Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 Deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje0102, 21 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    @Bijbij Fijn om wat van je te horen! Knuff voor jou, hopelijk lukt het je nu af en toe mee te kletsen zou gezellig zijn.

    pfff rotnacht weer, niet lekker liggen kunnen, klaarwakker zijn ect
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  2. Suzy85

    Suzy85 Fanatiek lid

    16 apr 2016
    2.226
    2.635
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    @Bijbij Wat fijn om weer wat van je te lezen en zo te zien gaat het in elk geval beter dan bij je laatste bericht. Daar ben ik blij om! Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, denk dat iedereen alle begrip voor je heeft. Hopelijk heb je een stijgende lijn te pakken nu en kun je die ook vasthouden de komende tijd. Zet 'm op!!!
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  3. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    @Bijbij wat enorm fijn om van je te horen en wat een heftige periode heb je meegemaakt de afgelopen weken. Fijn om te horen dat het met de baby goed gaat en dat jij zelf ook de stijgende lijn te pakken hebt. Hou vol! En dan hopelijk over een paar weken een prachtig baby’tje in je armen. Ben echt enorm blij dat het goed gaat met je baby’tje en wij vrouwen zijn sterk jouw stijgende lijn hou je ook vast en zeker vast ❤️.
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  4. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh @Bijbij wat fijn iets van je te horen!

    Wat een toestand meis, maar gelukkig gaat alles goed met de kleine ❤️
    Hopelijk lukt het je om nog even te genieten en tot een bepaald niveau de bevalling wat relaxed door te komen straks.. Dikke knuffel ❤️❤️

    Mocht je het fijn vinden, lees en schrijf gezellig verder mee, en zo niet, ook prima! Doe wat goed voelt..
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  5. Momof2girls19

    Momof2girls19 Bekend lid

    4 feb 2019
    583
    713
    93
    Vrouw
    @Bijbij fijn dat je er weer bent! Probeer te genieten in de komende tijd, je bent sterk!

    Hier ook de halve nacht wakker gelegen, echt het gevoel dat ik ziek ga worden en pijn in mijn bekken dus niet echt een goede combinatie.
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  6. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.937
    4.152
    113
    Beterschap @PippiMoustache

    @Bijbij wat fijn om wat van je te horen. Heftig allemaal. Schrijf en lees gezellig mee als je daar zin in hebt. Hopelijk laat de kleine niet al te lang meer op zich wachten.

    Hier een vreselijke nacht. Denk je vroeg naar bed te gaan omdat je moe bent, ben je vervolgens elke 2 a 2.5u wakker om te plassen. Daarna telkens een flinke kramp onder in en wakker liggen. Was een lange nacht dit... droomde wel dat ik de slijmprop verloor :roflmao:
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  7. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Rotnacht : check!!!

    Iemand vond het nodig om vannacht iets te bakken, dus daar werd ik wakker van. Lawaai en stank. En dat moet je gewoon niet doen bij mij. Zeker niet als ik wil slapen, dan moet alles gewoon helemaal doodstil zijn!
    Rond 5 uur nog steeds die vieze stank dus ik heb alle ramen opengezet. Ik werd er zo naar van op de maag en kreeg er hoofdpijn van.
    Heb het even goed duidelijk gemaakt!
    En dan ook nog eens een baby die in je ribben zit te schoppen.
    Ben zo chagerijnig!
    Nu maar douchen en zometeen op visite.
     
  8. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.190
    2.523
    113
    Vrouw
    Fijn dat je er weer bij bent @Bijbij

    Beterschap @PippiMoustache ! Lijkt me echt vreselijk buikgriep met die dikke buik en je zo slap voelen. Ik word al gek van mn verkoudheid en als ik me gewoon slapjes voel.

    Hier een hele vreemde nacht gehad.. Ik was gewoon niet moe. Hield het ineens vol tot 1.30 en ik sliep pas 2.00.. uiteindelijk ieder uur eruit om te plassen maar moe ben ik niet nu.. :roflmao:
     
    Bijbij en PippiMoustache vinden dit leuk.
  9. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @Bijbij wat fijn weer een berichtje van je te lezen en dat het beter met je gaat. Hou je taai meid, je komt er wel weer, geef het de tijd.

    @PippiMoustache he bah! Beterschap. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

    Hier weer een redelijke nacht achter de rug. Werd wel wakker met het idee, als er nu iets gebeurt staat de tas niet klaar. Kan ik die dan nog pakken, weet vl wat er in moet... Kortom, het eerste wat ik vanmorgen gedaan heb toen ik wakker werd is de tas ingepakt. Ga nog steeds voor een thuisbevalling maar je weet vooraf nooit hoe het gaat lopen. Dus dit geeft toch wel rust.

    @Seffie succes vandaag. Ben heel benieuwd naar de uitslag. Hopelijk is het beter geworden en in je straks weer lekker naar huis.

    @Loveischocola @Pinguinkje @Momof2girls19 veel plezier met de controles vandaag.

    @JosjeM laatste werkdag. Heerlijk!

    @Momof2girls19 hoe voelt je rug nu? Is het afgezakt?

    @Lalaatje90 Ik snap je helemaal! Hopelijk kan je vandaag beetje rustig aan doen. Een warme douche doet hier wel altijd wonderen. Ook voor mijn humeur :cool:
     
    Bijbij, PippiMoustache, mamavandave en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Ik zeg al een week dat ik die tas/koffer ga pakken. Maar puntje bij paaltje heb ik er nog helemaal niks aan gedaan o_O misschien tijd om toch maar eens wat te gaan doen...
     
    Momof2girls19 en Dafino vinden dit leuk.
  11. Momof2girls19

    Momof2girls19 Bekend lid

    4 feb 2019
    583
    713
    93
    Vrouw
    Rug nog hetzelfde, morgen gelukkig nog fysio. Dan maar tape laten plakken ook want daarna pas weer 7 jan een afspraak.

    Vk pas om 16.30u dus nog even geduld hebben en ik wil alles schoon hebben hier. Kinderen al aan het werk gezet hun eigen kamer te doen, manlief gaat alles stofzuigen
     
    Dafino vindt dit leuk.
  12. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Bijbij Fijn om van je te horen, moest laatst nog aan je denken!

    Hier ook weer een rotnacht. Afgelopen nacht wakker met pijn in mn maag, waarschijnlijk honger, maar hele dag wat eraf geweest. Hele dag op visite bij mn vader zo'n beetje, en 's ochtends eerst nog dingen opgehaald bij vriendin (kast/commode voor straks op de babykamer en salontafel). Het is 1,5u rijden enkele reis, en had na een hele dag op een stoel bij de eettafel ook nog pijn in mn buik.

    Was dus hartstikke moe gisteravond en dacht ook, heerlijk slapen! Kon dus niet in slaap komen, sliep pas rond een uur of twaalf en was om half vijf wakker, omdat het bordje op de deur van zoonlief eraf viel o_O en kon vervolgens nooit weer slapen. Dorst en, jawel, honger. Dus uiteindelijk om 5u er maar even af gegaan, even wat gegeten, vervolgens om 6u zo maagzuur dat ik toch maar Antagel ben gaan pakken.... en viel pas tegen 7u weer in slaap en was 8u weer wakker.

    Kon ook niet verder slapen, want moest huisarts bellen vanwege de oren van dochter, die heeft nog steeds pijn na een week antibiotica en konden direct om half negen weer terecht.

    Onderweg weer mega maagzuur en nu weer hartstikke honger. Echt, ik ben helemaal van de regel :confused: en kan ineens ook weer best aardig naar de wc?!
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  13. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Hier ook al 3 dagen achter elkaar om 5 of 6 uur klaarwakker. Deels omdat ik honger heb, deels omdat de baby tegen mijn ribben schopt.

    Sinds gisteren echt vaak harde buiken en enorm bekkenpijn rechts. Vind rustig aan doen echt moeilijk! Vanmiddag krijgen we bezoek van mijn schoonfamilie (schoonmoeder, schoonzus en haar zoon) tot 1e kerstdag in de ochtend. Daarna 7 uur treinreis naar NL om met mijn familie kerst te vieren. Dus ik voelde veel drang om alvast alles te pakken etc. Ook de aller-nodigste dingen voor een bevalling maar in m'n koffer gepakt.

    Bij de controle was alles op zich goed. Alleen schatten ze het kindje niet zo groot in: 3000-3200 gram bij 40 weken. Dus verloskundige was wel blij dat we over 2 weken bij de gyneacoloog een groeiecho krijgen. Nu voel ik me een beetje schuldig/onzeker: waarom is ze zo slank? Ik was zelf 4100 gram bij de geboorte. Manlief 3500 gram. Ik ben al 15 kg aangekomen en eet heel gezond, dus aan slechte voeding kan het niet liggen toch?
     
  14. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Sommige kindjes zijn gewoon wat slanker bij geboorte. Mijn zoontje was 3035 gram bij geboorte en hartstikke gezond. Dus je hoeft je daar echt niet schuldig over te voelen hoor!
     
  15. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Mijn eerste controle in het ziekenhuis gehad. Bloeddruk was een beetje gestegen maar niet zorgelijk: 130-75
    Ook nog even weer een echo gekregen. Gewoon voor de leuk. Al zie je weinig meer haha, maar ze gaf aan dat het er goed uit ziet. Maar zij zegt dat de baby nog niet vast in bekken ligt, waar 2 weken geleden de verloskundige zei van wel... Nouja in ieder geval het advies dat als de vliezen breken om te gaan liggen. En belangrijkste is dat het er weer goed uit zag
     
    mimi1988 en Momof2girls19 vinden dit leuk.
  16. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Mijn vk zei dat de baby tot week 36/37 eigenlijk zo klein is dat ze het ene moment er helemaal in kunnen liggen en het andere moment er ook zo weer uit kunnen. Op mijn zw kaart staat al 2x vast in bekken en daarna is ons mannetje er mooi weer boven gaan liggen. Mij benieuwen wat we vanavond te horen krijgen.
     
  17. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Oh echt? Dan zal dat de verklaring zijn! Nouja het belangrijkste is dat ze het goed doet en dat ze nog steeds met haar hoofdje goed naar beneden ligt. Dan komt dat vast liggen vanzelf!
     
    Momof2girls19 en Dafino vinden dit leuk.
  18. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.190
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik ben blij! Bloeddruk was flink gezakt van 144/95 vrijdag naar 114/70 nu!:roflmao:

    Er hoefde dus geen bloed afgenomen te worden. Urine was ook goed gekeurd! Ik heb nog wel hoofdpijn en ben misselijk maar dat kan van alles zijn.
     
    Dafino, Suzy85, mimi1988 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @Bijbij fijn om van je te horen en om te horen dat het beter met je gaat!

    Hier ook alweer zon flut nacht. Ik trek het ook bijna echt niet meer.

    Weinig slaap, daar kan ik wel tegen. Slaap al weken max 5uur.
    Maar ju zoontje geopereerd is, mag ik in die 5uurtjes tijd er ook nog eens 2 a 3x uit... Mijn lichaam heeft er geen trek meer in.

    Kan amper bewegen en er volgt de ene na de andere harde buik.
    Dat ik er zo mee zit, dat hij nog steeds zo'n hoopje ellende is... Bezorgt mij dan ook nog een paar harde buiken extra.

    Bah het is toch maar niets als je kind zich ellendig voelt:(
     
    Bijbij vindt dit leuk.
  20. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    @Cindy29 Nee liefste wil je het van je zoontje overnemen natuurlijk.

    Hier ook geen grote baby, alleen lange benen. Weet zo de metingen niet uit het hoofd. Maar hoofdje/buikje zat onder gemiddeld en benen er boven geloof ik, ze heeft niet gezegd hoeveel gram word geschat. Maar ze maakte voor nu geen zorgen, en voor de stuitbevalling is het alleen maar fijn. Hij lag nu wel met zijn billen vast in bekken. Dus hopelijk houd meneer dat zo, ze kon hem er niet uittillen.
    Volgende week weer op controle.
     
    Dafino en Suzy85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina