Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love2Live, 6 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    @Fraser bij jou je 3e haha daar reageerde sommige ook al zo gek op

    Achja wij zijn er blij mee en dat telt !!

    Trek me nooit zoveel aan van andere meningen

    Elk kindje is bijzonder of het nu num 1 of 10 is
     
  2. Love2Live

    Love2Live Fanatiek lid

    18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    I know! Maar ik maak mezelf de hele tijd van alles wijs. Heb vorige maand op 5 weken een vroege miskraam gehad en begon ook met deze krampjes.
     
  3. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Ja helemaal mee eens hoor! Ik denk ook gewoon dat het wat lastiger te begrijpen is als je zelf niet de wens voor meer kinderen hebt. Moet dus wel zeggen dat mijn schoonvader dus zelf 3 zoons heeft en toen een dochter dus dus die zijn duidelijk doorgegaan voor het meisje...
     
  4. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Oh wat begrijp ik je goed! Aangezien ik ook twee vroege mk’s heb gehad. Helpt het misschien als ik zeg dat ik die krampen zowel bij de mk’s heb gehad als de voldragen zwangerschappen? Hoeft echt niks te zeggen.
     
    Love2Live vindt dit leuk.
  5. Love2Live

    Love2Live Fanatiek lid

    18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Dat is lief van je. Ik herken dit alleen niet van mijn 3 voldragen zwangerschappen. Misschien let ik nu scherper op symptomen. Blehh..deze onzekere periode ook :confused:
     
  6. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Ik heb net nog.een test gedaan! Nu echt een knaller, dikke roze streep op de test. Dat stelt me wel gerust, al maak ik me stiekem toch wel zorgen over dat zeurende gevoel in mn baarmoeder. Ik ben best actief (wandel veel en heb vrij intensief werk) maar ik moet echt rust nemen merk ik, nu al pfff.. En het huis heeft juist nu een schoonmaakbeurt nodig.

    @Mybrand2018 ohhh die reactie van je oma.. pfff :eek: Niet zo leuk.

    Mijn ex reageerde ook echt stom.
    'Nooou jij bent gek, waarom wil je dat?!' Wat heb ik aan die.mening, ik hoef mij voor niemand te verantwoorden. Mijn ouders zullen ook wel leuk reageren.. not. :rolleyes: Dus daar wacht ik nog even mee.

    Gelukkig heb ik een leuke schoonfamilie! Schoonmoeder moest bijna huilen, ze konden het niet geloven. :D

    Wij willen het ook graag weten maar ik vraag me af of er nog wel geslachtsecho's gedaan gaan worden tegen die tijd. Op zich maakt het me.niet uit wat het wordt, maar omdat mn vriend al 2 jongens heeft lijkt het me leuk als het een meisje is. Een jongetje zou voor mij wel speciaal zijn, ik heb zelf een dochter.

    Zijn jullie al aan.het denken over namen? Of is dat nog te vroeg? Meisjesnaam hadden we eigenlijk al toen we net samen waren en.denk dat die ook zo blijft. Jongensnaam nog geen idee maar we hebben nog zo lang haha. :roflmao:
     
  7. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Love2Live ik hoop voor je dat dit gevoel gewoon een goed voorteken is en dat de kleine blijft plakken! In principe is elke zwangerschap natuurlijk anders..

    @Starfire wat een stomme reactie van je ex! Wel goed dat je je daar inderdaad niets van aantrekt.
    Ik denk dat het geslacht nu alleen aan bod komt bij de 20 weken echo omdat de andere echo’s voorlopig niet doorgaan.

    Wij hebben zowel een meisjes- als jongensnaam die we leuk vinden. Maar die namen staan nog niet vast.
     
  8. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Leuk dat sommige al namen weten! Ik houd van over namen fantaseren, maar ik vind het nu wel moeilijk worden, voelt alsof er onze favoriete meisjes en jongens naam al gegeven hebben aan onze kinderen :roflmao:
     
  9. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Hahah ja me man mag kiezen

    Ja ik vind zo spannend heel gek bij de andere was ik stuk jonger en stond er denk ik anders in van zie het wel

    Nu elke keer denk ik ooh wat voel ik of als ik nr wc ga kijk ik of toch niet ongesteld word

    Heel gek

    Bij de 3e had ik namelijk vaak bloedverlies na de sex en ook met echt krampen tot 14 weken

    Zo zie je elke zwangerschap is anders
     
  10. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    @Starfire zeker gekke reactie van je ex haha

    Ik denk als de rest het weet ik ook niet al te leuke reactie krijgen ga

    Maar vooralsnog boeit dat me niet
     
    Starfire vindt dit leuk.
  11. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Elke keer denk ik ga het de kinderen vertellen maar dan wacht ik toch maar
     
  12. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    @Mybrand2018 Ik was 22 bij mijn eerste en veel minder bewust van wat er allemaal mis kan gaan. Soms wil ik daar wel naar terug, stuk relaxter. Maar omdat ik nu pas bij de derde miskramen had, stond ik er tot voor kort geleden ook nog wat relaxter in. Nu is dat wel echt anders...

    Dat van elke keer bij wc bezoekje checken herken ik. Best irritant haha.
     
  13. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113

    Ja ik was 20 bij me oudste en bij de laatste 28

    Heb net CB digitaal gekocht echt de laatste hahaha

    Met 3 weken en 3 dagen gaf die 1-2 aan

    Ben morgen 5 weken

    Zal ik hem vanavond doen of morgen maakt toch niet zoveel uit

    Met ochtend test ik lichter

    Of denkje hij geeft nu nog 2-3 dan aan
     
  14. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Ligt er denk ik aan wanneer je urine het meest geconcentreerd is. Bij mij is dat wel in de ochtend.
    Met 5 weken is beide mogelijk, kan best nog 2-3 zijn maar ook 3+
    Ik vind die testen eerlijk gezegd rot, want je kunt best onzeker worden als je net niet aantal weken hebt wat je zou willen, maar er wel tegen aan zit (wat je dan niet precies weet)
     
  15. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ja hierna kap ik ermee ga even wachten tot kan plassen
     
  16. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Nou stond een 3+ op

    Ben zo zenuwachtig voor de echo duurt nog eeuwen.

    Vandaag niet echt klachten gehad jullie ?
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  17. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Ja voor mijn gevoel duurt het ook lang. Maar minder lang dan de 1e keer. Ik ben er veel rustiger onder.

    Qua klachten.. alleen die zeurende bandenpijn ofzoiets. Maar onder de warme douche heeft wel wat geholpen. Vind het moeilijk om rustig aan te doen haha.
     
  18. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Niet misselijk enzo ?
     
  19. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Nee maar dat verwacht ik ook pas over een weekje ofzo, als het al komt. Ik was bij mijn dochter vanaf week 6/7 echt misselijk, daarvoor niks.

    Jij wel misselijk?
     
  20. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Eerste misselijkheid was ik 3wk en 1 dag toen ben ik gaan testen een tuurtest

    Gisteren nog overgegeven

    Merk als ik lege maag heb dat toeneemt

    Vandaag elke keer wat gegeten iets kleins fruit etc
     

Deel Deze Pagina