het persen en het persen zelf. Dat was even spannend omdat zijn hartslag daalde en er dus haast moest worden gemaakt. Ook dat lukte niet direct, dus moest bijna naar de OK. Gelukkig is ons dat bespaard gebleven, en deed hij het na de geboorte verder echt super. Nu een week later zijn we heerlijk aan het genieten met zijn 3en. Mijn herstel loopt voorspoedig. Zo zelf lekker naar buiten voor het eerst, en hopelijk als ze een beetje lekker weer voorspellen ook met zijn 3en een rondje lopen. ;):):D
     
    paula1984, mutskuh en LadyBird90 vinden dit leuk.
  17. MamaE88

    MamaE88 Bekend lid

    30 jan 2019
    665
    759
    93
    Vrouw
    Wij zijn op 27 maart trotse ouders geworden van dochtertje F.lynn. Het is een heerlijk meisje en we genieten volop van haar en haar grote broer ❤️
     
  18. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Hoi dames! ondanks mijn vmk ben ik dit topic toch wel blijven volgen, heb in het begin even meegekletst. Van harte gefeliciteerd met jullie maart-baby's! Lekker van genieten ondanks deze rare periode. Liefs!
     
    LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  19. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wat lief van je! Wat fijn om te zien dat je opnieuw zwanger bent! Gaat alles goed? Trek je het nog een beetje allemaal? Liefs!
     
  20. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Ja deze zwangerschap verloopt prima! Een tweede zoontje op komst, dus hartstikke leuk. Ik krijg een keizersnede, en weet dat dat in principe in week 39 plaats gaat vinden. Dus nog max zo'n 8 weekjes!
    Geniet ondanks het hele corona gedoe wel lekker van je kraam periode! Tijd gaat zo snel.
     
    LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina