Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Net gespuugd. De teller staat nu op 3x hier. Hoe is het bij jullie?

    @JuffM leuk die shirts!
    Ik heb nog geen idee hoe we het hier gaan doen. Mijn oudste had wel zo'n shirt toen de jongste kwam. Maar denk dat we het nu maar gewoon saai gaan vertellen haha.

    Wij krijgen hopelijk binnenkort ook een hondje. Ze zouden deze week geboren moeten worden en hopelijk dan in de kerstvakantie bij ons. Ik denk dat mensen ons voor gek gaan verklaren met de baby erbij.
     
    Dielle en JuffM vinden dit leuk.
  2. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    @werk, ik werk 24 uur in de jeugdzorg, op de groep.

    @Witvlindertje haha Ik heb wel moeten lachen op je "koeien" vlaai poep.

    Moe, ja hier ook echt heel erg moe zelfs. Moet vaak 's middags 30 min even de ogen dicht doen om überhaupt begin van de avond te halen.

    Hier vorige week vooral veel spugen met de buikgroep voor de rest gaat het wel, wel vaak misselijk tot aan het kokhalzen aan toe.

    @prulletje2 mwah een beetje gek wel ja hahaha

    Al meer dames die al positie kleding dragen?
     
    Witvlindertje vindt dit leuk.
  3. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Het intensiefste qua training is zinnelijkheid en gehoorzaamheid en beide ben je straks mee gestart voordat de baby er is. En zo kan de pup ook mee groeien met de jongste.. ideaal toch?
    Tuurlijk zijn de vele wandelingen niet altijd even ideaal maar ach, onze oudste lag het liefst de hele dag in een rijdende kinderwagen want dan sliep ze het best.

    Spugen heb ik gisteren ook gedaan ( wat voelde ik mij beroerd de hele dag.
    Gelukkig kunnen de kinderen goed spelen samen (al gaat het zeker niet alle dagem zo goed als gisteren) en heb ik bijna alleen maar geslapen of rustig op de bank gezeten met de tv aan ( vonden ze ook niet erg want die gaat normaal overdag niet voor 5 uur aan).
    En dan s avonds om 9 uur naar bed en s morgens er om 6 uur uit voor de jongste.. nog nooit zo lang geslapen.. maar oh wat was dat lekker en nodig!

    Nu voel ik mezelf weer een beetje mens:)
    En die nieuwe tekening op het behang van de rekenkamer neem ik dan maar even voor lief :roflmao:

    Mijn moeder had deze shirts gemaakt voor onze dames (met deze opdracht wist ze het ook als 1 van de eerste..) en straks gaat deze zo op fb.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Innas, JuffM, Elraange en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Lammetje91

    Lammetje91 Bekend lid

    12 dec 2016
    831
    518
    93
    Ik werd vanochtend om 6 uur heel misselijk en heb voor het eerst gespuugd. Voel me echt zo slecht. Vandaag gelukkig vrij, maar heb wel mijn dochter van 1,5 rondlopen.
    Bij mijn dochter kon ik wekenlang niets binnenhouden. Dacht dat het nu beter zou gaan. Vanaf morgen weer 3 dagen werken, ik wil me niet ziekmelden, maar zo kan ik echt niet gaan werken
     
  5. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja zo dachten wij ook over de hond. Wij zijn beide opgegroeid met honden en we willen er al lang één, maar we zaten eerst met de verbouwing van ons eerste huis, toen trouwen, toen kinderen en ondertussen nog beide een drukke baan niet in de buurt. Dus het kwam er steeds niet van. Nu zijn we wat meer gesetteld, mijn man werkt nu vlakbij, ik werk minder, de kids zijn wat groter. Wij wilden ze ook met een hond laten opgroeien. Dan wil ik niet wachten tot deze uk ook weer 3-4 jaar is. Dan is mijn oudste al 8. Dus we doen het gewoon nu. We zien wel hoe het gaat haha.

    Wat leuk zo je meiden!
     
  6. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Als het echt niet gaat, gewoon ziekmelden hoor. De hele dag spugend en ziek op je werk gaat toch ook niet? Dan sturen ze je vanzelf ook wel naar huis.
     
  7. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Je kunt jezelf beter ziekmelden dan dat je ziek op het werk zit.. op het werk komt er dan toch niet veel uit dus maakt het ook niet zoveel uit als je dan gewoon thuis bent.
    En als je dochter dan gewoon naar de opvang o.i.d. gaat heb jij een dagje voor jezelf om rustig op te knappen. Niet te druk over maken hoor!
     
  8. Witvlindertje

    Witvlindertje Actief lid

    15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    @DDucky wat leuk die shirtjes! En zo schattig die 2 meiden van je!
     
  9. Lammetje91

    Lammetje91 Bekend lid

    12 dec 2016
    831
    518
    93
    Dat ga ik ook maar doen denk ik @prulletje2 en @DDucky
    Ik heb vanochtend al 3 keer overgegeven en blijf misselijk. Mijn dochter is net opgehaald door de gastouder. Vind het zo erg voor haar, voel me zo schuldig
     
  10. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mijn misselijkheid is ineens overdag wat minder maar komt het savonds opspelen.

    Qua slapen gaat het op en af. Ene nacht goed, andere nacht slecht.

    Heb nu wel veel last van mn darmen. Die rommelen erg veel nog.

    @DDucky leuk die shirtjes super schattig.
    Mijn zusje heeft ook een shirtje besteld met Big Brother. Daar wil ik een foto mee maken haha.

    @Lammetje91 als je je echt slecht voelt meld je gewoon ziek. Ik zit steeds zo half ziek half beter op t werk maar kan je zeggen dat is echt niet fijn. Maar ik moest werken omdat mn andere collega weg is. Gelukkig is die morgen weer terug.

    @prulletje2 wat leuk een hondje! Dat lijkt me nou zo leuk een puppy en een baby bijna tegelijk.
    Wij hebben ook 2 hondjes :)
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  11. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Super leuk een hondje wij hebben er ook een en kids zijn er heel gek mee.. wandelen is inderdaad niet altijd ideaal maar komt vaak ook wel goed

    Wat een leuke shirts!!

    Hier nog geen positie kleding

    En idd ziek is ziek
    Als het daardoor thuis daarna nog moeizamer gaat heeft ook niemand wat aan !

    Wat knap van die tv pas na 5 uur !
    Dat gebeurd bij ons niet .. ook niet hele dag ofzo maar we hebben allemaal wel onze momentjes op tv op tablet
    Is voor mij ook ontspanning ..
     
  12. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    In het weekend gelden er andere regels hoor ;)
    En als ze doordeweeks rond half 6/6 uur buiten hun bed staan te stuiteren dan gaat ie ook nog al eens aan tot 7 uur max. dan wil ik ook rustig wakker kunnen worden haha
     
    JuffM vindt dit leuk.
  13. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh hier zouden wij ook wel eens wat strenger met de schermtijd mogen zijn. Tv staat eigenlijk bijna nooit aan, maar de kids hebben wel ieder een eigen ipad. Die kunnen ze eigenlijk pakken wanneer ze willen. Gelukkig doen ze dit echt niet de hele dag door en hebben ze ook leuk speelgoed waar ze zich prima mee vermaken. Maar ik ga ze ook niet de hele dag bezighouden, dus vind het soms ook wel lekker als ze gewoon rustig zitten. Mijn man en ik hebben beide een eigen laptop, op de bank meestal. Dus wij zijn geen haar beter haha. De tv gaat eigenlijk alleen aan als de ipad leeg is :roflmao:.

    Hier ook nog geen positiekleding. Zit 's avonds wel graag met mijn broek open of in mijn joggingbroek. Maar verder gaat het nog wel. Ik durf ook nog niet hoor. Straks zien ze dat op het werk.
     
  14. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Bij ons staat de tv altijd aan maar voor ons.

    En mn zoontje heeft een oude telefoon en iPad. Dus komt wel eens gezellig tegen ons aanzitten en dan filmpjes kijken of spelletjes spelen.
    Ene dag kijkt hij wel heel veel andere dag is hij alleen maar aant spelen.
     
  15. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @lidu1 Hier wel al positiekleding... gewone broeken zitten echt niet lekker meer...

    Hier nog hard aan het bedenken hoe we het bekend gaan maken. Mijn meiden zijn al wat ouder dus een shirtje met grote zus is niet echt een optie meer.... iemand nog originele ideeen?
     
  16. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Wat voor tablet dingen hebben jullie voor de kinderen ?
    Wij hebben hier nu 1 standaard ding die ze delen wat opzicht vaak prima gaat maat ben wel eens aan kijken naar kind tablet ofzo

    Kan zo niets iets origineels bedenken voor oudere kinderen
    Lastig hoor !

    Moet ook nog opzoek naar leuke sinterklaas cadeautjes (2,5 zoon en bijna 5 dochter) dochter is vrij snel daarna ook nog jarig!
     
  17. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    @lidu1 Hier nog geen positiekleding, maar mijn normale spijkerbroeken pas ik niet meer. Heb ik vooral veel leggings en legging-achtige broeken aan met elastiek, zonder rits en knoop. Deze zitten wat fijner en makkelijker. Zal wel binnenkort positiebroeken moeten gaan kopen, anders heb ik niets meer om aan te trekken.

    's avonds trek ik sowieso lekker mijn pyamabroek (joggingbroek) aan, deze zit toch het aller lekkerst :D
     
  18. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Oeh hier tv vaak aan als k alleen thuis ben, kijk dan vaak naar ID of tlc
    Als kids thuis zijn doen we vaak spelletjes zoals monopoly, ben je zo uren mee zoet. In de vakantie en als ze bij oma zijn wel meer tv.
    Hier thuis moet mn dochter ook vaak een uurtje aan rekenen of lezen doen, uiteraard niet iedere dag, maar wel iig 3 a 4x in de week. Dit omdat ze het moeilijk vind en snel afgeleid is op school.
    Vaak doet ze dan quinzy op de telefoon of uit werkboekje van de juf.
    Voor de rest dus veel spelletjes of my little pony's haha
     
  19. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Ohja positiekleding nog niet, wil er ook niet aan, ga gewoon jurkjes dragen, terwijl ik dit type denk ik ja duh in hartje winter...
    Ik ga erover nadenken :D:D

    Bekendmaken
    @Dielle heeft super idee.
    Hier weet ik t nog niet haha
    Ik ga sws wachten tot uitgebreide echo rond 13wkn.
     
    Dielle vindt dit leuk.
  20. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Misschien leuk ze beide een ballon te geven welke ze mogen aanprikken en waar roze en blauwe snippers uitvallen en dat filmen. Of ze beide een krijtbord geven met een leuke tekst erop en daar een foto van maken. Of bak een leuke taart en laat de kinderen dit versieren met rose en blauwe muisjes en maak na afloop hier een foto van met een leuke tekst erbij als "Due May 2020".
     
    Kimm17 en Elraange vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina