Uitgerekend 16 - 31 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door gate, 10 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feliciaaf

    Feliciaaf Actief lid

    24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    O nee, wat vervelend zeg!!! :( Hier juist ineens een voorkeur voor zoetigheden, terwijl ik eigenlijk helemaal geen suiker eet en er niet aan gewend ben! Vorige zwangerschap had ik dat ook.
    Maar volgens mij is jouw voorkeur ook een bekende!
     
  2. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Jaaa heel herkenbaar. Voornamelijk hartige dingen willen eten. Soms iets zoetige maar vaak vallen die verkeerd.
     
    Secret Promise en bluedrake vinden dit leuk.
  3. gate

    gate Bekend lid

    12 jun 2014
    723
    506
    93
    @Zon85 wat rot dat het bloeden toch is doorgezet! Sterkte...

    Ik begin hier wat zenuwachtig te worden. Morgen 6+3 en dat was in feb de dag van de miskraam. Ondanks dat ik me nu veel meer zwanger voel dan toen vind ik dit toch spannend. Ook omdat ik weer van alles voel in mijn onderbuik (wat natuurlijk wrs alleen maar een goed teken is) ben ik bang voor elk moment bloed te zien.
    Hierdoor weet ik ook niet goed wanneer ik het wil gaan vertellen aan de ouders. Ergens wil ik het graag met sinterklaas vertellen maar aan de andere kant wil ik weer de eerste echo afwachten, lastig...
     
  4. gate

    gate Bekend lid

    12 jun 2014
    723
    506
    93
    Ik heb momenteel voorkeur voor hartig idd. Voornamelijk crackers met kaas, die eet ik de hele dag door. En wat betreft drinken valt alleen ranja, chocomelk en cola een beetje goed...
     
    bluedrake en haileybaby vinden dit leuk.
  5. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    #1045 maestro, 28 nov 2020
    Laatst bewerkt: 28 nov 2020
    Cola drink ik hier niet wegens de cafeïne (drink geheel cafeïne vrij) .misschien wel toch een optie een blikje per dag oid als ik de koolzuur eruit laat. Hier nu veel DublbelFrisss mandarijn, limonade en warm water....vooral niets met koolzuur
     
  6. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.315
    2.227
    113
    Vrouw
    Hier ook een duidelijke voorkeur voor hartig/zout:rolleyes: zoet vind ik op dit moment even niks:roflmao: al gaat fruit er wel erggg goed in! Zit heerlijk de hele dag druiven en blauwe bessen te smikkelen:D
     
  7. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    955
    779
    93
    Vrouw
    Goed weekend allemaal en veel dansjes gewenst! Over de krampen, inderdaad samenhangend met volle blaas en dan plassen.

    Ik heb nog steeds geen kwaaltjes en voel me eigenlijk ook niet zwanger. Voelt een beetje als de vorige keer, maar dan zonder klachten. Nu de echo dichterbij komt, merk ik dat ik mezelf steeds meer zeg dat ik er niet van uit moet gaan. Lastige was dat ik altijd dacht, geen bloed is goed, maar vorige keer had ik ook een missed abortion. Vind het spanningsvol allemaal, hoor!
     
  8. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Vorige zwangerschap gruwelde ik van groentes nu smul ik er van. Verder ook vooral een hartige eter, alhoewel zoet er ook goed ingaat. Ik ben niet misselijk, dat scheelt :D
     
  9. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Hier vooral zin in hartig eten inderdaad en ik neem nu bijna overal een flesje cola mee naartoe. Omdat ik soms ineens misselijk word en door een paar slokjes cola zakt dit dan weer. Verder gelukkig nog geen last van ochtendmisselijkheid. Voel mij over het algemeen best goed!
     
  10. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik heb vandaag toch nog een testje gedaan. Ik weet het het zegt helemaal niks. Maar ben blij met het resultaat. Toch een soort bevestiging ofzo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Luddewutje, LC1987, Silani en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. LC1987

    LC1987 Actief lid

    13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    Ik ken het hoor, heb er van de week ook nog 1 gedaan. Ga vanavond de clear blue doen, hopen dat er een 3+ komt te staan
     
    Aoibhe, bluedrake en haileybaby vinden dit leuk.
  12. Silani

    Silani Actief lid

    20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    Oh mijn god... ik en mijn cravings. Het is niet leuk meer.

    Ik heb al een week zin in OLIEBOLLEN. Maar in ons dorp staat geen oliebollenkraam en kun je ze voorlopig alleen op zaterdag halen bij de bakker. Ik moet voor de oliebollen dus naar de grote stad een kwartiertje verderop. Maar ik kom daar niet zo vaak. Afgelopen week was ik er dus even voor wat boodschappen, was IE-DE-RE oliebollenkraam waar ik langs reed nog DICHT om half 11 'sochtends. Nou, ik werd me een partij chagrijnig. Ik ben serieus langs 3 kramen gereden.

    Ik dus vol goede zin begin middag naar de bakker in het dorp.... UITVERKOCHT. ER WAS NIKS MEER.

    Nou, ik kon wel JANKEN en LACHEN tegelijk van chagrijnigheid. IK.MOET.EEN.OLIEBOOOOOOOOL.
     
    Luddewutje, Aoibhe, DvEsch en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. LC1987

    LC1987 Actief lid

    13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    Ik heb juist helemaal niet zoveel eetlust, zoet al helemaal niet en als ik wat eet dan is het hartig. Verder nog geen last van misselijkheid, maar ben natuurlijk ook het minst ver van iedereen hier. Heb wel als ik veel doe of beweeg dat de krampen in mijn baarmoeder erg toenemen.
     
  14. LC1987

    LC1987 Actief lid

    13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  15. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik heb vanmiddag gewoon 4 donker bruine boterhammen met oude kaas gegeten. Ik houdt niet eens van oude kaas. :roflmao::roflmao::roflmao: Ohhh my ben pas 5 weken en 4 dagen dat wordt wat straks:roflmao::roflmao:
     
    bluedrake en Silani vinden dit leuk.
  16. LC1987

    LC1987 Actief lid

    13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    Ik heb ook een paar jaar terug een missed abortion gehad, dat heeft toch echt wel een litteken achtergelaten. Had toen volop kwaaltjes zoals misselijkheid. Wat ik toen niet deed was kijken of ik oplopende testen had, misschien dat ik het daaraan al eerder had kunnen signaleren. had jij dat toen wel gedaan?
     
  17. LC1987

    LC1987 Actief lid

    13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Elke keer als ik iets voel, dan loop ik gelijk naar de wc om te checken of ik niet bloed. Zo vervelend die onzekerheid. Wij wachten tot na de echo, niet dat niemand zou mogen weten dat wij een miskraam hebben gehad hoor, maar dan kan ik er zelf iets meer van genieten dat het echt allemaal goed zit. Wij willen het gaan vertellen met kerst.
     
  18. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Wauw deze..... Zo waar
     

    Bijgevoegde bestanden:

    maestro, Secret Promise en Aoibhe vinden dit leuk.
  19. Silani

    Silani Actief lid

    20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    Wij vertellen het ook na de eerste echo aan de eerste mensen, die heb ik een paar dagen na Sinterklaas. We hebben wel getwijfeld want sinterklaas is natuurlijk wel een leuk moment, maar liever wat meer zekerheid dat het nu voorlopig goed zit.

    Onze eerste vertellen we het pas na de 10 weken echo. Die willen we helemaal niet teleurstellen als het toch fout gaat... Onze eerste wil zó graag een broertje/zusje...
     
  20. Liefdesbaby3

    Liefdesbaby3 Actief lid

    8 nov 2020
    137
    130
    43
    Vrouw
    Ik ben best wel een snoepkont, maar heb nu echt een afkeer van zoetigheid. Wordt al misselijk bij de gedachten. Gek hé?!
     

Deel Deze Pagina