Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    We kregen hier al van een van de scholen van de meiden bericht dat ze er van uit gaan dat het niet naar school mogen zal worden verlengd tot de meivakantie. Dinsdag komt het officiële bericht.
     
  2. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @prulletje2 bah lijkt me voor jou ook heel naar, je hoop het schooljaar leuk af te kunnen sluiten lijkt mij maar dit is wel heel raar zo allemaal...:(

    Ik kijk ook uit naar het nieuws komende dinsdag... denk ook wel dat het langer gaat duren, kunnen beter van het ergste uit gaan dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen mocht het toch beter worden:)
     
  3. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja ik geloof dat niemand echt verwacht dat de scholen 6 april weer open gaan.
    In wuhan gaan ze nu langzaam uit lockdown. Dat heeft 2 maanden geduurd. En dat was dan alleen nog maar de lockdown. Want de eerste gevallen waren van november. Dus totaal ongeveer 4-5 maanden. Nou, dan zijn wij er nog lang niet als dat bij ons ook zo gaat...
    We wachten dinsdag inderdaad maar af. Tot die tijd is het toch alleen maar gissen wat de overheid zal doen.
     
  4. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    En ook hier ben ik nu met verlof..
    Fijn en gek hoor.
    Gezien de nw richtlijnen rivm over de risico's in 3de trimester, kunnen ze mijn veiligheid niet meer garanderen in de zorg en hebben geen passende oplossing.
    Dus ik hoef niet meer te werken...
    Ook ik heb geen afscheid kunnen nemen van mijn collega's erg raar.
    Krijg nu veel appjes en k moet sws klachten in de gaten houden, ik heb nu een pos bewezen collega op corona waar k mee samen heb gewerkt..
    Dus nog wel ff spannend


    Fijn dat de controles goed waren dames.
    Ik mag vrijdag weer.
     
  5. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh jeetje dat is nog wel even spannend dan met die collega. Nou nu het beste er maar van maken nu je toch verlof hebt dan! Lekker maar genieten.

    Ik zit wel thuis maar mijn verlof is nog niet officieel. Blijf toch steeds het gevoel hebben dat ik voor niks thuis zit en nog dingen moet doen voor school en voor de klas. Contact met de kinderen onderhouden, opdrachten sturen, filmpjes maken enz. Daar heb ik eigenlijk ook niet echt zin meer in als ik zo thuis zit. Zal blij zijn als mijn verlof wel officieel is, dan kan ik het loslaten.
     
    Elraange vindt dit leuk.
  6. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Elraange wat spannend allemaal! Sterkte ermee!
     
  7. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Valt me op dat ik steeds vaker harde buiken heb op een dag.
    Hebben jullie dat ook ?
     
    Elraange vindt dit leuk.
  8. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja heel veel eigenlijk. Maar bij de derde schijnt dat normaal te zijn. Ik doe bijna niks op een dag dus kan ook niet zeggen dat ik rustiger aan moet doen ofzo.
     
  9. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik probeer rustig aan te doen, maar dat mislukt vaak haha.
    Vooral met zo een drukke peuter die alle aandacht wilt hebben :p
    Alleen als hij slaapt heb ik even rust en me-time
     
  10. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Harde buiken valt gelukkig nog mee.. maar de kleine is echt hyperactief! Krijg met regelmaat een stoot uitgedeeld :(
     
    Elraange vindt dit leuk.
  11. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Jaa hier is de kleine ook hyperactief, hij zit steeds vaker met zn voet net onder mn ribben te schoppen als ik zit o_O
     
  12. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja zo druk is de baby bij mij ook heel erg. Voel het ook echt aan alle kanten. Zou mij niks verbazen als deze straks 3x de navelstreng om de nek heeft ofzo.
    Ik doe gewoon de dagelijkse dingen thuis, niet anders dan anders. Dus echt nog wel achter de kinderen aan en schoonmaken enzo. Maar heb niet het idee dat dat nou zo veel is. Als ik werk ben ik veel actiever bezig en dat doe ik nu niet.
     
  13. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier het zelfde. Doe ook niet veel maar best veel last van harde buiken.
     
  14. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Bij mij vallen de harde buiken nog mee, heb meer last van mn stuitje dat van mn buik, had gisteren wel beetje een zeurende pijn/krampen alsof ik ongesteld moest worden, zou onze frummel al aan het indalen zijn ofzo? :rolleyes:
     
  15. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Zou zo maar kunnen hoor! Bij mijn laatste controle lag de kleine al met zn hoofd in mijn bekken..
     
  16. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Het zit ook in mn hoofd dat de 36 weken heel dicht bij komen. Toen is de eerste geboren, dus ik denk steeds oh dan beval ik weer haha.
    Moeilijk om dat uit mn hoofd te krijgen:rolleyes:
     
  17. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja dat blijft toch hé! De mijne ook met 36w maar de tweede gewoon bij 39. Hoop echt zo dat deze blijft zitten tot 37w. Wil echt niet naar het ziekenhuis. Vooral nu niet.
    Maar ze hebben mij toen met de termijnecho wat vooruit gezet. Terwijl ik zelf denk dat ik zo ver echt nog niet was. Dus misschien komt deze wel gewoon bij 40w terwijl ik eigenlijk misschien pas 39w ben volgens eigen telling. Zou wel gunstig zijn mocht het erom hangen van te vroeg of niet.
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  18. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik zit steeds wat meer te twijfelen over thuisbevallen of ziekenhuis... mijn eerste keus was tot nu toe ziekenhuis maar als ik eraan denk dat je de meeste weeën toch thuis opvangt en dan nog naar het ziekenhuis moet rijden en dat in deze tijd blijf ik denk ik het liefst gewoon thuis... ook het idee na de bevalling lekker in je eigen bed te kunnen spreekt me steeds meer aan.. het enigste wat me een beetje tegenstaat is dat wat als er toch iets mis gaat tijdens de bevalling of met onze kleine en dat houd me nog een beetje tegen :$
     
  19. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL

    Kan ik me goed voorstellen
    Misschien eens bespreken en je 'angsten duidelijk maken ?
    Kan er niet over meepraten aangezien het zeker keizersnede wordt
     
  20. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik ga gewoon voor een ziekenhuis, tenzij alle regels anders gaan worden en het echt niet kan.

    Mijn vriend is erg bang, stel dat er wat gebeurt zijn we wel meteen in goede handen.
     

Deel Deze Pagina