Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dame09, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Zijn de bevalkamers dan nog open? Las zoiets laatst.
    Hebben ze daar geen bad waar je in kan bevallen? Ik dacht misschien moet je ook naar Nijmegen ivm je Guo’s, maar dat is dus niet zo..
     
  2. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Ja, klopt. Gelukkig heeft minister Bruins zich in die kwestie gemengd! Voorlopig gaat er nog niks dicht daar.

    Het Radboud gaat echt te ver zijn voor ons haha. De GUO’s waren alleen om haar hartje extra goed te checken ivm aangeboren hartafwijking van vriend. Maar ze is helemaal goedgekeurd, dus ook geen reden -tot nu toe- voor een medische bevalling. Denk dat het dan alsnog ook wel in 1 van de streekziekenhuizen had gekund, maar not sure!
    Jij gaat wel in het Radboud bevallen?
     
  3. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ja was anders wel ver geweest inderdaad. Ja wij gaan naar het Radboud. Vanaf 34 weken word ik ook officieel aan hen overgedragen. Dit i.v.m. de keizersnede bij zoontje en de afwijking bij dochtertje (die alleen meisjes kunnen hebben). ‘Gelukkig’ is het Radboud net zo ver als het streekziekenhuis hier. Dus qua afstand maakt het voor ons niets uit.
     
  4. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Cindy29 Niet bang zijn voor de inleiding! Het zegt echt niks over je uiteindelijke bevalling. Hier twee uitersten gehad. Eerste duurde ruim 20 uur met veel complicaties. Dit was een gedeeltelijke inleiding (vliezen waren al spontaan gebroken, maar weeën waren niet krachtig genoeg en ontsluiting vorderde niet, dus alsnog weeënopwekkers).

    Tweede was complete inleiding. Geen weeën, geen gebroken vliezen, echt 0,0. Had alleen door voorweeën al 3cm ontsluiting. Aan infuus, binnen 4u had ik mn dochter op mn borst. Het kan dus ook gewoon heel fijn en snel!
     
    Seffie, Momof2girls19 en Langmuts vinden dit leuk.
  5. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @JosjeM Ja in bad bevallen heb ik altijd gewild! Helaas moet ik dus altijd in het ziekenhuis bevallen, omdat ik bij de eerste een fluxus had (extreem veel bloedverlies). Dus dat die optie er nu is, is echt super!!! Zelfs als ik wel ingeleid zou moeten worden.
     
    Dafino, JosjeM, mimi1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    3 kilo in 3 dagen gegroeid:eek: toch een reden om te bellen vond ik..

    Ctg, bloed en urine onderzoek, bloeddruk gecontroleerd.. Maar gelukkig alles goed en weer thuis!

    Totaal geen verklaring voor het plotse groeien.. Hebben jullie een idee wat het kan zijn?
     
    mamavandave vindt dit leuk.
  7. Momof2girls19

    Momof2girls19 Bekend lid

    4 feb 2019
    583
    713
    93
    Vrouw
    Houd je niet ineens vocht vast? Dat heb ik namelijk ook en dan houd je al snel zo'n 2 a 3 liter vast dus zou het kunnen verklareb
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  8. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Nee totaal niet.. geen zichbaar vocht tenminste.. Apart hè
     
  9. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wat gek @Langmuts! Goed dat je gebeld hebt en het hebt laten controleren. Ben je verder al veel aangekomen? Soms komt het namelijk ook gewoon in fases er aan


    Hier helemaal blij, vandaag zijn al onze nieuwe meubels van de woonkamer geleverd: nieuwe eettafel en stoelen, kast en bank. En toen heb ik ook nog de kerstboom opgezet. Opeens een heel nieuw huis voor mijn gevoel, eindelijk de woonkamer af!
     
    Langmuts, mamavandave, Seffie en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Dames ik moet even mn hart luchten. :(

    Ik ben zo erg geschrokken. Mijn man had mannen avond (bij ons). Rond 03.00 kwam hij naar bed. En een uur geleden moest hij naar het toilet en hoor ik: "schat kan je een emmertje brengen?" En terwijl ik dat emmertje breng hoor ik "pok" (maar dan hard). Dus ik ren naar het toilet zit meneer helemaal strak naar achter geleund op het toilet ogen wagenwijd open en helemaal buiten bewust zijn. (dit had hij ook met een koolmonoxide vergiftiging 4 jaar geleden en daar heb ik toen 2 jaar een trauma aan over gehouden. We zaten al in het laatste stadium en we mogen blij zijn dat we nog leven).

    Ik probeerde dat (90 kilo en 1.90 meter lange) lijf van de wc af te tillen maar dat gaat best moeilijk als hij zo gestrekt ligt. Uiteindelijk heb ik hem naar de gang kunnen slepen en in stabiele zijligging kunnen leggen. Hij kwam weer bij.. Ik tegelijk 112 gebeld op speaker (want ben wel zwanger en hij heeft dit eerder gehad dus ik had een déjà vu).

    Ben zo geschrokken :cry:

    De vrouw aan de telefoon dacht aan flauwvallen en dat hij door het krappe hokje geen kant op kon en dus "klem" lag. Niet zozeer aan epilepsie gelukkig. Maar jeetje.. Ik zit hier nu met non stop harde buiken op de bank :$ mag weer bellen als het nog een keer gebeurd.
     
  11. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.930
    12.405
    113
    Vrouw
    @Seffie Dat is idd schrikken dan, hopelijk valt het allemaal wat mee en is hij vandaag goed bij? Maar hij was dus misselijk denk ik? En toen issie flauwgevallen?
     
  12. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ja dat denkt zij (Aan de telefoon). Maar flauwvallen door misselijkheid lijkt me wel apart. Hoop dat hij inderdaad weer wat meer helder wordt straks. o_O
     
  13. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Seffie Oei wat schrikken zeg!! Hopelijk voelt hij zich vandaag beter!

    @Langmuts Idd een groeispurtje? Of idd toch vast, dit kan ook niet direct zichtbaar zijn! Maar fijn dat alles goed was!!
     
  14. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Seffie Had hij veel alcohol gehad?
     
  15. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Jeetje wat heftig @Seffie
    Snap je angst heel goed. Hopelijk blijft t hierbij. Kan het zomaar ineens gebeuren, of komt het doordat ie misschien misselijk van de alcohol werd?
     
  16. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Viel wel mee dacht ik. Hij reageert er nooit zo op. Misschien iets verkeerds erbij gegeten, Geen idee. Normaal wordt het ook veel later dan 03.00 dus misschien voelde hij zich al niet zo goed. Ik ben ondertussen al iets gekalmeerd hoor gelukkig. Nu mn buik nog :rolleyes:
     
    mamavandave vindt dit leuk.
  17. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Jeetje @Seffie wat schrikken! Hopelijk trekken je harde buiken ook zo weer weg, maar kan best de hele dag aan blijven houden door de stress denk ik.
    En hopelijk kan je man wat meer vertellen als hij weer helder is.. ❤️

    @Brenda028 en @mamavandave nee ik Ben nog maar erg weinig aangekomen, met deze 3 erbij nog maar 8 kilo. Dus in dat opzicht vind ik het ook zeker geen probleem. Maar ik vind het vooral vreemd.. En onzichtbaar vocht zou inderdaad ook goed kunnen. Ik hou het even in de gaten nu, en hopelijk blijft het hierbij!
     
    mamavandave vindt dit leuk.
  18. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    @Seffie wat schrikken!! Kan je niet iemand bellen die even een paar uur bij jullie kan zijn mocht je dat fijn vinden?

    Jullie ook soms zo’n bandenpijn bij het omdraaien in bed? Als of mijn buik scheurt. :rolleyes:
     
  19. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ohh en ik doe een 33 weken dansje ❤️
    Nog 4 weken, dan mag je wel komen!
     
  20. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Ventje lag dwars vanochtend :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina