Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 16 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    @duitshollandsmeisje Tegen die tijd in mei, was ik denk ik beginnend verkouden aan het worden, me niet lekker voelen. Ik vindt dat je vriend wel in goed overleg moet en dit niet zomaar mag beslissen.
    Mijn man had dit niet hoeven te doen bij mij hoor. Beetje respect, je draagt wel zijn kindje.

    @Artemis89 fijn dat de echo goed was. Nu al lekker eigenwijs.

    Mijn meisje is echt dagelijks heel druk aanwezig, heerlijk gevoel geeft dat. Het lopen wordt al wel een stuk minder. De winkel 5 minuten verderop is bijna al te veel. Dus dat belooft nog wat.
     
    Artemis89 vindt dit leuk.
  2. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Wij hebben samen toen de corona-ellende begon besloten dat we tot de overheid zegt dat het weer kan geen bezoek ontvangen, hoe verschrikkelijk ik mijn moeder, zus, neefjes en nichtje uit Friesland ook mis... hetzelfde geldt voor ‘gezellig samen babyshoppen’, hoe graag ik dat ook wil...

    Het haar van mijn vriend wordt wel echt een probleem. Hij staat in een winkel en het ziet er echt niet meer uit. Zelf knippen durven we niet. :roflmao: Bij mij ziet het er ook niet uit, maar lang haar, valt toch minder op.

    Wij hebben voor de eerste keer seks gehad sinds de zwangerschap, mijn libido is echt gedaald tot -10. Ik weet niet, vond het toch een raar idee... en nu denk ik alleen maar: hopelijk krijg ik geen bloedverlies (in week 10 en 13 gehad door ontlasting en tweede keer onverklaarbaar). Anyhow...

    Prettig weekend dames! :):):)
     
    Artemis89 vindt dit leuk.
  3. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje opkomen voor jezelf, ze walsen over je heen. Ik zou ook zeggen: prima als ze komen maar dan ben ik er even niet. Je bent samen, moet samen beslissingen nemen. Ii vind het ook niet OK.
     
  4. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Ik ben er bij
    Hoop bij te lezen zie ik haha :roflmao:
     
  5. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Eens met @MevrouwH , ik zou ook (tijdelijk) weggaan bij zulk gedrag @duitshollandsmeisje . Dit gaat gewoon echt heel erg ver in mijn ogen. Zoiets hoef je niet te accepteren.

    @MevrouwH Nee kan dat niet van dat smintje? :D Een vriendin van mij kreeg altijd enorme schoppen als ze koffie dronk en moest daardoor stoppen. Ik las ergens online wel dat pepermunt eenzelfde reactie kan veroorzaken! Misschien verschilt het per baby? Het viel me wel echt op namelijk.

    @SjH Haha herkenbaar, hier ook een week geleden weer seks gehad. We konden nauwelijks geloven dat we het écht deden. :roflmao: Vervolgens was ik zó oververmoeid dat ik heel de nacht wakker lag. Ik vrees dus dat dat voorlopig even de laatste keer is...

    @2009lisanne Komt dat lopen door bekkenpijn? Wat vervelend! Hier voel ik me ook best wel beperkt. Ik probeerde gisterochtend tóch schoon te maken, ondanks dat we hebben afgesproken dat ik dat niet meer doe (maar het was me te vies...). Heb vervolgens de hele middag en avond uitgeput op de bank gelegen. Zo irritant!
     
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Seks: toch elke week nog wel. Op initiatief van man en dan vind ik het toch wel fijn. Het brand alleen zo daarna

    Lopen/huishouden: zeer gefaseerd en zeker niet teveel op een dag willen. Gisteren rondje gelopen met de kinderen, daarna pannenkoeken gebakken... foute boel.

    Baby: hij/zij is nu dagelijks goed aanwezig. Kleuterdochter heeft het gisteren ook gevoeld! Ze was me aan het onderzoeken. Krijg bijna dagelijks onderzoek:D

    Dekentje: inmiddels op de helft denk ik! Heerlijk patroontje. Zit al te denken wat ik hierna ga maken :D
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  7. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    @PieterKonijn waarschijnlijk wel. Ik heb aanstaande woensdag weer telefonisch controle afspraak en wil het dan even voor leggen.
    De pijn zit onder in mijn rug, schaambeen/bot, liezen en trekt door tot aan mijn knieën.
     
  8. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Klinkt bekend :confused:
     
  9. D1987

    D1987 Bekend lid

    26 nov 2017
    682
    701
    93
    Vrouw
    Ha meiden!

    Veel terug moeten lezen :)

    @duitshollandsmeisje vervelende situatie zit je in! Snap dat je boos en teleurgesteld bent op je vriend... maar begrijp ook wel goed dat je de strijd niet met hem wil aangaan. Jullie staan op dit punt lijnrecht tegen elkaar, een compromis is hier moeilijk te sluiten...

    Hier soms wel een druktemaker in m’n buik zeg! Van de week snachts was ze bezig met een danswedstrijd volgens mij

    hoe gaat het slapen bij jullie? Ik ben echt mega vaak wakker snachts en moet er wel minimaal 4 keer uit om te plassen.. van de week zelfs van 2 tot 5 wakker gelegen. Echt niet tof... Heb het mega druk met werk, dat thuiswerken kost me een partij energie! Overleggen duren mega lang digitaal en dan is er bijna geen tijd om hetgeen gedaan moet worden ook echt te doen! Dus heb eigenlijk m’n slaap wel nodig..
     
  10. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Bah wat vervelend! Misschien ondanks corona toch een doorverwijzing naar een bekkenfysio vragen? Soms doen ze videoafspraken. Bij mij heeft fysio wel wat geholpen, hoewel het enige wat écht hielp uiteindelijk een ziekmelding was. Mijn werk bleek gewoon veel te zwaar.
     
  11. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    nou misschien van een hele bak smintjes maar dat lijkt me niet gelijk het geval. Volgens mij moet dat eerst nog je lichaam door en langs de navelstreng zeg maar. Koffie snap ik wel, zit hele hoop cafeïne ik en word baby druk. Maar volgens mij is dat ook niet gelijk.
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  12. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Uugh precies dit.. we staan echt lijnrecht tegenover elkaar met beide een compleet andere mening. Een compromis is er nu wel en dat is dat alles afgezegd word als er dan ook maar IEMAND ziek is of symptomen heeft. En dat hij de evt bekeuring betaald als we toch onderweg worden aangehouden als we met 3 kinderen zijn. De regel is nu tm 4 mei als er niks verandert natuurlijk en ze moeten perse precies 1 op 2 mei komen. 30 April horen we als het goed is hoe het verder gaat en of het opgeheven word of niet. Word het idd opgeheven dat contactverbod dan wil ik alsnog vragen of ze dan niet een week later willen komen. Want dan is het in elk geval opgeheven (en ben ik 24+ weken wat ik ook wel een fijn idee vind)
     
    flower1983 en Claudia88 vinden dit leuk.
  13. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Komt er net weer een pakketje aan hier, met positiekleding voor mij, kleding die mijn liefste nichtje als baby heeft gedragen en deze kaart... janken natuurlijk! #hormonen Zo dankbaar!:cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Artemis89, Ridele, Amy1989 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat lief zeg ik moet er ook bijna van janken hoor❤️
     
    SjH vindt dit leuk.
  15. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    aaaahhhhh wat superlief! van je moeder? of oma? kan het niet helemaal uit de kaart opmaken hihi.
    wat gaaf dat je de kinderwagen krijgt!
     
  16. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik ben de laatste tijd ook zo vreselijk emotioneel :roflmao::roflmao::roflmao:
    Als ik lees dat iemand met pcos onverwacht zwanger is moet ik bijna huilen, als ik het tshirtje van mijn vader zie (opa forever <3 staat erop) krijg ik constant een brok in mn keel, als mijn kat iets te schattig kijkt krijg ik het moeilijk:o:
    Als ik de baby zie bewegen of tegen mijn hand voel bewegen word ik emo:roflmao:
     
  17. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    mijn moeder, beppe = oma, dat wordt ze van ‘Saartje’ (handelsnaam tot geboorte hihi) :)
     
    Claudia88 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  18. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Toch wat roze gekocht... te lief! :oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ridele, PieterKonijn, toch3 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113

    Nee gelukkig niet meer!
    Heb toen ook voor de zekerheid de gynaecoloog gebeld, moest toen direct langskomen en alles was gelukkig in orde wat betreft bloedwaardes en met de babies. :)
     
    Ridele vindt dit leuk.
  20. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Het bedje staat ❤❤❤❤❤
    Maandag alles bij Ikea ophalen en dan kan ik helemaal los haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ninaatjuh, Bixou, flower1983 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina