Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik!! Stuur maar pb! Leuk!!
     
    miich vindt dit leuk.
  2. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Gandy Fijn dat ze het even gecheckt hebben, en dat alles goed is.

    @miich Ik had er ook nog nooit van gehoord, het is ook dat het toevallig in die mail stond haha! Komt blijkbaar doordat er vocht in het gewricht van je pols komt (ofzo iets).
     
    miich vindt dit leuk.
  3. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat vervelend. Zeker zo vaak. Gelukkig was alles goed!

    @Pioenne wat fijn dat het een fijne kennismaking was. Liggingsecho is met 36 weken dacht ik. 28w en 32w is alleen met indicatie. Ben ook blij dat ik ook bij vk ben naast gynaecoloog. Daar kun je toch meer met je vragen te
     
    DCG en Pioenne vinden dit leuk.
  4. miich

    miich Fanatiek lid

    18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Het lijkt erop dat ik vocht begin vast te houden.. als ik even zit, broeken alles geeft een afdruk.. broeken zitten aan t einde van de dag ook niet lekker meer
     
  5. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Das balen! Lekker luchtig jurkje aan ipv broeken ?
     
    miich vindt dit leuk.
  6. miich

    miich Fanatiek lid

    18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @Tijm86 Ja ben al online aan het rondkijken haha
     
    Tijm86 vindt dit leuk.
  7. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    @Pioenne wat fijn dat je zo’n fijne vk hebt nu in nl :) en ook fijn dat je vriend gewoon mee mag!
    Hihi het bespreken van de bevalling maakt het allemaal net even wat echter he, jeetje het komt gewoon steeds dichterbij!!!

    @Gandy wow wat schrikken dat ze met regelmaat kwamen! Goed dat ze het hebben nagekeken. Laat die kleine nog maar even lekker zitten veilig in de buik.

    @Missannie vervelend van je tintelingen, je kan er helaas vrij weinig aan doen :(
    Gelukkig is dit na de zwangerschap wel weer weg, maar kan me voorstellen dat het niet prettig is...

    @miich misschien overstappen op leggings i.p.v. broeken?? Ik heb mezelf ook helemaal verpest met leggings hihi zit gewoon zoooooo lekker!

    @Lin18 goed dat ze het allemaal even gaan checken, die vermoeidheid klinkt idd heel hevig. Hopelijk geen gekke dingen en zijn het gewoon de hormonen.
    Ik moet zeggen dat ik ook sneller moe ben en toch wel wat meer slaapuren neem de laatste tijd...
     
    Lin18, miich en Gandy vinden dit leuk.
  8. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Hier gaan we vandaag de gordijnrails ophangen in de babykamer en alvast de lamp. Morgen wordt vloerbedekking gelegd en zaterdag nog maar een weekje en dan komen de meubels :D kan niet wachten om de kamer in te ruimen :)
    Heb ook nog even tussendoor de kelder aangepakt, heb em helemaal gesausd en de trap (onderkant loopt door de kelder heen) geverfd dus echt alles is weer opgefrist! Wel lastig klusje geweest maar ben blij met het resultaat! Aankomende week even schapjes halen en monteren in de kelder en klaar! :thumup:
     
    Lin18, Tijm86 en Gandy vinden dit leuk.
  9. miich

    miich Fanatiek lid

    18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @DCG ja heb er vandaag 1 aangetrokken en die gaat de hele dag goed. Heerlijk

    Hier ook bijna klaar in de kamer. Enkel nog plinten en dan wachten op de meubels. Helaas is deze pas klaar begin aug
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  10. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Goed bezig @DCG ! Als je klaar bent ben je welkom om je nesteldrang ook op ons huis los te laten hoor ;).

    En Miich al bijna klaar met de babykamer! Snel hoor. Wij gaan na onze vakantie ook beginnen :).

    @Gandy . Wat moet dat schrikken zijn geweest. Gelukkig blijft de baby nog even rustig waar hij zit!

    Vind het überhaupt een gekke gedachte dat er nu al een "heel" kindje in mn buik zit die ze al kunnen redden als het geboren wordt. Voelt nog heel ver weg eigenlijk. Hopelijk op vakantie meer tijd en aandacht voor bubs. Is nu een beetje t ondergeschoven kindje :|
     
    AnnekedB, Lin18, miich en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hier vandaag bed van zoon geleverd. Vanavond opzetten waarschijnlijk. Kan hij naar die kamer en komt zijn kamer vrij voor de baby.

    Voel de baby vandaag niet. Normaal heel druk, nu nog niks. Lig al even op linkerzij maar nog niks. Zou ik vk moeten bellen?
     
  12. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Voel je de baby al lang niet ?
    Ik zou zelf even een paar uurtjes aankijken , soms voel ik ook een tijd niks en dan ineens weer wel
     
  13. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hele dag niks. Gisteravond voor t laatst.
     
  14. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    Hmmm als ik echt na een uur op mn zij liggen niks zou voelen, zou ik nu wel bellen. Vooral ook omdat buikbaby hier normaal ook heel druk en aanwezig is idd. Al ben ik normaal niet zo van t bellen.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  15. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    @miich jaaa leggings of jurkjes idd. Ik hou het ook echt niet uit met een broek, denk dat ik alleen nog maar in mn twee losse jurken rondloop de komende maanden haha. Zijn van een soort blousestof, echt heeeerlijk als t warm is ook.

    @Pioenne fijne kennismaking! Die zijn wel vroeg met bevalling bespreken zeg. Hier doen ze dat pas met 36 weken, heb vorige zwschap dus mn bevalling helemaal niet besproken aangezien ik toen al bevallen was :roflmao: Bij de eerste op t nippertje gered, twee dagen voor ik in t zhuis belandde haha.

    @Moe zijn hier ook kapot moe! Maar vind het ook niet zo vreemd aangezien er al twee rondlopen en er weinig rust is zo zie er soms wel tegenop hoe lang we dan nog zwanger zijn. Wordt nog pittig denk ik! Nu soms al geen idee hoe de dag doorgekomen moet worden.

    @Kon 87 dat heb ik idd ook, dat van dat er een heel kindje in zit... Zo bizar. Sowieso vind ik het tijdens de zwangerschap heel anders dan als het er dan eenmaal is. Als t in je buik zit heb ik ook eerder een heel 'hard' idee bij zo'n babytje. Als je straks t hoofd of kont zo omhoog ziet komen in je buik en die keiharde trappen. En dan na de bevalling komt er zo'n superzacht glibberig wezentje uit :roflmao: Hoe dan!
     
    Kon 87 vindt dit leuk.
  16. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Voelde hem net bij de kapper weer duidelijk en nu thuis ook. Gelukkig! Wou me even laten schrikken wss.
     
    AnnekedB, Tijm86 en Groen vinden dit leuk.
  17. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ik draag vooral de joga broeken van decathlon. Is met buikwand, heerlijk.

    Dinsdag heb ik info boekjes meegekregen over de bevalling, pijnstilling, houdingen ed. Beter nu dan met 36 weken lijkt me hihi.
     
  18. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Lin18 Gelukkig dat je hem weer voelt! Had het eergisteren ook ineens dat ie rustiger was. Maar de dag erna weer mega druk gelukkig.

    Ik heb trouwens laatst nog twee super relaxte broeken bij de H&M gekocht. Zijn zwangerschapsbroeken, maar lekker los en dun, en met leuke prints. Ook een aanrader deze! Hebben zo’n grote elastische band, maar niet zo een net als bij spijkerbroeken die tot je oksels komt haha!

    Ik heb ineens ‘s nachts bij het plassen steken in mijn onderbuik. Vanmorgen toch maar even urine laten controleren, en mogelijk een blaasontsteking. Nog nooit in mijn leven gehad. Er was een verhoogd aantal witte bloedlichaampjes te zien. Nu preventief toch alvast starten met antibiotica. En dan woensdag de uitslag van urine dat op kweek is gezet.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  19. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja is dan toch even gek als je zo'n drukke gewend bent.

    Fijn dat ze lkkr zitten. Vind kleding echt een ramp nu.

    Hopelijk snel van je klachten af. Meer kans op met zwangerschap idd. Woensdag pas de uitslag, duurt lang. Heb je de kuur al bijna op :roflmao:
     
  20. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Lin18 Haha ja! De huisarts achtte de kans groot dat deze kuur ging helpen... Maar was niet op voorraad bij de apotheek, dus nu toch weer een andere. Ik ben benieuwd o_O
     

Deel Deze Pagina