Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Hier ook nog niet DE naam..
    Moeilijk moeilijk.
    Springen nu 2 wat uit die ook bij de rest past, wil ook graag een naam die je niet overal hoort.
    Maar ook geen 1 met allemaal ' erbij haha

    @Dielle schieten jullie al op met t lijstje?
     
  2. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Spannend @Kimm17, maar zoals ik t hoor komt t goed
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  3. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja ik heb de naam. (1 die op mijn lijstje stond :p ) Mijn man heeft nog niet gezegd dat het ok is haha. Maar dat zal wel goedkomen want de naam komt van hemzelf af destijds stond hij ook op de lijst van de jongste.
     
    lidu1, Elraange en prulletje2 vinden dit leuk.
  4. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw

    Haha k ben benieuwd hihi.
    Ik ben dus nog zoekende grrr
    Maar komt uiteindelijk goed das zaak wat zeker is.:p
     
    Dielle en prulletje2 vinden dit leuk.
  5. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    #2925 Kimm17, 26 jan 2020
    Laatst bewerkt: 26 jan 2020
    Hebben jullie ook alles van Aerosleep ?
    Voor ons zoontje hebben we toen wel alles ervan gekocht, gaan we ook weer gebruiken voor de baby als hij een ander bed krijgt.
    Maar ik wilde een wiegje op MP kopen voor de baby omdat we met verhuizen enzo zitten, krijgt mn zoontje pas in het nieuwe huis zn grote bed.
    Alleen twijfel ik of ik wel voor dat wiegje een aerosleep protect hoes moet kopen. Zijn best prijzig om maar 3 maanden te gebruiken bijv.


    ** schiet me nu te binnen dat kraamzorg niet met aerosleep werkt als je kruiken gebruikt. Maar ik Denk niet dat we kruiken nodig hebben in Mei :p
     
  6. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Haha denk t ook niet eigenlijk maar you never know.
    Hier geen aerosleep iig.
    Had alles nog , dus ook steeds weer gebruikt
     
  7. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier ook geen aerosleep... bij de oudste 2 ook niet gebruikt.
     
  8. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    #2928 Dielle, 27 jan 2020
    Laatst bewerkt: 27 jan 2020
    Ja alles van Aerosleep. Ook het wiegmatrasje
    Hier is er door kraamzorg gewoon met kruiken gewerkt vorige keer.
    Bij alle kinderen zijn er kruiken gebruikt. Ik heb ook mei en juli kindjes. Ze kunnen zich meestal niet op temperatuur houden ook al is het zomer.
     
  9. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wij hebben ook altijd aerosleep gehad. Vraag me soms wel af in hoeverre het echt helpt, maar het is in elk geval niet onveilig ofzo, dus ik had zoiets baat het niet dan schaadt het niet.
    Wij hadden altijd een elektrische kruik, zo'n zensy. Die kwam later wel slecht in het nieuws vanwege ontploffingsgevaar. Nou legden wij die nooit bij de baby in bed hoor. Maar die gebruik ik niet meer. Ze hebben wel nieuwe nu, ander merk, zelfde principe, die wel veilig zijn. Denk dat ik die weer ga kopen. Ik vond dat wel heel fijn. En die kunnen dus wel met aerosleep, want die kunnen niet lekken.
     
  10. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mijn vriend wilt perse ook in het wiegje aerosleep :p vind hij toch wat veiliger voor zn gevoel.


    Ik dacht altijd dat staan werken vervelend was als je zwanger bent, maar zittend werken is ook niet echt fijn.
    De baby groeit ipv naar voren naar boven bij mij ofzo :p
    Moet helemaal met mn rug recht zitten, anders zit het zo niet fijn meer. Alles voelt op elkaar geplet :p
     
    Mb25 vindt dit leuk.
  11. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Dielle hier alleen maar winter en eind zomerkindjes.
    Maar goed dat je t zegt. We zullen gaan zien hoe warm t s tegen die tijd.
    Kruiken genoeg hier:D
     
  12. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh ik heb dat ook! Ook met slapen heb ik er last van. De baby zit echt nog niet zo hoog bij mij, maar het voelt of alle organen en dergelijke allemaal omhoog geduwd worden. Mijn ribben voelen vaak vervelend en maagzuur. In bed kan ik echt niet steeds recht liggen, dan wil ik ook mijn knieën optrekken.
     
  13. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ja dit dus idd vooral die organen die omhoog geduwd worden, begint nu al vervelend te worden En we moeten nog zo lang :p
    Maagzuur, afkloppen, heb ik gelukkig niet.
     
  14. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Zo herkenbaar :eek:
    Kan echt merken dat er nu zo'n rol / bal in de weg zit als ik moet bukken bij bijv het aandoen van mn schoenen! En dat idd te bedenken dat het nog erger wordt haha

    Wij zijn vanavond naar de Ikea geweest voor een kastje en morgen worden de meubels bezorgd voor de babykamer :D
    Zo langzaamaan hebben we het bijna klaar, zo leuk om er mee bezig te zijn:rolleyes:
     
    JuffM, lidu1, Kimm17 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Hier bij onze andere kinderen in mei wel.
     
    Dielle vindt dit leuk.
  16. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    He bah herkenbaar haha, soms het gevoel dat ze aan de boven kant er uit willen :roflmao:
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  17. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Dames, bedankt voor alle knuffels en sterkte wensen!! Het is nog steeds leeg in het huis maar het gaat wel een stukje beter.
     
    Dielle en Elraange vinden dit leuk.
  18. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    @prulletje2 hier ook nog geen naam. Ik heb er nu een in mn hoofd maar weet niet of ik het wel echt mooi vind maar iets anders weet ik ook niet.. lastig vind ik het !

    @Kimm17 spannend hoor met het huis en dat precies in je bevalling periode !

    Hier geen aerosleep gebruikt en ga het nu ook niet nog aanschaffen
    Qua kruiken heb ik nog de ouderwetse en heb ze met de laatste keer heel weinig gebruikt want hij hield zich zelf wel warm. Bij mn dochter was dat anders. Was ook februari toen.

    @Mb25 lief dat je vraagt. We weten dar het dus geen infecties zijn en verder is het idd afwachten tot de volgende echo eind februari.
    Heb nu wel besloten op advies van verloskundige en andere mensen om op therapeutische basis te werken dat de druk er beetje af gaat. Vind ik wel heel moeilijk want kan niet goed dingen los laten en ga altijd gewoon door. Maar moet er thuis ook zijn voor mn gezin en mijzelf. Gelukkig is er veel begrip op mn werk.
     
    Mb25 en Elraange vinden dit leuk.
  19. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Oh wat een goede stap meid, moeilijk als t je aard niet is, maar fijn dat je werk ook tegemoet komt. Dat scheelt veel
     
  20. Avuna

    Avuna Actief lid

    31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Wow, om één of andere reden kreeg ik geen mails meer van ZP, dacht dat het héél rustig was, maar ik heb dus van alles gemist. Zo maar even bijlezen!

    @Naam: wij zijn eruit (sinds een week). Nu nog een tweede naam, maar dat is makkelijker: mooi en betekenisvol, maar niet per sé vrij van associaties, afkortbaar en makkelijk uit te spreken. Gaat wel lukken dus!

    @kamertje: gordijnen staan in bestelling, de kleur van de muren is gekozen. De oude meubeltjes van mijn dochter gaan erin, en voor haar zoeken we een nieuwe garderobekast. Dat is trouwens nog knap lastig: wie heeft er verzonnen dat hangkasten handig zouden zijn? Maar goed, een paar planken erbij timmeren zou wel moeten lukken!

    @verder: ik heb het nog steeds erg makkelijk. Kleine buik, geen klachten. Ik voel haar regelmatig goed bewegen, mijn man ook. Het wordt nu toch wel een beetje zichtbaar van buiten, vindt mijn dochter superleuk. Morgen begin ik met zwangerschapspilates, daar zie ik naar uit!
     
    Elraange vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina