Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Op 1tje na :p
    Onze verrassing was toch echt een jongetje :roflmao:
     
    Elraange, Myrthew, Gnana en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Succes met alle nieuwe baby's dames! Ik zat zo in mijn bubbel (nog steeds wel) dat ZW helemaal naar de achtergrond verplaatst is. Maar met mij en de kleine man gaat het super. Langzaam aan wennen aan het moederschap, maar wat is het mooi. Hopelijk voor iedereen een voorspoedig herstel en gelukkig tijden met de komst van het nieuwe gezinslid :)

    Liefs Myrthe
     
    Elraange, Kimm17 en Gnana vinden dit leuk.
  3. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ook namens mij allemaal veel geluk met jullie 'bundle(s) of joy' :)
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  4. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden, wat fijn om te lezen dat jullie allemaal jullie kindjes veilig in jullie armen hebben! Ik heb alles bijgelezen, wat hebben sommige van jullie het pittig gehad zeg.. respect. Van harte allemaal en hoop dat het jullie verder goed zal vergaan!!

    Hier nu ruim 25 weken zwanger, wat gaat het snel. Merk dat het snel zwaarder wordt, maar desondanks geniet ik echt enorm dat het weer gegeven is :)
     
    Elraange, Dielle, Innas en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Blomma wat heerlijk dat je al op 25 weken zit! Een hele fijne, voorspoedige zwangerschap gewenst en hopelijk snel een gezond kindje in je armen, het is je zo gegund!
     
    Blomma vindt dit leuk.
  6. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Superlief, dank je wel!!!
     
    Myrthew vindt dit leuk.
  7. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Blomma wat heerlijk zeg alweer 27wkn. Ben zo blij voor je dat je weer mag genieten van een zwangerschap.

    Ik blijf je volgen :thumup:
     
    Blomma vindt dit leuk.
  8. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hoe is het met alle mama's en met hun baby'tjes :) ?

    Hier gaat alles goed, lekker druk want ons klein vriendje wilt 9 van de 10 keer niet ergens alleen liggen slapen. Dus hij ligt veel bij mij of in de draagzak :p niet altijd handig met een peuter die ook veel aandacht wilt.
     
  9. Avuna

    Avuna Actief lid

    31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Nog steeds superchill hier. Y. is heel rustig en tevreden, we krijgen zelfs al aardig wat slaap. Ze is al ruim een kilo aangekomen, drinkt ook heel snel en makkelijk. Zo blij met mijn roze wolk!
     
    Dielle en Kimm17 vinden dit leuk.
  10. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier ook alles goed. Hij doet het heel goed.

    Ik kolf nu inmiddels al 7 weken alle voedingen voor F.
    Stiekem beetje trots op, dat dat me toch nog lukt zo met 5 kids, al heb ik er soms echt geen zin meer in.
    Hij slaapt nog niet door. Dat mag van mij nu onderhand wel een keer gaan gebeuren
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  11. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Dielle mag ik vragen waarom jij alleen kolft? Z. heeft veel last van krampen en lucht inslikken waardoor hij mega onrustig drinkt aan de borst. Is soms echt niet leuk meer, maar wil voeden met moedermelk nog niet opgeven. Hoe vaak kolf jij en is je opbrengst oke?
     
  12. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik had erg pijnlijke tepels. Kon het niet verdragen. Hij hapte ook niet goed aan waardoor hij vaak opnieuw moest aanhappen.
    2e dag besloten te gaan kolven. Ik heb echt super veel melk.
    Hij krijgt volledig BV en daarnaast heb ik al een flinke voorraad in mijn diepvries.

    Ik kolf 5x per dag met een dubbelzijdige borstkolf. In de ochtend is de opbrengst vaak 460 a 500ml, de keren erna zit ik vaak op 250ml.
     
  13. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Wow lekker man zoveel haha. Ik dacht dat ik veel had maar jij kan er ook wat van haha!
     
    Dielle vindt dit leuk.
  14. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Wow @Dielle wat fijn zeg, scheelt ook dat je dan maar vijf keer per dag moet kolven. Superknap ook dat je dat zo combineert met je andere kinderen:thumup:

    Ik zit er ook een beetje over te twijfelen om fulltime te gaan kolven, maar soms gaat er weer een voeding goed en dan denk ik, dit ga ik dan ook wel missen, maar je weet nooit van tevoren of een voeding goed gaat en merk dat die rommelige voedingen zowel mijzelf als Z ook super gefrustreerd maken. En mijn opbrengst gaat zeker niet zo hoog zijn, echt met moeite 180 ml in de ochtend.
     
  15. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind wel prettig om te zien wat hij precies drinkt.
    Je kunt het kolven gaan proberen toch?
     
  16. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Drinkt hij aan de fles wel rustiger ?
    Zou dat ook eens uittesten en proberen
     
  17. Mb25

    Mb25 Actief lid

    24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik dacht laat ik hier ook weer is even kijken :D Het gaat hier heel goed! Op af en toe een mindere dag met buikkrampjes en niet in slaap kunnen vallen na, ons meisje slaapt nu op haar eigen kamertje en dit lijkt voor ons en haar heel goed uit te pakken, ze is vaak snel overprikkelt en kan dan niet in slaap vallen, sinds we haar op haar eigen kamer leggen gaat het een stuk beter en valt ze 7 van de 10x zelf in slaap! Soms moeten we er nog even naar toe want dan is ze nog niet tevreden.. en bij een mindere dag slaapt ze lekker bij ons in bed :) ook met de borstvoeding gaat het heel goed! Ze dronk wel erg gulzig waardoor ze ook veel lucht binnen kreeg maar door eerst mijn toeschietreflex melk af te kolven en haar daarna aan te leggen gaat het stukken beter, ook hier ligt er ondertussen een aardig voorraadje in de diepvries :D eerlijk gezegd zag ik mezelf nog niet zo snel zitten borstvording geven maar vind het nu zo speciaal en hoop dat ik het nog even vol houd, af en toe krijgt ze ook een flesje met afgekolfde melk als ik bijvoorbeeld een wijntje wil drinken ofzo en hebben daarvoor een prematuur speen van de Brown gekocht ivm ook gulzig drinken aan de fles.. verder merk ik dat ze steeds iets meer babyvetjes krijgt en moeten we komende woensdag voor het eerst naar het consultatiebureau, ben heel benieuwd! We leren ons meisje steeds beter kennen en genieten vollop van ons samen als gezinnetje, al is het soms nog steeds een beetje wennen :rolleyes:
     
  18. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Haai dames!

    Hier gaat het goed, vooral snachts slaapt ze goed! Word 1 a 2 x wakker!.
    Overdag slaapt ze vrij weinig.. ze kan zo 4 uur wakker zijn. Maar niet jengelen, gewoon om haar heen kijken.

    Ik heb alleen wel een vraagje aan jullie, wellicht dat jullie een antwoord hebben hihi.

    Ze word smorgens tussen 5 en 7 wakker voor een voeding. Soms dus ook rond 7 uur of zelfs half 8. Dan geef ik haar een voeding maar omdat ik dan nog moe ben leg ik haar weer terug in bed en slapen we weer verder tot een uurtje of 10.

    Is dat slecht? Moet ik er eigenlijk om 7 uur uit? Of kan het geen kwaad? Ik vind t wel lekker namelijk om nog een ronde verder te slapen haha

    De bv gaat bij mij ook super! Alleen het afkolven is weinig.. meestal 50 ml.. maarja het is wat!
     
  19. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Heerlijk dat het zo goed gaat met jullie!
     
  20. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik zou dat in de ochtenden gewoon blijven doen, heerlijk dat dat kan. Nu kan je er nog van genieten!!;)

    Die van mij is om 5 uur wakker en gaat 9 van de 10 x niet meer slapen :rolleyes: of is dan mega onrustig waardoor ik ook niet echt fatsoenlijk meer kan slapen.
     

Deel Deze Pagina