Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Indy89, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo89

    Elmo89 Actief lid

    5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Hallo dames!

    Ook ik mag mij melden!:D

    Ik kan het eigenlijk zelf nog niet geloven...haha maar ik volg de testen maar he...;)

    Durf nog niet te zeggen wanneer mijn uitgerekende datum is...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Pennetje, Saskia0507 en Indy89 vinden dit leuk.
  2. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Dat ziet er goed uit! Welkom:)
     
    Elmo89 vindt dit leuk.
  3. Elmo89

    Elmo89 Actief lid

    5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Dank je wel!!:D

    Hoe voelt iedereen zich?

    Als ik heel eerlijk ben heb ik helemaal nergens last van..haha
    Maar moet zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje ook 9 maanden lang nergens last van heb gehad...:roflmao:
     
  4. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! En welkom!
    Fijn dat je geen kwaaltjes hebt!
    Hoe lang is normaal gesproken je cyclus en wanneer is/was je NOD?
     
    Elmo89 vindt dit leuk.
  5. Peet1369

    Peet1369 Actief lid

    6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw

    Hey die zien er mooi uit! Welkom en van harte gefeliciteerd!
     
    Elmo89 vindt dit leuk.
  6. Peet1369

    Peet1369 Actief lid

    6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Zo ik heb gisteren en vanochtend van alles gemist zie ik ;) eerst het goede nieuws.. zie test van vanmorgen:)

    Is dezelfde test als ik gisteren gedaan heb op hetzelfde tijdstip(die van gisteren er ook nog even bijgevoegd als 2e document, ze drogen heel lelijk in dus kon geen foto van beide maken)

    Ik heb me gister helemaal gek lopen maken haha, helemaal suf gegoogeld.. nu even geen testen meer, misschien woensdag en eind volgende week nog een keer..

    Kwaaltjes.. het begon maandag bij mij dat ik de koffielucht en smaak niet kon verdragen, de hele week ook al licht misselijk maar het heerst hier ook in de regio.

    Oh en wat ik ga sushi missen.... :cry::cry:

    Ik hoop stiekem voor de kerst nog een echo te kunnen regelen, bij de gynaecoloog, daar is de eerste echo namelijk altijd vroeg. Dan kunnen we het met kerst vertellen.. ik heb altijd volgehouden dat ik klaar was na de tweeling en heb niemand verteld dat we toch graag een derde wilden dus ik denk dat niemand het verwacht ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Indy89, Pennetje en Saskia0507 vinden dit leuk.
  7. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    @Peet1369
    Wat een goed nieuws! Fijn hoor. Ik heb ook besloten om maar even niet meer te testen en te gaan genieten (proberen dan).

    Ja en sushi :eek: dat wordt echt een ding. Voor de kerst zou leuk zijn. Hopelijk gaat het lukken.
     
    Indy89 en Peet1369 vinden dit leuk.
  8. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Welkom!!
    Gefeliciteerd, wat leuk! :)
     
    Elmo89 vindt dit leuk.
  9. Elmo89

    Elmo89 Actief lid

    5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Dank jullie wel!

    Mijn cyclus was de laatste 2 keer 26 en 24..

    Ik denk dat vandaag of morgen mijn nod was.. maar ik heb geen idee of dat echt zo is.. heb niks gebruikt.. geen ovutesten oid en ik temp niet..:D
     
  10. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik heb niet echt noemenswaardige dingen nog, maar het is nog vroeg in de zwangerschap natuurlijk!

    Merk vooral wat gevoeligheid van mijn borsten al sinds een week, en met vlagen heb ik het zo bizar warm... Zweet er gewoon van! En gedurende de dag voel ik me soms wat 'raar' in mijn hoofd, niet echt duizelig, maar een beetje licht gewoon.

    Wat ik zelf wel grappig vind: ik gebruik een hartslagmeter elke dag, de hele dag. En die laat al sinds een week of anderhalf een iets hogere resting BPM zien dan voor mij normaal is. Mijn lijf is duidelijk hard aan het werk!
     
    Saskia0507 en Indy89 vinden dit leuk.
  11. Mijz11

    Mijz11 Niet meer actief

    Hey meiden,

    Mag ik mij ook aansluiten? Vandaag had ik een positieve test.

    [​IMG]

    Het is nog een beetje onwerkelijk want de kans was heel klein!
     
    Pennetje, Indy89 en Saskia0507 vinden dit leuk.
  12. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Duidelijke zichtbaar en nu gaan voor een mooie oploop! Welkom
     
  13. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.031
    3.774
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ik mag me hier ook melden, en dit keeer hopelijk eindelijk voor 8 maanden lang.
    Na 3 vmk en veel positieve testen voor nod is dit de eerste keer dat m’n testen echt goed oplopen. Ik ben nog steeds doodsbang.
    Dinsdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis ik weet niet of ik van te voren wil testen of niet, van de ene kant wel, van de andere kant geeft dat testen me een hoop stress.

    Ik heb ook geen kwaaltjes, behalve soms even een half uurtje moe, dus dat maakt me onzeker..

    Ik ben volgens mijn berekening 16 augustus 2019 uitgerekend :)

    Kruidvat is 9dpo - 12 dpo - 15dpo(gisteren)

    Predictor 12dpo - 15dpo

    Clearblue gisteren :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Indy89, Saskia0507 en Pennetje vinden dit leuk.
  14. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat je testen mooi oplopen :)
     
  15. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Prachtige testen hoor! Gefeliciteerd!! :D

    Ik heb die enorme onzekerheid ook, en ik heb pas 1 keer een vroege miskraam meegemaakt in dit hele traject, dus ik kan me een heeeeel klein beetje voorstellen hoe vreselijk het dan voor jou wel niet moet zijn, als je er meerdere gehad hebt. Wat een ellende is het toch soms!

    Je moet echt doen waar je je goed bij voelt hoor! Je testen zeggen heel duidelijk dat het allemaal goed zit. Maar ik snap het wel: bij mij ging de vorige keer rond deze tijd de testen aflopen, dus ik houd ook mijn hart vast als ik een test doe. Maar ik zie het zo: de test zorgt er niet voor dat het goed gaat of slecht. Dat gebeurt toch wel. Ik wil alleen even checken, vandaar de test ;) Het heeft mij tot dusver rust gegeven dat ze eraf knallen. :)

    Maar! Hoe dan ook, ENORM gefeliciteerd!
    Ik ga duimen voor je dat je een hoop kwaaltjes krijgt zodat je wat zekerder kan zijn van je zwangerschap! ;) (grapje natuurlijk!)
     
    Indy89 vindt dit leuk.
  16. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.031
    3.774
    113
    Vrouw
    Ja daar heb je helemaal gelijk in, bij mij zijn ze nooit zo duidelijk geweest bij alle voorgaande zwangerschappen. Toen had ik nog een lichtere test dan die van 12dpo, dus dat geeft me wel moed.
    Misschien dat ik dinsdag wel test, ligt een beetje aan de kwaaltjes.

    Jij ook van harte gefeliciteerd! :D
     
    Pennetje vindt dit leuk.
  17. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Hoi @Krily,

    de testen zien er mooi uit! Gefeliciteerd!
    En herkenbaar dat onwijs onzekere gevoel en dit is voor mij pas de eerste keer... moet je nagaan hoe dat bij jullie moet zijn.

    Maar daarom zijn we ook hier. We gaan elkaar de enorm spannende en lange weken heen trekken en wat ik al eerder zei; dit is de geluksgroep:thumup:

    Ik ga ook onwijs voor je duimen. Je hebt het dik verdiend!

    Welkom!
     
    Krily vindt dit leuk.
  18. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.031
    3.774
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd :)
     
  19. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd! Je testen zien er prachtig uit, dit keer gaat het vast goed maar snap je onzekerheid. Zelf ook bekend met miskramen en nu zelfs na mijn dochter die angst dat het mis gaat in mijn lijf.
     
    Krily vindt dit leuk.
  20. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    De kwaaltjes nemen hier met de dag toe.. Vermoeid, humeurig, misselijk en mijn borsten ontpoffen zowat. Er lopen vieze blauwe aders door mijn tepels, voel me totaal niet sexy zo.
    Probeer nu wel zo gezond mogelijk te eten en twee keer in de week te sporten.. Vorige zwangerschap kwam ik net geen 10 kilo aan, hopelijk nu ook niet hihi.

    Hoe is het met jullie?
     

Deel Deze Pagina