Uitgerekend 16 juni t/m 30 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SunnyShineS, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Wat een geluk hè? Zo'n geslaagde aller-allerlaatste poging
     
    Butterfly36 vindt dit leuk.
  2. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

    Ja... ik ben heel gelukkig hiermee.
    Heb nog wel een embryo in de vriezer en je kan je tegenwoordig bij verzekeren voor poging 4 en 5...
    Maar het is lichamelijk en geestelijk xo zwaar.... En ik ben zo blij dat het gelukt s en hoop dat het goed blijft gaan.
    We gaan voor goud !

    Ik heb een vraagje aan jouw omdat jjj best wel veel van (multi)vitamines afweet.
    Ik heb dus gis teren davitamon gekocht maar de verkeerde ... voor na de de zwa ngerschap. .. die is niet goed he voor nu?
    Heb er gisteren helaas al 1 ingenomen dus kan hem niet terug brengen .

    Als je vitamine D 96 waarde is, kun je dan toch nog beter vitamine d bij blijven slikken?
     
  3. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Mooi hoor!
    Daar mag je best een beetje trots op wezen! :D
     
    Butterfly36 vindt dit leuk.
  4. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    Hallo,
    Mag ik meeschrijven hier? Ik durf mezelf nog niet op de lijst te zetten omdat ik eerst mijn nod wil afwachten.
    Heb nu een positieve test op 10 dpo
    Vind het zelf nog zo bizar zo snel na mijn miskraam dus ik durf nog niet blij te zijn.

    Ik ben 29 jaar en heb al een zoontje van 3.
    Volgens mijn berekening moet ik rond 24/25 juni dan uitgerekend zijn.
    Ik hoop zo dat deze zwangerschap wel goed gaat lopen. Dit zullen weer hele spannende weken worden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mommy90 en Butterfly36 vinden dit leuk.
  5. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Het kan geen kwaad hoor dat je er nu 1 hebt genomen. Maar ik zou de rest mooi even opzij leggen voor na de bevalling.

    Waarde 96 is geloof ik prima (ik had waarde 40 bij de eerste bloedtest en moest toen een wat hogere dosis gaan gebruiken, dat was een licht tekort). Maar ik zou sowieso D3 blijven gebruiken want dat maak je alleen aan door zonlicht op huid dus we komen vaak tekort in NL
     
  6. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Wat een mooi streepje al! Ik hoop dat je snel de blijdschap een beetje kan gaan voelen :) inderdaad snel zeg.maar ik heb wel eens gelezen dat vrouwen verhoogd vruchtbaar zijn de ronde na een miskraam.

    Heb je al oploop gecheckt?
     
    Dana1989 vindt dit leuk.
  7. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

    Ja idd zet ze weg de verhoudingen zijn toch weer anders bij deze dan davitamon mama zwangerschap.

    Oh dat is wel een lage waarde die jij had
    . Dan krijg je idd een booster vaak van de huisarts .
    Ik blijf gewoon een tabletje slikken dan ;).
     
  8. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

    Hey dana ik heb dat ook gelezen wat annabeth zegt dat je vruchtbaarder zou zijn na een miskraam.
    Ik hoop voor je dat de test mooi gaat oplopen de komende dagen :thumup:
     
    Dana1989 vindt dit leuk.
  9. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    Nee dit is mijn eerste test nog maar.
    Ik denk dat ik dinsdag of woensdag weer een test waag. Hopelijk een goede oploop. Dat van het verhoogde vruchtbaarheid na miskraam moet dan wel kloppen denk ik:D
     
  10. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

    Hoe gaat tie daar?
    Is het bruinige al weg?ik hoop het voor hje
     
  11. DvEsch

    DvEsch Actief lid

    14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Hoi!
    Na mijn eerste positieve testen en mijn eigen berekeningen zal ik ongeveer rond 18 19 juni uitgerekend zijn. Verjaardag van mijn man notabene ;)

    Nu nog afwachten op de eerste echo voor we mee weten. Maar super blij. Het gaat ons eerste kind zijn!
     
    MaLuc vindt dit leuk.
  12. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Oh jee! Mijn schoonzus heeft denk ik geraden dat ik zwanger ben :s door mijn opgezette buikje. Balen maar ja, volgende week willen we het toch al vertellen. Dan zijn we met mijn schoonouders en alle zwagers /broers /(schoon)zussen een dagje weg.

    Hoi DvEsch! Leuk dat je er bent. Ik zit ook rond die datum. En mijn man is 23 juni jarig dus dat zit ook in de buurt haha. En mijn eerste kindje is ook nog eens van juni
     
  13. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Dames vraagje , gaan jullie trouwens je hcg laten bepalen middels bloedafname ?
    Ik.moet maandag mijn ziekenhuis bellen met de uitslag en krijg dan als alles nog goed is een afspraak voor een eerste echo .
    Normaliter word er in ons zh geen bloed geprikt op hcg en of progesteron. Wel als je bijvoorbeeld een posi test hebt.met bloed verlies .

    Zal ik er toch om vragen of gaat dat het hele hcg gebeuren in je bloed en de juiste oploop die het moet hebben alleen maar stress geven?
    Wat is jullie mening hierover ?
     
  14. DvEsch

    DvEsch Actief lid

    14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Wat toevallig! Dankjewel jullie allemaal ook nog gefeliciteerd
     
  15. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik denk dat je dat zelf het beste kan inschatten. Qua stress. Ik krijg het zelf niet maar wil het ook niet omdat die waardes zo kunnen fluctueren per vrouw. Dat je er alsnog niet zo heel veel houvast aan hebt volgens mij. Kijk maar, in week 5 zit het ergens tussen 18-7340 eenheden. Dat is nogal een verschil.

    f3500734855837fe2fbed917955643c8.gif
     
  16. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Nog even een foto van hoe opgeblazen mijn buik nu dus is...najaaa
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tulli en Butterfly36 vinden dit leuk.
  17. Butterfly36

    Butterfly36 Bekend lid

    7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

    Ja klopt ik ken die lijst . Maar op 18 hcg zitten met 5 weken lijkt me niet in orde ik vind het een vreemde lijst .
    Ja t ging mij meer erom om het 2 x te doen en te zien of er mooie verdubbeling is. Meer als gerust stelling in de 2 weken wachten tot echo.


    Jaaaa mijn buik is ook zo raar opgezet al bizar he . Heb helemaal geen verstopping ofzo... Heel vaag
     
  18. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Mee eens, het is inderdaad wel een gek lijstje eigenlijk
     
  19. Tulli

    Tulli Actief lid

    18 jul 2018
    207
    123
    43
    Vrouw
    Er zijn dames die na 2 wkn overtijd pas positief testen. En toch een gezond kind op de wereld zetten. Als je bedenkt dat een test naar zeggen meet vanaf 25, dan klopt het lijstje wel weer
     
  20. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    Ik heb dit ook in de avond sinds 2 dagen. Echt een opgeblazen darmenbuikje.
    Heb in de avond nu ook vaak heel erg last van misselijkheid.
    En slaap heel erg slecht.

    Vannacht is mijn buurvrouw bevallen van haar tweede kindje. Onze slaapkamers grenzen aan mekaar dus hoor ineens om 2:40 luid gehuil van een pasgeboren baby:D kan niet missen dan, die kleine is geboren haha. Zo leuk! Zo zin in dat wij ook weer zo’n kleine baby bij ons hebben.
     

Deel Deze Pagina