Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noa1987, 7 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje29

    Beertje29 Actief lid

    13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    #41 Beertje29, 11 dec 2020
    Laatst bewerkt: 11 dec 2020
    Hi meiden,

    Ik wilde mij hier ook melden. Vanochtend positieve zwangerschapstest:) zo blij, met een historie van veel rondes om zwanger te worden van de eerste twee nu bij ronde 3 raak van onze derde.

    Ik vind het allemaal weer erg spannend en hoop dat de testen de komende dagen mooi oplopen.

    Symptomen niet veel, beetje misselijk en snel duizelig en af en toe wat lichte krampjes/steekjes.

    Gefeliciteerd allen met de positieve test! Ik duim voor iedereen dat het allemaal goed gaat :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Noa1987

    Noa1987 Bekend lid

    10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom in de groep! :D

    Mijn symptomen nu zijn vooral meer plassen, rommelende darmen en echt steekjes en gerommel in baarmoeder. Vind het nog steeds erg spannend allemaal, ik zie zoveel miskramen bij eerste zwangerschap na een eerste bevalling... ben echt aan het aftellen naar die eerste echo. Probeer nog een keer te testen die ik dan kan bewaren voor de eeuwigheid met de nagellakmethode en daarnaast niet meer.
     
    Beertje29 vindt dit leuk.
  3. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Welkom @Beertje29 ! En gefeliciteerd!

    Het blijft zeker spannend! Vorige ronde ging het rond deze dagen mis..
    Symptomen voor nu zijn steekjes etc onderin mn buik, dorst, koud, sterkere reuk, maar de ergste is toch wel de vermoeidheid.. Ik wilde vandaag in de pauze op werk bijna in mn auto gaan liggen slapen:cry:. Dat is toch best sneu:p

    Heb nog 1 predictor die ik morgen wil gaan doen. Dat moet dan wel een knaller zijn hopelijk:p
     
    Beertje29 vindt dit leuk.
  4. Lunartides

    Lunartides Niet meer actief

    Hoi allemaal

    Yay ik zou nog net in dit groepje mogen! 30 augustus uitgerekend! Nu 3 positieve tests gedaan en sinds 6 december al zoo misselijk dat het bijna niet anders kon! maar het blijft toch spannend.. zo pril!

    Ik heb al een mini monstertje in huis rond rennen van 2!

    heel benieuwd naar al jullie verhalen nu en in de toekomst

    liefs,
     
  5. Lunartides

    Lunartides Niet meer actief

    Haaai gefeliciteerd!

    ooh dat gegrom is zo herkenbaar! Terwijl ik dit typ hoor en voel ik niks anders! Herken dit zo niet van de eerste keer! Maakte me er al druk om maar het is dus niks spannends :$
     
  6. Noa1987

    Noa1987 Bekend lid

    10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom @Lunartides!
    Uit nieuwsgierigheid, hoe kom je aan uitgerekende datum 30-08? Lange cyclus normaal? Vraag het omdat ik vandaag NOD heb en dus 19 ben uitgerekend.
     
    Lunartides vindt dit leuk.
  7. MarloesK85

    MarloesK85 Actief lid

    5 feb 2016
    273
    415
    63
    NULL
    NULL
    Welkom @Beertje29 en @Lunartides! En gefeliciteerd!

    Spannende dagen zijn dit zeker. Ik denk dat we allemaal niet kunnen wachten op de eerste echo! Echt aftellen hoor.

    Als ik die eerste weken maar door kom zonder bloedverlies. Zo begon de miskraam namelijk. Ga best vaak naar de wc om te checken:$
     
    Lunartides vindt dit leuk.
  8. Lunartides

    Lunartides Niet meer actief


    Hoi!

    Oei! ik heb had de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid ingevoerd op 24 baby! Alleen ik vermoed dat ik iets verkeerd gedaan heb! Ik kom nu op 24 augustus uit :$ foutje haha!


    Zal maar meteen bekennen dat ik blond ben..:)
     
    Beertje29 en Noa1987 vinden dit leuk.
  9. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Gefeliciteerd! En welkom!

    weet je zeker dat die datum 30-8 klopt? Want dan zou je ovulatie afgelopen zondag moeten zijn ongeveer.. Dat kan bijna niet lijkt me?
     
    Lunartides vindt dit leuk.
  10. Lunartides

    Lunartides Niet meer actief

    heel herkenbaar! Elk rommeltje en steekje vind ik spannend en eng! Herken het zo niet van de vorige keer.. toen wist ik het pas met 8 weken!

    nu heb ik de innesteling gevoeld en een dag later ook direct misselijk!

    Het is eigenlijk ook zo ontzettend mooi allemaal:)

    Succes met de zenuwen! Ik leef met je mee!

    liefs,
     
    Beertje29, Noa1987 en MarloesK85 vinden dit leuk.
  11. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Oh whaha lees nu dit:roflmao: zat al helemaal te rekenen
     
    Lunartides vindt dit leuk.
  12. Lunartides

    Lunartides Niet meer actief


    Klopt! Ik ben blond.. oeps:$ moet 24 zijn!
     
    nadine001 en Noa1987 vinden dit leuk.
  13. Lunartides

    Lunartides Niet meer actief

    :$:$:$

    Goeie start dit:roflmao:
     
  14. MarloesK85

    MarloesK85 Actief lid

    5 feb 2016
    273
    415
    63
    NULL
    NULL
    Het zullen vast al de hormonen zijn:roflmao:
     
    Lunartides vindt dit leuk.
  15. MarloesK85

    MarloesK85 Actief lid

    5 feb 2016
    273
    415
    63
    NULL
    NULL
    Zo fijn dat we het hier al kunnen delen dat we zwanger zijn. Weet iemand in jullie omgeving het al? Wanneer willen jullie het gaan vertellen?

    Ikzelf hou het samen met mijn vriend nog lekker even voor me. Mijn vorige zwangerschappen waren bijna allemaal door Icsi zo gepland dat meerdere mensen al heel snel of gelijk op de hoogte waren. Soms best vervelend. Vooral mijn moeder die dan elke dag vraagt hoe het met me gaat:rolleyes:

    Dus nu lekker onze verrassing en ons geheimpje:thumup:
     
    Beertje29 en nadine001 vinden dit leuk.
  16. Avdsx

    Avdsx Actief lid

    26 okt 2020
    316
    507
    93
    Vrouw
    Hahahaha sorry vind dit heel grappig. Zou ik zomaar kunnen zijn geweest dit hahahahaha. Welkom!
     
    Lunartides vindt dit leuk.
  17. Lunartides

    Lunartides Niet meer actief

    zolang je zelfspot hebt kom je erg ver in je leven!! Ik lach lekker met je mee;):roflmao:

    liefs,
     
  18. Avdsx

    Avdsx Actief lid

    26 okt 2020
    316
    507
    93
    Vrouw
    Mijn beste vriendinnen weten het al haha. Wellicht dat wij onze ouders dit weekend inlichten. Ik vond de steun van mijn omgeving bij onze miskraam eigenlijk zo fijn, maar ga toch proberen tot kerst te wachten met hoop op een goede echo.
     
    Lunartides en MarloesK85 vinden dit leuk.
  19. Noa1987

    Noa1987 Bekend lid

    10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Lunartides hahahaha, geeft niks, maar goed dat ik even checkte :roflmao:

    @MarloesK85 mijn ouders en zusje weten het, maar dat is ook omdat ik met ze werk en het dan wel fijn vind als ze het weten, als het misgaat dan kunnen ze me ook opvangen als het op het werk gebeurd.

    Ik had vandaag echt fikse steken in mijn rechteronderbuik bij het auto rijden, herkent iemand dit? Alsof er echt een mes in werd gestoken :confused: Vorige zwangerschap heb ik echt heel weinig klachten gehad lichamelijk namelijk.
     
  20. Lunartides

    Lunartides Niet meer actief

    jaa die steken herken ik! Kon vandaag amper rechtop lopen op bepaalde momenten:( maar naar even rustig zitten trok het wel weg!

    hoe gaat het nu dan?
    Sterkte!
     
    Noa1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina