Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja eerste keus is niet leverbaar nu ;)
    Komt vast goed :thumup:
     
    Missannie vindt dit leuk.
  2. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    De antibiotica doet meteen zijn werk. Mijn darmen zijn nu al meteen van slag. Bah joh. Hopelijk helpt de kuur tegen de blaasontsteking en wordt het daarna allemaal weer rustig.
     
  3. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    @Gandy wat schrikken zeg! Hopelijk nog steeds alles weer rustig?

    @Missannie vervelend van de blaas ontsteking. Pure cranberry sap zonder suiker schijnt ook goed te helpen. Ook om te voorkomen. En weinig suiker. Suiker werkt ontstekingen in de hand.

    Vindt het ook wel pittig worden nu. Ook idd met nog 2 kids.
     
  4. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ik zou trouwens wel een pro biotica ook bestellen voor na de kuur. Door de ab worden ook de goede bacteriën gedood in je darmen. En vanuit de darmen komt je weerstand. Ik heb paar maanden geleden het nodig gehad. En heb toen van vitamine bottle dacht ik besteld. Je hebt verschillende. Ik zal even opzoeken welke ik had. In de meeste zitten namelijk niet genoeg goede bacteriën. Is wel duur. Maar dan heb je ook wat.
     
  5. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    @Missannie
    Microbioom trio platinum van Vitals. Deze had ik. En dan de 60 capsules. Maar ik had 8 maanden geleden een fikse longontsteking en best veel ab gehad. Dus misschien is de 30 capsules ook al goed.
     
    Missannie vindt dit leuk.
  6. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Haapff morgen 25 weken en heb het sinds deze week zo zwaar! Ik hoor op werk tig duizend keer van ouders dat ik vast Al bijna met verlof ga.., en dat ik wel ècht een grote buik heb. Als ik ook maar even iets teveel doe heb ik harde buiken. Ik heb nu dus een grijpertje aangeschaft haha kan ik mooi alle kleine dingen mee van de grond rapen thuis. Sokken enzo.
    ik vind het echt een hels vooruitzicht dat ik nog zooo lang moet. Voel me al 32/33 weken zwanger ofzo *einde klaagmodus*
    En fotootje van de buik!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    miich vindt dit leuk.
  7. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Hier ook even klaagmodus aan. Mijn bekken vindt t slapen in een tent niet zo leuk. De kinderen zijn elk uur wakker en gaan pas slapen wanneer t een beetje donker wordt en ik moet snachts een pleuriseind lopen naar de toiletten voor elk míni plasje :cry:
     
  8. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Is toch een mooie buik juist. Maar snap je hoor. Hier ook vaak de vragen. Oh je zal wel bijna met verlof gaan.
    En ik merk ook sinds een week dat het lichamelijk zwaarder is. Na een dag werken toch last van rug en heup. Niet heel erg. Maar moet wel oppassen. Hoopte eigenlijk tot 36 weken te werken. (Kinderopvang) maar weet niet of dat nu gaat lukken.
    Hier nog geen harde buiken. Maar ben er niet gevoelig voor. Voege 2 zwangerschappen ook niet gehad. Alleen bij de bevalling. En bij de 2e zwangerschap ook wel vanaf 37 weken dacht ik soms.
     
  9. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ah dat is echt balen ja. Anders eventueel de kids later naar bed dat ze echt Moe zijn?
    En die wc. Ja blijft lastig. Niet teveel drinken vanaf 18.00. Maar ja. Alsnog kan het zijn dat je veel naar de wc moet.
     
  10. Loveyoga

    Loveyoga Bekend lid

    8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Hier ook een buik foto. Gisteren 25 weken. En deze foto is van 24 weken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tijm86 en Lin18 vinden dit leuk.
  11. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Loveyoga Bedankt voor de tip! Ik ga het meteen even opzoeken. De ab is meteen een aanslag op mijn lijf merk ik, dus alles wat daarbij kan helpen om het te verminderen ga ik doen.

    @Kon 87 Ah wat balen zeg. Misschien inderdaad de kinderen pas naar bed als het wat meer donker is.

    @Eulalia Wauw! Mooie buik. Maar kan me heel goed voorstellen dat die buik dan nu ook wel af en toe in de weg zit. Handig van het grijpertje haha!

    Ik ga toch maar beginnen met zwangerschapsyoga. Ook fijn, gewoon vanuit huis live via Skype. Best last van mijn gewrichten, en voor extra rust in mijn lijf is het ook fijn.
     
  12. miich

    miich Fanatiek lid

    18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Mooie buikfoto's zeg, de buik begint hier ook in de weg te zitten. Moest met boodschappen t onderste schap hebben en ook nog achterin.. kwam er zelf niet meer bij. Was wel een momentje van besef haha.

    @Missannie slaan de medicijnen al aan voor de blaas?

    Hier wordt t lichamelijk ook wel zwaarder alleen eraan toegeven is ook een ding haha. Hebben jullie ook al meer last van maagzuur? Sinds een paar dagen maar echt op alles eten en drinken. Heb maar weer rennies
     
  13. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Jup, hier liggen de rennies zelfs op mn nachtkastje . Gelukkig helpen die wel goed :)

    Boodschappen doen we nu al een paar weken lekker online en dan laten thuisbezorgen. Vooral al het drinken scheelt een hoop gesjouw en gebuk/ geklim in de winkel. Dan tussendoor af en toe een klein boodschapje, maar het scheelt een hele hoop gedoe.
     
    Gandy en miich vinden dit leuk.
  14. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Medicijnen slaan aan! :) Heel veel klachten had ik niet gelukkig, maar de steken die ik af en toe had bij het plassen zijn al weg. En ook minder last van mijn rug nu merk ik. Dus dat gaat de goede kant op!

    Ik heb ook veel last van brandend maagzuur sinds afgelopen week. Ook hier liggen de rennies standaard naast het bed nu haha! Helpen wel heel goed.
     
    Gandy, Lin18 en miich vinden dit leuk.
  15. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hebben jullie nu ook meer dat je standaard met je benen wijd zit op je bureaustoel en je rug zo ver mogelijk naar achter? En dan toch na uurtje zitten dat vreselijke beurse gevoel bovenin je buik. Zo irritant. De eerste die vandaag weer vroeg hoe het ging heb ik lekker de waarheid verteld. Die vraagt het vast volgende week niet meer. “Het moet maar hè?” Is nu beetje m’n standaard kort door de bocht antwoord. Ga ook echt niet meer uitleggen dat buik wel groot lijkt maar kind gemiddeld en dat het (shocking!!!) m’n 4e is en nee ben idd nog niet zo heel oud en ja heel leuk een jongetje maar echt een meisje had ook prima geweest bladibla zo klaar mee. Ik wil met verlof haha
     
    Missannie en Gandy vinden dit leuk.
  16. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hahaha volgens mij ben je toe aan een bak chocolade ijs ;)

    Dat beurse gevoel bovenin de buik heb ik ook vaak en idd ook heel charmant met de benen wijd zitten ( hoera voor de zeeman broekjes voor onder jurkjes) . Het begint nu ook pijn te doen door het strak staan van de huid.

    Nog even geduld tot je verlof ;)
     
    AnnekedB en Gandy vinden dit leuk.
  17. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Zo eventjes stiller geweest, druk druk. We hebben nl. gezellig last-minute beslist op volgende maand.....


    te gaan trouwen :o:

    Achja na 5j verbouwen en een nakende verhuizing en een kindje op komst, waarom ook niet even trouwen, toch? :roflmao:
    Lekker spannend! Wordt wel een klein feestje met alleen de naaste familie (een 20 personen in totaal).
    Iemand een leuk trouwjurk-idee? Waar de babybuik ook mooi in past? Heb al jurkjes van Tiffany Rose, Asos (Maya), Bonprix,... gezien, maar nog net niet dát. (Liefst ook niet te duur...).

    Ai dames met maagzuur, valt hier voorlopig nog mee. Op jullie aanraden misschien toch al maar rennies inslaan, helpt het best dan?
     
    AnnekedB, Kon 87, Gandy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Tijm86

    Tijm86 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Wat leuk !! Gefeliciteerd!!!

    Fox's, smashed lemon of King louis zijn toffe merken. Deze winkel heeft mooie kleding voor feestjes:
    https://www.mijnlievelingskleding.nl
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  19. miich

    miich Fanatiek lid

    18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @Pioenne gefeliciteerd, wat leuk zeg!

    Rennies helpen wel het beste. Alleen merk ik bij elke slok of hap dat t weer terug komt. Helaas leuk zwanger zijn haha
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  20. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat leuk!!! Wanneer is de grote dag?

    Pff herkenbaar. Vandaag nog iemand die vroeg hoe oud mijn zoon is. Pff en dan begin je nu weer opnieuw. Mensen kunnen doen alsof ze zelf de luiers moeten verschonen :roflmao::mad: Dan denk ik ook laat me met rust. ;)

    Ik vind recht of voorover zitten niet fijn. Zit liever iets naar achter zodat buik de ruimte heeft. Mja ziet ook zo gek uit :roflmao::roflmao:
     
    Gandy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina