Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Iedereen die nog bevallen is Gefeliciteerd :D!!
    Leuke en mooie namen zag ik ook voorbij komen!

    Sorry dat ik niet meer gereageerd heb.

    Hier was het weer pech hebben.
    Nu had ik koorts, rillingen, overal spierpijn, in mn borst een rode harde plek andere borst een pijnlijke plek.
    Dus heb een antibiotica kuur gekregen voor borstonsteking.
    Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter.
     
  2. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Kimm17 bah wat vervelend! :| hopelijk gaat het snel beter met de kuur erbij!
     
  3. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah balen jij ook al. Ik zit ook met een borstontsteking. Koorts was hier na een dag weg, maar de ontsteking zit er al een week. De antibiotica doet hier niet zoveel geloof ik. Zal dan wel geen bacterie zijn. Ik ben echt aan het tobben met die ene borst steeds, voeden, verwarmen, masseren, kolven, koelen, pff.
     
  4. Innas

    Innas Actief lid

    24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Oh wat vervelend @Kimm17 en @prulletje2, zo pijnlijk :( Beterschap!
    Weet niet of dit algemeen bekend is (voor mij was het nieuw), maar ben bij m'n middelste dochter op advies van lactatiekundige met beginnende borstontsteking, zo'n harde plek, naar de fysio doorverwezen voor 2 of 3 ultrasound behandelingen, heeft toen super geholpen. Misschien voor jullie te laat nu, maar misschien een tip voor anderen hier. Je kunt ook zelf direct naar een fysio die dit doen, wordt vaak dezelfde dag nog geholpen.
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  5. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ah vervelend he!
    Bij mij is 1 harde plek eindelijk weg na 4 dagen.
    Nu zit er bij mn andere borst een harde plek o_O
    Maar zal wel snel weg zijn want volgens mij hebben we een beetje een regel dag te pakken. Hij drinkt ineens veeeeel
     
    Innas vindt dit leuk.
  6. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Goeie tip om te onthouden thanks!
     
    Innas vindt dit leuk.
  7. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Helaas. Vanmorgen stond ik er om 11 uur op voor een strippoging, word ik half 11 gebeld door de verloskundige dat iemand weeën heeft.
    Afspraak gaat dus niet door :(
    Ze belt me nog terug om te kijken of t op een ander tijdstip nog kan en anders heb ik pech.

    Wel heb een een zeurderig gevoel in mn onderbuik maar er zet niks door
     
  8. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah wat balen! Hopelijk komt het bij jou ook snel op gang of kunnen ze je alsnog snel strippen.
     
  9. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Eliizzaa dat is idd balen! Hoop voor je dat ze alsnog een strippoging kan doen vandaag!

    Hier is het ook nog steeds rustig op af en toe een harde buik of een krampje na... Heb vanmorgen nog wel mn vriend laten schrikken :roflmao: ik moest rond 5:00 naar de wc en had wat vervelend op mijn rechter zij gelegen en had een zere schouder, wou me omdraaien om uit bed te gaan en toen zei ik dus zachtjes auw want er ging een pijnscheut doorheen.. hij meteen zijn ogen open en wakker :p oeps :rolleyes:

    Ben uurtje geleden nog met hem meegeweest op de driewieler mest injecteren, wie weet wekt dat de weeën wel op haha :roflmao:
     
    Gnana vindt dit leuk.
  10. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Het strippen was gisteren niet gelukt. Ik had geen ontsluiting.
    Echter word ik vanacht om half 4 wakker met weeën!
    Nu dus al ruim 2 uur!

    Spannend
     
    Elraange, Dielle, JuffM en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh dan heeft het gewroet misschien toch wat gedaan! Zet hem op!
     
  12. Avuna

    Avuna Actief lid

    31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
  13. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Eliizzaa heel veel succes! :D

    Ik ben zojuist bij het naar de wc gaan een stukje slijmprop tegengekomen, was duidelijk zichtbaar op het wc papier, maar behalve dat is er verder nog niets aan de hand hier.
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  14. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Succes @Eliizzaa hopelijk zet het goed door en verwelkom je vandaag je kleintje ♡

    @Mb25 is in ieder geval al iets :) betekent wel dat er al (minimaal) een kleine verandering aan de gang is.
     
    Mb25 vindt dit leuk.
  15. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja ik hoop een positief voorteken!!
     
    Mb25 vindt dit leuk.
  16. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik hoop het dames, heb wel wat zeurende rugpijn en wat licht krampen, precies het gevoel als ik normaal ongesteld moet worden, maar echt pijn doet het nog niet dus ben benieuwd of het doorzet :rolleyes::)
     
    Kimm17, Gnana en prulletje2 vinden dit leuk.
  17. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Eliizzaa hoe gaat het met jou? Ben benieuwd of het doorgezet heeft!

    Hier is er ook wat aan het rommelen, vanmorgen nog een stuk slijmprop verloren en heb wat vervelende rug/buik krampen die rond elke 10 min terug komen en wat pijnlijker zijn dan de krampen van gisteren.. Hoop zo dat het doorzet en dat dit geen voorweeën zijn wat later weer af zakt.. Moet om kwart over 3 bij de verloskundige zijn voor controle, ben benieuwd wat zij ervan zegt :)
     
    Dielle, Kimm17, Gnana en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Avuna

    Avuna Actief lid

    31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    @Eliizzaa @Mb25 Wat laten jullie ons lang in spanning! Kom eens op met die baby's!

    Gisteren heeft de vk mijn hechtingen eruit gehaald, en wát een verademing is dat! Ik voel me echt heel fit nu, heb zelfs alweer een gewone broek aan. De kleine meid doet het supergoed. Alweer terug op geboortegewicht, ze slaapt goed en eet snel en efficiënt. Heb alleen wat last van overproductie, dus straks een Zoom-consult met een lactatiekundige. Ik vermoed eigenlijk dat het zichzelf ook wel gaat regelen, maar wie weet heeft ze nog goede tips.

    Heel rustig hier, trouwens. Ik hoop omdat iedereen op haar eigen roze wolk zit!
     
    Elraange, Kimm17, Mb25 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hier gaat alles ook goed. Wel heb ik problemen met de darmen maar dat is heel normaal volgens de huisarts. Van de buikwond heb ik geen last meer dus de paracetamol aan de kant gegooid :D

    O. Doet het super. Hij is een hele sterke en tevreden baby. Een echte knuffelkont :p
     
    Kimm17 en Mb25 vinden dit leuk.
  20. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina