Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hallootjes

    Zeker rustig hier! Wij zijn gewoon veel te druk met onze kinders :D

    Bij mij helpt manlief mee met het ochtend- en avondritueel :thumup:
    Ik ga samen met J rond 20:00/21:00 naar boven en probeer al wat te gaan slapen/plat te liggen. S nachts maakt hij ook de voedingen klaar zodat ik haar alleen maar hoef te verschonen en fles te geven. Ben echt blij met zijn hulp hihi
    Aanstaande maandag breng ik de meiden voor het eerst naar school ( is 5 min lopen). Ik zit nog steeds in een baby bubbel, en heb nog last van mijn wond en buik. Ik kijk even hoe het gaat..
    Anders blijf ik nog even onder een steen liggen :D
    Ik geniet zo van al haar bewegingen en ontwikkelingen.. het gaat gewoon te snel :eek:

    Hoe lang houden jullie je kindje vast/omhoog NA de voeding? Ik ben soms wel 45 min tot 1,5 uur bezig.
     
    Mimus vindt dit leuk.
  2. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Aah wat fijn dat je man zo goed meehelpt! Is je man overdag aan het werk?
    En spannend volgende week, alsof dan het normale leventje weer gaat beginnen. Maar idd goed om jezelf denken!
    Hier bv dus kan mijn man weinig aan meehelpen haha en heb de luiers naast Mn bed dus verschoon haar in bed zodat ik er verder niet uit hoef, lekker lui! En afgesproken dat mijn man doorslaapt zodat hij overdag wat meer kan doen en ik de schade kan inhalen.

    Maar idd het gaat allemaal veel te snel! In de zwangerschap kan het allemaal niet snel genoeg gaan en nu denk ik, stop de tijd!
    Gisteren is jeugdverpleegkundige nog langs geweest en was ze alweer 3700 gram, dik 150 gram gegroeid in de afgelopen 5 dagen!

    Ik hoef haar niet lang overeind te houden, soms even een boertje en dan leg ik haar weer weg.
    Maar dat is dan wel lang, komt het haar weer omhoog? Reflux misschien?
     
    Dido82 vindt dit leuk.
  3. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Heerlijk nog even genieten van die babybubbel @Waterlelie81! Gaat snel hè? J. begint nu ook echt te groeien, zit al 300 gram boven zijn geboortegewicht. En als hij wakker is kan hij zo helder zijn.

    Ik hou hem niet lang omhoog na het voeden. Meestal laat hij vrij snel een boertje.

    Hier borstvoeding, dus de voedingen komen op mij aan. Maar gisteravond heeft mijn man voor het eerst een flesje afgekolfde melk gegeven. Kon ik 5 uur achter elkaar slapen, heerlijk! J. moest eerst niks hebben van dat rare plastic ding in zijn mond trouwens. Maar zodra hij doorhad dat er melk uit kwam was hij om :D
     
    Dido82 en Mimus vinden dit leuk.
  4. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Morgen 30 juni...
    Zullen wij alleen verder kletsen op fb?
     
    Mimus vindt dit leuk.
  5. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Ja goed plan! :thumup:
     

Deel Deze Pagina