Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 16 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ninaatjuh, Artemis89, Rooz86 en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje Naahh wat vervelend, zo drammerig! En dat in de coronatijd ook nog?! Dat is ook niet verstandig. Je weet ook niet met wie ze allemaal in aanraking komen. En los van corona, zou ik het ook best zwaar vinden als ze komen logeren tijdens je zwangerschap. Heb je het al met je vriend erover gehad?
     
  3. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wat een mooi jurkje en mooi buikje!! :)
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  4. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heb je het druk! Pff nou ze kijken er maar gewoon doorheen joh! Het is vast al netjes nu :) En herkenbaar, dat soort dingen kan ik ook niet aan mijn man overlaten :p
     
  5. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat lief dankjewel:oops::)
     
  6. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Mijn buik nu! Ook een avondbuik na het eten hoor:roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ninaatjuh, Rooz86, Ridele en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Oooh ik was op zoek naar een hoeslakentje voor de wieg, maar overal waar ik keek was het uitverkocht. Zat er vandaag ineens een pakketje in de brievenbus met dat lakentje! Had mijn zus nog ergens gevonden❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ninaatjuh, Rooz86, Ridele en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Heel mooi:)
     
  9. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    Lief!

    Vind het wel jammer dat ik geen kadootjes/pakketjes krijg als ik dat hier allemaal zo lees
     
    Claudia88 vindt dit leuk.
  10. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ik krijg ook niks hoor! Mijn vriendinnen komen echt niet op dat idee, die hebben nog geen kinderen :roflmao:

    Wel de volledige babykamer gekregen van familie, dat scheelt ons veel geld dus daar zijn we erg blij mee. Maar dat was ook allemaal in overleg en zelf uitgezocht. Er stond niks onverwacht op de stoep.

    Hier komen er vooral cadeautjes aan mezelf binnen nu, lekker 2e hands shoppen enzo. Ook prima.


    Trouwens ik had nog wat leuke pakjes gezien bij de Next Direct. Wilde weer even gluren en een keuze maken, zijn ze volledig dicht. Geen online orders meer, nada! :confused:

    Nou, word zo wel weer even met mijn neus in dat coronagedoe geduwd... Baal dat ik niet eerder heb besteld. En héél blij dat we bijna alles al hebben, moet er niet aan denken dat andere winkels straks ook online sluiten!
     
    Ninaatjuh, Claudia88, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Bixou

    Bixou Actief lid

    12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    @PieterKonijn Ja Next is al de 3e week nu dicht denk ik, zit ook wekelijks te kijken of ze al terug open zijn :roflmao: Ik heb nog niets aan kleding geshopt, dus stillaan wil ik rondkijken :rolleyes:

    Hier trouwens ook geen onverwachte pakjes van familie of vrienden, denk ook niet dat ik dat moet verwachten (denken ze niet aan om zoiets te doen nu). Dus ook niet teleurgesteld ofzo.

    @SjH Hier hadden we bij de verkoop van ons huis ruim 18 bezoeken op 1 dag en dag erna nog eens 7. Toen was het ook verkocht dus was ik er ook meteen klaar mee (gelukkig!).
    Was ook echt blij dat het op 1 weekend gewoon rond was (1x goed poetsen, kind naar de grootouders, en gewoon bezoek na bezoek rondleiden).
    Echt vreselijk als het weken (of erger: maanden) aansleept (was echt ook mijn grootste angst toen) en je dan echt de hele tijd moet poetsen en proper houden, heel veel sterkte gewenst (al helemaal nu zwanger!).

    @duitshollandsmeisje Snap wel dat als je idd gezegd hebt van ze een keer bij te houden, dat ze dat nu ook willen 'gebruiken', maar corona zijn toch wel uitzonderlijke omstandigheden ook. Hier is nog niet eens geweten wanneer niet-essentiele verplaatsingen opnieuw toegestaan is, laat staan dat je opnieuw mag samen komen( samenscholing). Zou hier dus gewoon verboden zijn nu (250€ boete als je het wel doet)
    Weet niet of het in duitsland misschien minder streng is?
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  12. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Jaaa ik baalde ook zo van de Next Direct :cry: Hoop dat ze snel weer online opengaan.
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  13. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Heel gemeen maar drie dagen voordat next dicht ging had ik nog besteld gelukkig:oops::|
     
    Bixou, toch3 en Amy1989 vinden dit leuk.
  14. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.410
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ben er ook weer bij.

    En wat een mooie buikjes alweer.
    Heerlijk om te zien.
     
    Ninaatjuh, toch3 en Rosy90 vinden dit leuk.
  15. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik ben er ook weer bij! :)

    Pff moeders kunnen af en toe toch zeuren. :rolleyes:
    Hele discussie gehad met mijn moeder (ook nog via de app.. :rolleyes:)
    Over hoe we dat straks gaan doen als ik alsnog een keizersnede krijg, met ons oude zoontje en eventueel de corona maatregelen nog en ze niet 3 weken van haar vakantie dan wilt inspringen omdat ze dan ook blij is dat ze vakantie heeft. Blabla..

    Nu is het sowieso onzeker of ze vakantie kan opnemen nu gezien ze in de zorg werkt.
    Maar jeetje waar ze zich druk om kan maken.
    Zei op een gegeven moment ook gewoon van ja zie ik dan wel weer.. Weet ook niet wanneer ze geboren gaan worden en of het een (geplande) keizersnede gaat worden.

    Heb nog geen eens een gesprek gehad met de gynaecoloog over wat zij adviseren wat betreft bevallen straks dat gesprek staat gepland rond de 30 weken. :roflmao:
    Normaal kan ik dat wel hebben van mijn moeder, maar nu met die hormonen echt totaal niet. :oops:
     
    Claudia88 en flower1983 vinden dit leuk.
  16. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Zo hallo, ik neem net een smintje en wórdt me toch in mijn zij getrapt ineens! Echt een wervelwind plotseling. Heb het smintje maar weer uitgespuugd :p


    @Snies Irritant! Ik heb ook zo'n moeder die allemaal "wat als" vragen stelt over de situatie een paar maanden verder. Ja hallo weet ik veel! Dat zeg ik dan ook gewoon hoor. Niemand weet nu hoe en wat, dus ik al helemaal niet met mijn buik. Zien we dan wel weer idd.

    Overigens: vanaf juli hebben partners recht op meer vaderschapsverlof. Die van mij is van plan om langer dan een maand thuis te blijven. Misschien ook voor jullie een idee?
     
    Rosy90 en Bixou vinden dit leuk.
  17. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    Pakketjes had ik ook niet verwacht hoor, was bij de anderen ook niet. Maar het is wel leuk ;) net na het vertellen wel van tante leuk pakketje gehad met 3 luiers en 3 minizwitsals, leuk ingepakt als een taartje.

    @Snies haha ja dat moet je nu echt al wel weten hoor :rolleyes::roflmao:
    Hier wel pas met ma besproken wat als het op de verjaardag van 1 van de meiden is/ik nog in het ziekenhuis ben. Maar dat kwam gewoon zo ter sprake. Ik zorg dat er kadootjes zijn, laat ma weten waar ze liggen/welke ze mag pakken (ze krijgen altijd van elk kind iets bij ons dus dat doen ze dan met ma), ma zorgt voor versiering, taartje etc. Klein gezinsfeestje dus. Maar ik hoop na L (39.5) en voor E (41.3) te bevallen en dan liefst zo dat ik nog in staat ben feestjes te geven :roflmao:
     
    Rosy90 en Bixou vinden dit leuk.
  18. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    wat onwijs lief!!!
     
    Amy1989 vindt dit leuk.
  19. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    Hier blijft man 2/3 weken thuis, afhankelijk van hoe het gaat en hoelang de aflosser kan blijven. Nadeel als hij weer gaat werken is dat ik er gelijk weer dag en nacht alleen voor sta. Maar te lang een aflosser aan boord is ook erg duur
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  20. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    dankjewel, hoop stiekem dat het volgende week ook de laatste week is... duimen!
     
    Bixou vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina