Uitgerekend 16 t/m 30 september 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zuremat, 5 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    UITGEREKEND

    16.

    17.

    18.

    Zuremat - 29 jaar - 3e kindje

    19.

    20.

    Lootje - 4e kindje

    21.
    Droompje123 - 28 jaar - 1e kindje
    IrisMarieke - 30 jaar - 4e kindje

    22.
    Lotion - 30 jaar - 4e kindje
    Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje

    23.
    Augustus2019 - 27 jaar - 2de kindje

    24.


    25.

    26.

    27.


    28.

    29.


    30.

    AFSPRAKEN
    Januari:
    27:
    Hippie89 - eerste echo

    Februari:
    3: Lotion - vroege echo
    4: Zuremat - eerste echo
    4: IrisMarieke - vroege echo
    9: IrisMarieke - klinisch verloskundige ivm medicatiegebruik

    Maart:
    3:
    Lotion - termijnecho
    17: Lotion - intake
     
  2. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    @Zuremat

    Alle 3 mijn kinderen zijn dadelijk van dezelfde man echt een hele lieve man bij mijn zoontje waren we ook samen maar hij is niet instaat echt een papa tezijn, Wat hij wel doet is ongeveer 3 keer per week mee eten en in het weekend even naar de speeltuin of zijn moeder.

    En zo als het nu gaat vinden we beide gelukkig goed.
     
  3. Zuremat

    Zuremat Actief lid

    5 jan 2021
    434
    666
    93
    Vrouw
    Wat mooi dat jullie dat op deze manier kunnen doen zeg! :D

    (Ik ga morgen ff verder reageren op de rest!)
     
  4. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    670
    725
    93
    Vrouw
    Haha @Augustus2019 , toevallig! En heb jij er zelf al ideeën over?

    @Lotion Klinkt super leuk! :D dat is wel slim ja! Ik werk op dit moment gelukkig thuis, maar moet vanaf volgende week wel weer 3 dagen in de week van huis, dus moet even kijken hoe ik me dan voel of ik het iemand ga vertellen.

    Wij hebben bedacht om het te vertellen na een kloppend hartje aan onze ouders. Hoop dat het lukt om het zolang stil te houden. Maar we vinden het ook wel leuk/spannend nog even ons geheimpje haha.

    @joepy inderdaad! Wat mooi dat jullie dit zo samen kunnen!
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Droompje123 dat geheim houden is ook leuk hoor! Hebben wij hier voor ook gedaan.

    Ik zat bij mijn moeder en had nogal last van maagzuur dus pakte een glaasje water. Daarop reageerde mijn moeder met: drink jij nou water?!o_O
    Ik drink zelden water :o:
    Toen maar besloten te vertellen.. ik eet daar elke maandag met de kinderen dus ze was het sowieso gaan opmerken.
     
  6. Lootje

    Lootje Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.477
    596
    113
    Ik denk dat wij een leuke foto met de kindjes maken en die op de familie apps zetten. Nu al zin in!! Pas na de termijn echo denk ik.
    Ik ga het m'n vriendinnetje al wel vertellen, zij weet van ons lange wachten.

    Net even testje gedaan, dat verveelt niet snel :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Hippie89

    Hippie89 Actief lid

    15 okt 2016
    392
    514
    93
    Vrouw
    Wat mooi zo @joepy !

    Ik denk dat wij nu ook wachten tot na de echo met een kloppend hartje.. Het is toch spannender nu na de missed abortion en de vroege miskraam. En ik geloof het zelf nog niet echt zeg maar.

    Ik heb wel al wat ideetjes maar nog geen idee wat het echt gaat worden..
    of met een T-shirt voor onze oudste met grote broer ofzo erop, of met kraskaartjes of iets met een voorleesboekje ofzo..
     
  8. Hippie89

    Hippie89 Actief lid

    15 okt 2016
    392
    514
    93
    Vrouw
    Ik heb de cb digital ook alweer klaar liggen haha. Ik wil ook die 2-3 weken zien! Gisteren was NOD. Zou ie dan morgen al 2-3 kunnen zijn :rolleyes:?
     
  9. Lootje

    Lootje Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.477
    596
    113
    Kan wel ja! Ik deed em gisteravond, dus urine zal niet heel geconcentreerd zijn geweest. De test deed er mega lang over, dus misschien al bijna 3+?
    Ik heb er nog 1 liggen, die doe ik zondag, dan wil ik de 3+ zien :)
     
    Hippie89 vindt dit leuk.
  10. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Omdat de normale hcg waarde voor een goede zwangerschap zo uit 1 leggen hecht ik echt geen waarde aan de prijzige clearbleu heb ze nooit gekocht dadelijk schiet ik in de stress voor niks ik ga voor oploop van de testen!

    Wel ben ik goed in geld verspillen hoor ik heb nu al kleine maatjes gekocht met het excuus dat het daarna poppen kleding word want poppen kleding is vaak ook duur maar van slechte kwaliteit.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik word vooral onrustig van een cb met indicator. Geeft ie 1-2 aan terwijl iedereen al 2-3 heeft dan ga ik nog vaker testen dan dat ik nu al doe :roflmao:
    Ik hou het wel bij Kruidvat :p

    @joepy hahaha slim!
    ik koop voor de poppen ook altijd maatje 0 luiers van de Kruidvat. Goedkoper en passen perfect.
     
    joepy vindt dit leuk.
  12. Lootje

    Lootje Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.477
    596
    113
    Dat is zo hoor, maar de magische woorden ZWANGER zien verschijnen is zooo leuk! Toch anders dan streepjes :)
     
    Hippie89 vindt dit leuk.
  13. Lootje

    Lootje Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.477
    596
    113
    Bij Bol had ik trouwens 2 clearbleu testen met wekenindicator voor 15 euro. Vond ik een mooie prijs!
     
  14. Augustus2019

    Augustus2019 Bekend lid

    31 dec 2018
    689
    879
    93
    Vrouw
     
  15. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Oowh denk niet dat ik daar waarde aan hecht krijg liever een leuk rompertje binnen met post nadat ik 2 streepjes heb gezien.
     
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik schrok trouwens van de predicor prijzen.
    Ik kocht ze nog voor 9,99.
    Nu was die al 16,90 bij bol :eek:
    Toen ik zwanger was van L kocht ik de predictor bij de big bazaar voor 2,50:roflmao: toen heb ik echt een shitload aan testen gekocht

    test van vandaag. T was een beetje donker
    Maar hij is ten opzichte van eergisteren wel opgelopen :)
    Morgen probeer ik niet te testen en dan hopelijk van het weekend een knaller.
    Begin overigens wel misselijk te worden bij het op staan. Das een goed teken :D
    FC033D3D-F942-40A3-AEAA-FF8421CC5CD6.jpeg
     
    Irismarieke en Augustus2019 vinden dit leuk.
  17. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    670
    725
    93
    Vrouw
    Ziet er goed uit @Lootje

    Ik heb ook nog 1 clearblue met wekenindicator, als mijn predictor zaterdag is opgelopen wil ik hem zondag doen. Vind het wel spannend want vorige ronde gaf de clearblue het begin van het einde aan door ineens ‘niet zwanger’ te zeggen. Dus ik wil héél graag het woord zwanger zien inderdaad.

    Van die predictor prijs op bol schrok ik ook van de week! Ik kocht ze vorige maand nog voor 8,99 per stuk op bol, nu inderdaad 16, holy...
     
  18. Augustus2019

    Augustus2019 Bekend lid

    31 dec 2018
    689
    879
    93
    Vrouw
    Haha herkenbaar hier ook met vlagen misselijk bij opstaan, goed teken maar jammer genoeg niet het leukste :roflmao:

    Ik ga morgen nog eens testen :roflmao: en dan proberen te stoppen.

    Gisteren al naar gynaecoloog gebeld voor voorschrift medicatie die ik moet starten als ik positieve test heb. Wordt vandaag terug gebeld.

    Ik probeer het op het werk nog stil te houden, nadeel is dat gynaecoloog op mijn werk zit :roflmao: en we e ons 8 a9 weken bij de vroedvrouw op raadpleging gaan dus geen idee hoelang we gaan zwijgen. Want ik werk als mobiele en dus ook af en toe op kraam:roflmao: :rolleyes:
     
  19. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    die misselijkheid sla ik graag over :p
    Waar heb je medicatie voor nodig, als ik het vragen mag?

    Das nog lastiger om te zwijgen zeg!
    Ben jij van België toevallig?
     
  20. Augustus2019

    Augustus2019 Bekend lid

    31 dec 2018
    689
    879
    93
    Vrouw
    Ik ben inderdaad van België. Jij ook?

    Vorige zwangerschap het hellp syndroom gehad met vele complicaties
     

Deel Deze Pagina