Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha ik hoop het ook niet voor je. Mijn dochter dronk gewoon de hele dag niks op het kdv en haalde 's nachts alles in. Eigenwijs.
     
  2. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Oh mooi @prulletje2
    Die rommel herken k wel haha, hier ook rommeltje met de kinderkleding, we hebben nog ff he
     
  3. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha ja alles wat voor de baby is gooi ik daar neer. En het wiegje ligt vol, omdat de katten daar nog wel eens stiekem in willen gaan liggen als wij weg zijn. Misschien dat ik het straks voor de vorm wel opmaak en dan later nog maar een keer was ofzo.
     
    Jale en Elraange vinden dit leuk.
  4. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    @lidu1 wat vervelend sterkte met jullie verlies..

    @prulletje2 wat een nacht maar wat een lieve man en wat een leuke meubels !
    Hier hebben we alles nog dus gebruiken we het nog een keer

    @fles of borstvoeding wordt hier fles. Bij eerste geprobeerd met slecht resultaat en met kimeizersnede is het sowieso moeilijker op gang te brengen en kies dan toch voor gemak. Met je eigen herstel en derde kind is het fijn als een andere ook een fles kan doen
     
  5. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Bij mij raadde ze aan om als je borstvoeding gaf toch ook zo snel mogelijk met de fles leren drinken.
    Voor als ze na de opvang gaan of idd als je vriend een flesje wilt geven dat ze dat dan minder gaan weigeren.

    De eerste van ons deed in het begin wel een flesje afgekolfde melk accepteren en ineens niet meer.
    Dus dronk elke avond van 7 tot 9 als een malle en ging dan braaf slapen :p
     
  6. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Heel erg lief van je man zeg zo een leuk cadeau en wat zijn de meubels mooi !!
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  7. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ah nee meen je niet :(
    Heel veel sterkte ❤
     
  8. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja maar als je graag bv geeft bestaat ook weer de kans dat ze de borst gaan weigeren als je te snel met flessen en speentjes aan komt. Een fles schijnt toch makkelijker te drinken en dan worden ze soms te 'lui' voor de borst. Dat was bij ons de afweging. Het blijft lastig, maar je kunt toch nooit goed voorspellen wat een kindje zal doen denk ik.
     
  9. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ja er zitten overal zoveel voor en nadelen aan dat je het af en toe niet meer weet wat je nou moet doen :p
    Ik ben pas laat begonnen met een flesje geven. Moest in het begin zoveel kolven en toen ik dat niet meer hoefde was ik zo blij dat ik dacht zoek het maar uit nu doe ik het ook echt even niet meer haha
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  10. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Dit is mijn buikje :D 20200123_072006.jpg
     
    prulletje2, Elraange, Dielle en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @lidu1 nee wat rot zeg! Sterkte:(

    @prulletje2: wat een schattige meubels zeg! Hadden jullie alleen niet meer van de andere kids over, of verkoop je dat dan weer? Mijn vriend en ik hebben gewoon via marktplaats meubels gekocht. Goedkoper en duurzamer. Vooral omdat wij ook nog moeten gaan samenwonen proberen we zoveel mogelijk via via en tweedehands aan te schaffen, vind ik toch fijner en na het zien van de Rotten aflevering over o.a. Ikea op Netflix, support ik dit soort winkels niet meer.

    @borstvoeding: lijkt me heel fijn om dit te kunnen doen. Scheelt en geld en lijkt me een bijzondere ervaring. Hopen dat het lukt:thumup:

    @Buik: had al een foto in het buikfoto's topic geplaatst, maar voor de goeie orde hier nog een foto van mijn flinke buik.

    [​IMG]

    @Kimm17 ik blijf me maar verbazen over hoe klein jouw buikje is haha, mooi hoor:thumup:
     
    JuffM, Elraange, Dielle en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Hier ook flesvoeding, ik heb traumatisch ervaring met de 1ste met bv en dat was echt hel.
    Hier dus flesvoeding en dat bevalt prima.
    En de kids vinden het ook super om te geven. Word nu al geruzied wie t eerste flesje mag geven hihi
     
    Dielle vindt dit leuk.
  13. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @lidu1 hoe gaat het meid?
     
  14. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @Myrthew nee wij hadden niks meer. Alles verkocht of weggegeven. Wij waren eerst wel klaar na 2 kids. Deze meubels wel gezocht op mp maar waren steeds heel snel weg of stonden te ver weg te koop. Dus het zal ook wel weer zo verkocht zijn als wij er ooit vanaf willen.
     
  15. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Meubels: Hier ook via mp. Zien er nog mooi uit en scheelt inderdaad een hoop geld.

    Borst/Fles: Hier bv en kijken hoe het gaat. Met productie vorige keren geen probleem maar de eerste wilde zelf na 10 weken niet meer. En de tweede moest ik stoppen na 8 maanden want die weigerde vast voedsel... :rolleyes:
    Maar denk na loop van tijd wel kolven want denk dat de 2 zussen ook wel eens een fles willen geven.
     
  16. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Eerlijk? Niet zo goed. Komt wel weer maar voor nu gewoon niet. Ben dom aan het poetsen om de tijd te doden. Vannacht niet geslapen dus ben blij dat de kinderen vandaag tot 17:45 naar de BSO gaan. Ik "moet" nu dus even helemaal niks.
     
  17. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Niet leuk ;( een knuffel voor jou!
     
  18. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Heb een baby dekentje besteld van het merk lodger met dikke korting!
    Echt een fijn dik dekentje heerlijk :)
     
    twee, Elraange, Gnana en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Knuffel voor jou @lidu1 !
     
  20. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Hé meiden,

    Wat fijn om te lezen dat al jullie echo’s goed zijn en de buikjes gestaagd groeien!! Hoe gaat het verder met jullie..??

    Hier zijn we sinds afgelopen maandag, 20 januari eindelijk van de miskraam verlost. In december natuurlijk op vakantie gegaan maar Mexico en met de controle echo nog ontzettend veel weefsel. Heb 24 december een hysteroscopie gehad en daar hebben ze veel weggeknipt. Bij de controle echo op 17 januari bleek mijn baarmoeder nog steeds vol weefsel te zitten en werd we voor 21 januari toch een curretage ingepland omdat ik na 11 weken dagelijks bloedverlies wel een beetje klaar was met dit gedoe. Op maandag 20 januari verloor ik opeens enorm veel bloed en bij het naar het toilet gaan verloor ik een heel groot stuk weefsel. We hebben hier de watermethode op toegepast en het bleek weerom een inimini kindje te zijn..... HOE DAN.......? ik was ons kindje op 1 november al verloren. Wel bleek bij onze 1e echo destijds met 7 weken dat ik 2 vruchtzakjes had, maar eentje was leeg, leek toen. Echter is er nooit meer naar het 2e vruchtzakje gekeken. Afgelopen dinsdag dus naar het ziekenhuis en bij de controle voor de curretage bleek ik helemaal schoon te zijn en geen curretage meer nodig te hebben. Thank God! Ons kindje is naar het lab gestuurd voor onderzoek. Het lijkt er dus op dat ik toch Zwanger was van wederom een tweeling. Het verloren kindje op 1 november met 11 weken zwangerschap was 10,5 week groot gemeten. Dit kindje werd geschat op 8 weken. In al deze weken weinig tot geen seks gehad ivm continue bloedverlies. Een nieuwe natuurlijke zwangerschap lijkt dus uitgesloten, maar hoe hebben ze ons 2e kindje tijdens al de gekregen echo’s de afgelopen weken kunnen missen...??? Ben bang dat we hier nooit antwoord op gaan krijgen helaas.

    Wel zijn we erg blij dat we na 3 maanden ellende eindelijk de miskraam kunnen afsluiten. Volgende week donderdag naar Gent voor de uitslagen van het miskraam en chromosoomonderzoek en dan kunnen en mogen we hopelijk weer verder in het traject. Hopelijk is ons snel een vitale zwangerschap gegund en kan Gent ons hierin helpen.

    Dikke knuffel voor jullie allemaal!!
     

Deel Deze Pagina