Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohja! Dat vele (en warm) douchen gaat je huid enorm van uitdrogen.
     
    AmyW vindt dit leuk.
  2. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Toch een voordeel van het feit dat onze badkamer nog niet klaar is :D

    Fijn dat de jeuk nu stabiel is @AmyW!
     
    AmyW en Waterlelie81 vinden dit leuk.
  3. DvEsch

    DvEsch Actief lid

    14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Aah ik ga morgen met een vriendin naar de 9 maanden beurs. Ben toch wel nieuwsgierig!

    Ga vanaf volgende week gedeelte in de ziekte wet. Blijf zo vermoeid en veel harde buiken. M'n lichaam geeft eigenlijk aan dat ik niet meer zo goed kan. Maar vond het heel lastig om die beslissing te nemen. Maar toch voor mezelf en zeker m'n kindje gekozen nu..
     
    AmyW vindt dit leuk.
  4. Tal88

    Tal88 Actief lid

    15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    @AmyW fijn dat de jeuk stabiel is!

    Ik ga vandaag naar de 9 maanden beurs, in de late middag. Hopelijk hou ik het vol aangezien ik nu slaapdienst heb en nog steeds niet slaap. Ik vind die slapeloze nachten echt heel erg pittig.:cry: Over 2,5uur moet ik er alweer uit voor clienten.
     
    AmyW vindt dit leuk.
  5. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    @Tal88 en @DvEsch nou, tot zo dan: ik ga ook vandaag! Ik ga met mijn schoonzusje die 36 weken zwanger is.

    @AmyW fijn van de jeuk. Hier is het ‘stabiel’ en verkoeld de mentholzalf tijdens de nacht.
    Wij douchen sowieso om de dag: eczeemhuidjes hier maar mijn gezicht is nu zo extreem droog: toch eens n neutrale maar goed werkende crème zoeken.
     
    AmyW vindt dit leuk.
  6. AmyW

    AmyW Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    En hoe was de negenmaandenbeurs?
     
  7. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wilde ik net ook vragen :D
     
  8. Pukkie1

    Pukkie1 Bekend lid

    11 sep 2018
    648
    651
    93
    Vrouw
    Heey meiden, ik was gisteren naar de beurs.. wat een ervaring !! Gelukkig goed geslaagd!
    Ik heb even een vraagje..
    Welke verzorgingsproducten gaan jullie gebruiken? Ik heb veel op de beurs gekeken maar ik kon het allemaal niet zo goed vinden!

    Graag jullie menging over de producten die er zijn.. vind het zo moeilijk!
     
  9. AmyW

    AmyW Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Naif heb ik gedaan maar vind ik best duur. Als huidje beetje eczeem vrij is, dan gewoon Zwitsal.
     
  10. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    Inderdaad als t huidje er tegen kan is Zwitsal prima en als gevoelig huidje heeft is Naïef vind. Zelfde als wat @AmyW zegt dus haha.
    Ik gebruikte overigens haast geen zeep of iets. Zo vaak hoeven ze in t begin ook niet in bad oid. En anders ging ik douchen en alleen lekkere warme straal.
     
    AmyW vindt dit leuk.
  11. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Was leuk, de beurs gisteren. De huishoudbeurs heel even opgeweest maar daar was het zo belachelijk druk dat we vlot klaar waren.

    Vandaag kamer, wandelwagen, box en eetstoel besteld en de maxi cosi gekocht. Over 2 weken is alles binnen.

    Qua verzorging: roodharige kindjes hier met gevoelige huidjes. Bij de anderen heb ik dermocare gebruikt. Ik weet nog niet wat het nu wordt maar inderdaad; we gebruiken ook maar heel weinig verschillende producten
     
  12. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    AmyW vindt dit leuk.
  13. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuk dat jullie geslaagd zijn op de beurs!

    Vanochtend voor het eerst op zwangerschaps yoga! Lekker 1,5 uur rek, strek en ademhalingsoefeningen gedaan. Leuke mensen ontmoet! Dit ga ik wel volhouden!

    Verder ben ik bezig geweest op de babykamer :D en hij is af!! Op een muur na, waar nog rekjes komen boven de commode.
    Mozesmand met standaard komt volgende week. Gaat echt snel haha! Was met mijn jongste dochter kleding en spullen aan het uitzoeken maar na 7 jaar opslag zien ze er niet zo mooi uit. Iemand nog tips wat je kan doen tegen de gele plekken op kleding?

    Zal wat foto’s plaatsen op fb. ❤️
     
  14. DvEsch

    DvEsch Actief lid

    14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Ik vond de beurs wat overweldigend man wat was het daar druk haha. Wel goed geslaagd met deken van cotton baby en voedingskussen. Dus helemaal blij
    Hier hebben de meubels vertraging dus pas half maart kunnen we gaan inrichten
     
  15. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    Iemand tips voor fijne panty’s? Heb er 1 van Noppies maar na 1x dragen zit er weer een haal in en dat ding zakt af. Heel irritant ..
     
  16. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    Ik gebruik Petit & Jolie. Is 100% natuurlijk en het ruikt zo heerlijk! Mijn zoontje kreeg altijd uitslag en berg van Zwitsal. Toen hij last had van berg heb ik Petit & Jolie gebruikt en was binnen een paar dagen helemaal weg. Sindsdien alleen die producten in huis.

    Ik ben vandaag naar de negenmaanden beurs geweest. Heb wel veel kleine dingen gekocht maar de kortingen vond ik wat tegen vallen. 4 jaar geleden was dat toch wel meer. Ben nu helemaal kapot van zo’n dag.
     
    AmyW vindt dit leuk.
  17. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik kreeg weer eens geen meldingen.

    Ik was ook gisteren naar de negenmaandenbeurs. Ik vond het leuk, maar ook wel druk hoor. Heel eventjes op de huishoudbeurs geweest voor het gratis kopje thee van de hema, haha, maar daar was het nog veeeeeel drukker, dus gauw weer teruggegaan.
    Ik heb wat kleertjes gekocht (had nog bijna niks, dus dat mocht ook wel een keer :D), wasbare newbornluiertjes en heb nog even staan kwijlen bij de kinderwagens. Toch maar geen nieuwe aangeschaft, beetje zonde van het geld, aangezien we voornamelijk zullen dragen en ik de kinderwagen van een vriendin kan lenen. Toen kreeg ik van mijn man een Tula free to grow, zo blij mee! Kijk er nu al naar uit om mijn baby daarin te kunnen dragen. Nog heel even geduld, want het kan vanaf maat 56 :)
     
    Dana1989, Mimus en AmyW vinden dit leuk.
  18. AmyW

    AmyW Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik ben benieuwd naar Petit & Jolie! Ga ik eens proberen / ruiken.

    Hoezo ben jij zo vastberaden zoveel te gaan dragen @MaLuc? Tula heb ik ook via mijn eerste zwanger groepje lovende verhalen over gehoord.
    Ik heb m’n dochter weinig gedragen, begonnen met een zelfknoopdoek en m’n dochter was er niet fan van. Ik denk dat met een rondlopende peuter het dragen wel ideaal zou zijn, dus ik zit er aan te denken om nu weer een poging te doen, en dan nu met een Tula dus.

    Hoe gaat het verder met jullie qua kwaaltjes?
    Ik heb nog super veel energie en sport nog veel, maar van ‘slenteren en winkelen’ word ik echt heel moe en krijg ik een zere rug en ook gevoel dat ik dan m’n bekken of banden ofzo voel. Weet niet wat het precies is, maar iig beetje down under.:oops:
    Nog geen lekkende borsten :D of andere ongemakken. Jullie?
     
  19. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @AmyW, ik heb de andere twee ook veel gedragen en ik vind dat superfijn, gelukkig vonden mijn kinderen dat ook :) Ik heb ze in het begin ook veel in een doek gedragen, maar als ik ergens met de auto (of de fiets zodra de baby een stuk groter is) heenga, vind ik het wel fijn om mijn baby snel in een drager te kunnen stoppen ipv de doek te moeten knopen waarbij bij mij altijd de uiteinden over de grond gaan. De doek vind ik denk ik wel het fijnst zitten, maar dan als ik lopend van huis vertrek. Mijn zoon zijn peuterspeelzaal is wat verder weg en dat red ik niet lopend als ik eerst mijn dochter naar school moet brengen. Dus dan zal ik met de auto moeten, maar het is dan nog wel een stukje lopen vanaf de auto, dus dan lijkt de Tula mij ideaal!

    Dat gevoel down under heb ik ook. Ik twijfel of het mijn bekken of mijn banden zijn. Mijn yogadocente dacht mijn banden, maar volgens mij voelt dat anders, want die voel ik wel eens als ik plotseling nies ofzo. Wel vervelend in elk geval. Verder heb ik geen kwaaltjes eigenlijk.
     
  20. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    Hier begint mijn rugpijn en bekkenpijn wel op te spelen als ik mijn zoontje draag, verkeerd til of te veel doe ... Oh en lekkende boobies present! Voor de rest weinig kwaaltjes.
     

Deel Deze Pagina