Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Bij mij klopte het niet, toen stond er meisje werd een jongetje.
    Nu staat er jongetje maar zal wel een meisje worden haha.
    Iedereen zegt nu al je krijgt een meisje :p we gaan het zien
     
  2. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Net nog even een test gedaan van clearblue had er nog ene liggen en er staat 3+ zwanger op :D
     
    Dielle, Elraange, Myrthew en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Willen jullie eigenlijk allemaal weten wat het wordt? En maken jullie dat dan ook bekend aan familie enzo?

    Ik wilde het bij mijn eerste 2 allebei weten. Maar toen hadden we de nipt in België nog en toen kreeg ik dat bij 10 weken via een bloedtest al te weten.
    Nu is er natuurlijk ook de nipt in NL maar zeggen ze het geslacht er niet bij. Dus nu zullen we op de echo moeten wachten. Ik riep altijd dat ik het bij de volgende niet wilde weten, maar toch wel nu hoor! Denk dat ik daar nu het meest nieuwsgierig naar ben. Denk ook dat we het dan wel delen met mensen. Anders ga ik me toch verspreken denk ik haha.
     
    Innas en Elraange vinden dit leuk.
  4. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh super! Ik heb de 1-2 gehad op 9-10 dpo ongeveer. Ik wil eigenlijk ook nog de 2-3 en de 3+ voor de collectie haha :roflmao:.
    Ik weet alleen niet zo goed wanneer te timen omdat hij zo vroeg al positief was.
     
  5. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Kimm17 hoeveel weken ben jij nu? Ik ben morgen 5 en heb nog een cb digitaal. Wil ook de 3+ hahah.

    Ik denk trouwens niet echt dat ik geloof in de Chinese kalender :p maar als het zo zou zijn dan wordt het een jongetje :cool:
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  6. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik wil het echt weten!!
    Zou gek worden om zo lang te moeten wachten. Wil gericht gaan shoppen enzo :D

    Wij gaan het ook op ene leuke manier bekend maken wat het geslacht word! Alleen hoe weet ik nog niet haha
     
  7. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik ben 1 dagje verder dan jou :D
     
    Myrthew vindt dit leuk.
  8. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik had vorige week dinsdag 1-2 weken erop staan en vandaag 3+ weken

    Haha je wilt niet weten hoeveel testen ik heb gedaan :roflmao:
     
    Myrthew vindt dit leuk.
  9. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha hier ook! Ik heb nog geen knaller. Deze was van vanmorgen (die zonder tekst) dus ik test nog lekker even door.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mooie oploop!! Die gaat snel knallen!!

    Mijn streepjes zijn nu net zo donker als de controle streep:p
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  11. Avuna

    Avuna Actief lid

    31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Bij mijn dochter wisten we het, maar hebben we het geheim gehouden, omdat we niet op allemaal jurkjes en roze prullaria zaten te wachten.
    Dit keer gaan we het wel zeggen, zodat we er ook met onze dochter over kunnen praten (en een peuter praat toch snel haar mond voorbij!)
     
    Innas en prulletje2 vinden dit leuk.
  12. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh nee hoor, wij willen het ook absoluut weten! Veel te nieuwsgierig ;) En dan mag de rest van de wereld het ook weten!

    @Avuna Leuk dat je kindje het al weet :) Ik durf dat nog echt niet, hij was met 8 weken mee naar de echo, toen was alles nog goed. 3 weken later met de 12 weken echo was het mis... En dan moet je het hem gaan uitleggen... dat wil ik nooit meer :(
     
  13. Avuna

    Avuna Actief lid

    31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Knuffel!
     
    Blomma vindt dit leuk.
  14. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah nee dat lijkt me ook verschrikkelijk! Ik ga het ook nog niet zeggen tegen die van ons hoor. Ze zijn 3 en 4. Ik neem ze ook niet mee naar de echo. Deels inderdaad omdat je daar dan met je verdriet zit als het mis is. Maar ook omdat die van mij echt niet snappen wat er met mama gebeurt als ik daar moet liggen en zo'n apparaatje op mijn buik krijg enzo. Die gaan hun mond voorbij praten op school of het kdv of bij oma ofzo! Ik wil het nog even geheim houden. En als ik zeg dat er nu een baby in zit, verwachten ze ook dat die er morgen uit is ofzo haha. Dan blijf ik dat eeuwen horen.
     
    Innas vindt dit leuk.
  15. Babywonder94

    Babywonder94 Nieuw lid

    18 sep 2019
    3
    3
    3
    Vrouw
    Hey allemaal!
    Wat leuk om elkaars verhaal te lezen en te delen. Ik merk dat ik hier ook sterk de behoefte aan heb gezien dit mn eerste zwangerschap is en in de eerste ronde meteen raak is! Ik heb (wat ik later pas wist) een innbloeding gehad op 8 sept wat een weekje aanhield (lichtroze afscheiding met bruinachtig opt laatst)

    Op 11 sept heb ik getest en was deze tot mijn verbazing positief! Meteen een CB erachter aan gedaan met wk indicator, en wat bleek: 3+
    Ik heb een vrij lange cyclus van tussen de 31-36 dagen dus ik had zeker geen positieve test verwacht de 11e.
    De vk die dag gebeld en 11 okt de eerste echo

    Ik moest echt zo aan t idee wennen, maar inmiddels raak k gewend aan t hele zwangerschap gebeuren
    . Op dit moment zou k volgens de vk dan 4+3 zijn maar voor mijn gevoel ben ik langer gezien de CB test, hoe betrouwbaar is deze? Ik heb verder echt geen klachten behalve dat mn borsten zijn gegroeid, verder niet pijnlijk.
    Ik hoor graag van jullie! Liefs
     
    Kimm17, Blomma en Elraange vinden dit leuk.
  16. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Welkom, wat spannend.

    Ik zou ook denken dat je dan ruim 5weken bent vanwege de 3+
    Ben benieuwd wat er op de echo uitkomt
     
  17. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Hier weten mijn kinderen het alwel, nu ook weer als eerste.
    Maar zijn ook 12 en 9.
    Bij de jongste zijn ze ook bij de bevalling geweest.
    Met allebei een taak, de een knipte de navelstreng door en de andere heeft mijn zoon uit me gehaald en op me gelegd.
    ( was mijn mooiste ervaring ooit, de liefde de puurheid) waren nog 2 anderen bij moeder en beste vriendin.

    Ook nu wil ik ze er weer bij en zij ook.
    Wij delen dit samen, ook als t mis zou gaan.

    T scheelt hier dat ze al wat ouder zijn, maar ik denk dat als ze jonger waren , t ook eerst voor me had gehouden
     
    Innas vindt dit leuk.
  18. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier had ik ook op 10 dpo al 1-2
    Op 14 dpo 2-3
    Ik ga vrijdag voor de 3+ ben dan 4+6
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  19. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Bijzonder! Ik ben ook bij de geboorte van mijn broertje en zusje geweest. Ik was toen wel 15 en later 17. Ik zou de leeftijd van jouw kinderen nog te jong vinden denk ik. Maar daar is natuurlijk heel persoonlijk. Was je thuis bevallen? Zeker het stukje 'eruit halen en op me leggen' zou ik niet durven. Dat vind ik echt wat voor mijn man ook. Maar bij mij is het 2x niet gelukt thuis. Beide geëindigd in het ziekenhuis helaas. Hopelijk is 3x scheepsrecht.
     
    Elraange vindt dit leuk.
  20. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Gefeliciteerd! Lastig te zeggen. Je kunt ook veel hcg hebben. Alleen met de echo weet je het. En dan eigenlijk pas met die rond 12 weken dat ze echt goed kunnen meten als ik me dat goed herinner.
     

Deel Deze Pagina