Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 16 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby1992C

    Baby1992C Actief lid

    27 apr 2019
    143
    225
    43
    Vrouw
    Ah super leuk!!
     
  2. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    #1082 MevrouwH, 25 mei 2020
    Laatst bewerkt: 25 mei 2020
    Het is wel wat warm voor hartje zomer maar waarschijnlijk beval ik in het ziekenhuis en blijf daar een paar dagen. Lewis moest ook de eerste dagen alleen maar lange mouwen aan daar.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Baby1992C, toch3 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  3. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    volgens mij kan je ze aan het begin bijna niet té warm aankleden, omdat ze zelf warmte nog slecht vasthouden. Stoer pakje hoor, gaaf!
     
  4. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hier ook, schijnt ook normaal te zijn in DE om 2-3 dagen te blijven dus heb 2 omslagvestjes in wit 50&56 gekocht en van die broekjes met sokjes eraan voor over het rompertje. Alles gewoon lekker warm :)
     
  5. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ja ik heb maatje 50 besteld! Nog even gevraagd aan mijn verloskundige en die zei: maat 56 is echt héél groot hoor voor een pasgeboren baby. En de mijne is tot nu toe heel gemiddeld... (plus ik ben zelf maar 1.55 lang)

    Overigens (beetje decadent) heb ik ook al een handgemaakt pakje liggen in 56 voor de zekerheid. :oops: Die is van https://www.pienpantsandmore.nl/

    @SjH Ik ken haar ook van Instagram! Volg haar al zó lang, hihi
     
    SjH, 2009lisanne en toch3 vinden dit leuk.
  6. Bixou

    Bixou Actief lid

    12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Hebben jullie al meter/peter gekozen/gevraagd?
    en op welke manier?
    Op zoek naar ideetjes :)
     
  7. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.410
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Buikje van vandaag.
    Straks de groeiecho.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Baby1992C, Ridele, Bixou en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Baby1992C, Ridele, Bixou en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ohhhh die buikjes <3
    Ik maak donderdag weer een fotootje!
    Dan alweer 27 weken. Zo bizar, het gaat me stiekem ineens erg snel moet ik zeggen...:oops: tot de 24 weken kroop de tijd voorbij... en toen was ze ineens levensvatbaar en nu ga ik naar de 30 weken en daarna kan ze na een paar weken elk moment ineens komen!!!:eek::eek: Als ik daar te lang over na denk krijg ik lichtelijk een paniekgevoel hoor jeetje haha. Ik hoop dat ik tot eind juni nog het een en ander kado krijg.. zo niet, dan koop ik gauw zelf alle laatste dingen in (zoals aankleedkussen + hoes, baby verzorging voor in bad/douche en bijv. kammetje, nagelvijl etc..). Heb paar maanden geleden babyshower wenslijstje verstuurd naar mijn vriendin omdat die babyshower wilde organiseren in Nederland maar ja goed.. dat gaat hem nu niet meer worden helaas. Het weekend dat we gaan volgende maand viert ze zelf haar 30ste verjaardag dus dan ga ik er ook niet vanuit dat ze van haar dag mijn dag maakt;) en dat verwacht ik ook helemaal niet.
    Ze zou de meiden van mijn lijstje een berichtje sturen met of ze mij iets willen sturen.. als ik dan eind juni niks weet of niks ontvang, tsja, dan moet ik het toch zelf gaan inslaan. Vind dat ergens wel echt jammer en kut hoor... iedereen in mijn vriendengroep heeft een babyshower gehad waar ze heerlijk alle kleine dingetjes gekregen hebben die op hun lijstje stonden en heb destijds voor mijn vriendin ook een babyshower georganiseerd en alle 15 dingen op haar wenslijstje heeft ze toen ook gekregen.. dus vind het ergens best kut om nu toch waarschijnlijk alles zelf te moeten ophoesten omdat de kadootjes pas na de bevalling komen natuurlijk maar ja, heb nog best wat nodig aan kleine dingen en luiers/billendoekjes enzo.. nou ja goed, in juli heb ik ook nog een maandje de tijd als ze niet te vroeg komt maar grote kans dat ik van te voren alles al heb:|:| kan me niet inhouden, ben zo bang niet alles in huis te hebben voor het begint:o: vreselijk irritant gevoel maar kan het niet tegenhouden. Zit dagelijks op de drogist online te kijken en spullen in mijn mandje te stoppen en dan denk ik 'tsja.. maar misschien krijg ik dit allemaal wel en dan heb ik alles straks dubbel... zucht... ' *verwijdert alles weer* hahaha. Wat een gedoe zeg die hormonen.:$
     
  10. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    Maar verzorgingsproducten gaan toch wel op ;)
     
    duitshollandsmeisje en PieterKonijn vinden dit leuk.
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje ik snap je helemaaaal!! Dit is (denk ik) echt ons laatste kindje en mijn beste vriendin wilde ook zoo graag een babyshower weer regelen. Was bij de andere twee ook zo. En dat kan nu gewoon niet. Ja op afstand in de tuin maar ik wil dat risico niet lopen, mijn moeder is ook een risico patiënt en ik ben er zelfs bang voor dat de helft van de uitgenodigden dan gewoon niet komen ivm Corona, wat ik overigens totaal logisch vind! Dus ik baal ook vind dat jammer, had sowieso de dingetjes voor de laatste keer zwanger anders bedacht. Lekker met mijn kindjes naar de baby winkels enzo maarja dat heb ik nog steeds niet gedaan want ze verwachten toch dat je alleen naar de winkel komt. Ik probeer de negatieve gedachtes maar om te zetten naar positieve ookal is dat soms verdomd moeilijk!
     
    duitshollandsmeisje en PieterKonijn vinden dit leuk.
  12. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje Ik snap het ook hoor... Wij hebben wel alles zelf gekocht (en de babykamer cadeau gekregen), maar ik heb totaal niet naar speelgoed enzo gekeken. Ik dacht: dat vraag ik wel voor m'n shower.

    Haha grapje gaat niet door! Groetjes @#$% corona! :|

    Ik heb af en toe ook wel echt baalmomenten door corona hoor. Zeker omdat ik ook nog eens bekkenpijn en diabetes heb. Is wel een beetje veel gezeur aan mijn hoofd af en toe.



    Nou meiden... vandaag de nieuwe dagcurve. Moment van de waarheid.

    Nuchter: 6.2 (sh*t)

    1 uur na ontbijt: 5.8


    Huhhhh??? Ik snap er echt totaal niks meer van. :cry:

    Snapt iemand dit nog?
     
  13. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @PieterKonijn ik vind hem moeilijk! Volgens mij valt het mee, als ik intype in Google komt dit als eerste tevoorschijn;
    Bekijk bijlage 652144

    heb je nu de test met dat suiker drankje gedaan trouwens? Die test moest ik twee keer doen.
     
  14. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Misschien weet @Ninaatjuh het trouwens pieterkonijn, die had ook Zwangerschapsdiabetes toch?
     
  15. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Hier houden ze 5.2 nuchter aan en 7.8 niet nuchter.

    Maar die niet nuchtere zou wel echt hoger moeten zijn dan de nuchtere waarde normaal gesproken. Echt zó vaag. :confused:

    Nee mijn verloskundige gelooft niet in het suikerdrankje. Ze zegt dat je daar vals positieve waardes van krijgt omdat niemand normaal zóveel suiker consumeert. Ik moet dus altijd zelf prikken.
     
  16. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Echt moeilijk zeg! Wanneer heb je over deze waardes een gesprek?

    Maar wat apart dat ze daar niet in geloofd? Ik heb het beiden keren onder controle van de gynaecoloog moeten doen.
     
  17. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    ja oke das waar.... misschien koop ik van alles 1 flesje xD
     
  18. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Heel apart idd dat het overal ZO anders is. Ik heb ook al 2x die test moeten doen, en tuurlijk, niemand consumeert zoveel suiker ineens MAAR daar gaat het ook niet om, het gaat erom hoe jouw suiker/insuline dingsboems daarop reageert na een uur/2 uur!!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  19. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.410
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Groeiecho was uitstekend.
    Nog steeds een meisje, iets meer als 1300gram nu. Lange beentjes.

    Placenta is nu ruim 3,5cm naar boven. Dus mooi mee gegroeid.
    Dit staat een normale bevalling niet in de weg.

    Nu nog gesprek afwachten gynaecoloog over de endo echo of ik normaal mag bevallen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Amy1989, Baby1992C, Ninaatjuh en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Nou ik heb vanmorgen weer bloed gedoneerd voor de rhesusfactor bepaling. :D
    Het wachten werd wel zwaar in de zin van snel duizelig worden door een groeiende baarmoeder. Maar eenmaal aan de beurt nergens last van gehad.

    Vlak daarna naar de tandarts, kreeg gelukkig toch verdoving en was sneller klaar dan verwacht. Wel even tussendoor op mijn linkerzij moeten gaan liggen omdat ik dus weer duizelig werd van te lang op mijn rug liggen. :rolleyes:
    Nu wachten tot de verdoving is uitgewerkt. En pak ik zodadelijk even een powernapje mee.. En dan vanmiddag weer verder met de babykamer. :)

    Volgende week donderdag heb ik eerst de groei echo, dan bij de gynaecoloog voor de uitslag te bespreken en dan daarna door voor de kinkhoest vaccinatie. En dan hebben we denk ik de zwangerschaps apk voor voorlopig weer gehad? :roflmao:
     
    Amy1989, Ninaatjuh, Ridele en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina