Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love2Live, 6 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    @Mybrand2018 Zal nu dan wel wennen zijn met zo weinig echo’s nu. Maar wie weet is de situatie weer wat anders, als we verder in de zwangerschap zijn.

    Groot gezin! Heerlijk! En inderdaad al wel wat oudere en dus meer zelfstandige kinderen.
    Hier dochter van 4 en zoon van 2, dus zal wel pittig worden. Voor mijn gevoel is het na de derde ook echt klaar.
     
  2. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Hoe doen jullie het met testen?
    Testen jullie nog door of door getest voor de oploop?

    Hier deed ik dat altijd wel, maar aangezien het mij ook veel stress en onzekerheid geeft, probeer ik het nu minder te doen.
    Heb op 11/12 dpo duidelijk positief getest en doe morgen 14/15 dpo de laatste. Heel misschien nog eentje als ‘back up’, maar probeer het bij morgen te laten en dus minder te testen.

    Als het fout gaat, gaat het toch fout en een knaller zegt mij na de miskramen ook al niet meer zo veel.
     
  3. Love2Live

    Love2Live Fanatiek lid

    18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik test eigenlijk niet meer. Positief is positief. hCG loopt bij iedereen anders op.

    Laatste keer was op 12 DPO, omdat de huisarts erom vroeg en toen was hij opgelopen. Heb op 9 DPO ‘al’ een positieve test in handen gehad :o: Ik meet alleen mijn basale temperatuur en die is hoog :)
     
  4. Love2Live

    Love2Live Fanatiek lid

    18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Dat is fijn! Voordeel is dat ze dit meteen voor kunnen schrijven mocht het nodig zijn. Soms verschillen symptomen.
     
  5. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Wauw veel geschreven alweer!

    Kwaaltjes duurden bij mij vorige keer tot 6 weken voor het begon. Hele dag misselijk en moe. Eind vd zwangerschap had ik erge ischias en kon ik amper lopen. Dat verwacht ik wel weer omdat ik daarvan altijd last ben blijven houden.
    Verder voelde ik me toen op en top!

    Wij gaan zo bellen naar een verloskundige, ben heel benieuwd wanneer we mogen. Ik hoop tegen die tijd wel samen.. ik zou echt niet graag alleen gaan de 1e keer.
     
  6. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Wat goed!
    Ik probeer dan alleen morgen nog, dan heb ik maar 2 testjes gedaan en dat vind ik al heel wat haha. Weet alleen niet of ik die laatste daarna kan laten liggen :roflmao:
    We zien het wel!
    Wat heb jij vroeg positief getest, ik mag van mijzelf pas vanaf hooguit 11 dpo. Blijft bijzonder dat zo vroeg al mogelijk is.
     
  7. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Ja vaak hoor je rond 6 weken de ergste kwalen beginnen. Voor mij vaak ook rond 5-6 weken.
    Wat erg dat je op het einde zo slecht kon lopen, lijkt mij erg pijnlijk ofniet? Hoop dat deze keer meevalt voor je!

    Spannend weer bellen, toch de eerste stap. Hoop ook echt dat je inderdaad weer samen mag tegen die tijd, maar vrees ervoor..
     
  8. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Mybrand2018 wauw mooi groot gezin! Lijkt me ook wel weer pittig met een zwangerschap

    @Fraser zal voor jou ook wel pittig zijn met twee van die ukjes! Ik heb hier nog wat dipsticks liggen van Z&K en die wilde ik opmaken (als dit goed gaat, wordt dit toch mijn laatste zwangerschap). Deed er gisteravond 1 en dat leek wel een positieve ovulatietest :roflmao: de teststreep was donkerder dan de controlelijn. Moet er nu eigenlijk gewoon mee stoppen :rolleyes:

    @Starfire hopelijk kun je tzt inderdaad met partner. Daar duimen wij ook voor. Ik vind het wel jammer dat door de Corona een stukje beleving weg gaat


    Hier vanmorgen voor t eerst weeïg (van de honger!!) opgestaan. Gelukkig was het snel weg na het eten van een crackertje
     
  9. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Ik snap je @Love2Live, positief is positief. Maar ik ken mezelf ik gooi er vanmiddag nog eentje tegenaan gewoon voor het gevoel hahaha :roflmao:

    @Fraser ja die ischias is behoorlijk pijnlijk en onvoorspelbaar. Maar als.dat het ergste is mag ik blij zijn hoor. Een zwangerschap is toch iets heftigs voor.je lichaam.

    Veel kindjes in een gezin is mooi, maar ook druk vind ik. Wij hebben een samengesteld gezin van straks (hopelijk) 4 kindjes. Word nog wat hahaha :)

    We mogen 11 mei al! Mag helaas niet samen, daar baal ik erg van maar ik begrijp het wel.. We mogen dan videobellen tijdens de echo..

    Ik heb echt continue een soort drukkend gevoel in mn baarmoeder. Alsof het enorm druk bezig is met groeien ofzo.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  10. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

    16 december

    17 december
    Love2Live - 37 jaar - 4e kindje
    Mybrand - 33 jaar - 5e kindje

    18 december
    Starfire - 27 jaar -2e kindje

    19 december

    20 december

    21 december
    Keke - 29 jaar - 2e kindje

    22 december

    Doublemom - 33 jaar - 3e kindje

    23 december

    24 december
    Fraser - 27 jaar - 3e kindje

    25 december

    26 december


    27 december

    28 december

    29 december

    30 december

    31 december


    ----------------------------------------------
    Afspraken:

    - Love2Live - 28-04-2020 - 1e echo
    - Mybrand - 07-05-2020 - 1e echo
    - Starfire - 11-05-2020 - 1e echo
    - Doublemom - 26-05-2020 - 1e echo


    ----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
     
  11. Keke91

    Keke91 Bekend lid

    3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik moest het even googlen @Starfire maar klinkt heel naar inderdaad. En die HG @Fraser ook. Hopelijk blijft het jullie deze keer een beetje bespaard.

    Ik heb net gebeld voor de echo, mag 26 mei en een week daarvoor heb ik dan een telefonische intake. Ik ga gewoon heel hard duimen dat tegen die tijd sommige echo's wel weer door mogen gaan en dat mijn vriend toch gewoon mee mag.

    Ik heb ook nog 1 test liggen. Die bewaar ik voor morgen of overmorgen en dan stop ik. Gisteren nog eentje gedaan en die was weer goed opgelopen en al vrij donker, dus ben weer even tevreden haha.
     
    Love2Live en Starfire vinden dit leuk.
  12. Keke91

    Keke91 Bekend lid

    3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

    16 december

    17 december
    Love2Live - 37 jaar - 4e kindje
    Mybrand - 33 jaar - 5e kindje

    18 december
    Starfire - 27 jaar -2e kindje

    19 december

    20 december

    21 december
    Keke - 29 jaar - 2e kindje

    22 december

    Doublemom - 33 jaar - 3e kindje

    23 december

    24 december
    Fraser - 27 jaar - 3e kindje

    25 december

    26 december


    27 december

    28 december

    29 december

    30 december

    31 december


    ----------------------------------------------
    Afspraken:

    - Love2Live - 28-04-2020 - 1e echo
    - Mybrand - 07-05-2020 - 1e echo
    - Starfire - 11-05-2020 - 1e echo
    - Doublemom - 26-05-2020 - 1e echo
    - Keke - 26-05-2020 - 1e echo


    ----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
     
  13. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Duurt nog lang zeg 26 mei pas een echo

    Is het dan tevens de termijn echo ?

    Ik vind zo spannend de echo en ik moet ook idd alleen komen nouja het is niet anders

    Na de echo willen we het de kinderen vertellen ben nog beetje kijken of ik een leuke manier kan vinden

    Gisteren me oma de kaart gekregen had van hallmark een leuke kaart met bambi erop en stond er kleintje op komst

    Nou ze begreep er niks van ze zei is jullie kat zwanger ? Haha ze ziet niet zo goed meer

    Toen eenmaal ze het wist zei ze ooh nee toch een 5e nou moet je maar zin in hebben

    Vond dat wel jammer

    Me moeder wel super blij
     
  14. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Willen jullie trouwens weten wat het word ?
     
  15. Love2Live

    Love2Live Fanatiek lid

    18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Haha, je oma reageerde lekker nuchter wat de kat betreft :D

    Hier word ik steeds meer onzeker. Ik voel wat ongesteldheidskrampen opkomen en krijg er een beetje een naar gevoel bij.

    Wij willen trouwens wel graag weten wat het geslacht is :)
     
  16. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik heb die krampen tot net over NOD gehad

    Nu soms raar gevoel

    Herken je het harde buikgevoel als je wat verder bent zo gevoel bij je baarmoeder maar dan zonder harde buik haha

    Lig nu nog in bed ga zo maar opstaan hier is het ritme totaal weg
     
  17. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Keke91 oeh we hebben op dezelfde dag onze eerste echo! Duurt nog vreselijk lang hè...

    @Mybrand2018 ja wij willen weten wat het wordt. En jullie?
     
  18. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Oja ik wil het geslacht ook wel weten of mischien ook niet ik twijfel enorm

    Het maakt mij totaal niet uit wat het word

    Gezondheid nummer 1
     
  19. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    De ramadan begint volgende week

    Ben nog twijfelen of ik ga meedoen wil het wel proberen

    Het is niet verplicht voor de zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven
     
  20. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    @Keke91 26 mei duurt inderdaad nog even, maar wie weet gaan de vroege echo’s toch door straks. Ik ga er zelf niet vanuit eigenlijk, als wel is het alleen maar mooi meegenomen.

    @Mybrand2018 Ik moet stiekem wel lachen om die reactie met de kat. Maar de reactie daarna is inderdaad minder leuk voor je. Lekker van je af zetten en denken aan de reactie van je moeder!

    Hier vertellen we voorlopig nog niks, maar veel weten wel dat we een derde zouden willen. Nou schoonvader reageerde ook suf toen, want waarom zouden we nog meer kinderen willen als we al een meisje en jongen hebben? Pff...

    Ik weet nog niet zeker of we willen weten wat het wordt. Denk om praktische redenen wel, kunnen de andere spullen eruit en hoeven we minder te bewaren.

    @Love2Live Snap je onzekerheid, maar die krampen kunnen ook juist de groei en activiteit van je baarmoeder zijn. Daar gebeurd nu van alles!
     

Deel Deze Pagina